Geweldig Jupje!! Dat is wel voldoende bewijs he?! @Miranda: ben ontzettend benieuwd naar je fm meis!! Hoop dat ie goed is!!!! @Semmy: spannend! Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? @Daan: jij bent de volgende!! I can feel it! Wees maar lekker licht ontvlambaar hoor, het mag
@krullie:We moeten 7 mei weer terug naar de gyn en dan heeft ze alle bloeduitslagen en de nieuwe uitslagen van het zaad.....ben best wel benieuwd eigenlijk
vandaag FM op CD14 grootste eitje 6 mm bmsv nog steeds 6 mm daar word je dus weer niet vrolijk was... 100 mg slaat waarschijnlijk ook niet aan ik heb tegen die vrouw gezegd dat ik er weinig vertrouwen in heb en eigenlijk liever de 150 mg skip, maar net als bij daan moet ik doe dosis toch ook proberen voor ik mag gaan spuiten,... pfff echt balen, ik had het zo gehoopt...
He Miranda, dat is zwaar balen he!! 8mm dat is nog niet erg hoopgevend. Als je nou wist dat je naar spuiten ging en dat de ronde dan niet zomaar verloren gaat.... maar ja, sommige gynaecologen.... ik zit er nu ook steeds tegen aan te hikken. deze cyclus duurt door mijn late eisprong 52 dagen ofzo volgende rond, hoop echt dat het niet nodig is dus naar 150mg.... als die cyclus ook 52 dagen duurt :S dan ben ik over 7 weken toe aan prikken..... pff das bijna 2 maanden, dan zitten we dus al in juni/juli SHOCK!!!! zo gaat dat in mijn hoofd dus he.... Nu hoop ik zo erg dat het deze ronde raak is, dat ik bang ben voor de teleurstelling als het niet zo is.... Aan de ene kant durf ik niet te hopen, maar als ik dan de positive testen zie, dan denk ik.... Het kan dus wel..... we hebben op de goede momenten geklust, t zaad was voldoende gekeurd.... HOPEN HOPEN HOPEN Krullie: hoe is het met jou eieren? de dosering is iets hoger toch> semmie: dat eindeloze wachten, wat moeten we een hoop geduld hebben he.... ik hoop het heel erg voor je dat de uitslagen goed zijn en dat we allemaal heel snel zwanger zijn!!!
@Miss Miranda kop op meid, het is heel erg balen, maar misschien gaat clomid 150 toch wat doen. Beetje positief blijven. @semmy laten we ook voor jou hopen dat ze het eitje gevonden hebben. Dat zou heel mooi zijn! @all Hier even mijn egoverslagje. Na het gebruik van provera zat ik met smart op mijn ongi te wachten, maar kwam pas op dag 4 (ben gewoon ongeduldig ), en dag 5 kwam het pas echt op gang, dacht ik. NOu niet dus. Wat blijkt nou het was geen menstruatie maar waarschijnlijk doorbraakbloeding :x Zaterdag ging ik in ene menstrueren. Ik schrok me rot. Gelukkig had ik maandag een fm dus hoefde ik niet al te lang in spanning te wachten. Vandaag moest ik naar zh voor 2e fm en dit gemeld aan fert-arts en ze wilde toch even kijken. MIjn mooie ei van 13 mm is helaas geslonken naar iets onder 12 mm en andere kant zit er nog 1 van net onder 12. En uiteraard was mijn bms van 11 (geloof ik) naar 1 mm gegaan. Ik mag 2 dagen niet prikken en woensdag weer verder gaan met spuiten maar dan 50eh ipv 75eh ivm overstimulatie. En dan 1 mei weer terug. Het is heel erg balen, maar ik kan niet anders dan positief blijven. Ik heb iig een week proefgeprikt
