Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Ahhhh ikkie!
    Balen! Gaje nu met iui beginnen? Of was t deze ronde al?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@daan: goed nieuws!!!!! Duimen draaien al voor je!
    @miranda: fijn dat je zo geniet van nina! Hoop dat je ongi snel doorbreekt!
    @ukkie:balen meis!! Was zo mooi geweest..
    @imno: welcome back! Fijn dat je genoten hebt in turkije! Heb jij ook een nod?? .

Ik zit nog steeds op t wachtbankje! Morgen dag 15 na eisprong, nog niet ongesteld! Als ik t woensdag nog niet ben haal ik een test van kruidvat om die donderdag uit te voeren. Maar wie weet word ik t morgen wel... Wat ik me nu ook in me hoofd haal: wellicht waren de follikels gewoon leeg dus heb ik alsnog geen goeie eisprong gehad. Dan word ik toch ook niet ongesteld??

3. Imno

Imno Lid

Oct 13, 2011
    74
    0
    0
    zh
    @imno: welcome back! Fijn dat je genoten hebt in turkije! Heb jij ook een nod?? .

Ik zit nog steeds op t wachtbankje! Morgen dag 15 na eisprong, nog niet ongesteld! Als ik t woensdag nog niet ben haal ik een test van kruidvat om die donderdag uit te voeren. Maar wie weet word ik t morgen wel... Wat ik me nu ook in me hoofd haal: wellicht waren de follikels gewoon leeg dus heb ik alsnog geen goeie eisprong gehad. Dan word ik toch ook niet ongesteld??[/QUOTE]

8 mei had ik mijn eisprong, die ik volgens mij heb gevoeld.
    FA heeft verder niet gehad wanneer ik kon gaan testen, maar volgens mij is mijn nod 22 mei en kan ik testen vanaf 24 mei. Het is toch 2 weken + 2 dagen?
    Vervelend he dat wachten. Ik duim voor je voor een positieve test!!!!

4. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Wha krullie ik weet t gewoon! Jij bent de volgende!!
    Ik gun t hè zo! je kunt morgen al testen hoor! 14 dgn na ei al!!
    Ik denk t bij jou echt!
    Imno!! Voor jou ook spannend dus!!! Nog geduld hebben

5. sunshineS1976

@Daan: dank voor het vertrouwen! Hoop dat het uitkomt! Maar ik ben sceptisch... had 3 of 4 dagen voor NOD nog een negatieve test (was zo nieuwsgierig) terwijl bijna iedereen die echt zwanger is, al een licht posi test heeft rond die dagen...
    Zul je net zien dat ik morgen gewoon ongi word.... Durf nog niet te testen, pas echt als het donderdag is en ik goed over tijd ben...
    @Imno: spannend meid, aftellen geblazen!
    NOD is meestal 14 dagen na je eisprong. Maar mijn gyn (en hij is niet de enige geloof ik) beweert dat je beter pas een week ná je NOD een testje kunt doen als je dan nog steeds niet ongesteld bent... Maar de meeste vrouwen, als ze echt zwanger zijn, moet het echt wel op je NOD en vaak ervoor duidelijk zijn!

6. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Ja krullie! Vertrouwen moet er blijven!
    Maar jij bent aan de beurt hoor!
    Een week na nOd!!! Dat zou ik nooit volhouden!
    Ik ben net als krullie aan t aftellen! Als op t wachtbankje zit!
    Kom maar op met die testen!!!
    Mijn nod is 29/30 mei! Wat n mooie cyclus dan hè!
    Vorige menstruatie was 30 april! Te cool!

150mg toch niet hopeloos....

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Daanxyz.. Deze ronde alleen met Chlomid, krachtige eisprong gehad! Zaadjes van mijn vriend was ook de 2e keer ondergemiddeld dus volgende ronde IUI ik denk eind mei/begin juni! Spannend dus...

Krullie.. Wooow 1 week na NOD testen, hoe hou je het vol.. wel knap hoor meid... onze duimen draaien overuren :)

8. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @linde wat fijn dat je die echo krijgt, dan kun je tenminste met een gerust hart weg en kun je ook wat meer ontspannen en genieten!:)

@imno, welcome back. Super dat je vakantie zo mooi was en dat je lekker hebt kunnen genieten. Dan kun je er nu weer met frisse moed tegenaan!!;)

@Daan, wat super! Een ei van 20 mm en je bmsv ook beter dan eerst!:D Dan werkt die 150 mg dus mooi wel voor jou! Gelukkig dat je die nog wel hebt gedaan, weet je nog dat je daar zo van baalde? nu goed klussen en duimen!

