Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden, hoe gaat t hier.ik heb het zo druk met de ramadan en alle spullen inpakken voor vakantie en de laatste dingen kopen...het is toch een grote en lange reis en lang verblijf dus ik wil niets vergeten.

@krul, zo te lezen hebben jullie wel kunnen genieten van de vakantie..en ik herken wel wat je zegt want je moet overal rekening mee houden met die kleintjes..wij kunnen ook heel moeilijk naar buiten gaan en dit komt dan door marouan want hij rent weg buiten ik ben hem altijd kwijt of ik moet achter hem aanrennen buite. Of hij gaat huilen en zeure, dus dat is op z'n zachtst gezegd echt vervelend...

Met saifeddine gaat het hartstikke goed, gister de eerste prikjes gekregen en weer gewogen en gemeten..hij weegt nu bijna 6kg en 59cm, dus hij doet goed op mijn melk haha.. Ik merk wel dat hij met dit warme weer vaker wilt drinken dus dat is soms wel vervelend als je net buiten bent.

Me eerste menstruatie is ook een feit, vorige week voor het eerst.. Ik was net een paar dagen schoon van het vloeien. Nu maar hope. Dat ik weer een normale menstruatie krijg.

@juliave, lekker genieten van jullie kleintje ook...???

@guus, leuke foto heerlijk in t water...

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Juliave: heerlijk dat je aan het genieten bent! Ja dat is zeker wennen! Maar net wat Uk zegt; hoe langer je straks tussen de voedingen hebt zitten, hoe makkelijker en leuker het wordt.
    Lekker blijven genieten!

@Uk: klinkt goed, zo die ochtendjes en dan een hele dag. Opvang is goed geregeld, leuk en handig bij familie! Jullie meisje kan dan een goede band opbouwen met de oma's en opa's!
    Fijn vooruitzicht dat verlof. Vriend heeft dat hier ook, voorlopig voor een jaar. De ouderschapsuren zijn dan nog niet op dus kan dan nog een jaar lang 1 dag in de week opnemen. Daarna hoop ik wel op een nummer 2 dus voorlopig kan hij wel vooruit met die vier dagen werken ;)
    Zijn t er eigenlijk al over eens dat hij sowieso 4 dagen gaat werken en ik ook als mijn verlof er op zit. Voor altijd als het aan ons ligt. Maar zijn werkgever zou daar wel eens moeilijk over kunnen gaan doen... maar goed dat zien we dan tegen die tijd over een paar jaar wel weer. Gelukkig mogen ze dat ouderschapsverlof niet weigeren.

@Linde: jaa ik vind het ook steeds leuker worden hoor! Wat ze allemaal uitvreten en de liefde die ze naar je uitstralen; dikke glimlachen, schateren en armpjes om je nek slaan. Love it!!!!

Het is koeler vandaag dus hopelijk slaapt je meisje beter vandaag. Hier heeft ze er ook last van maar gelukkig gaat slapen wel goed.

@MvM: heerlijk dat je mannetje het zo goed doet op jouw melk!! Speciaal hoor, van genieten! Haha Marouan rent weg :p
    Daar heb je een flinke taak aan dan! ;)
    Niet echt handig om dan in je eentje met die twee op pad te gaa dan!
    Hoe reageert Marouan op zijn broertje? Vindt hij het leuk om grote broer te zijn??

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Linde.. Ja het is inderdaad erg warm! Voor ons is het al warm, laat staan voor al die kleintjes. Oppas is zo goed geregeld, als ze dalijk 2 is gaat ze naar de peuterspeelzaal. Maar zolang we het nu zo kunnen regelen.. Ideaal :)

MamavanMarouan.. Fijn dat hij het zo goed doet, Yara weegt ca. 4,5 kilo, hoe oud is hij nu?

Krullie.. Inderdaad dat ouderschapsverlof is ideaal. Mijn vriend gaat dan ook 4 dagen werken, maar wel 4 dagen 9 uur i.p.v. 8 uur. Dan hoeft hij een dag ook maar 2 uur op te nemen !!

Hier ook al een paar dagen ongesteld, blehhhh... Heb wel erg veel last van dikke proppen bloed, wie had dit nog meer bij haar eerste menstruatie?

4. sunshineS1976

Ook ongi uit jezelf Uk! Super!!
    Ik had geen dikke proppen, maar was wel meeeegaaaa ongi!!
    Ik had de grootste tampons en deze waren op dag 2 na een half uur al doorgelekt...echt gruwelijk!
    Maar schijnt normaal te zijn, zo heavy na de bevalling.

Ik pb je nog even voor ebooks :p

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Nee was aan de pil gegaan, maar met de stopweek netjes na 2 dagen ongi geworden... Ik durfde echt niet langer te wachten met die pil. Een tweede kindje heel graag.. maar bevallen/weeën? Neeeeeee dank je!

