Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekkengek

vlekkengek Fanatiek lid

8 jul 2008
    1.782
    0
    0
    veehoudster
    vandaag bij de gyn geweest, het hartje klopt !!! ben zo opgelucht en blij !!

hopenlijk kunnen jullie snel aansluiten dames !!

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Vlekkengek: Wat een goed nieuws! Nu kan je echt gaan genieten!

@ Krullie: Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen, om te liegen om een echo te krijgen :) (vind het stiekem wel een goed idee).
    Wat spannend dat de gyn heeft gezegd dat je buikpijn een innesteling kan zijn. Ik snap heel goed dat je zenuwachtig bent! Gevoelige borsten had ik ook, dus kan ook een goed teken zijn.

3. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @vlekkengek: wat geweldig! Wat zal dat een bijzonder moment zijn geweest! Het genieten kan echt beginnen! Heb je het al veel mensen verteld?

@krullie: Spannend! Duimen tot je NOD!

@miranda: Al nieuws over de guppies?

@Ukkie: Fijn dat je guppies iets beter zijn! Als Ongi? Op naar cd 12! Ik zie dat je al in ronde 11 zit. Wat is er in die andere rondes gebeurd?

@all:
    Afgelopen dagen waren echt balen. Balen dat ik niet ongesteld werd en veel kwaaltjes!! Hou super veel vocht vast en heb daardoor last van mijn vingers en benen. Verder veel buikpijn en vooral super pijnlijke borsten. Echt het gevoel alsof alles opgezwollen was en op ontploffen stond. Het is bijna twee weken geleden dat ik mijn laatste duphaston heb gehad dus gisteren toch maar afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor vrijdag. Afspraak is gemaakt en wat denk je? 20 minuten later ongesteld! Niet normaal toch??? Afspraak kan ik dus weer af gaan zeggen en zaterdag kan ik weer met de nieuwe ronde clomid gaan beginnen. Ben echt opgelucht dat ik ongesteld ben want hopelijk wordt mijn lichaam dan weer wat rustiger. Alhoewel ik wel benieuwd ben naar het effect van de hormonen. De dosis is dit keer verdubbeld (naar clomid 100). Maandag de 21ste is de eerste check in het ziekenhuis op cd12. Hopelijk is er dan een groeiend eitje te zien, en nog meer hopen dat dit voorlopig de laatste keer is dat ik ongesteld wordt :) ik ga nergens van uit maar je moet elke ronde wel hopen toch?!

4. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Misschien ook weer tijd voor een aanpassing van het statusoverzicht van de groep? Wie maakte die ook altijd weer?
    Mijn status is dus ronde 2 clomid 100.

5. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    MissMiranda: 1e kindje, ronde 3 Clomid 150mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    Mvdk: 1e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg, fm 4-5
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl. NOD: 13 mei!
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. 7 mei terug naar de gyn voor
    behandelmogelijkheden
    Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op 22-11
    Vlekkengek: uitgerekend op...
    Jupje: uitgerekend op...
    LindeDD: 1e kindje, uitgerekend op ...

Het was even zoeken, maar heb de lijst gevonden.
    Ik denk dat er nog wel meer dingen aangepast moeten worden.

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Juliave: Fijn dat je toch nog ongi bent geworden. Je hebt er lang op moeten wachten zeg!

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @juliave, dat had ik dus ook mijn vorige ronde, had gebeld naar de gyn omdat ik niet ongi werd na de provera, had een afpraak, uurtje later ofzo was ik ongi. haha. misschien omdat dan een soort spanning wegvalt ofzo heel gek. toch fijn dat het is gekomen, dan kun je weer verder.

@krullie... oeeeehhh nu wordt het wel heeeeeel spannend! wanneer wil je gaan testen? op moederdag? dat zou wel bijzonder zijn zeg, dat je op moederdag weet dat je je volgende moederdag als trotse mama kan vieren. ik duim voor je meid

@all vandaag mijn laatste provera. nu maar hopen dat die ongi niet te lang op zich laat wachten. nog niks gehoord van het ZH over de guppies, morgen maar even bellen denk ik.
    leuk weekend dit keer, mijn vader komt vandaag thuis + zaterdag nina ophalen... jeejj

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Vlekkengek.. Gefeliciteerd, dat zal een geweldig moment zijn geweest !!!

