Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @ daan xie nu pas dat je clomid moet slikken. Hopelijk slaat het aan!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Nee, wat erg van je vader. Dat zal inderdaad een heftige avond geweest zijn. Hopelijk heb je toch nog een beetje kunnen slapen.

@ Daan: Fijn dat je er weer bent. Heb je het leuk gehad in Parijs? Jammer dat je ongi bent geworden.

@ All: Gisteren de hele middag bij m'n moeder geweest. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis en ze verging van de pijn. Ze weten nog steeds niet waar die pijn nu vandaan komt :(.
    Ik heb al een paar dagen dat ik steeds van die menstruatiekrampen heb, maar nog steeds geen bloed gezien. Weet niet of dit wat betekent of niet. Nog maar even afwachten :).

3. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Imno: Onze reacties gingen even gelijk op dus had de jouwe nog niet gezien :). Fijn dat er twee eitjes aan het groeien zijn! We blijven duimen!

4. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi meiden.
    Ik ben ook weer even bijgelegen. Ik ben aan het wachten op mijn ongi en ben dus even wat minder hier geweest.

@miranda wat erg van je vader! Hopelijk gaat het goed met hem! Beterschap!

@daan, balen dat je ongesteld bent geworden! Gelukkig kan je weer beginnen met nieuwe ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik duim voor je!!

@linde wat erg dat je moeder weer zo ziek is. Het is verschrikkelijk als je iemand pijn ziet hebben! Heel veel sterkte!!!

@mvdk hoe is jouw fm gegaan? Hopelijk was er groei te zien?

@jupje hoe is het met jou?????

@krullie geniet van de dagen weg!! Je nod is bijna!! Spannend!!!

@imno super dat je een mooi eitje hebt!!! Ik duim voor je!!

@all hier is alles rustig. Te rustig als je het mij vraagt!! Heb afgelopen zondag mijn laatste tabletje duphaston geslikt en ben nog steeds niet ongesteld.... Ik kan dus ook nog niet beginnen met de clomid. Erg frusterend!! Dit is echt een fase dat je niets kunt.... Heb vanochtend zkh gebeld en ik moet twee weken wachten. Als er dan nog geen ongi is moet ik op controle... Vorige keer werd ik al op dag 8 ongesteld. Nu zit ik al op dag 15... Mijn buik borrelt al heel de week maar er komt niets... Stiekem hoop je toch dat het misschien goed nieuws is,,., maar ik weet dat dit zo goed als onmogelijk is... Hopelijk kan ik snel verder... Deze tussenfase duurt me echt te lang.. :)

fijn weekend ladies!!

5. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @lindedd Heel veel sterkte voor je moeder. Zo rot om je dierbaren te zien lijden. Hoop dat ze gauw zich beter voelt!

@Juliave Het kan idd dat je wat langer moet wachten. Achteraf gezien had ik ook pas na 14 dagen mijn menstruatie. Hopelijk komt ie bij jou sneller.

xx

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hej allemaal!

Hier weer terug van onze mini-vakantie. Heerlijk genoten, maar het had wel wat langer mogen duren! Maandag weer aan het werk,gaat weer even wennen worden, maar heb er wel zin in!

@Linde: en en en?? Als het goed is, is vandaag je NOD. Hoop echt dat er niets te zien zal zijn! Durf je het nog niet aan om nu al te testen? Ik ben zooo nieuwsgierig! ;)
    Wat vervelend dat je moeder nog steeds zoveel pijn heeft!! Vreselijk om je moeder zoveel pijn te zien lijden :(en dat je niets kunt doen… hopelijk komen de artsen er nu wel snel achter wat er nou aan de hand is, want dit schiet niet op. Sterkte!

@Miranda: meid wat een vreselijk nieuws:(! Dat is schrikken zeg, dat je vader een hartaanval heeft gehad! Gelukkig waren ze er op tijd bij en heeft hij een goede behandeling gehad. Ik hoop dat hij stabiel blijft! Veel sterkte!

@Daan: :(balen meis… ook al had je het niet verwacht, hopen doe je toch…
    Dus teleurgesteld mag je zeker zijn. Vol goede moed op naar de volgende ronde… en wie weet gaat die 150mg toch stiekem iets voor je doen!

@Imno: meis wat een goed nieuws zeg van je ei!! En wellicht wel twee eitjes maandag!! Dat is echt geweldig goed nieuws!! Je reageert goed op de lage dosis zeg!! Als ik ongi word, moet ik starten met 100eh.

@Juliave: hoop dat je ongi snel komt meis, dan kun je tenminste verder!!

@Jupje: meis hoe is het met jou? Jij kreeg gisteren een echo toch of toch pas 9 mei??
    Hoop dat alles goed is!!

@Mvdk: jij had toch ook weer een fm vrijdag??? Hoe was het??? Ik hoop heel goed!!