Even je email sturen Krul, dat mailt makkelijker :D

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hi ladies

Helaas gaan wij nog even niet beginnen met de hormonen..:(
    Mijn man heeft flink personeelstekort op t werk en werkt nu elke dag van 08.30 tot 00.00 , dus klussen zit er echt niet in.. En het moet natuurlijk ook wel leuk blijven allemaal, op deze manier is er geen lol aan en geeft t alleen maar stress. We starten dus weer wanneer hij t weer allemaal op een rijtje heeft op t werk.. Dus nog meer wachten. Maar a h, we wachten nu al zo lang, en paar maanden erbij kan ook geen kwaad, ik wil wel dat we er ook nog van kunnen genieten en dat kan op deze manier niet. Dus ladies, ik hou me ook ff rustig hier op zp, zodra we weer beginnen kom ik weer terug, het gaat jullie goed!!

Dikke kus voor iedereen!! Xx

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Guusje.. Nee ik kan mezelf voorstellen dat je om 00:00 geen zin hebt om op 'commando' te klussen als je man zo;n lange dagen moet maken.. Vind het erg knap hoe je ermee omgaat! Hopelijk snel een BRUSJE voor Joa!

8. sunshineS1976

Oh lieve Guus dat meen je niet. Het zit jullie wel mee he?
    Maar ik vind het een dapper en wijs besluit. Het moet leuk blijven allemaal...een van de spannendste momenten in je leven. Dat moet niet super gestressed gaan vanwege werk ed.
    Ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken en dat je man weer normale tijden werkt, want jeetje dat houdt een mens ook niet lang vol zo!!!
    Succes schat en hopelijk lezen we snel weer meer van je!

@Uk: waauw bedankt he :D:D:D:D You're an angel :D

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Als je ze uit hebt hoor ik het wel hé krul ;)

10. sunshineS1976

hihi das goed :D
    Ik lees veeeeel hoor haha

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hi allemaal
    hier ook terug van vakantie, hebben echt heerlijke dagen gehad! Uiteraard wel een Boaz die niet mee werkt, maar ja wat hadden we ook niet verwacht.
    Boaz drinkt wel wat makkelijker nu zn fles, zit gemiddeld op 4 van 180cc. En krijgt ook bijvoeding, fruit en groente (die hij van olvarit absoluut niet hebben wil) Krijg het, ja echt serieus. Spuugend terug! hahaha

Verder deed hij echt goed, zwemmen vond hij daar ook niets aan dus als we naar het zwembad gingen bleef Boaz bij opa en oma, en gingen wij zwemmen. Dochterlief vind het wel geweldig!
    Dat plannen Krullie dat ken ik, ondanks ik wel een dochter heb van 5, moesten wij hier ook rekening mee houden.
    Dagjes shoppen: Boaz voeding, uitrekenen: Zolaat weer voeding, dus ergens zitten etc..... Maar ach, dat went wel! :)

Ik ga nu even mn mails allemaal bij langs, heb er nogal wat!

Geniet van deze dagen, vanaf donderdag/vrijdag weer zo heet!

12. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, jaa meestal ga ik alleen met saifeddine op pad en blijft marouan bij me schoonmoeder of me man..hij is helemaal niet jaloers op z'n broertje..gelukkig..!!!!! Hij helpt verschonen pamper weggooien speentje geven etc etc...

@uk, saifeddine is nu 8 weken toen we hem hadden gewogen was hij 7wk. Dus ben heel blij dat ie zo goed groei op me melk....en geen gehannes straks met flesjes en poeder onderweg in de auto naar Marokko en op vakantie zelf

13. sunshineS1976

Welcome back Kimm!! Gaat snel voorbij he zo een vakantie! :(
    Super dat Boaz het goed heeft gedaan! Fijn hoor zo een oppas achter de hand dat jullie gwn lekker konden zwemmen! Gaaf dat hij beter drinkt ook. Van wat voor merk krijgt hij babyvoeding?
    Hier wel van Olvarit, op groenten is ze verzot. Voor fruit houdt ze dr mondje stevig dicht... dus dat wordt nog leuk als ze straks wel die voedingsstoffen nodig heeft...

Jaa dit weer is echt heerlijk. Heerlijk in de zon en koel genoeg om lekker te gaan slapen. We maken ons maar weer op voor die 30 graden...vreselijk.

@MvM: aah liefff lekker de grote broer zijn en goed helpen! Makkelijk ja als je hem even thuis kunt laten als je weg gaat! Woont schoonmoeder bij jullie in?

Geweldig ja borstvoeding en weggaan... ik vind het zooo jammer (en das nog zacht uitgedrukt) dat ik te weinig melk had. Had het zo speciaal, belangrijk en makkelijk gevonden. Maar helaas. Geniet ervan hoor!

14. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kimmuh.. Welkom terug :D

Yara drinkt heel erg wisselend, ze krijgt 5 voedingen.
    Haar eerste voeding ca. 06:45 drinkt ze 120cc. (Flesje van 4 schepjes niet op) De voedingen 2, 3, 4 drinkt ze tussen de 130 en de 170 cc. Dan valt ze ca. rond 20:15 in een diepe slaap en moet ik haar wakker maken om 22:30 (anders slaapt ze door) ze drinkt dan maar 90/100 cc en valt tussendoor wel 10x in slaap. Dan leg ik haar na 30 min proberen maar in bed en slaapt ze tot ca. 06:45.. Was het bij jullie ook zo wisselend? Bij het CD zeiden ze dat ze misschien al toe is aan 4 flessen, maar dan moet ze wel tussen de 170/200 cc drinken PER fles en dat haalt ze langer niet. Ook moeten ze dan ca. 6 kilo zijn en ik DENK dat ze ca. 4800 gram weegt... Morgen krijgt ze haar 2e prikjes... :(

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Lieve Yara 3 maanden :)

Elke maand maak ik een foto voor in haar album,
    kijk hoe ze weer is gegroeit.. het gaat zooo hard!

16. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, nee haha ze woont wel letterlijk om de hoek..dus vandaar hahaha

17. sunshineS1976

@MvM: haha ok :p Had gekund toch :p
    Moet er zelf niet aan denken zo dichtbij, maar het is wel ideaal!

@Uk: prachtig meisje!! Het gaat zo hard he :( Vind het ook. Mijne alweer bijna een half jaar pff
    Ik heb zo een lijst voor aan de muur met "My first year"
    Ruimte voor 1 grote foto en dan heb je de nummers 1t/m 12 en voor elke maand een pasfoto. Ook zooo leuk!

Hoeveel is je dochter gegroeid?? Succes met de prikjes :( Bah vreselijk he?!
    Wbt drinken: ik weet niet meer hoe oud Linde was maar ze kwam met een maand of twee ook nog om 23u 's avonds. Op gegeven moment moest ik haar ook wakker maken. Wat bijna niet te doen was, zo diep sliep ze en vervolgens kon ik meer dan de helft vd melk weg gooien. Ze zeggen dat je kindjes eigenlijk niet wakker moet maken maar ze zelf het ritme laten aangeven ;)
    Dus ik zou dan zeggen om haar niet meer wakker te maken, maar zelf te laten komen. Misschien wordt ze dan nog midden in de nacht wakker voor een fles, maar je zal zien dat ze die heel snel gaat overslaan dan. En waarschijnlijk zal ze de andere flessen dan sneller leeg gaan drinken. Linde is met 3 maanden ook naar 4 flessen gegaan en ik had ook adviezen ingewonnen bij cb, Nutricia en hier op de site. En ze gaven allemaal wisselende antwoorden. Idd zei de één dat ze nog te jong was en te weinig woog, maar de ander zei weer dat je een kindje echt nooit wakker moet maken voor voeding. En dat ze zelf eigenlijk altijd aangeven of ze eten nodig hebben of niet.

Probeer het gewoon eens :)

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krull.. Ik laat elke maand fotos afdrukken van Yara, die plak ik zelf in een album. (Met stickertjes enzo tussendoor, lekker speels) Elke maand maak ik zo'n foto en die komt ook in haar album, dus dat is wel erg leuk. Yara weegt nu 4850 gram, en is 56,1 cm.. Volgens het CB is het dus echt een kleintje, maar dat wisten we al! :) Had de voeding even overlegd met het CB, ze zeiden om 22:30 gewoon wakker maken, en dan gewoon afwachten wat ze drinkt, en vol is vol. Ze haalt op 100 cc ook een hele nacht dus geen probleem. Misschien dat ik over 2/3 weken ook gewoon probeer 20:00 laatste fles, maar zit nu meestal op 18:30 dat is wel heel vroeg...

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hoi iedereen!

ik dacht ik moet hier maar weer eens even om het hoekje komen kijken! :)

mvm, gefeliciteerd met saifeddine!!
    julia, gefeliciteerd met Eva!!

wat een prachtige babies allemaal zeg!

guusje, meid ik had toch zo gehoopt dat ik hier na zo'n lange tijd mocht lezen dat je zwanger was, maar helaas :(
    ik duim voor je dat het niet lang meer gaat duren hoor meis.

met mij gaat alles super goed, ik ben helemaal gelukkig met mijn vriend, sinds kort wonen we samen...
    beter kan het niet dus!

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hi,,,

gister boaz zijn eerste slappe lach om zn grote zus!
    zooo lief! :)

Krullie ik geef van olvarit, maar boaz wil het echt niet hebben.. Hij houdt echt zijn mond dicht, lippen op elkaar..No way dat ik er groente in krijg. Fruit daarin tegen gaat er in als pap!
    Wat een verschil dan hé. :)

Ik heb vanavond ons eigen gebakken aardappeltjes met worteltjes gepureerd (zat wel een beetje zout op) en dat eet hij zonder aarzelen op....

https://www.facebook.com/photo.php?v=676182089078482

Filmpje van Boaz,
    weet echter niet of jullie hem zo wel kunnen zien dus probeer anders maar! :)

Ukkie heeft je kleine meid geen last gehad van de prikjes?

Morgen & vrijdag weer 30 graden... Geniet er van!

Deel Deze Pagina