@Ukkie, balen meid!! Ga je nu dan beginnen met IUI?? ook weer spannend meid, we leven met je mee hoor.

@krullie wat spannenddd!!!:$ Al stiekem een testje gewaagd? Respect voor jou dat je je kunt inhouden! Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig voor je!!!:)

@All, vanmorgen is mn ongie eindelijk doorgebroken! Héhé! Volgende week donderdag eerste FM weer… dus ik ga aan de 150 mg.;) Ik ben zeer benieuwd.
    Met Nina gaat alles goed. Ze is zoooo schattig.:) Maar ja we moeten haar helemaal opvoeden natuurlijk en zindelijk maken. Gelukkig gaat het ’s nachts heel goed. Ze slaapt lekker en jankt amper.

9. sunshineS1976

#709 sunshineS1976, May 15, 2012
    Last edited by a moderator: May 15, 2012
    @daan: fijn zeg zo'n mooie cyclus!! Spannend zeg! Het gaat gewoon raak zijn!
    @miranda: heerlijk met nina! Kun je alvast goed oefenen met opvoeden!

Hier geen ongi te bespeuren, wacht tot donderdag! Erg spannend!
    Heb 3/4 dagen voor nod test gedaan en omo-wit dus ben nu echt bang. Durf niet te testen, bang voor negatief... Ga er eigenlijk van uit dat als je zwanger bent, je theoretisch voor je nod al een posi test moet hebben. Vandaar dat ik me ongi afwacht en alleen maar kan hopen dat ie nog heel lang gaat uitblijven!

10. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    waaaahhh krullie ik word er echt zenuwachtig van,
    hoe hou je het vol! echt knap hoor meid!
    maar het lijkt er nu toch echt wel op hea! het is vast raak!!!!!! :)

11. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @Krullie, je houd ons allemaal in spanning!!! Het is je zo gegund!!

@Daan, idd een keurige cyclus!! Fijn dat de hogere dosering toch werkt..

@all, nog steeds op het wachtbankje, wat duurt dat toch akelig lang :)
    Maandag weet ik het zeker maar mn nod is steeds iets eerder geweest, en zou dan zaterdag al zijn. Maar ja nu met de utrogestan zou dat weer uitgesteld worden, ik heb dus even geen nod :) Maandag met de test weet ik meer... zooo spannend!

12. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow meiden! Wat een spanning allemaal weer. Ik duim voor jullie allemaal!! Hopelijk snel weer veel goed nieuws!

Hier weinig nieuws. Zit nu aan de clomid 100 en voel me eigenlijk prima.... Raar want vorige keer had ik er veel meer last van... Ik slik nu wel in de avond dus misschien scheelt dat... Of misschien slaat het niet aan.... :( maandag eerste controle dus ben benieuwd!!
    Nu genieten van een lang weekend!

Succes ladies!

13. sunshineS1976

@Miranda: lieff van je dat je meedoet met zenuwachtig zijn! ;) haha Fijn dat je geniet van Nina! En dat opvoeden en alles, kun je daar alvast mee oefenen ;)

@Mvdk: pfff maandag alweer! Wachten duurt lang en toch gaat de tijd best snel!! Ik heb een gevoel dat het raak is!! ;)

@Juliave: fijn dat je je goed voelt!! Ik had met 50mg ook ontzettend veel last van opvliegers en hoofdpijn, maar met 100mg ook nergens last van. Beide keren deed de Clomid helemaal niets. Het betekent vast niets dat je verder niets voelt. Ik hoop gewoon dat het aanslaat!

@all: de pessimist die ik ben (ja sorry, mijn glas is altijd half leeg) denkt dat ik niet zwanger ben. Kan het me niet voorstellen.
    Bovendien heb ik sinds een uur of 16 echt buikpijn en het gevoel dat het eraan zit te komen. Ga elk half uur naar de wc, want het voelt wel zo, maar tot nu toe nog geen druppel...
    Vriendlief is thuisgekomen met een zwangerschapstest. Hij kan het niet meer volhouden en wil het weten! Dus: morgenochtend gaan we er een testje aan wagen als er dan nog niets te bespeuren is...

