Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    aaah ik baal. ik was vandaag weg te winkelen en vriendlief zou naar de apotheek voor de provera... maar wist niet dat die niet zolang open was dus hij was nét te laat...
    nu heb ik dus geen provera... en maandag zijn ze denk ik ook dicht ivm koninginnedag. dus waarschijnlijk kwam ik dan pas dinsdag begin met de provera.... wéér extra wacht dagen erbij. maargoed vriendlief deed et niet expres. maar goed.

en ik zal even kijken of ik er een foto op krijg...

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
  3. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miss miranda, aaaah wat een lieffie!! :)
    en is er geen weekend apotheek bij jullie in de buurt? Die paar dagen is geen ramp maar hoe sneller, hoe beter ;)

4. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    nee geen weekend apotheek :(
    nouja het zijn maar een paar dagen gelukkig... maar tóch hea.
    Ik ben gelukkig super geduldig, ahum.

5. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Haha ja dat zijn we hier allemaal ;)
    maar ja niks aan te doen, toch maar weer een paar dagen extra geduld oefeningen ;)
    Xx

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: wat een schatjeeeeeee!! :D
    Dat zijn zulke lieve honden! :D

Balen van de provera!!! Hopelijk is het snel dinsdag ;) En kun je er dan geen 2 per dag slikken zodat je maar 5 dagen bezig bent ipv 10? Heb ik wel gedaan de laatste keer en ging prima ;) Zo ongeduldig als we zijn... ;)

7. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    We gaan vandaag naar parijs! Vanmorgen testje gedaan ivm vakantie maar was negatief. Denk dag er anders wel wat had moeten staan...
    Dus verwacht binnenkort menstruatie!
    Maar hou jullie op de hoogte!

8. sunshineS1976

@Daan: heel veel plezier meis!! En je hebt op 16/17 een eisprong gehad en wellicht nog een dagje later nog eentje dus je kunt ook pas officieel testen vanaf 1 mei... Wacht nog even af dus en neem voor de zekerheid tampons én nog een testje mee!

@all: vanmorgen nog even terug geweest bij de gyn. En het eitje van 17mm is nu 20mm! Donderdag is er dus zelf 1 gesprongen en deze mag ook nog mee gaan doen. Vind het wel een beetje vaag verhaal allemaal, maar goed. Mag aannemen dat de gyn weet waar hij t over heeft. Moet vanavond weer terug om Pregnyl te laten zetten, dan gaat deze ook sowieso springen en maken we extra kans. Vanavond en morgenavond klussen geblazen!
    NOD zal tussen 10 en 15 mei gaan zitten...spannend!

9. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    @ krullie spannend meid, maar je lijf doet in ieder geval zijn werk
    @ daan spannende dagen ik hoop met je mee
    @ miranda wat e dotje zeg!
    @all ik ben weer thuis we weten nog steeds niet helemaal zeker of het goed zit maar ik heb geen pijn meer gehad en de waardes in het bloed stijgen goed. Op de echo kunnen ze nog niks zien. Vrijdag moet ik terug en dan moet het vruchtje zichtbaar zijn waar het ook zit. Spannende dagen dus

10. sunshineS1976

Jupje! Fijn dat je weer thuis bent!! Super dat de waardes in je bloed stijgen, dat geeft toch veel hoop dat het allemaal goed zit!! Het worden een paar spannende dagen zeg... ik duim dat er vrijdag een mooi vruchtje op de juiste plek te zien is! X

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Daan: Veel plezier in Parijs!! En het testen was inderdaad wat vroeg dus het kan nog wel. Zal duimen!

@ Miss Miranda: Wat een schatje!! Vervelend dat je nu een paar dagen moet wachten op de provera.

