Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    daar heb ik wel belangstelling voor, ik heb je een pb gestuurd meid

xx

snelle reactie, want nu ga ik, we gaan even kijken naar een labrador pup die over 2 weekjes bij haar mama weg mag!!:D

2. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    @ krullie wat ongelooflijk klote. Had het zo voor je gehoopt !
    @ miranda jullie laten er ook geen gras over groei haha
    @all helaas weet ik nog geen datum voor een echo. Ze willen eerst volgende week nog eens bloed prikken voor hcg waarde. Is blijkbaar de procedure. Word er wel onzeker van. gister w mijn waarde 151. Volgende week moet dit veel hoger zijn. Ik heb nu vakantie en denk daardoor echt de hele dag eraan

3. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    jupje, overal is het anders blijkt wel weer, ik moet wachten tot 9 mei en dan direct een echo, niets geen bloedprikken, op zich ook wel fijn, vorige keer na het bloedprikken van mijn eisprong heb ik 1.5 week met een dikke blauwe plek gezeten, leek net zo'n junk :)

miranda, als je in hun ogen kijkt kun je haast niet meer weigeren, dus wees allert :D, puppycursus is wel belangrijk,leren ze de basis.

lindedd, gefeliciteerd met je moeder, ooooh das wel een hele opluchting lijkt me. nu nog door de bittere pil van een operatie/chemo :(

mvdk, een wandeling is heel gezond voor je kindje hoor, gewoon dik inpakken meenemen :D.

4. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @jupje, poeh wat een wachten dan he! Sterkte!
    @miss miranda, zooo gaaf! jullie gaan idd wel heel hard! Veel plezier met kijken, ik ben het wel met vlekkengek eens, goed alert blijven want bij zo'n lief kopje ben je gelijk verkocht, helemaal nu in die hormonale, emotionele staat ;)
    @all, vandaag fm gehad. 1 eitje van 11 mm, die moet het gaan worden deze maand! :) Maar mn bloedwaarden waren nog erg laag dus hoef pas dinsdag terug voor de volgende echo. Heb ook de gyno gesproken over het te snel ongi worden, heb nu utrogestan om te kijken of dat het kan verlengen.. Nu nog even afwachten wat dat eitje doet maar ik zie mn kansen heel goed in deze maand :)

xx

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik heb nog niet bijgelezen, even een ego post ;)

hee meiden,
    ja we gaan wel snel met het puppy project, maar we hadden het er al veel langer over hoor :p ongeveer een half jaar hebben we met het idee rondgelopen, maar nu zei vriendlief misschien is het ook wel goed om het nu te doen, zo in de MMM, dan ligt je focus wat meer verdeeld en neemt de MMM niet je hele leven over.
    Dus vandaar dat we nu de knoop hebben doorgehakt. toen ik mijn vriend het hoorde zeggen dacht ik ook: ja hij heeft gelijk! dit is het juiste moment.

maar goed we zijn gister dus wezen kijken en jullie raden het al... heeeeelemaal verliefd. ze is nu nog te jong dus over 2 weekjes komt ze bij ons wonen... :D

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Edit: ik heb et even terug gelezen, maar zoals ik het allemaal verwoord heb lijkt het hele puppy verhaal een hele snelle en impulsieve beslissing. maar dat is het dus niet. zoals ik al zei lopen we ongeveer al een half jaar rond met de gedachte, alleen nooit de knoop doorgehakt. eerder deden we het niet omdat we op een flat woonden, toen zeiden we altijd: als we in een gewoon huis wonen nemen we een hond. dat wilden we al. nu wonen we hier in ons normale huis sinds november 2011...

dacht ik vertel het toch even ;) ik hoef natuurlijk geen verklaring af te leggen, maar ik snap dat jullie misschien anders denken dat het een ondoordachte en impulsieve actie is...

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @krullie, hoe is et nu met je? Voel je je al weer wat beter, lichamelijk en geestelijk…? Ik hoop et! :) Ik hoop ook dat het wat mooier weer gaat worden, dat doet ons allemaal wel goed heb ik et idee.