@Juliave.. Ik ben in Maart 2010 gestopt met de pil, eerste ronde's niet zoveel mee bezig geweest.. wel mijn cyclus bijgehouden.. Na 10 maanden naar de HA gegaan voor mijn onregelmatige cyclus en als ik na 12 maanden niet ongi was werd ik doorverwezen naar de gyn. De gyn bij ons in het ziekenhuis had een wachttijd van 12 weken dus ik ben naar een privekliniek gegaan.. (Werd ook vergoed) en kon binnen 2 weken terrecht. Uit mijn bloed onderzoek is uitgekomen dat ik een vorm heb van PCOS, dus geen eisprong. Chlomid gekregen en vorige week de uitslag gekregen dat de Chlomid goed zijn werk heeft gedaan. Vriendlief 2x zaad ingeleverd en 2x onder gemiddeld. Eerste keer 3,8 miljoen en de tweede keer 12,2 miljoen waarvan 20 miljoen gemiddeld is. Ik zit nu op ronde 10, dacht 2 dagen geleden ongesteld te worden, maar tot nu toe nog niets... Ze raden ons aan om volgende ronde, ronde 11 voor IUI te gaan...
    Dus gewoon weer beginnen met chlomid, op CD12 terug voor een inwendige echo en dan de afspraak voor IUI, spannend!
    Heel verhaal, maar bij de gyn is het allemaal erg snel gegaan! :)

Bij jou, op naar de volgende ronde! Sloeg bij jou chlomid 50 niet goed aan omdat je nu 100 moet gebruiken?

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hey meiden!

Weer lekker gekletst hier!

@Vlekkengek: meid wat een supernieuws!! Natuurlijk ben je opgelucht en blij!! Gefeliciteerd nogmaals hoor!! Mogen we straks ook de echofoto's bewonderen???

@Miranda: fijne dagen meid!! Zorg voor je vader en geniet van Nina! Hoop dat je ongi snel komt!

@Juliave: typisch zeg! Net een afspraak gemaakt, wordt je ongi!! Ik hoop echt dat 100mg wat gaat doen voor je :D

@Linde: goed idee wel he? ;) En anders maar hopen dat de tijd voorbij vliegt en je zo met 10 weken een prachtige eerste echo hebt!

@Ukkie: IUI is een goed plan denk ik! Maar wie weet helemaal niet nodig en is het nu meteen raak!

@all: Stond vanmorgen op de weegschaal en potverdorrie 3 kg aangekomen! Dacht al zoiets, want mijn buik is echt opgezet en voel me gewoon opgeblazen. Zou dat van die stomme hormonen zijn? Ben er echt niet blij mee!

10. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Vlekkengek! Super van je echo? Wanneer ben je uitgerekend?
    Ik had vandaag fm op cd 11.

Opzich goed nieuws, 14mm alleen heel dun baarmoederslijmvlies.
    Dus dat moet nog wat dikker, het is altijd net op t randje!

Krullie: is er n goede kans dat je zwanger bent? Ook met je gewicht ed....

Juliave nieuwe ronde nieuwe kansen!!! T gaat hopelijk snel lukken!!!

11. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @daan Thanks! Ik ga er weer voor. Jij bent ook goed bezig! 14m is al netjes! Hopelijk zet het goed door!

@krullie erg vervelend. Misschien hou je veel vocht vast? Of constipatie? Hopelijk voel je je snel beter.

@ukkie fijn dat er nu iets gebeurt en dat er nu lekker tempo inzit. Ik ben vorig jaar in april gestopt met pik, werd ook nog ongesteld maar kon gelukkig al in januari terecht voor ziekenhuis. Heb ook pcos. Binnen een jaar in de mmm. En zelfs dat duurt me nog te lang. Ben je er veel mee bezig of niet? Ik ben er wel veel mee bezig maar wel op een positieve manier, althans dat probeer ik. Kan niet wachten tot het raak is :) voor ons allemaal :) clomid 50 had wel iets effect maar had maar groei tot 14mm. Hopelijk is clomid 100 precies het duwtje dat ik nodig heb. :)

12. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    He allemaal! Wat een hoop berichten weer! Hopelijk sla ik niemand over maar anders alvast sorry :p

@daan, hopelijk groeit je baarmoederslijmvlies nog een beetje , hoeveel was het nu dan? Wanneer moet je weer terug?