@ Krullie: Wat goed dat je nog een eisprong krijgt! Extra kans! En wat de auto betreft, die gezinsauto hebben we al :). En ik ga voor mezelf ook naar een andere auto kijken, mocht ik zwanger worden. Heb nu namelijk een Smart, dat is niet zo praktisch met een kleine.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @krullie wooow wat een goed nieuws meid! Je hebt gewoon dubbel kans! Als het nou niet lukt deze ronde!!! (dan eet ik niet mijn schoen op hoor, aan 1 heb ik wel genoeg):D

@daan, meid je hebt vroeg getest, dus wie weet test je 1 mei positief. Maar als je er nu al vanuit gaat dat het niet is gelukt dat is de teleurstelling misschien wat minder… wel genieten van je vakantie meid!!!;) Parijs, super! 1 tip ga niet zelf in het centrum van parijs rijden met de auto… chaos! Maar het is erg mooi daar, veel plezier meid, je verdient het.

@jupje, fijn dat je weer thuis bent meid, daar voel je je toch het fijnst.:) Maar wat een spannende tijd ga je te gemoed. Ik zal aan je denken en voor jou en je beebje duimen meid. Die stijgende bloedwaardes zijn in ieder geval goed nieuws!

@ all. Ik baal wel van de provera, maar dit wordt ronde 3 en nu ben ik er wel iets relaxter in merk ik. Als dit in ronde 1 was gebeurd was ik er denk ik helemaal down van geworden. Nu baal ik gewoon. Maar bij de provera 5 dagen 2 pillen ipv 10 dagen 1 pil , is dat echt een optie? Dan wil ik het wel doen maar ik wil niet het risico lopen dat de provera zijn werk dat niet doet… hmmm, dilemma;)

13. sunshineS1976

@Linde: een Smart lijkt me inderdaad niet zo praktisch met een kleine nee!! Hopelijk kun je snel een andere uitzoeken! ;)
    Op zich is onze hoofdauto (diesel, waar de meeste km's mee worden gereden) ook goed geschikt voor kinderen hoor. Vriendlief wil gewoon het liefst elke 2 jaar een nieuwe en nu heeft hij zijn zinnen op een station gezet... hoop dat ie snel zijn zin krijgt, dan houdt hij de komende 2 jaar zijn mond weer ;)

@Miranda: nee laat je schoenen maar met rust hoor! ;)
    Je moet maar even googlen op provera en hoe het recept wordt voorgeschreven. Heb ik toen ook gedaan. De ene vrouw moet maar 7 pilletjes slikken, een ander 10 of 14 en weer andere artsen schrijven 5 dagen lang 2 pillen per dag voor...
    Alles is anders! Omdat ik las dat het best vaak voorkomt heb ik toen zelf de beslissing genomen om er ook 2 per dag te nemen... Werd vrij snel ongi na de kuur en goed ook. Kan geen kwaad dus en je wint er weer wat dagen mee ;)

14. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    oke krullie ik zal eens even googlen. want als dat kan dan win ik weer 5 dagen...
    wel gek trouwens dat daar niet 1 lijn in zit!

15. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @jupje, fijn dat het weer wat beter gaat, hoop zo dat het bij de echo goed nieuws is!! Sterkte met wachten..

@krullie, zooo spannend nu, toch een soort ban onverwachte kans voor jullie nu, en dan misschien wel een dubbele! Duimpjes draaien voor je

@daan, hopelijk was je te vroeg maar voor nu heel veel plezier in Parijs, geniet ervan!

@miss miranda, geen ervaring met provera, maar ik ben wel altijd een voorstander van eerst overleggen met de gyno..

@all, fijne dag allemaal morgen!!
    Xxx

16. sunshineS1976

@Miranda: er zit nergens 1 lijn in geloof ik.... elk zh heeft weer een ander protocol... het is niet verkeerd om zelf ook veel uit te zoeken en te weten, just in case!

@mvdk: dank je voor je duimpjes! :D Jij ook een fijne dag morgen!

@all: Zo, de pregnylspuit zit erin! :D
    Een lieve verpleegkundige heeft hem in mijn bovenbeen gezet. De prik zelf viel mee, het brandde wel toen de vloeistof erin werd gespoten en heb nu wel een beetje een branderige spierpijn.
    Maar het valt me alles mee.
    Vanaaf en morgenochtend klussen en dan rest ons niets anders dan te wachten en alles over te laten aan de natuur/ het lot...

