Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hi allemaal...

ik lees wel mee maar vergeet steeds te reageren..
    Boaz heeft gelukkig geen last van de warmte Krullie, maar hij drinkt wel veel minder 640/650 cc per dag.
    Maar geef hem wél diksap heeft vandaag 100cc op, en fruithapjes. Zit ook vocht in natuurlijk. Hij slaapt goed.
    Gisteren 23:00 fles gegeven met bambix er in en vanochtend 8:45 wakker... HEERLIJK dus!
    Zo weer de fles, en dan naar bed toe..

Heb iets heel vreemds, heb een tijd geleden spiraal laten zetten... Daarna ongesteld worden uit mij zelf, en 4 weken daarna weer ongesteld... Dus volgends mijn agenda zou de 6e weer ongesteld moeten zijn?
    Heb deze hele week al last van slijm verlies, wat bloederig... Vandaag af en toe heel donker bloed in mijn inleg kruisje,
    dan weer niets en dan weer wel een beetje.... Heel vreemd,
    iemand enig idee hoe dit kan of wat dit is? Vind het maar raar namelijk........

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kim: dat heb ik ook wel eens, dan is je menstruatie niet zo heftig, ene maand dit en andere maand een hevigere bloeding!

Julia: ja, wat babynieuws zou wel eens leuk worden, ben nu al een tijdje bezig natuurlijk en wil nu wel eens beloond worden van al dat harde werken! :cool:

En wat een prachtig kindje Juliave, genieten!!

Hier: gisteren even een drankje gedaan.. Was half 6 thuis..haha, oeps

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ehm, net ovulatietest gedaan, en dit was het resultaat! En ik heb eigenlijk nooit een tweede streepje! Wat denken jullie? Ik heb donderdag een afspraak in het ziekenhuis, moet ik bellen of ik eerder mag komen?

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Is nu uiteraard nog niet positief, maar als die dat wel is is het te laat voor een echo...

5. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @guusje, ik zou zeker bellen! je weet het maar nooit idd en je wil ook niet te laat zijn
    @kimmuh, zo dat is een lekkere lange nacht! Hopelijk volgen er nog veel meer zo ;)
    @ukkie, balen dat je al bijna weer moet werken! Hoeveel moet/ga je?
    @juliave, wij kregen toen als tip van onze kraamverzorgster dat baby’s in het begin vaak bang zijn in het donker en de stilte van de nacht, zij adviseerde om meer licht aan te hebben en bijvoorbeeld muziek en dit geleidelijk af te bouwen.. Misschien dat het helpt? Super dat ze het verder wel zo goed doet, heerlijk genieten eindelijk!
    @krullie, mn man is idd erg lang weg! Gelukkig kan ik veel foto’s sturen en beeldbellen we elke dag.. We hebben gewoon ontzettend pech gehad, normaal i s hij 2 keer 3 tot 6 weken weg met tussendoor een paar dagen thuis en daarna een reis van 3 tot 6 weken thuis, maar omdat het zo slecht ging na haar geboorte is hij toen een reis extra thuis gebleven(geruild) maar natuurlijk zal je net zien dat die vrije reis maar 2,5 week duurde wat echt bijna nooit voorkomt! en de reizen die hij mee moest allemaal erg lang! Gewoon ontzettend pech dus! Maar gelukkig heeft hij haar eerste weken wel 24/7 meegemaakt want de paar keertjes dat hij thuis was herkende ze hem gewoon als een bekende zeg maar, zo bijzonder!

6. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    #4866 ukkie87, 8 jul 2013
    Laatst bewerkt: 8 jul 2013
    Krullie.. Yara heeft niet zoveel last van de warmte alleen drinkt ze iets minder (vandaag wel weer goed) Water drinken doet ze niet, ja na 3 slokken stopt ze en kijk ze mij echt zo aan van HUH mam wat doe je nu ?! Hahaha Gelukkig waren het maar 2 dagen vanmorgen was het weer lekker 07:30.. Al moet ik meestal wel rond 04:00 eruit om haar fieb te geven maar dan slaapt ze meteen weer door. Dat was de andere 2 dagen niet zo... Ik hoor heel goed het verschil tussen mopperen en honger, dus dat is wel fijn.. Ik zie je PB wel verschijnen ;)