@All:
    [FONT=&quot]Ik heb ontzettend veel last van die pregnyl spuit. Het is nu 7 dagen geleden en ik voel me al een paar dagen echt belabberd. Mijn borsten doen zeer, ik ben misselijk, moe en kramp in mijn buik. Hebben jullie je ook zo gevoeld toen je pregnyl had gebruikt? Dat hcg zit natuurlijk in mijn lijf, maar had niet verwacht dat ik daar zoveel last van zou hebben. Als het goed is zou het met een dag of 10 uit je lijf moeten zijn dus ben benieuw of ik over een paar dagen ook nog zoveel last heb. Stiekem hoop ik daar natuurlijk wel op, want dat zou een heel goed teken zijn!! Nog een week tot testen… volgende week zondag op moederdag wil ik een testje wagen! Tenzij ik natuurlijk eerder ongi word… [/FONT]

7. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miss miranda, heel veel sterkte met je vader!!

@Krullie, ik heb niet eerder last gehad van die spuit, ik heb 2 keer die ovitrelle gezet omdat de pregnyl niet verkrijgbaar was maar heb nu wel gister die pregnyl gezet, en au!!! Het spul erin deed echt zeer, heb nu nog een beetje dikke, rode pijnlijke plek op mn buik. Respect voor de meiden die elke dag moeten spuiten :D
    Maar hopelijk heb je zo'n last van die spuit omdat je zelf ook nu meer hormonen aanmaakt joh, en hou je dit nog even 9 maanden vol ;)
    Succes voor nu met de klachten. Wel fijn trouwens dat je even lekker bent weggeweest..

@juliave, erg he al dat wachten, succes!
    @Imno, ik duim heel hard voor je!! Hoop echt dat het maandag weer goed gegroeid is!

@Daan, he meid wat jammer weer! Hele dikke knuf!

@lindedd, wat vervelend voor je moeder, hoop dat ze er gauw achterkomen wat haar de pijn geeft en ze het kunnen oplossen.
    Misschien zijn de krampen van een innesteling, :) ik hoop het voor je

@all, vrijdag weer fm gehad. Na de bloeduitslagen erbij bekeken te hebben denken ze dat ik toch nog niet mn eisprong heb gehad en dat deze nu wel goed onderweg is. Er was een follikel te zien van 16 mm(wat eventueel ook een lege kon zijn vandaar de bloedwaarden ernaast) en die moet het gaan doen deze ronde!
    Eerst moest ik maandag ochtend terug voor een echo maar aangezien wij naar een hotel gaan vandaag probeerde ik of het iets later kon, toen heeft die lieverd van een ferti verpleegkundige even overlegt met de ivf arts, en omdat mn man thuis is en we deze maand dus geen iui hoeven, hoef ik niet terug voor een echo, kunnen wij lekker uitslapen in ons hotel:)
    Wel moest ik gisteravond weer een spuit zetten(pregnyl) en ''verplicht'' maandag ochtend, zoals zij het noemde, ''het gezellig maken samen''.
    :D
    Dinsdagavond beginnen met de utrogestan en dan 2 weken heel hard duimen. En niet op mn lichaam letten want zoals de gyno gelukkig even heeft gewaarschuwd, naast de symptonen die de pregnyl kan geven, geeft de utro ook vaak zwangerschapsverschijnselen.
    Het enige minpuntje van hoe we het deze ronde doen is dat als het niet lukt, ze niet meer kunnen bekijken waarom. Maar ja dan moet het maar gewoon wel lukken dus :)
    We zijn bijna klaar om er even lekker tussenuit te gaan. We zijn vandaag 1 jaar getrouwd en gaan lekker naar een luxe hotelsuite voor een nachtje. Het zou toch wel dromerig mooi zijn als het deze ronde lukt....
    Tot gauw allemaal!
    xxxx

8. sunshineS1976

Mvdk: meis van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!:D Wat heerlijk dat jullie er even lekker tussenuit gaan!
    Ennuh: dat moet gewoon een liefdesbeebje worden nu! :D Alles zit mee; een prachtig ei en je mannetje lekker bij je! Dit moet gewoon zo zijn nu! :D:D Ik ga voor je duimen!
    Maak het maar heeeeel gezellig morgenochtend haha ;)

Vervelend is die pregnyl he? Dan zou ik liever ovitrelle willen hebben als dat zoveel verschil geeft zeg. Pregnyl is echt geen pretje. Hij is bij mij in een spier in mijn bovenbeen gezet en heb er nog steeds een beetje last van. Hopelijk werkt het spul wel voor ons!

Heel veel plezier meis, geniet!!

