Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden! Eindelijk ff tijd om jullie een bericht te sturen.
    Op 2 juli is onze prachtige dochter Eva geboren. Afgelopen maandag ben ik in het ziekenhuis ingeleid en dinsdagavond om 21.30 uur is ze uiteindelijk geboren.Bevalling was lang en heftig maar is uiteindelijk goed gegaan (mede dankzij een heerlijke ruggeprik :))Wij genieten volop van ons prachtige meisje!

2. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geboren:
    04-01-2013: Jupje - Jinte dmv spoedkeizersnede 52 cm 4025 gr
    12-01-2013: LindeDD - Dymph, 49 cm 3450 gr.
    08-02-2013: Krullie85 - Linde, 50 cm 3240 gr.
    18-02-2013: Linssiejjj - Sophie, 46 cm 2540 gr, Daan geboren 47 cm 2420 gr.
    24-02-2013: Kimmuh - Boaz. 52 cm 4310 gr.
    24-02-2013: MVDK - Lilly 50 cm 3100 gram
    27-04-2013: Ukkie87 - Yara dmv spoedkeizersnede 48 cm 3125 gr
    31-05-2013: mvm- saifeddine - 52cm 4050 gram
    02-07-2013: Julia - Eva - 3295 gram

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Jaaa Julia gefeliciteerd met dochtertje Eva!!!! :D Schitterende naam!
    Hopelijk kunnen jullie lekker genieten!

4. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, gefeliciteerd!!!!

5. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Gefeliciteerd

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Eindelijk meis! !! Gefeliciteerd! !!! Prachtige naam! Fijn zo n ruggenprik! Ondraaglijk pijn lijden hoeft gwn niet!
    Ben erg benieuwd naar een foto! Geniet van jullie wonder!

7. sunshineS1976

@Uk: ooh ja sorry ik bedoelde jou idd haha
    Brabant de geksteeee ;)
    Alexandrium is ook leuk! Goed geslaagd???
    Oh wat slaapt Yara goed, geweldig! Nog even en dan is het van 20.00-07.00! Dat is pas relaxt haha
    Eerst vond ik het saai, wat moest ik nou gaan doen wou juist lekker knuffelen, maar nu is het echt relaxt. Lekker tijd voor ons saampjes en weer eens lekker een film kijken enzo. Echt heerlijk!

@Mvdk: jaa moet je zeker doen naar CP. Oh dat is ook echt niet leuk zeg dat je man zo weinig thuis is. Dan ziet hij zijn dochter ook bijna niet???

@Guus: is het al meer ongi? Succes morgen!

@Julia: en en en hoe bevalt het mama zijn :D Doet je meisje het goed?? Fles krijgt ze toch he? En ben je al thuis??

8. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Juliave gefeliciteerd! Geniet er lekker van!! :D

9. sunshineS1976

Guus Hoe was de echo???

10. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Jaaaah, Jul! Gefeliciteerd met je dochtertje!! Ben erg benieuwd naar haar!

Vanmiddag echo gehad, bsv was 6,3 en 1 ei van 10x12. Ei was alleen niet mooi rond. Bsv was wel heel mooi 3 lagen.. Dus ziekenhuis wil t ff aankijken. Donderdag weer terug en als er dan niks gegroeid is dan kuurtje Duphaston, indien wel mooi ei dan pregnyl. Dus ff spannend nog!

11. sunshineS1976

Oh spannend guus! Een ei uit jezelf toch?! K hoop dat ie goed is!

12. sunshineS1976

Ik word trouwens gestoord van die stomme ovulatie testen! :x Vanaf dag 9 gaan testen. Steeds lichte streepjes. Dag 14 flink donkerder maar niet zoals de controlestreep. Dag 15 weer lichter en nu dag 16 weer donkerder pfff! Irritant! Zit nix anders op dan gewoon wat menstruaties af te wachten en de gemiddelde duur er van te berekenen. Dat geduld heb ik alleen niet zo;)

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Krul: wat irritant he, die klote testen ook altijd...haha heb ik ook altijd last van..

En ja, ei uit mezelf, maar denk niet dat het iets wordt hoor, aangezien ei niet mooi rond was..

14. sunshineS1976

Nee das vaak niet goed he. ..maar je weet t niet! Kan nog bij shapen misschien ! Anders weer spuiten toch na kuur?

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Yep, anders weer spuiten!

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Julia gefeliciteerd met je dochtertje. Heerlijk genieten nu :)

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Juliave... Gefeliciteerd met jullie dochtertje !! We wachten allemaal op een foto, hopelijk komt die snel... Maar eerst lekker genieten ;)

Krullie.. Ja van 20:00 tot 07:00 lijkt me geweldig, ik heb alleen iets te vroeg geroepen want ze is alweer 2 dagen om 05:30 wakker geworden hahahhaha... Wat vaag van die ovulatie testen, ik heb pcos en van die testen werd ik helemaal gek!

Guusje.. Nou, best goed nieuws toch? Hopelijk wordt het pregnyl!
    Ennuh, geen mooi rond ei geeft niets, Yara's ei was ook niet rond :D

Nog 2 weken en dan moet ik weer beginnen met werken, bleeeeeh :p

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ohja, ik heb ongeveer 10.000 boeken op mijn computer staan, voor degene die een ereader hebben en graag boeken lezen, stuur maar even een prive berichtje met je favoriete schrijvers en of boeken dan kijk ik wat ik heb, vergeet er niet je email adres bij te zetten.. ;):)

19. sunshineS1976

Ooooh Uk ik ga je vanaaf denk ik even een pbtje sturen dan :D:D

hahaha roep je net dat ze zoooo heerlijk slaapt ,wordt ze om half zes wakker :p Wil ze dan ook niet meer verder slapen? Als je even een speentje dr in doet?
    Kan ook door de warmte komen, het is echt bleeh. Hier werd ze pas om 9 uur wakker. Ook zo raar! (mag altijd wel op zondag hoor :D )

Hebben jullie beebjes geen last van de warmte? Ons meisje voelt wel warm en ze slaapt minder lang dan normaal. Korte dutjes steeds. Ik hou dr binnen het is buiten echt veel te warm en in de schaduw vind ik het te fris. Veel wind hier.
    Water en/of diksap wil ze alleen nog niet echt drinken...

@Guus: kga voor je duimen! Ukkie had ook niet een mooi rond ei, dussss :D

Fijne dag allemaal!

20. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden!

Bedankt voor jullie berichten. Wij zijn heerlijk aan het genieten. Eva doet het erg goed. Lekkere blije baby. Ook ik voel me prima. Echt genieten dus. Het enige is dat ze 's nacht niet kan/wil slapen. Tussen 11 en 5 uur is ze klaarwakker een huilt ze veel. Gisteren had ze echt veel last van krampjes. Gebroken nachten voor ons dus :) maar volgens mij hoort dat erbij. Overdag lekker rustig aan doen dus. ik heb net wat foto's toegevoegd aan mijn profiel voor degene die haar willen zien.

Krullie.ooh balen hè die testen.... Blijven rare dingen. Idd misschien gewoon gokken en afwachten. Hopelijk komt er een mooie cyclus uit :)

Guusje. Fijn dat er een ei is. Er gebeurt in ieder geval iets. Hopelijk zet het eitje goed door en krijg je volgende week goed nieuws! We kunnen wel weer goed babynieuws gebruiken. Kunnen we weer gaan aftellen naar de volgende baby!

Ukkie, aaah nog Nog 2 weken en dan weer beginnen met werken.... Dat is snel gegaan! Nog even extra genieten nu dus!

Share This Page