@linde, goed nieuws over je moeder, heerlijk! :) De periode die nog komt wordt natuurlijk wel zwaar maar ik hoop dat dit goede nieuws die periode wat dragelijker maakt voor jullie… en hoe zit het met het test gebeuren… kan je je nog een beetje beheersen? :p Haha. wanneer ga je testen?

@mrdam, 10 weken alweer! Wat gaat dat snel zeg… ik ben benieuwd wat je krijgt… jongen/meisje. Heb je zelf al stiekem een gevoel of idee wat het wordt?;)

@jupje, spannend zeg, vooral die waarde. Ik heb geen idee hoeveel dat allemaal moet zijn hoor… ik ben heel benieuwd!:)

@vlekkengek, dat in de oogjes kijken verhaal wat je zei, dat klopt wel, haha. Maar dat wist ik stiekem van te voren al hoor. ze is echt een dotje... ;)

@mvdk. Jeeeej een mooi baby eitje! Dat gaat em worden! :) ook wel eens fijn om goed nieuws te horen na een echo! Ik vind het heel fijn voor je meid!:)
    @daan, how are you??:cool:
    @all… morgen zit ik op CD18, en moet ik weer terug voor een FM. Ik verwacht niets en wil het maar gehad hebben zodat we de volgende ronde in kunnen. ;) ik voelde vandaag wel af en toe steekjes links… maar ja dat heb ik vaker dus dat hoeft niks te zijn natuurlijk!

8. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Even een ego emotioneel bericht heb al twee nachten gigantische buikpijn zonder bloed verlies vannacht zelfs zo erg dat ik ben flauw gevallen net arts gebeld en moet meteen komen. Ik ben zooooo bang!!!

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Jupje: meissie!!:( Duimen draaien hier overuren! Dat lieve kleine beebje moet lekker blijven zitten!! Veel succes bij de dokter… hou ons op de hoogte meis. Dikke knuffel!

@Miranda: je hoeft natuurlijk helemaaaaal geen verantwoording af te leggen gek ;)
    En als was de beslissing van een hond wel impulsief, daar hebben wij toch niets over te zeggen? ;) Superleuk een hondje! Wil je ons een mooie foto laten zien? Ik ben erg nieuwsgierig! En ik hoop zo dat je toch nog een positieve fm hebt vandaag!!!

@mvdk: super meis, fijn dat de Clomid nog steeds aanslaat! Wanneer moet je weer terug? Fijn idee, die utrogestan bollen. Heb er al veel over gelezen en schijnt goed te werken!! Moet gewoon gaan lukken nu deze ronde! :D

@Vlekkengek: hoe is het jou meis?? Kwaaltjes? Wanneer krijg je de eerste echo??

@Mrdam: heerlijk dat iedereen het weet, genieten!! De misselijkheid is minder, maar dat is wel een goed teken dat het allemaal goed zit meis!! Wanneer heb je de eerste termijnecho?

@Linde: meis, gefeliciteerd met het fantastische nieuws!! Spannend wat ze nu gaan doen, maar eigenlijk kan jullie dag al niet meer stuk!

@Imno: Je mag ervan uitgaan dat artsen weten wat ze doen ja… fijn hoor dat je een dosis lager mag! We gaan van een mooi eitje uit straks!

@ALL:

Een paar k*tdagen gehad na die zoveelste slechte fm dinsdag. Moest ook nog eens van 83eh naar 100eh spuiten en echt ik had mezelf niet meer onder controle. Ik wou bijna een afspraak maken bij mijn huisarts om met iemand te praten, ik voelde me zoooo depressief. Was echt emotioneel in de war. Stomme hormonen!
    Gisteren voelde ik me heel de dag niet lekker en kreeg gistermiddag op mijn werk vreselijke buikpijn, links onderin. Maar ja ik was aan het werk dus ik kon ook niet zoveel doen. Was bang voor overstimulatie en wilde eigenlijk de gyn bellen, maar na een half uurtje was het gek genoeg weg dus heb er verder niet meer aan gedacht.

NOU NU KOMT HET::D

Vanmorgen weer terug voor de zoveelste fm EN EN EN:
    Zeer waarschijnlijk heb ik gisteren mijn eisprong gehad!! Ongelooflijk!
    Linker eierstok was een eitje van 17mm te zien en vocht ernaast. Mijn buikpijn en dat vocht deed mijn gyn overtuigen dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Hij denkt dat die van 17mm spontaan is gesprongen en het blaasje er nog zat, omdat het nog zo vers is. Het kan ook zijn dat het een ander eitje is geweest die gesprongen is en deze van 17mm ook nog gaat springen. Dus na 2 avonden 100eh spuiten heeft een eitje opeens een groeispurt gemaakt en uit zichzelf gesprongen! Ik zat echt helemaal perplex op de stoel :$haha.
    Vroeg nog of het geen cyste was of een valse eisprong, zonder eicelletje, maar volgens hem kon dat niet. Zeker omdat het eitje helemaal uit zichzelf is gesprongen, zonder pregnyl, wil zeggen dat er dan echt een rijpe eicel in zat.
    Voor de zekerheid moeten we zondagochtend nog even terug (zaterdagavond gaan we toevallig stappen… maar goed, ik ga hier graag mijn bed voor uit!) om vast te stellen of ik dus gisteren mijn eisprong heb gehad of het blaasje wat er nu zit nog groeit en ook gaat springen. Moet alleen vanavond nog 1 keer spuiten en daarna niet meer.
    Ik ben echt zooooo blij!!!!!!!!!! :D:DIn mijn agenda heb ik mijn NOD al ingevuld haha. Heb gewoon gisteren mijn eisprong gehad, ik weet het zeker!

Ik weet trouwens wel dat het zeldzaam is om meteen de eerste echte kans zwanger te raken, maar ik ben alleen al dolgelukkig dat de hormonen aanslaan en er een eitje is gaan groeien want ook nog eens zelf is gesprongen!! Dus bij een volgende ronde grote kans dat het ook goed aanslaat!!

[FONT=&quot][/FONT]

10. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Ohhh Jupje, wat rot zeg. Weet je al iets meer? Hoop zo voor je dat alles goed is!!!!!

Krullie, wat fantastisch zeg! Zie je nou, na donkere dagen komt altijd weer het zonnetje :D.
    Ben heel erg blij voor je meid. Wanneer is je NOD?

liefs

11. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Krullie wat super!!

Ik type dit vanuit een prachtige ziekenhuiskamer
    Aangezien het vrijdag is durven ze me niet naar huis te laten gaan. Morgen ochtend nieuwe echo. Er is een kans op een bbz naar vanwege de prille zwangerschap is dit niet goed te zien.

12. sunshineS1976

Jupje:(:(
    Wat goed dat ze je daar houden en het zekere voor het onzekere nemen. Ik hoop zooo voor je dat het geen bbz is en beebje op de juiste plaats zit. Veel sterkte meissie, denk aan je!! *knuff*

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Jupje: O meid, wat eng! Ik ga heel erg voor je duimen dat alles goed is en op de juiste plek zit!

@ Miss Miranda: Wat leuk dat jullie over 2 weken je hondje krijgen! Geniet er maar lekker van.

@ Mvdk: Wat goed dat je een goeie FM hebt gehad. Inderdaad fijn na al die minder goeie berichten.

@ Krullie: Wat goed!!! Ook al word je deze ronde niet zwanger, het is al heel fijn om te weten dat je wel een eisprong kan krijgen. En wie weet is het wel meteen raak ;). Wat fijn he, om ook eens een NOD te hebben :).

Om Miss Miranda's vraag te beantwoorden: Ik denk dat vrijdag 4 mei m'n NOD is, maar ik ga de maandag pas testen als ik dan nog niet ongi ben. Als m'n cyclus langer dan 35 dagen duurt moet ik namelijk de gyn bellen en dat is dan.

14. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    wwo krullie dat is geweldig!!
    jupje, wat een onzekere tij dvoor je
    linde.. je loopt een paar dagen voor op mij...