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hey meiden, mag ik met jullie meekletsen?
    Ik heb geen primolut gehad maar ben begin April begonnen met Chlomid 50.. Krijg dinsdag de uitslag of ik een eisprong heb gehad. Dinsdag krijgen we ook zaadonderzoek 2 omdat het eerste niet goed was. (3,8 miljoen waarvan 20 mil gemiddeld) Ook daar krijgen we dinsdag meteen de uitslag van! Als dit niet goed is mogen we meteen voor IUI gaan.. Spannend dus allemaal...

10. sunshineS1976

@Ukkie: natuurlijk meid, welkom hier!! Spannend, de uitslag! Heb je geen echo's tussendoor gekregen om te kijken of er een eitje groeide? Succes hoor en houd ons op de hoogte!

11. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ krullie, thanks! Het moet gewoon lukken deze ronde he, zou zo perfect zijn :)
    Maar die pregnyl is idd geen pretje, maar ja in ovitrelle zit wel precies hetzelfde medicijn, ik heb alleen het idee dat er dan wat meer vloeistof bij zit waardoor het misschien iets minder last geeft bij het spuiten. Maar de bijwerkingen zouden dan wel hetzelfde blijven, maar natuurlijk is het hopelijk ook voor jou niet meer nodig maar mocht het wel zo zijn kun je het altijd een keer proberen. Je moet dan wel E38 bijbetalen want dat word niet vergoed..
    Maar voor nu gaan we er maar vanuit dat het gewoon niet meer nodig is :D

@Ukkie, leuke naam, toevallig het boek de babyplanner gelezen?
    * aanrader trouwens voor iedereen *
    Tuurlijk ben je welkom om mee te kletsen. Spannende uitslagen komen eraan voor je! Heel veel sterkte met wachten en hou ons op de hoogte!
    xx

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Hey meiden,

We hebben net getest en..... hij was POSITIEF!!! Ik ben dus gewoon zwanger :D.
    Zo onwerkelijk dit, m'n man en ik zaten echt een beetje beduusd naast elkaar op de bank.
    Morgen maar het ziekenhuis bellen en dan hoor ik wel hoe we nu verder gaan. Geen idee of ik dan nog in het ziekenhuis onder controle moet of dat ik gewoon naar een verloskundige moet.

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Nog even een foto:

Bijgevoegde bestanden:

• ZWtest.jpg
      ZWtest.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      26
  14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    (Geen idee waarom hij de foto op z'n kop plaatst, maar goed ;))

15. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Oohh linde wat super!!!! Gefeliciteerd
    mdvk deze ronde moet lukken!

Sorry dat ik even niet heb gereageerd. Om op iedereen nu te reageren is wat veel. Met mij gaat het goed. Ik heb vrijdag weer een echo gehad en daar zag je in mijn baarmoeder een huisje voor de beeb. Helaas zelf nog niet te zi komt omdat ik waarschijnlijk iets korter zwanger ben. Over 1,5 week terug en dan moeten we meer kunnen zien. Dus nog steeds spannend!!

16. sunshineS1976

Oh my God Lindeeeeee!!!
    GEFELICITEERD!!! :D:D:D:D:D:D
    Dat is echt een supergave knaltest!!!
    GENIET!!!

@Jupje: wat fijn dat het beebje op de goede plek zit meis! Nu hopen dat je volgende keer echt iets kunt zien en een mooi kloppend hartje mag aanschouwen!

17. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ohh my god! Die is dik vet super positief!!!
    Gefeliciteerd! Super leuk!!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie85.. Thnx, Ja op CD 12 een echo gehad een een eitje van 17 mm alles dus volgens schema.. :) ik heb mijn NOD ook 13 mei !!! En ben 14 mei jarig :D heb alleen nog helemaal geen kwaaltjes ofzo dus ben bang dat het niet gelukt is.. Maargoed eerste ronde Chlomid pas. Zit jij nu in de 4e ronde Chlomid?

Mvdk.. Nog nooit gelezen.. Aanrader? Ben meer van de thriller boeken haha en meestal alleen op vakantie...

LindeDd.. Gestopt december 2010 en nu een positieve KNAL test in handen, gefeliciteerd het is je gegunt !!!! En nu genieten, hopelijk zit die roze wolk ook echt zo lekker als gehoopt ;)

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @linde waaaaaaaa!! Wat een mooie test!! Super!! Wat een geweldig gevoel moet het zijn!! Dat geeft ons weer moed!! Super gefeliciteerd!! Heb je het al aan iemand verteld?

@jupje fijn dat alles goed gaat!! Hopelijk kan je je baby snel bewonderen op een echo!!

@ukkie welkom!! Fijn dat de clomid aanslaat! Hopelijk meteen in 1x raak. Iedereen geval fijn dat deze behandeling meteen goed gaat!

@all hier nog steeds weinig nieuws... Hou veel vocht vast, voel het aan mijn vingers, pijnlijke borsten maar nog geen ongi.... Hopelijk kunnen we snel verder!

20. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuke tip! Thanks! Heb hem meteen als ebook op mijn iPad gezet! Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina