Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Vlekkengek: Jeetje wat heftig allemaal. Fijn dat je geen pijn meer hebt. Vervelend dat de gyn je zo onzeker heeft gemaakt. Hopelijk word je volgende week met de echo gerust gesteld.

@ Moefoe: Fijn om weer iets van je te horen. Ieder moet voor zich weten waar ze op wil reageren dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen. Goed dat je je mk al een beetje verwerkt hebt en dat je weer met provera bent gestart.

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @moefoe, wat fijn iets van je te horen en ben blij dat je het een plekje hebt kunnen geven. en reageren is niet verplicht hoor! lekker mee lezen en als je big news hebt wel even vertelle hea;)

@vlekkengek, ow nee meid, nu zit je in onzekerheid, heel begrijpelijk. probeer moed te houden, wie weet was die gyn een flapdrol die het niet goed heeft gezien. hou je ons op de hoogte meid!?

@all, ik heb een vraagje. als je een ovu test doet en je krijgt een heeeel licht 2e streepje... is dit dan gewoon niets of komt er dan misschien in de verre verte toch een eitje aan jumpen. want ik vandaag met de post de ovu testjes van mrdam gekregen (thanks meid!:D) en toen ik ze zag dacht heel vrolijk; laat mij eens zo'n testje doen voor de grap, even kijken wat er komt. dus nu heb ik een heeel licht 2e lijntje. maar nu vraag ik me af of dat áltijd betekent dat er iets aankomt, of kan zo'n 2e lijntje ook gewoon helemaal niks zijn?
    p.s. de provera is binnen:)

xx

3. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ miss miranda, hm ik heb wel een ronde die ovutesten gedaan maar eigenlijk begrijp ik ze zelf ook niet zo heel goed, dus ik hou me er maar even vanaf om er advies over te geven ;)
    Heb je al beslist wat je met de provera gaat doen? (In hoeveel dagen enzo)

@moefoe, he! fijn dat je er weer even bent! Gelukkig heb je de mk een beetje een plaatsje kunnen geven. Hopelijk zien we snel weer een berichtje van je met beter nieuws!

@vlekkengek, meid wat een gedoe!! Gelukkig heb je nu minder last van de pijn en ik hoop echt dat die gyno gewoon een suffe was en dat je echo een beter beeld geeft! Heel, heel veel sterkte met wachten!!

@Krullie, nou aan de klus geweest en nu kan het wachten beginnen voor je, succes :)

@all, vandaag voor de fm geweest. :( ik weet nog niks! De cel van 11 van vorige fm was weg, er zaten nu 1 nieuwe van 11 en 1 van 12.. Maar het is al d16 dus het loopt een beetje vreemd deze keer, en wat het nog erger/beter maakt, ik dacht afgelopen zondag echt dat mn eisprong er aan kwam, voelde (dacht ik dan) mn eierstok druk geven en had (ook wat ik dacht) vruchtbaar slijm.. Dit heb ik verteld toen ze de uitslag van de fm en het bloed van vandaag gaf en zij kon er ook niks over zeggen, ze verwachtte het niet maar het zou wel kunnen..;) Vrijdag opnieuw voor een fm en dan zien we dus of die 2 juist gegroeid zijn of dat ze, doordat ik dan een eisprong zou hebben gehad, verdwenen zijn.. Vind het erg spannend want ik zou deze maand die utregostan proberen en die moet gestart worden de dag na de eisprong maar dan ben ik misschien dus te laat.. Maar ik heb even op internet gekeken en te laat is beter dan te vroeg dus toch maar vol geduld (ahum) wachten op de uitslagen van vrijdag :D
    zo heel verhaal weer maar het lucht zo op dat je het kwijt kan bij mensen die ook in de intense mmm zitten :)
    xxx

4. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    MissMiranda: 1e kindje, ronde 3 Clomid 150mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    LindeDD: 1e kindje, ronde 2 Clomid 50 mg, NOD 06-05
    Mvdk: 1e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg, fm 4-5
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl. NOD: 13 mei!
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor
    behandelmogelijkheden
    Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 1 Clomid 50mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op 22-11
    Vlekkengek: uitgerekend op...
    Jupje: uitgerekend op...

5. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @vlekkengek, dat je meen toch niet. Op dit moment heb ik het een beetje gehad met die gyn/fert-artsen! (je leest zo wel waarom)
    Hopelijk gaat het gewoon goed groeien, wel vervelend dat je zo lang moet wachten.

@ Moefoe wat goed dat je het een plekje heb gegeven, en tuurlijk hoef je niet altijd te reageren. Ik ben af en toe ook het spoor bijster met al die berichten. ;)

@Miss Miranda ik heb geen ervaring met ovu-testen.

@all vandaag m'n fm gehad. Moest toch van 75eh naar 50eh ivm plotselinge menstruatie. De gyn (dus niet die ik afgelopen 2x had gehad) vond het maar vreemd dat ik moest verlagen, vorige gyn had geen verslagje gemaakt dus hij wist niet waarom ze dat had geadviseerd. Nu is mijn ene ei 11 mm en bms 5 mm. Ik mag nu niet ophogen naar 75eh ivm overstimulatie. Terwijl de vorige gyn dat wel aangaf! Dus als 50eh niet echt wat zou doen dat er alsnog opgehoogd kon worden. Ze zeggen echt allemaal maar wat. Ben nu best wel pissig. Ik heb het idee dat dit gewoon een weggegooide ronde is. Vrijdag moet ik weer terug om te kijken of ei gegroeid. Het zou nog wel kunnen, als het 2 mm per dag zou groeien.
    Moest het even kwijt....

Gelukkig volgende week lekker er tussen uit naar Istanbul. Heb er veel zin in. Even geen prikken/spuiten/pillen gelukkig ;)

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @Imno, het bijhouden is soms ook gewoon niet mogelijk, soms moet je maar gewoon inspringen waar je kan ;)
    Wat irritant joh die gyno's van jou! Is het niet mogelijk om 1 vaste te krijgen? Of misschien een ander zh eens bekijken?
    Ik hoop dat we vrijdag allebei een mooi gegroeid eitje hebben :)
    Wat lekker dat je er even tussenuit gaat, kom het toevallig zo uit dat je dan geen spuiten etc hebt of kies je er bewust voor?

xx

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Vlekkengek: meid, wat heb je nou weer allemaal meegemaakt! Heftig! Gelukkig lijkt nu alles ok en we gaan natuurlijk wel uit van een goede echo!! Snap dat je geschrokken bent en ik hoop dat je snel word gerustgesteld!

@Miranda: fijn, hup slikken die provera ;) Geen verstand van ovu-testjes, sorry ;)

@mvdk: lekker vaag weer zeg die fm! Wie weet heb je hem gewoon gehad en is die van 11mm vorige keer heel snel doorgegroeid en gesprongen van het weekend! Even afwachten maar wat er nu met die andere 2 eitjes gaat gebeuren... hoop wel dat ze groter gaan worden en (ook) gaan springen! Duimen voor vrijdag!

@imno: wat een vaag verhaal zeg! Zo irritant als je steeds een andere gyn hebt. Ik heb twee favo's en probeer toch wel iedere keer 1 van die 2 te hebben. Bij de rest gaat het ook zo met wat jij beschrijft!
    Maar ophogen is toch niet nodig als je nu al 11 mm hebt? Als het goed is gaat deze nu wel doorgroeien!
    Lekkere vakantie heb je in het vooruitzicht zeg, heerlijk! Met een beetje geluk hoef je dan inderdaad niet meer te spuiten en ga je een eisprong krijgen!

@all: hier is het inmiddels 48 uur na Pregnyl en het eitje zou gesprongen moeten zijn. Wel slijm, maar verder geen kenmerken van een eisprong. Niet zoals ik die donderdagochtend van mezelf had in ieder geval. Geen centje pijn gevoeld... vreemd... of hoeft dat niets te betekenen??

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Imno: Jeetje, om gek van te worden die verschillende gyno's! Ik snap heel goed dat je vertrouwen daardoor steeds minder wordt. Het zou inderdaad het fijnst zijn als je maar 1 gyn hebt.

@ Miranda: Ik heb ook niet echt verstand van ovu-testjes, maar als je wilt weten of het iets betekent, moet je even doorgaan met testen want als er een eisprong aankomt moet de test donkerder worden.