@Miranda: knuff! Wat k*t!!! Geen andere woorden...! Ik ga voor jou heel erg duimen dat 150 wel gaat aanslaan!! Wel stomme gyn... waarom mag je nou ook niet gewoon spuiten?! Maar aan de andere kant, er zijn meiden bij wie 150 wel echt wat doet... Sterkte schat en weer vol goede moed op naar de volgende ronde. @Daan: het moet gewoon positief zijn, kan niet anders! Failure is not an option Nee ff zonder gekheid... snap wat je bedoelt en voelt... we hebben maar 1 kansje per maand dus de tijd vliegt gewoon echt als het keer op keer maar niet lukt... @Imno: He meis wat naar!! Hoe kan dat nou toch weer?! Wat fijn dat je positief blijft, goedzo! Je reageerde nu al zo goed op de Puregon, dat gaat weer gebeuren! @All; ik moet morgenvroeg weer terug voor de zoveelste fm. Kan het niet op mijn werk aan jullie doorgeven, dus dat wordt pas 's avonds dat ik hier het resultaat kan doorgeven denk ik. Of even snel via mijn tel... kijk wel! *Op hoop van zegen! duim duim duim*
dankje jullie voor de lieve reacties de fertiliteitsverpleegkundige vertelde dat het ook een soort verzekeringskwestie is. puregon want ik straks dan misschien moet spuiten is per ampul rond de 200 euro zei ze, en dat wordt dus wel vergoed, en daarom wil de verzekering dan wel dat je alle andere opties eerst probeert, zo dus ook de 150 mg. het is opzich wel logisch natuurlijk, maar vertel dat niet aan vrouwen die vol met hormonen zitten haha nouja, vrijdag moet ik weer voor een FM, maar ik verwacht er niets van... ik zit met mijn gedachten alweer in de volgende ronde... lekker slapen meiden!
@ Daan: Spannend weekje voor jou! Ik moet nog een weekje langer wachten. @ Miss Miranda: Wat balen dat je fm weer niet goed was en dat je volgende maand wel eerst de 150 mg moet proberen. Het verhaal over de verzekering is inderdaad wel logisch. @ Krullie: Ben benieuwd hoe je fm vanmorgen is gegaan. @ Imno: O wat balen meid. Hopelijk gaat het straks goed met de 50eh spuiten. @ All: Ook ik zit op het wachtbankje. Volgende week vrijdag zou mijn NOD waarschijnlijk zijn, maar ik hou het nog maar even ruim tot de maandag erna. Gisteravond bij mijn moeder geweest en dat gaat al een stukje beter gelukkig. Ze moet nog wel en tijdje in het ziekenhuis blijven en ze heeft ook nog geen uitslag van de kijkoperatie dus dat is nog even spannend.
@krullie, hoe was je FM meid?? @alle wachtertjes, wat spannend allemaal zeg... ik ben zeer benieuwd, want opzich gaat et hier wel lekker met zwanger worden in dit groepje @linde, gelukkig gaat et een beetje beter met je moeder, spannend zeg die uitslag. @all, ik ben ondertussen wat gewend aan het idee dat 100 mg niks doet, en ik ben helemaal klaar voor het spuiten... die mei maand nog even de 150 mg proberen en dan op naar de echte kans! (zo voelt het echt) verder moet vriendlief eind april weer zijn guppies laten checken dus dan ook weer wat meer duidelijkheid, misschien wordt de juni maand wel heeeel anders met bv IUI. ik zit er sterk aan te denken om wat dingen te zoeken voor afleiding, zodat mijn focus niet alléén maar op de MMM ligt... ik heb twee ideeen: - we willen misschien een hondje nemen... - ik wil beginnen met mijn rijbewijs (als ik durf ) wat denken jullie hiervan?
Haha Miranda! Ik ben precies als jij! Ik denk, als ik ga spuiten dan lukt t vast En ik wil ook n hond! Mijn man niet! Dus nu gaan we vakantie boeken!!
@ En en en Krullie, ben zo benieuwd, hoe is je fm gegaan? @ Miss Miranda wel een goed idee om je ook op andere dingen te focussen. Wel leuk een hondje. Heb je een idee wat voor 1? En tuurlijk durf je je rijbewijs te halen, hartstikke handig. Ik zou niet meer zonder kunnen. Vakantie is ook een goed idee.... Vriend en ik hebben ook nog geen idee waar we dit jaar naar toe willen. We maken ieder jaar een verre reis aangezien we toch nog geen kindjes hebben, dan nemen we het er maar van @lIndeDD spannend zeg, hopelijk volgende week goed nieuws en fijn dat het beter gaat met je mams.
He meiden, Even een ego berichtje... voel me totaal niet lekker, net 2 paracetamols op en duik zo me bed maar in... hopelijk gaat het morgen beter dan. Vanmorgen weer voor een fm geweest en dat nieuws kwam weer rauw op mijn dak. Ook de ophoging doet helemaal niets. Nog steeds "eitjes" onder de 10 mm en die tellen gewoon niet mee. Ik moet nu de komende drie dagen nog meer spuiten, 100 eh en dan vrijdagochtend voor het laatst terug. Als die ophoging wel wat doet, gaan we door. Doet het niets, breken ze de poging af. Ik ben begonnen met 75 en ze kunnen eigenlijk niet van die "lage" dosis ophogen naar 125. Dan moeten we dus stoppen en weer provera innemen en dan vervolgens beginnen met spuiten op 100 eh en dan waars naar de 125 toe... Ik had het ergens allemaal niet verwacht, het kwam hard aan en voel me er de hele dag al niet zo lekker door. Als het vrijdag dus weer niets heeft gedaan, ben ik zo weer 2 weken verder voor we weer voor een nieuwe ronde kunnen... Ben dat hele gespuit op die vaste tijdstippen en die ophogingen ook beu. Volgens mij doet het echt wel iets met mijn emoties namelijk... Sorry voor ego... @Linde: spannend meid! Reken je NOD maar ruim idd. Beter dan te vroeg! Hoop dat de uitslag van de kijkoperatie ook positief is. @Miranda: ik weet wel zeker dat je met spuiten meer kans hebt... je moet alleen even zoeken naar de juiste dosis. Hondje is een erg leuk idee, dat wil ik ook al jaren. Helaas werken wij beide fulltime en zijn we 's avonds ook best vaak weg. Dat wil ik zo'n beestje dan ook niet aan doen. Wel heerlijk om je lekker af te leiden van dit hele traject!
@krullie aaah meid dikke knuffel voor jou! wat balen zeg. ik had ook beter nieuws verwacht. dat zegt maar weer dat we niet zomaar ergens vanuit moeten gaan... maar toch, na die clomid denk je: dat spuiten gaat wel werken! ik wist niet dat je per ronde maar tot bepaalde dosis mag ophogen, dat is wel jammer. nu moeten we vrijdag allebei voor een FM, als het bij ons beide nog niets is dan lopen we gelijk op qua provera... Nou lekker vroeg op bed meid, en ik weet natuurlijk niet uit ervaring hoe dat met spuiten is, maar het zijn toch hormonen wat je je lichaam geeft, dus dat je daar emo van wordt is denk ik heel logisch... dus dat mag best @daan wat grappig dat wij zo hetzelfde denken/voelen/willen ik weet nog niet precies wat voor hondje,. wel een puppy. we denken aan een labrador, die zijn wel heel lief en sociaal (ook met et oog op de toekomst) maar we hebben wel 2 katten, dus daar zit ik wat mee dat ze wel samen kunnen... ik ben me wat aan het verdiepen, het moet geen impuls aankoop zijn natuurlijk... en puppie kijken en zoeken op marktplaats is een leuke bezigheid!
wat een klotezooi Krullie, sorry voor het taalgebruik, ik heb zo voor je geduimd. Dit is om moedeloos van te worden. Tuurlijk mag je emo zijn. Ik ga nog harder voor je duimen meis. En niks ego hoor, daar is deze forum toch voor om even gevoelens te uiten. Ik hoop dat je snel opknapt. Sterkte meid! Dikke digiknuf.
voor degene die denken wat voor muts heeft mij toegevoegd it was me ik heb iedereen uit ons clubje hier die echt mee kletst maar even toegevoegd als vriendin en contact... hoe is het trouwens met liz en moefoe... al lang niks van gehoord...