Juliave.. Toen Eva nog in je buik zat sliep ze overdag veel (wordt ze in slaap gewiegd door de bewegingen) en was ze in de nacht veel wakker... Heel veel baby's hebben de eerste dagen/weken nog dit ritme.. Wij hebben geleerd, overdag NOOIT donker maken zodat de baby weet dat het overdag is.. Ja met dit weer kan ik mijn verlof HANDIG 2 weken volmaken haha :D

Guusje.. Hmmmmmmm, moeilijk.. bellen kan nooit kwaad toch? Ik zou het gewoon uitleggen, liever een keer te veel dan je ei missen! Half 6 thuis, wow.. dat is lang geleden voor mij.. Ik denk nu elke keer, slapen slapen slapen hahaha.... En dan maakt Yara nog lange nachten van 23:00 tot 07:00 (moet er wel 1/2 keer uit om haar fieb te geven)

Kimmuh.. Hmm sorry geen ervaring mee, ik dacht dat je met een spiraaltje eigelijk niet meer ongesteld werd ? (Alleen als het eitje heeft ingenesteld en dat je lichaam dat afbreekt ??)

Ik heb zo'n schattig filmpje van Yara.. Ik kwam gisteren om 07:45 bij haar bed en toen was ze aan het duimen.. (ofja poging tot haha) ga even kijken of ik het 'prive' op you tube kan zetten... :)

Gelukt: :D
    Yara duimelotje - YouTube

7. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ukkie, toen Joa zo klein was ging ik ook nooit weg! Na 2 jaar is het wat makkelijker en minder vermoeiend.. Maar was ook niet de bedoeling om t zo laat te maken 😉

Ik ga morgenochtend ff bellen!

8. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Uk, wat zoet zeg!! Haha, ze doet zo haar best..!

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hier, vanmorgen weer ovulatietest gedaan, hier 3 testen, bovenste 2 van gister onderste van vandaag. Heb ook best last onderin buik, misschien toch Eisprong op komst? Morgenochtend mag ik komen voor echo!

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Boaz slaapt elke nacht heeeerlijk door! Laatste fles rond 22:00 en 's ochtend rond 8:30 is hij weer wakker maar eigenlijk nog wel een beetje moe!
    Mn schoonmoeder past de hele week al op, dus allemaal even wennen ook voor hem.

Ukkie ik heb een multiload laten zetten, zitten geen hormonen in dus krijg je wel je menstruatie.
    Je hebt 2 soorten spiralen met en zonder hormonen, die met hormonen wordt je niet ongesteld ;)

Guusje spannend.. ziet er wel duidelijk uit!

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Uk, wat een schatje! :D

12. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Vreemd.. Bsv was nu nog maar 5,2 ipv 6,3 en ze zag alleen maar kleine eitjes.. Ze keek heel erg vluchtig en rafelde het erg af vond ik, had nu iemand anders ook.. Vind het wel vreemd dat die testen donkerder worden.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ooh Ukk wat een superlief filmpje!!! Smelt!

@Kim: heerlijk zeg dat Boaz zo goed slaapt 's nachts!
    Hier ook. Tussen 19.30 en 20.00 de laatste fles. Om 20.30 ligt ze in bed en ze slaapt door tot zo'n 7.00.
    De laatste dagen zelfs 8.00. Alsof ze weet dat we vakantie hebben ;)
    Tussendoor geeft ze ook geen kick 's nachts. Ik ga af en toe wel eens kijken of alles nog goed gaat ;)

Ze is erg beweeglijk hier! Zo vond ik haar hier gisterochtend omgedraaid in bed. Haar hoofdje lag aan het voeteneind. Toen ik vannacht even ging kijken vond ik haar horizontaal in bed, helemaal aan het hoofdeind. Met haar beentjes door de spijlen. En vanmorgen om half 8 lag ze op dr buik te slapen!

Leggen die van jullie ook zoveel cms af? :p

@Guus: wat raar dat je bms minder is. Je bent toch niet ongi geweest of nog steeds wat bloedverlies?
    Wat heeft de gyn nog gezegd? Ongi opwekken en weer spuiten? Want heel veel kleine eitjes is toch echt pcos.

En die ovu testen...ik doe ze niet meer na het twaalf dagen te hebben bijgehouden. Ben t beu. Het wisselt zo sterk!! Hier ook een foto. Rond dag 14 kreeg ik opeens een donkerdere streep! Hoop! Om vervolgens op dag 15 weer een lichtere te krijgen. Daarna weer een donkerdere en weer lichte...en zo schommelt het verder... ik kap er mee dus.
    Als je googled op internet kom je dat trouwens erg veel tegen...als je pcos hebt zijn je hormonen verstoord, zo ook de lh. Juist doordat we met pcos veel kleinere eitjes hebben die helaas niet rijpen, krijg je vaak vals positieve testen.