@ Krullie: Het hoeft volgens mij niks te betekenen dat je niks gevoeld hebt. Moet je nog terug voor coltrole of je de eisprong gehad hebt, of nu gewoon je NOD afwachten?

9. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @Krullie, ik denk ook dat het niet uitmaakt dat je niks hebt gevoeld van een eisprong, heel veel mensen merken er nooit iets van.. Gewoon klussen, niet te vaak dan he is ook weer niet goed, en hopen dat je nod heeeeel lang uitgesteld word ;)

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    heb nog niet weer alles bijgelezen hoor dames,

maar ik doe mijn provera toch maar gewoon braaf 10x1, ookal duurt het wat langer. geduld is een schone zaak ;)
    en ik denk dat ik bv morgen weer even een ovu test doe en dan weer na 2 dagen, kijken of ie donkerder wordt. als dat niet zo is denk ik dat het niets betekent...

ik was een hele tijd terug bij een dietist voor et afvallen, maar op een gegeven moment ging het super en ik zat op de goede weg, dus vanaf toen hoefde ik niet meer te komen, gewoon zo doorgaan. maar nu ik geen stok achter de duer heb merk ik dat de slechte gewoontes er langzaamaan toch weer bij in sluipen,,, en dat moet dus niet! daarom wil ik nu zelf weer gezonder gaan doen, ik ga punten tellen (weight watchers systeem). op die manier heb ik een beetje overzicht en kan ik mijn eetgedrag een beetje overzien en in de hand houden.
    zijn hier ook nog dames die weightwatchers doen of deden?

xx

11. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @mvdk moet jij ook vrijdag, spannend he! Ik ga voor ons duimen ;)

@Miss Miranda ik heb geen ervaring met lijnen of dieeten, maar het is altijd goed om wat meer te bewegen, wat vaker de fiets te pakken ofzo.
    Het is maar een idee..;)
    @LIndeDD zat jij nog op het wachtbankje. Ik weet het even niet meer:(
    @Krullie volgens mij hoef je niet altijd iets te voelen bij een eisprong. Krijg je nog een x een echo om te kijken of ie is gesprongen?

nee het is helaas niet mogelijk om 1 vaste gyn te krijgen. Ze hebben allemaal een ander weekrooster. Dus als je net op een dag terug moet komen dat hij er niet is, dan heb je gewoon pech. Ik heb ook geen zin om naar een ander ZH te gaan. Deze is ook lekker dichtbij en verder ben ik wel tevreden hoor. Het is ook een beetje me eigen fout geweest omdat ik had gedacht dat mijn ongi was doorgebroken terwijl dit doorbraakbloedingen waren.
    Ik heb nu 2 verschillende gyn's gehad, dus het valt wel mee. As vrijdag krijg ik weer een ander, dus heb ik 3 verschillende gehad. Als mn ei dan niet gegroeid is dan wordt het weer stopgezet.
    Dat vind ik wel prima want ik vertrek volgende week woensdagmiddag, en heb dan geen zin om de spuit etc mee te nemen naar het buitenland. Het tripje was al gepland, dus het komt nu wel goed uit zo. ;)

Nou meiden, good luck allemaal! ik ga mn spuit zetten ;)

12. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miss miranda, geen ervaring met weightwatchers, wel veel met dieeten/gezonde voeding etc. ;) Let wel goed op dat je nu echt niks tekort komt, en dieeten tijdens een zwangerschap is volgens mij niet goed. Gewoon letten op wat je eet en inderdaad voldoende bewegen mag altijd ;)

@imno, ik duim mee voor ons :D
    jammer dat je niet 1 vaste gyn kan maar ja gewoon zelf extra goed opletten wat ze allemaal zeggen.. Spuitse ;)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    *doordat de groep zo groot is kan het zijn dat ik soms iemand vergeet, sorry;)*

@krullie.
    nee dieten tijdend zwangerschap is volgens mij ook niet goed, maar dat zal ik dan ook niet meer doen als het zover is.
    naast het punten tellen is bewegen natuurlijk ook goed, maar dat komt wel goed als we ons pupje straks hebben :)

@imno, wat leuk zeg, naar istanbul. ik snap dat je dan even geen zin hebt in spuiten en alles... komt het ook nog goed uit als het niet werkt deze ronde!

@mvdk spannend, vrijdag weer een FM! ik duim voor je.