14. Juliave

Juliave Bekend lid

Feb 8, 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @krullie positief denken! Spannend morgen! Ik duim voor jullie!

@mvdk ook voor jou spannend!! Hopelijk voor jullie maandag ook goed nieuws!!

15. daanxyz

daanxyz Actief lid

Dec 13, 2007
    304
    0
    0
    Ohh spannend krullie!!!

Volgens mij ben je zwanger hoor!!!
    16 dgn na eisprong, geen ongi....
    1+1=2 lijkt me logisch ;)
    Of wil ik te graag!!!

Hoop dat t hier ook snel raak is....

16. semmy26

semmy26 Actief lid

Feb 17, 2006
    385
    0
    0
    Zuid-Holland
    ohh spannend krullie hoop het zo voor jullie meid

17. sunshineS1976

:(Nou meiden de test is witter dan wit! Snik!
    Ik heb dan een wat langere luteale fase kennelijk of ik heb gwn geen goede eisprong gehad en was het een lege follikel zonder eicel.
    Laat me nou maar heel snel ongi worden, dan weet ik waar ik aan toe ben! En kunnen we weer voor een nieuwe ronde gaan!

18. sunshineS1976

Ben ik weer!
    Ik heb de gyn net even gebeld. Ik haat onzekerheid, echt!
    Ik heb allerlei kwaaltjes zoals last van mijn borsten en misselijk en buikpijn wat erop duidt dat ik of zwanger ben of wat wordt veroorzaakt door een hoog progesteron gehalte wat dan wil zeggen dat ik toch een goede eisprong heb gehad.
    Helaas willen ze geen bloedtest doen om te kijken of er een eisprong is geweest of om hcg te meten. Verdorrie!
    Ik moet wachten...
    Wat ze als laatst zei: "Wij zeggen altijd tegen iedereen dat ze hun NOD moeten afwachten tot je een week overtijd bent en dan een test uitvoeren. (klopt, zei de gyn ook...) Het komt best vaak voor dat je pas een paar dagen na je NOD voldoende hcg aanmaakt namelijk."
    Wat heb ik hier nou weer aan?! Dat geeft alleen maar weer hoop en dat wil ik niet!
    Maar ja... er zit niets anders op dan ongi af te wachten of tot maandag en ik een week overtijd ben... dan moet ik de gyn weer bellen...
    Laat ongi maar snel komen, heb ik in ieder geval een goede eisprong gehad. Anders moet ik maandag terug naar gyn en moet ik straks weer 10 dagen Provera slikken...weer 2-3 weken weggegooid. Ik wil doooorrr!

PS: ik klink best vervelend he?! ;)

19. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    @ Krullie: Ik snap je frustratie heel goed hoor! Die onduidelijkheid is het vervelendst. Maar ik lees hier inderdaad ook regelmatig dat mensen pas een week na NOD positief testen. En ik vind je klachten ook wel veelbelovend. Sterkte deze week verder.

@ Daan: Wat goed dat de 150 mg toch heeft aangeslagen! Nog even op het wachtbankje en dan hopelijk een mooie test ;).

@ Miranda: 'Fijn' dat je ongi is doorgebroken. Wie weet slaat de 150 mg bij jou ook wel aan.

@ Ukkie: Jammer dat je ongi bent geworden. Volgende ronde met IUI hopelijk raak!

@Mvdk: Pfff vervelend he, dat wachtbankje. Nog een paar dagen...

20. Imno

Imno Lid

Oct 13, 2011
    74
    0
    0
    zh
    @krullie balen dat je zo in onzekerheid zit en dat ze geen bloedtest willen afnemen. Maar goede moed houden, misschien dat hcg nog te laag is. We blijven duimen voor je!

@mvdk hoe voel jij je? Heb je last van kwaaltjes? Ik voel namelijk niets, wel wat steekjes gehad, maar geen zere (.)(.) ofzo.
    Ik ga er maar van uit dat het deze ronde niet gelukt is dan kan het altijd meevallen, al hoop ik natuurlijk van wel!!
    Hopen op een mooie positieve test maandag!

@daan wat goed dat clomid heeft aangeslagen!!! Duimen draaien voor je!!

@juliave hopelijk slaat clomid aan bij je!
    @zwangere meiden hoe is het met jullie? Weinig kwaaltjes hoop ik?!?

Share This Page