Dames ik denk acht dat deze ronde het niet is gelukt... ik voel HELEMAAL NIETS!!! :(
    heb er geen vertrouwen in en ben nu al down bij het idee dat ik mijn tampons moet inpakken voor vakantie we gaan as zondag...

sorry voor deze klaagzang want ik moet gewoon wachten, maar ik wil zo graag dat het lukt en ik denk echt dat het weer niets is....

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @jupje, och schat wat een spannend weekend voor je. Ik hoop zo dat het niets negatiefs betekent voor jou en je beebje, wel moed houden he! Zoals er geen bloedverlies is niet van het slechte uit gaan meid. Hoe moeilijk het ook is. Gelukkig ben je nu in het ZH, áls er wat gebeurd ben je meteen in goede handen. Ik duim voor je en zal het weekend echt aan je denken.

@krullie. WOOW wat goed meid! Ik kreeg kippenvel toen ik het las. Echt geweldig. Nog even klussen voor alle zekerheid… ;) en ookal lukt het deze ronde niet meteen, dit is al geweldig opzich toch!
    Ben gewoon een beetje jaloers, want jij hebt gewoon een NOD! haha.

@linde, 4 mei is al snel zeg!! Goed dat je (gaat proberen) tot maandag te wachten… ik ben benieuwd!

@daan, lieverd je moet geen dingen gaan denken die er nog niet zijn he! Ik herken je gedachtegang wel. Ik kan ook aan ieder ding wel iets negatiefs bedenken, maar dat je niks voelt wil niet zeggen dat het niet goed is he! Misschien is het juist wel iets positiefs!! Kop op meid, geniet lekker van het lekkere weer en je vakantie ! (waar ga je naartoe?)

@all, vandaag weer voor een FM geweest. nog steeds niks op CD18 dus maar weer aan de provera. deze ronde is weer mislukt. maar de teleurstelling is nu niet zo groot want ik voelde het gewoon dat het niks werd. Ik moet helaas wel eerst nog 150 mg gaan doen, heb daar totaaaaal geen vertrouwen in maar goed, het is protocol. verder moet vriendlief 8 mei zijn guppies weer opnieuw laten checken, dus dat vind ik ook wel weer spannend. maar ik ga er maar vanuit dat het niet goed is. dus wat ik nu in mijn hoofd heb is dat ik straks met ga spuiten en wanneer dat goed aanslaat zullen we wel IUI krijgen.
    Dat is dus wat ik zelf heb bedacht hea;) maar dat is denk ik het meest logische toch ?

fijn weekend dames!

16. sunshineS1976

@Linde: spannend zeg, je NOD komt dichter en dichterbij! Op zich wel goed dat je maandag pas wilt testen, maar misschien kun je je echt niet meer bedwingen straks ;)
    Aan de andere kant kun je dan op maandag wel een echte knaltest hebben! Hoop dat jij de volgende bent in het zwangere rijtje!

@Daan: niet zo negatief meis!! Ik herken het wel hoor, ben ook zo... maar probeer toch positief te denken. Je hoeft niet perse iets te voelen om te kunnen aangeven of je wel of niet zwanger bent. Het hoeft niet perse hetzelfde allemaal te gaan en aan te voelen als bij je eerste. Ik blijf erbij dat die eigen eisprong van jou gewoon geen toeval is geweest.
    Bovendien hebben we hier nog steeds Miranda die dolgraag haar schoen wil opeten! ;):D

@Miranda: balen meis! Gelukkig zie je het positief in, dat is de bedoeling! Shit dat je even een maandje 150 moet proberen... maar de maand daarna mag je spuiten en dat gaat 100% zeker aanslaan!! En uiteraard blijf ik ook stiekem duimen en hopen dat die 150 ook iets gaat doen!

@Jupje: meis hoe gaat het ??? We denken aan je!

@All: net weer even geklust :D Heb vanavond immers voor de laatste keer 100eh moeten spuiten, dus wie weet is er nog wel een eitje wat opeens een groeispurt gaat krijgen en springen.
    Moet zeggen dat ik het wel echt gaaf vind om mijn eisprong gewoon gevoeld te hebben. Nooit gedacht dat dat kon!
    Vriendlief is ook in de wolken en ziet alles al helemaal voor zich. Zit al te fantaseren over hoe we het iedereen gaan vertellen én over welke stoere nieuwe gezinsauto hij kan gaan kopen (mánnen!;)) Ik had namelijk beloofd dat hij eindelijk zijn auto in mocht gaan ruilen als ik zwanger ben haha...
    Ik ben dolgelukkig met mijn eisprong en ga er ook echt niet vanuit dat het meteen raak is. Zou natuuuuurlijk geweldig zijn, maar ik vind dit al zo geweldig; dat het allemaal gaat zoals het moet gaan. Is het nu niet, dan wel een volgende ronde :D

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hahaha dat auto verhaal is zooooo herkenbaar, typisch mannen!

en wat mijn schoen betreft... jaahaa... can't wait!

18. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Haha! Die eisprong voelen ;) dat herken ik ook!!!stom verbaasd dat de ovutest bijna posi was!
    Gaaf hoor! Dus krullie, spuiten werkt dus toch en nu snel zwanger worden! Weer n nieuwe fase....
    Miranda, 150mg moet ik ook gaan doen!
    Als deze ronde is mislukt dan lopen we gelijk qua dosering.
    ik hoop dat je je schoen op kan eten maar heb er n hard hoofd in! Bedankt voor jullie reacties, moet ook niet negatief doen.
    Bij de eerste voelde ik ook niks maar had ook niet t idee dat ik zwanger was hoor.... 3 mnd geen ongesteldheid en toen was is 5 wkn zwanger.... Bij de echo was ik nog bang dat ze zouden zeggen, wat doe je hier, je bent niet zwanger...

Maar deze keer ben ik zo op mijn lijf aan t letten!
    Maar ik krijg geen teken...

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden!

@miranda, balen dat er geen groei is. Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes. Hopelijk slaat de 150mg wel aan. Anders kan je snel beginnen met spuiten. Heeft je vriend zich al eerder laten testen of is het de eerste keer? Spannend! Binnenkort kan je al gaan genieten van je hond! Leuk!

@daan, maak jezelf niet te gek. Al begrijp ik heel goed hoe frusterend het is. Misschien voel je nog niets. Heb vertrouwen! Ik duim voor je!!

@mvdk 11 mm super!! Hopelijk gaat er een heel mooi eitje rijpen! Succes dinsdag!!!

@krullie, super dat je een eisprong hebt gehad!! Dat is al een geweldige stap!! Nog hopen op goed nieuws!! Ik duim voor je! Fantaseren is heerlijk! Geniet ervan!!

@jupje, wat vreselijk spannend en stressvol! Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt! Ik duim voor je! Sterkte!

@all, hier weinig nieuws.. Zit nog aan de duphaston... Wachten op ongi. Hopelijk komt het snel. Vorige keer kwam het al naar 8 dagen, nu zit ik al op 9... Frusterend dat wachten. Hopelijk kan ik snel beginnnen aan de clomid 100.

20. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @jupje, meid wat spanning voor jullie! Ik duim heeeel hard dat het goed blijft gaan!!! Sterkte!

@Krullie, wow!!! Wat een goed nieuws, zo ineens ook! Echt super dat het toch nog heeft gewerkt, ik hoop op een nog groter wonder voor je maar anders weet je iig dat het werkt!
    enneh haha zijn alle mannen hetzelfde?! Wij hebben sinds vorig jaar ook al een echte gezinsauto :)

@Daan, kop op meid, begrijp je gevoel wel hoor, dikke knuf! Maar hopelijk voel je gewoon niks omdat het heel goed gaat daarbinnen:)

@miss miranda, geen uitleg nodig over die pup joh! Het is sowieso toch jullie beslissing! Maar heerlijk dat het nu kan en dat je dan wat afleiding hebt van de mmm, ben heel benieuwd naar de foto :)

Deel Deze Pagina