@Krullie, joh dat ik lekker balen he. Maar het zal vast idd vocht ofzo zijn vooral als je buik zo opgezet is. Oh ik hoop zoooo voor je dat het deze ronde lukt!!

@Ukkie, spannend dat jullie iui krijgen, hopelijk geeft het goed resultaat :) gelukkig viel de 2e keer van het testen van de zaadcelletjes toch nog een beetje mee, het is misschien ondergemiddeld maar veel beter dan de eerste keer!

@miss miranda, nou al gebeld? :) heel veel plezier met je leuke plannen dit weekend

@juliave, gelukkig kun je nu een nieuwe ronde starten, succes!

@all, hier niet veel nieuws, keurig aan het wachten.. Wel een beetje vage klachtjes steeds maar dat was al te verwachten met die utrogestan, dus reken maar nergens op, voor zover dat kan natuurlijk ;)

xx

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @mvdk, wachten duurt lang he meid! mijn duimen draaien

@krullie, misschien is het allemaal wel heel positief en komen de verschijnselen door een zwangerschap!!

@daan, balen dat het slijnvlies nog niet goed is, maar dat eitje is wel positief meid!! zijn er geen middelen of medicijnen die je baarmoederslijmvlies dikker kunnen maken??

@all net gebeld, maar de fertiliteitsverpleegkundige en de gyn zijn er nu dus beide niet... grrr. en gister heb ik mijn laatste provera gehad, en zodra ik ongi word moet ik zoals altijd bellen voor de eerste FM, en dan krijg ik ook gelijk de fert. verpleegkundige of de gyn aan de lijn zodat zij me dan kan vertellen over het zaad onderzoek.

pfff die assistente deed er ook zo luchtig over! gewoon iriitant, alsof het allemaal al niet spannend genoeg is. nu moet ik gewoon maar even geduld hebben. grrrrrr

nu moet ik wel zeggen; ik heb gister mijn laatste provera pilletje gehad, en vanmorgen leek de ongi al wat op gang te komen! een beetje roze/bruinig slijm (sorry voor de details)
    duuus wie weet. de vorige keer moest ik er zo lang op wachten, misschien nu eens een keertje niet!:)

14. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miranda, kan me voorstellen dat het spannend is. Balen dat er niemand is. Hopelijk komt je ongi snel en kan je snel weer bellen! Ga je weer met 100 mg beginnen of nu 150?

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik ga dan nu starten met 150 mg... aangezien de 50 en 100 niks doen
    maar ik heb niet meer zoveel vertrouwen in clomid.
    laat mij maar spuiten, maarja ik moet eerst nog braaf 150 slikken.

16. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    @miss miranda:ach wat een schatje zeg snap best dat je verliefd op haar ben geworden wat een dotje.Ik heb zelf geen ervaring met de weight watchers maar hoor er wel goede verhalen over.Jeetje wat heftig zeg van je vader gelukkig gaat het nu een stuk beter met hem.

@krullie:nou dit zijn wel hele spannende dagen voor je zeg...hou je het nog een beetje uit hihi of sta je te popelen om een testje te wagen??

@LindeDD:gefeliciteerd met je zwangerschap meid echt heel leuk voor jullie. Hoe voel je je verder??Ben heel blij dat het beter gaat met je moeder.

@Ukkie:Wekom bij de groep meid.Ohh echt jeetje he hahaha je vriend gaat nu nooit meer mee ...nee hoor grapje.Ja die dingen kunnen ook gebeuren dat ze dat ff willen checken.Dus jullie gaan nu de iui traject in spannend hoor.

@Vlekkengek:eek:hh dat is dan weer heel fijn om te zien dat het hartje klopt mooi om te zien he.

@Juliave:Jammer van je ongie meid, maar je weet nu wel waar je aan toe bent.

@Daan:Netjes hoor al 14 mm nu nog ff je baarmoederslijmvlies ietsje dikker en dan hopen op een mooie positieve test.