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik ken dat niet die ovulatie testen, heb dat nooit zo gedaan...
    Boaz is niet zo beweeglijk in bed, hij kan nl niet draaien in bed(Heb matrozen bedje) dus hij zit echt vast in zn bedje.
    Hier slaapt hij wel goed op, dus laat het ook nog wel even zo.
    Verder begint hij nu wel van rug naar zij/ buik proberen te draaien, gisteren was ik even naar toilet toe, manlief buiten plantjes water geven ineens roept Alyshá: ''Mamaaa dit is wel heeeel gevaarlijk''. Ik kijken ligt Boaz te martelen op z'n zij hahaha hij wou op z'n buikje maar kon niet verder komen door de speelgoed rammelaar :p

Morgen naar het consultatie bureau toe 8:40 (gaap) ben benieuwd!

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Krul: ja ik kap ook met die dingen.., klopt helemaal niks van. Morgen heb ik gesprek met gyn, dan hoor ik ook meteen wanneer ik kan beginnen met Duphaston, kunnen we weer beginnen.

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Guusje: Wat raar van dat bsv. Hopelijk kan je wel gaan spuiten.

Ovulatietesten heb ik nooit gebruikt. Heb toen ik Clomid gebruikte wel getemperatuurd. Dat vond ik wel goed werken. Had de app van Firtility Friend gedownload en die gaf aan wanneer je mogelijk een eisprong had. Dat klopte bij mij wel.

@ Krullie: Heel herkenbaar. Hier is het ook elke ochtend een verrassing hoe ik Dymph in bed vind :). Ze had het weekend erg last van de warmte, maar het gaat nu alweer een paar nachten goed.

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies,

Sinds gister zware blaasontsteking... Dus nu aan de antibiotica. Kuur van 5 dagen, daarna beginnen met Duphaston. En daarna ga ik beginnen met Gonal F 100, ipv 87,5. Dus ben benieuwd.

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Bij cb geweest, alles helemaal goed en Boaz weer goedgekeurd. 68.2 cm en 8490 gram. Grote flinke jongen hebben we!

Over 2 maanden pas terug komen 19 September. (Dan is Boaz bijna 6 mnd)
    Ook een schema meegekregen qua eetpatroon waar ik met 5/5,5maand mee mag beginnen o.a. beginnen met broodje etc.
    Boaz drinkt nog steeds maar weinig, zo ongeveer 600- 650 cc per dag, hij wil gewoon zijn fles niet. Alsof hij het niet lekker vind.
    Dus 's ochtends de fles met vitamine druppels, 10:00/10:30 fruithapje dan gaat hij daarna slapen. Wakker krijgt hij de fles en rond 15:00 een liga (gepureerd met staafpixer) dan avondeten met ons mee of evt een beetje flesvoeding en 's avonds 2x fles. Rond 19:00 en voor de nacht tussen 22:00/23:00u en dan 's ochtends vroeg tussen 8 en 9 is hij er weer #Heerlijk!

Bied 150 aan, maar laat vaak een speentje vol staan.

Vandaag voor het eerst wezen zwemmen met Boaz, hieronder een foto van hem met mijn zus. Hij vond het niet zo heel erg leuk, terwijl gewoon in bad met z'n grote zus erin vind hij helemaal geweldig.
    Even gezwommen, daarna was hij bek af dus geslapen in de box in het zwembad en toen hij wakker werd... ja hoor verhoging!
    Hij ligt nu even in de kinderwagenbak te slapen, maar huilt steeds door z'n slaap heen.. Heel zielig!:(

Bijgevoegde bestanden:

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Aaaah, wat een lieve foto Kim! Heerlijk he, zwemmen met die kleintjes!:p

20. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @juliave, gefeliciteerd....xxxxxxxxx

@uk wat een super schattig filmpje heel lief..

@guus, je testen worden wel wat donkerder. Normaal gezien moet de test streep net zo donker of zelfs donkerder zijn dan de controlestreep

@all ik ga vanmiddag ff uitgebreid alles lezen en reageren heb het de laatste weken zo druk en lees soms ff vlug vlug maar ik zal zsm ff op alles reageren.. Hierbij nog een foto van mij en saifeddine

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,7 KB
      Weergaven:
      2

Deel Deze Pagina