krullie, wat onzettend k*t !!!!! had zo gehoopt op goed nieuws, en jij ook zo te lezen, dan komt het nog zwaarder op je dak en tuurlijk doet het iets met je emoties, je bent aan het klooien met je hormonen, ik was met clomid 50 mg al van de leg, dus hoe jij je moet voelen zal hels zijn !! Lindedd, ja dat niet durven testen herken ik, heel naar !!! en op het wachtbankje gaat de tijd niet zo snel, had ik tenminste spannend van je moeder, wel fijn dat ze zich al beter voelt miranda, ja heb je toegevoegd hoor , een hondje is altijd leuk als je er de tijd voor hebt idd, uit ervaring kan ik spreken dat een laborador super is, en vooral als je vanaf begin af aan een pup bij de katten laat opgroeien moet dit geen problemen geven dacht ik, een rijbewijs is ook altijd handig, vooral met het oog op de toekomst daan, spannende week !!!!!! jupje, wanneer heb je DE echo ?? inmo, succes meid, hopenlijk deze ronde meer resultaat, je reageert er tenminste goed op, dat is al een goed teken !! en positief blijven idd !!
@ hey muts , ik heb je toegevoegd hoor. Je bent mn allereerste vriend @ Vlekkengek hoe voel je je? Geen last van misselijkheid of vermoeidheid? Je bent alweer 8 weken zag ik, wat gaat het toch hard zeg. Morgen weer prikken maar dan 50eh ipv 75eh. Ben benieuwd, heb geen zin in overstimulatie. Maar ik neem aan dat fert-arts weet wat ze doet. Ben blij als het 1 mei is!!!!
@ Krullie: Wat ontzettend k*t voor je. Kan me heel goed voorstellen dat je er echt even beroerd van bent. Doe rustig aan en ik duim voor je dat je vrijdag een betere FM hebt. @ Miss Miranda: Goed dat je je op andere dingen probeert te richten. Leuk een puppy, wel goed dat jullie er eerst goed over nadenken. En het zoeken naar puppy's is natuurlijk ook al leuk. En rijlessen nemen lijkt me ook een goed idee. Het is echt heerlijk om je rijbewijs te hebben, vind ik. Ik zal je zo even toevoegen als vriend . @ Imno: Spannend, morgen weer spuiten. Hopelijk gaat het dan wel allemaal zoals het hoort. @ Vlekkengek: Hoe is het met jou? Al last van zwangerschapskwaaltjes? @ All: Gisteren goed bericht gehad: m'n moeder heeft geen uitzaaiingen. Nu afwachten wat ze gaan doen, opereren of toch eerst chemo om de tumor kleiner te maken.
@lindedd, Wat een super goed nieuws van je moeder! Even spannend nog wat ze dan nu gaan doen, maar het geeft vast weer een beetje goede moed.. @Krullie, Shit meid wat een k*t bericht weer! Kan me voorstellen dat je je niet goed voelt, je doet er zoveel voor en het wil even maar niet.. Ook hier een dikke knuffel!! Ik hoop zo dat het alsnog aanslaat deze ronde voor je... @miss miranda, he nieuwe eerste vriendinnetje Wat grappig! Ik heb ook een hondje willen nemen voor de afleiding haha wacht even dat klinkt heel slecht ik wilde altijd al een hondje maar wanneer je het echt doet is altijd een beetje plannen en zo. Ik had toen ook bedacht van nou als het niet lukt met de behandelingen lijkt me dat het goeie moment om er eentje te zoeken. Omdat het een fijne afleiding is maar vooral omdat je dan ook zeker weet dat je dan op zn minst nog 9 maanden volledig de tijd hebt om je op de pup te richten. Maar ik denk dat we het nu toch maar niet doen, want mn man is natuurlijk veel weg en mocht het wel lukken dan lijkt het me zo lastig om in het begin in mn eentje een kleintje te verzorgen en dan ook een hondje genoeg te kunnen uitlaten.. Maar als iemand toch nog tips heeft hoe het wel kan hoor ik het graag @all, iedereen een dikke knuffel voor een beetje extra steun! xx
jupje: van harte gefeliciteeerdd jeahhh weer eentje erbij zo komen er steeds meer zwangeren meiden bij. hier morgen alweer 10weekjes zwanger ben wel dag en nacht erg misselijk loop alleen maar te kokhalzen en over te geven ook van de maagzuur.heb wel zetpillen en kauwtabletjes maar helpt niet echt zoals het zou moeten. naaste famillie weten het nieuws al , me collega s ook al kheb al een darmenbuikje dus echt verbergen lukt niet . iedereen een hele dikke knuffel vanuit hierr