Fijne dag allemaal morgen! Maak er iets gezelligs van!!

17. sunshineS1976

MissMiranda: 1e kindje, ronde 3 Clomid 150mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg, NOD 06-05
    Mvdk: 1e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg, iui gepland op 4-3
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl. NOD: 13 mei!
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor
    behandelmogelijkheden
    Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op 22-11
    Vlekkengek: uitgerekend op...
    Jupje: uitgerekend op...

18. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hoi dames,

Ik wou even wat van me laten horen. De groep is echt veel groter geworden zeg! :D De reden dat ik niet meer zo vaak reageer is dat ik er moeite mee heb om het van iedereen op de hoogte te zijn waar hij of zij mee bezig is. Er is wel een lijstje, maar ik wil zo graag iedereen een hart onder de riem steken en ik vind het dan moeilijk om te zien waar iedereen zit. Snap je? Daarom lees ik wel mee, maar vind ik het dagelijks reageren lastig, dan heb ik geen overzicht. Dit komt door mijn dyslexie. Maar ik leef met jullie allemaal mee!! Ik hoop dat jullie dit begrijpen.:)

@ Jupje Ik hoop echt dat het goed gaat wens je veel goeds. Ik ben vooral blij voor je dat de waardes gestegen zijn. Bij mij waren ze toen gedaald en betekende het dus einde zwangerschap. Dus ik was opgelucht dat ze waren gestegen.

@Krullie 13 mei je NOD?! Succes met het wacht bankje. Ik weet het wachten duurt zo lang!!

@ Vlekkengek; hoe gaat het met jou zwangerschap? Hoe voel je je?

@ all, Ik ben sinds zondag begonnen met mijn eerste Provera tabletje. Daarna Beginnen met de 2de Clomid kuur. 100 mg. De vroege miskraam heb ik wel een plaatsje gegeven. En kijk nu weer naar de toekomst. We hebben nu bewezen dat we zwanger kunnen worden. Dus we gaan er gewoon weer voor! Heb wel vaak het gevoel van gaat het nog wel ooit lukken. Maar dan denk ik weer; gewoon doorgaan, de aanhouder wint!

19. sunshineS1976

He lieve Moefoe!

Wat fijn om weer iets van je te lezen meis!
    Voel je ook absoluut niet gedwongen om te reageren! Ook al maakte je dyslexie het je niet zo moeilijk, dan nog ben je niet verplicht om hier steeds wat neer te komen kalken toch ;)
    Fijn om te lezen dat je de miskraam een beetje een plekje hebt kunnen geven en weer vol vertrouwen naar de toekomst kijkt.

Natuurlijk moet je lekker mee blijven lezen, maar reageren als je een positieve test in je handen hebt is verplicht! Deal? ;) :D
    xxx

20. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

Jul 8, 2008
    1,782
    0
    0
    veehoudster
    even een klein egoberichtje :)

ben sinds gister weer thuis uit het zkh, kreeg woensdagnacht erge pijn aan mijn zij en zijn naar de HAP geweest omdat ik bang was vor een BBZ, daar bleken het nierstenente zijn en kreeg ik morfine en ging het iets beter, donderdag nacht weer en zijn vrijdagmorgen naar de HA gewest, deze heeft mij direct doorgestuurd naar het zkh, en daar moest ik blijven. vrijdag en zaterdag helse pijnen gehad en zondagmorgen was het grotendeels over. ze wouden toen net een slangetje plaatsen om de urinebuis te vergoten maar daar was een kans op mk bij, dus gelukkig heeft het niet gehoeven. maandagmorgen mocht ik weer naar huis, heb een echo gehad en daar zat een zwangerschap, de gyn beneden zei dat het er slecht uitzag omdat het zo klein is, maaar nu blijkt dat ie iets te voorbarig is geweest en heb ik nog alle kansen, volgende week een echo en dan zullen we het definitief weten, zit nu zo in de zenuwen hiervoor door dat verhaal van de gyn :(

heb dus nog niet echt bijgelezen :) maar dan weten jullie waarom ik zo lang niets van me heb laten horen

Share This Page