@linde, jij zit toch ook op et wachtbankje. wanneer kan je testen?

hoe zou daan et hebben in parijs :) ??

dat met de wisselende gezichten in het ziekenhuis lijkt mij ook erg vervelend. bij mij zijn er 2 vaste vrouwen die altijd de echo's doen en verder niemand, dat is echt heel prettig!

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Ik heb ook geen ervaring met weight watchers. Heb genoeg gelijnd in m'n leven, maar dat was op een niet al te gezonde manier :). Dus probeer dat nu helemaal niet te doen en gewoon een beetje gezond te eten.

@ Imno en Mvdk: Allebei vrijdag naar de gyn. We gaan weer duimen ;).

@ All: Ik zit inderdaad nog op het wachtbankje. Als het goed is zou ik zaterdag ongesteld moeten worden. Zo niet dan ga ik zondag of maandag testen.

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@lindde: ik ga zo hard duimen voor een knaltest van het weekend!!!
    @imno en mvdk: veel succes vrijdag! Ik ga duimen voor een prachtig ei voor allebei!
    @miranda: goed dat je weight watchers doet meid! Ik ben zelf erg veel afgevallen met het cambridge dieet en nog steeds bezig, ik heb nog 10 kg te gaan voor een gezond bmi. Mijn gyn ondersteunt dat alleen maar, kan geen kwaad de eerste 4 weken van een zwangerschap omdat er nog geen navelstreng is. Zolang ik maar wel stop met lijnen als er een posi test is, maar dat lijkt me duidelijk!

@all: geen echo's meer. NOD afwachten! Sinds gister ongi gevoel in buik, zou innesteling kunnen zijn van eisprong vorige week... Maar ach moet mezelf niet gek maken! Morgenochtend gaan we een paar heerlijke daagjes weg met zn tweetjes naar een welnesshotel, zin in!!

16. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie: Lekker dat je er een paar dagen tussenuit gaat. Dan gaat de tijd tot je NOD ook wat sneller :). Geniet ervan!

17. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, Spannend!! Heel veel plezier met je weekendje weg, geniet er lekker van!

@lindedd, voor jou ook al heel spannend, succes met nog een paar daagjes wachten

@miss miranda, dat is nog eens leuke beweging, met je nieuwe pup aan de wandel :)

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @dames die morgen een FM hebben, heel veel succes!
    ik duim voor jullie...

misschien reageer ik de komende dagen niet zoveel of niet zo helder, ben namelijk net thuis. mn vader heeft vanavond een hartaanval gehad. naar omstandigheden gaat alles nu weer goed met hem. hij is gekatheteriseerd en heeft een stend gekregen. het is nu stabiel.
    pfff wat een heftige avond, kan ook niet slapen nu...

xx

19. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ik moet nog Bijlezen, zit in de auto nu terug uit Parijs!
    Ben niet zwanger, maandag ongesteld geworden...
    Had t verwacht maar toch jammer.

Ben alweer beginnen met 150mg!
    Laat t maar snel weer klaar zijn!

Sorry voor deze korte post

20. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @ Daan en hoe was het in Paris? Veel gezien/gedaan? Balen dat je ongi bent geworden! Ga je nu ook spuiten of nog aan de clomid?

@Miss Miranda zo dat is schrikken van je vader! Hopelijk gaat het snel beter met hem!

@MvdK hoe was je FM of heb je m vanmiddag?

@Krullie veel plezier daar in het wellnes center. Maarrreee.. niet te veel in de sauna he, want dat schijnt dan weer niet goed te zijn voor je beebje, mocht ie aan het innestelen zijn ;). Ik heb dat ergens gelezen, maar misschien is dat pas na innesteling.
    Geniet iig van je weekend!!!!

@vlekkengek en jupje hoe is het met jullie? Ik hoop zo dat alles goed gaat!

@all ben vanochtend voor fm geweest en mijn ei is nu 14 mm en er groeit er nog 1 naast die iets kleiner is. Moet nog steeds 50 eh spuiten. Maandag weer terug en ik moest mn decapeptylspuit (een soort pregnyl zeg maar) meenemen.... SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Duimen jullie voor me ;)

Allemaal een fijn weekend alvast!!!

Deel Deze Pagina