Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

OH MY GOD JUPJE!!!!!!!!!
    GEFELICITEEEERD!! Een streepje is een streepje!!!!!!!
    :D:D:D:D:D:D:D

2. sunshineS1976

@Daan: wachten duurt altijd lang :D ;)

@Linde: jeeh! Hoop ook dat t je eisprong was!! Kun je niet vragen om bloed te prikken om het vast te stellen?? Nu maar afwachten en duimen geblazen! :D

3. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    waaaooooaaaaahhhhh jupje!!!!!!!!!!!!!!!!!

foto foto foto foto foto foto....

wat super!! :D:D:D:D:D:D:D:D

4. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Foto!!!!!

5. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Super gaaf!!!! Weer 1 zwanger!!! T geeft veel hoop hoor!!
    Misschien wel 2!!!

6. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    JUPJE van harte gefeliciteerd meid !!!!!!!!!!!! ooooh lekker genieten, wel snel een foto spammen he

7. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
  8. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Super duidelijk!!!
    Gefeliciteerd!!! Zwangere!!!!! Wow!!!

9. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Dankjullie wel dames. KAN het niet geloven. Gevoel of ik ongesteld moet worden. Ik geloof het pas als de arts het bevestigd

10. sunshineS1976

Je kan het niet goed zien??!!
    Damn, die lijn is overduidelijk!! En dan nog via een foto!!
    Nogmaals van harte gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

11. Imno

Imno Lid

Oct 13, 2011
    74
    0
    0
    zh
    heeeee Jupje, wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!!!! :D:D:D:D:D:D:D
    Ben heel erg blij voor je!:D:D:D:D:D:D:D:D

12. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Jupje!!! Fantastisch nieuws!!! Gefeliciteerd!!! xxxxxxx

13. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    jupje, wat nou je kan het niet goed zien....
    je ziet em hartstikke goed muts!!!
    niet onzeker zijn... je bent echt hartstikke zwanger...
    echt geweldig!!! :D

-----------------

even een ego berichtje... wil niet zeuren, maar toch doe ik het :p
    ik vind het echt super dat het zwanger worden hier in dit groepje ''goed'' lukt, maar nou ben ik weer lekker negatief aan het denken...
    zo van: het lukt bij iedereen, behalve bij mij...
    Morgen weer een FM en ik heb der helemaaaal geen vertrouwen in... ik weet ik zit nu pas in ronde 2 met clomid, maar voor mijn gevoel duurt et eeuwig :(
    eerst dacht ik, voor de MMM: ik word vast wel uit mezelf zwanger ooit, toen eenmaal in de MMM dacht ik, nou nu met die clomid ga et vast wel lukken... en nu ben ik bang dat et nooit lukt omdat het niet aanslaat...
    pfffff.... maargoed morgen dus mijn FM...
    (sorry voor mijn negativiteit)

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Jupje gefeliciteerd!!! :D Dat is zeker wel een duidelijke test, maar kan me voorstellen dat je bevestiging wil horen van een arts. Geniet ervan meid!

@ Miss Miranda: Heel herkenbaar hoor, het gevoel dat je denkt dat het nooit zal lukken. Dat gevoel heb ik zelf ook vaak. Maar om toch positief te blijven: Clomid is pas de eerste stap. Als dat niet lukt zijn er nog verschillende manieren om het wel te laten lukken. Geef de moed niet op!

15. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    jupje, dat is een mooie duidelijke test hoor, niet twijfelen meid !!

miranda, ik zit ook bij een ander clubje waar iedereen al zwanger was en al bevallen, ik was de enige niet zwangere, dus ik snap je gevoel meid, maar je ziet ..... uiteindelijk komt het goed !!
    veel succes vandaag bij de FM !!

16. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Whaaa het is echt waar!!!!!

17. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    even naar de computer gegaan is makkelijker typen
    @ miranda ik kan je gevoel heel goed begrijpen!! eigenlijk zou het ook niet kloppen als je dit gevoel niet had. iedereen in dit forum is bezig hun grote kinderwens te laten uitkomen. Het is moeilijk dat onze lichamen niet gewoon werken. Ik heb zo een geluk gehad dat 50 mg bij mij meteen is aangeslagen en we in de 2e ronde zwanger zijn. Maar meid ik ben er van overtuigd dat jouw tijd heel snel komt!!!! wie weet is je fm meting vandaag wel super positief!