@All:heel lief al jullie berichtjes doet me ook heel goed en is ook heel fijn om te lezen dat er meiden ook met je meeleven.Me vriend en ik hebben eerst hele lange gesprekken gevoerd en hebben besloten om het te doen ons kinderwens is zo groot en ons gezinnetje is nog niet compleet.Het zal ff heftig zijn maar dat overleven we wel hahaha.Ik ben deze week al 1.6 kilo afgevallen dus dat gaat de goede kant op.Dinsdag moet ik naar de dietiste en geen idee wat ik daar van moet verwachten ik laat het maar op me afkomen.

Sorry als ik iemand vergeten ben maar moest 12 pagina's lezen;)

17. semmy26

semmy26 Actief lid

17 feb 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    MissMiranda: 1e kindje, ronde 3 Clomid 150mg
    Daanxyz: 2e kindje, ronde 3 Clomid 150 mg
    Mvdk: 1e kindje, ronde 4 Clomid 50 mg, fm 4-5
    Krullie: 1e kindje, ronde 3 met Puregon & Pregnyl. NOD: 13 mei!
    Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden.
    Semmy26: 2e kindje. Eerst in 2 maanden tijd 10 kilo afvallen en dan in juli terug naar de gyn en dan afspraak maken voor icsi
    Moefoe: 1e kindje
    Juliave: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg
    Imno: 1e kindje, ronde ? Puregon & Pregnyl

Zwanger:
    Mrdam: uitgerekend op 22-11
    Vlekkengek: uitgerekend op...
    Jupje: uitgerekend op...
    LindeDD: 1e kindje, uitgerekend op ...

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ow ja ladies

vergeet ik helemaal te vertellen.... ik ben nu 1 week bezig met weightwatchers. en ik heb mezelf voorgenomen 1 keer per week te wegen, vandaag was dus weeg dag...

na 1 week 1,8 kg afgevallen!! :D Jeeej

19. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heeey Miranda wat goed van je zeg!! Bijna 2 kg afgevallen, das echt veel!! Morgen gaan jullie Nina ophalen!! Leuk zeg! Alle spulletjes al in huis?? Fijn dat ongi er al aan lijkt te komen, hopelijk breekt het snel door!

@Semmy: goed besluit meid! Natuurlijk moeten jullie ervoor gaan! En wat fantastisch dat je al goed bent afgevallen zeg! En dat zonder dietist!

@mvdk: van welke kwaaltjes heb je last?? Aftellen geblazen, pfff!! Duimen draaien!

@Juliave: met 50 mg een eitje van 14 geeft goede hoop voor de 100 mg Clomid straks!!

@all: het begint spannend te worden... zoo spannend dat ik vannacht over testen heb gedroomd en er vanmorgen 4 dagen voor NOD een gokje aan wou wagen. Maar helaas omo-wit... durf nu dus niet meer te testen, bang voor teleurstelling. Weet nog niet of ik zondag test of gewoon nog een paar dagen afwacht tot ik echt over tijd ben of gewoon (waarschijnlijk) ongesteld word.
    Last van allerlei kwaaltjes, maar dat schijnt ook gewoon bij een menstruatie te horen. Aangezien ik nog nooit een eisprong van mezelf heb gehad en normaal ongi ben geworden, zijn al die kwaaltjes nieuw voor me. Neem aan dat vanzelf ongi worden door eisprong heel anders voelt dan ongi worden door de pil...
    Pfff afwachten maar... ben heel realistisch dat de kans klein is, maar zal toch wel erg teleurgesteld zijn...

NOD zal trouwens 15 mei zijn ipv 13. Moest het gemiddelde nemen tussen eisprong 1 en 2, maar aangezien vanmorgen omo-wit was, ga ik uit van de 2e eisprong...

20. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Krullie Meid super jammer!! Van je test maar t is nog vroeg!!
    Ik denk dat t bij jou goed komt heb echt zo n gevoel!

Iemand vroeg wanneer ik terug moet, morgen op zaterdag 11.10uur!

Semmy, ons gezin is ook niet compleet nog. Maar we gaan ervoor! Deze keer wel, volgend kindje moet spontaan komen! Anders blijft t bij deze keer! Ga niet nog n Keer de mmm in!

Deel Deze Pagina