Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    En Miranda die Vpk zijn zoooo irritant!
    Bij mij ook! Ik kan niet op wo ochtend. Gaat ze bij de hand doen dat ik geen keus heb enzo....
    Grrrrr
    Ik kan alle dagen alle tijden maar niet in de ochtend op woensdag....
    Ze snappen t soms echt niet!

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dat is toch wel ongelofelijk he Daan... kun je eigenlijk altijd, behalve op die ene dag! Wij moeten altijd maar kunnen heb ik het idee...wij willen immers zo graag zwanger worden.
    Als je over een paar jaar nog voor een derde kindje zou willen gaan, kan dat misschien wel spontaan komen. Dat lees je wel eens: jaren in de MMM voor de eerste en opeens binnen een jaar daarna zwanger van de tweede. Of juist andersom: eerste heel snel en spontaan en de tweede na jaren MMM...
    Het menselijk lichaam...:)

Trouwens; leuk om te lezen dat je een gevoel hebt haha
    Ik ga voor jouw gevoel :D:D;)

3. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ krullie, ik heb pijn in mn rug en af en toe een beetje krampjes, maar ja dat had ik normaal(tijdens de pil) ook rond mn ongi dus ik denk dat het gewoon van de hormonen is :)
    Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik zou wachten met de volgende test, ik kan ook niet zo goed tegen die negatieve tests meer vandaar :)
    Mijn duimpjes draaien heel hard voor je dat jij die voorlopig niet meer ziet! Het heeft zoveel moeite gekost om eindelijk je eisprong te krijgen, het moet gewoon lukken nu ;)

@daan, spannend morgen weer je fm! ik hoop op goed nieuws voor je!
    En die afspraken in het zh, bij ons is het ook zo. Het is niet eens dat ze vragen of je kan komen op een bepaalde dag/tijd maar gewoon je volgende afspraak is dan en dan.. ik begrijp het wel, en ik heb het er zeker voor over maar ze zouden het ook anders kunnen brengen dan voelt het al anders.. Maar verder heb ik niks te klagen over het team bij ons in het zh hoor, het is echt een fijn team:)

@miss miranda, niet normaal dat je die uitslag nog niet hebt! Die arme zenuwtjes van jullie, hopelijk weet je het snel...

@semmy, fijn dat jullie een besluit hebben genomen, en dat het afvallen zo goed gaat. hopelijk kun je snel de mmm verder in ;)

4. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Nou, ben terug!
    18mm rechts, baarmoederslijmvlies 4.4mm niet voldoende om in te nestelen dus....
    Maandag terug! Dan denkt de gyn dat m'n eitje al weg is!
    Kans op succes is klein deze ronde:(
    Maandag ff afwachten!

5. sunshineS1976

@mvdk: ik ga ook niet meer testen! Ik wacht gewoon mijn NOD de komende dagen af. Als ik echt overtijd ben kan ik altijd nog testen...

@Daan: een mooi ei zeg! Dat is geweldig, dat je op de 150 mg wel reageert! Alleen balen van het slijmvlies! Is daar niets aan te doen???
    Je hebt nog een paar dagen te gaan en als het eitje springt heb je ook nog 5-7 dagen tot het innestelt. Wie weet krijgt je lichaam zo'n boost van al die vrijgekomen hormonen dat t bmsv toch nog snel verdikt... ;) Kleine kans, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!
    Klussen dit weekend!! :D

6. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Wat balen dat je nog steeds geen uitslag hebt! Ze laten jullie wel in onzekerheid zitten zeg. Hopelijk zijn jullie nu lekker aan het genieten van jullie puppy.

@ Semmy: Fijn dat jullie een beslissing hebben genomen. Jullie gaan een spannende tijd te gemoed! En wat knap dat je al aardig wat bent afgevallen!

@ Krullie: Jammer van die negatieve test, maar was inderdaad nog wel erg vroeg. Het kan nog wel.

@ Daan: Fijn dat je ei goed aan het groeien is. Maar wat vervelend dat nu je baarmoederslijmvlies niet mee wil werken. Hopelijk hebben ze daar nog een oplossing voor.

@ All: Hier gaat alles goed. ben wel heel onzeker of het allemaal wel goed blijft gaan. Heb eigenlijk maar weinig kwaaltjes. Gevoelige borsten en af en toe duizelig, verder niet echt. Van de week maar eens bellen om een afspraak te maken voor een echo (hoop stiekem toch een afspraak te kunnen maken voor voor onze vakantie).

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    *even tussendoor*

ze is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo lief!
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

@daan, er is wel 1 positief punt! je lichaam reageert op de 150 mg!! alleen wel super balen van je bmsv, zijn daar geen medicijnen voor??

@semmy, ik heb respect voor je meid, en je vriend. het is wel moeilijk natuurlijk maar het zal het dubbel en dwars waard zijn! we slepen je er doorheen meid!

@krullie, het voordeel van vroeg negatief testen is dat hij dan wel wel posi kan worden....;)

@lindeDD, heb vertrouwen meid! er zijn ook vrouwen die pas met 7 maanden door hebben dat ze zwanger zijn, die merken ook niks... volgens mij is het niet erg als je geen kwaaltjes hebt hoor meid, maar ik snap je onzekerheid... even met de gyn babbelen.

8. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @daan, wat balen van je bms! Ik gebruik die utrogestan omdat ik te snel oni word na de eisprong, zou dat ook niet helpen voor het aandikken van je bms? Misschien de moeite waard om het even aan je gyn te vragen.. sterkte meid!

@miss miranda, zooo lief joh? ;) ik ben stiekem een beetje jaloers ;)

@Krullie, nou ik ga heel hard duimen voor je dat die nog heel lang uitgesteld word!!

@lindedd, ik sluit me aan bij miss miranda, veel mensen merken niks. Maar kan me heel goed voorstellen dat je er onzeker door word, hopelijk kan de echo wat eerder. Misschien als je uitlegt hoe je je erdoor voelt dat ze het toch doen? Voor nu iig veel sterkte en probeer positief te blijven, ik denk dat dat altijd een beetje helpt(voor zover dat lukt), zelfs voor die celletjes zodat ze zich een beetje welkom voelen :)

xx

9. sunshineS1976

@Linde: inderdaad, blijf positief hoor meid!! Je hoeft niet altijd last van kwaaltje te hebben en daarbij gaat je hcg de komende weken flink stijgen, dus wacht maar af. Straks word je toch een partij misselijk ;) Hoop ook dat je eerder een echo kunt krijgen hoor!

@Miranda: aaah! Te gek!! Heeft ze het goed naar dr zin? Al leuke dingen samen gedaan? Fotooos! :D

@mvdk: nog 8 dagen en dan weten jullie of je zwanger bent!!! :D

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    moet even mn ei kwijt dames (grappige woordspeling, hád ik maar een ei;))

ik heb nou sinds vrijdag echt last van bruinige/rozige slijm/afscheiding,
    maar die echte ongi met helder bloed verlies breekt maar niet door.
    heb ook nog geen buikpijn ofzo. ik snap der niks van.
    want op dag 3 moet ik met clomid starten en ik weet nou niet of ik dit mee moet tellen of gewoon niet!

help, iemand ideeen/tips/ervaring... ??

:)wordt er wat moedeloos van

11. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    MissMiranda.. Ik geloof dat het echt helder rood moet zijn... Ik zou toch nog even een aantal dagen wachten... mocht het niet doorkomen even contact opnemen met de gyn... succes !!

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Miranda, tegen mij hebben ze ook gezegd dat de eerste dag met helder rood bloed telt als dag 1. Hopelijk breekt je ongi. Snel door! Succes!

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Miranda: Ik zou dan inderdaad nog even wachten. Ik had hetzelfde na de eerste ronde clomid. Heb meer dan een week lang roze/bruine afscheiding gehad voor de echt ongi doorbrak. Toen wel gewoon op de derde dag vanaf helder rood bloed met clomid begonnen.

@ All: Ik moet zeggen dat ik best positief ben hoor. Ik hou me steeds voor dat de kans groter is dat het goed gaat dan dat het fout gaat, maar ben toch ook onzeker. Zo maar eens gaan bellen en kijken of ik een afspraak kan maken voor een echo.

14. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Ik heb net even het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een echo. Heb gewoon gezegd dat ik in de 8e week op vakantie ga en het liefst daarvoor kom. Gelukkig begreep ze dat en heb ik een afspraak kunnen maken voor volgende week vrijdag om 1 uur. Gaan we van daaruit meteen door naar Limburg. Zijn we waarschijnlijk iets later, maar dat hebben we er wel voor over.

15. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Miranda; helderrood, voor 12 uur telt als dag 1.
    Zo is t mij uitgelegd...

Linde: geweldig als je weinig last hebt! De eerste weken zijn onzeker!
    Maar fijn dat je snel terecht kan!
    Ik moet om 13.15 voor fm!

16. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miss miranda, bij mij telt ook alleen echt helder rood bloed als 1e dag, heb het een aantal keer nagevraagd omdat ik het ook steeds niet zeker wist :)

@lindde, super dat je eerder terecht kan!!

17. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Hey meiden,

Ik ben d'r weer.

@Miranda, ik had dat dus ook. BIj mij kwam m'n menstruatie dus ook 10 dagen later pas echt. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten.
    Ik heb je pup nog niet gezien, maar je had ergens een foto geplaatst toch? Ik ga zo kijken...

@Lindedd fijn dat je eerder kan! dat is toch wel een opluchting denk ik. Je wilt toch weten hoe of wat ;)

@mvdk volgens mij lopen we gelijk. Wanneer is jouw nod?

@all Ben gisteren teruggekomen uit Istanbul. Echt een mooie stad met veel bezienswaardigheden. Heb echt veel gezien. Was echt heerlijk een paar dagen er tussen uit.

xxxxxxxxxxxxxxx

18. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Gevonden! wat een liefie zeg!
    Veel plezier met Nina, maar dat zal wel lukken ;)

19. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Wie zitten er nu op t wachtbankje? Mvdk? Imno? Spannend! Ik duim voor jullie!!!
    Hopelijk snel meer zwangeren!

Mijn fm vandaag, er zit nog n ei 20mm!
    Baarmoederslijmvlies 5,4mm dus dat is n gelukje!
    Hoop wel dat m'n ei gaat springen en niet dat t n cyste is of gaat worden!
    Mijn lichaam voelt namelijk niet alsof er n eisprong gaat komen!
    Maar ben trouw aan t klussen haha!!

20. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja hoor.. Ongesteld geworden :(

Deel Deze Pagina