@ all dankjulliewel!! ik kon zaterdag mijn ogen niet geloven en wilde het niet geloven. vanmorgen meteen naar de winkel een cb gehaald. en nu geloof ik het pas echt. Meteen het ziekenhuis gebeld en ik moet morgen bloed laten prikken en adhv die uitslag wordt de eerste echo datum bepaald. vind het allemaal wel heel eng en hoopt dat het allemaal goed gaat. en natuurlijk zijn het er 1 of 2!

Ik vind het geweldig hoe hier met elkaar in voor- en tegenspoed meegeleefd wordt. ik zal dit forum dan ook zeker in de gaten blijven houden en hoop op veel mooie testen!!

18. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    super gaaf!
    straks heb misschien je 2 wondertjes!!
    wow!!
    ik moet nog een week wachten... de dagen kruipen voorbij!!!
    wat een spanning!!
    ben trouwens thuis niet te genieten, zere licht ontvlambaar zeg maar...
    denk zelf dat t van de stress komt.
    mijn man kan niets goed doen!:)

19. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Jupje, toch fijn zo'n extra testresultaat!! Lijkt me zo gaaf om dan eindelijk dat positieve berichtje in het testvenstertje te zien, geniet ervan meid!

@daan, zenuwslopend op het wachtbankje jij, die arme man van je ;)

@miss miranda, he meid kop op, het is ook hartstikke lastig! Ik denk dat we allemaal je gevoel wel herkennen, ik iig wel. Zit zelf ook pas in ronde 4 en met maar 50mg clomid en ook ik vraag me vaak af of het ooit wel gaat lukken. Hoort er denk gewoon bij, het is toch een teleurstelling elke maand dat het niet lukt en daar moet je elke keer weer opnieuw mee om gaan. En dan weer door, het liefst een beetje hoop houden ook want dat moet ook helpen, maar het is gewoon soms niet makkelijk..
    Ik hoop dat je fm goed was vandaag, sterkte! En geen sorry nodig voor je negativiteit he, gewoon even je hart luchten mag hier altijd :)

20. semmy26

semmy26 Actief lid

Feb 17, 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    #540 semmy26, Apr 23, 2012
    Last edited: Apr 23, 2012
    @Jupje:Ohh meid wat een geweldig nieuws gefeliciteerd met je zwangerschap en wat een mooie testen.En nu afwachten of het er 1 of 2 zijn. Spannend hoor.

@daanxyz:Haha iedereen in je huishouding zoekt nu dus dekking haha nee hoor gekkigheid.Ik ben ook meestal 1 week voor me ongie niet te genieten weet niet wat dat is....hormonen denk ik;).Sucses op het wachtbankje.

@miss miranda:Kom op meid snap best je gevoel en dat hebben meerdere onder ons en dat is ook zwaar klote op zijn hollands gezegd.En tuurlijk mag je ff je frustratie eruit gooien daar zijn we ook voor.We zitten allemaal in hetzelfde schuitje van moeilijk zwanger worden en dat is rot maar onze tijd komt ook echt wel bij de een gaat het wat sneller als bij de ander.
    Hoe was je fm meting??
    Dikke knuffel voor jouw!!

@LindeDD:Hoe gaat het met je moeder?

@Imno:Hoe was je fm meting gegaan vandaag?

@Krullie:Ik hoop het ook voor je meid zou wel leuk zijn natuurlijk.En is het vele klussen nog gelukt hahaha.

@all:Afgelopen vrijdag weer bloed geprikt dat was op cd 21.Ben niet zo held met naalden dus kijk altijd de andere kant op,maar me dochtertje zat er heel intressant naar te kijken hahaha.Ben benieuwd dit weekend of ik ongi gaat worden of niet...we hebben in me vruchtbare periode en ook daarna ruim voldoende geklust dus wie weet heeft er 1 zijn weg gevonden:D

Share This Page