Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Ow meiden, ik schrik van de laatste pagina. Jullie zijn altijd zo positief. blijf geloven in je lichaam ik geloof zeker dat het bij jullie goed komt. En die slingers en geluk bij een geboorte zijn afschuwelijk en wil je eigenlijk alleen bij jezelf zien. Meiden jullie kleine komt 2013 ik weet hetzeker. Blijf geloven!

Hele dikke knuffel

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dank je Jupje, lief van je!

Hier ongi nog steeds niet doorgezet, krijg er echt een punthoofd van!
    Bloedirritant :)P) steeds met inlegkruisjes sjouwen. Ergste is nog wel dat ik ongelofelijk veel zin heb in seks (zal het weer wel zijn ofzo ;) heb ik anders nooit in me periode > lees: "blijf van me af!":x;))
    en dat lukt niet echt op het moment dus. Ja het lukt wel, maar smakelijk is anders ;)... haha sorry voor de details! Begin het een beetje beu te worden, ik heb dat anders nooit. Ben vaak meteen gewoon in één keer ongi.

Onhandig is ook dat ik op dag 7 terug moet voor een fm omdat ik nu 100eh moet gaan spuiten en ze dat goed in de gaten willen houden. Als vandaag dag 1 was, wordt het vrijdag dag 7. Maar dat gaat hem dus al niet worden. Komt er een heel weekend en Pinksteren tussen als het morgen wel doorzet...

*zucht* wat een geklaag weer ;)

3. sunshineS1976

Nou als je het over de duivel hebt...!!
    Ongi net in alle hevigheid doorgebroken!
    De zin in seks is ook meteen vergaan trouwens :p

Moet ik dit nu tellen als dag 1??? Ik heb geen idee of daar nog regels voor zijn. Zou betekenen dat ik maandagavond de eerste spuit weer moet zetten en vrijdag nog voor een fm kan!

@mvdk: hoe is het bij jou meis??? Hoop dat je ongi in geen velden en wegen te bekennen is!! Maandag weten jullie het!! *duimt*

4. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    Krullie ik zou het als dag 1 tellen. Zeker met pinksteren

5. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ja ik ook!
    Dan komt t beter uit ;)
    Gaat er niet iemand testen vandaag?!
    Ben benieuwd!!!

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, he he eindelijk een goeie ongi doorbraak! Bij mij zeiden ze zodra het helderrood is, is dat dag 1..
    Bij mij nog geen ongi, maar ik weet voor mn gevoel zeker dat het alleen word verlengd door de utro, morgen is mn eisprong pas 2 weken geleden en dan zou dus mn nod zijn, maar ja even afwachten natuurlijk maar als mn gevoel klopt doet de utro iig zn werk en is mn luteale fase tenminste iets verlengt, geeft toch weer meer kans...

@jupje, dank je :) hoe gaat het met jou?

7. sunshineS1976

#747 sunshineS1976, 20 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mei 2012
    Gister lekker als dag 1 geteld! Ben wel weer positief voor de volgende ronde! Morgenavond mag vriendlief de eerste spuit er weer inzetten ;) En ik bel morgenochtend de gyn weer voor een afspraak voor fm komende vrijdag. Hopelijk vliegt de tijd weer lekker snel voorbij de komende 4 weken!

@Mvdk: Die utro geeft zeker veel meer kans!!
    Je kansen zijn goed!! Zeker de manier waarop je lekker met je mannetje samen bent geweest 2 weken geleden moet er voor zorgen dat het nu is gelukt!
    Ga morgen het forum proberen scherp in de gaten te houden op mijn werk en ik ga heel hard voor je duimen! Ik hoop dat je hier een BIG SMILE neer kunt zetten!
    xx

8. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, fijn dat je positief denkt over de volgende ronde! Succes met weer de eerste spuit morgen, lijkt me toch weer even spannend.. Zodra ik morgen de uitslag heb laat ik het weten, zal pas einde van de dag zijn hoor want ze bellen vaak dan pas. Maar zodra ik wat weet zet ik het hier neer, nu even proberen te slapen :)

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @krullie, dat had ik dus ook dat ik zo op mijn ongi wachtte en toen *pats boem* daar was et.
    laatst zei iemand hier tegen mij: helder bloed voor 12 uur s nachts is dag 1.

@mvdk..... spannnnneeeeeeeennnnddddddddddd!!!!!
    ik hoop dat ze op tijd bellen wacht ik heb morgen een avonddienst die om half 4 begint...anders me mobiel maar checken om de 10 minuten..
    (neeeeeee ik ben helemáál niet nieuwsgierig)
    Ik duim heel hard voor je meid!

@all, ben hier de laatste dagen wat minder merk ik, komt echt door nina. heerlijk om met haar bezig te zijn. we genieten met volle teugen van die kleine dreumes!
    ondertussen braaf clomid150. donderdag eerste FM, ben benieuwd. voel sinds vanavond af en toe steekjes in mijn rechter lies. maar ja dat kan vanalles zijn.
    als die 150 wel aanslaat ga ik gelijk IUI aankaarten, want dan hebben we deze ronde nog kans.
    het gesprek met de gyn is dan te laat...

lekker koesen meiden!

10. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie: Gelukkig is je ongi toch gekomen zaterdag en ben je weer wat positiever. Maar is ook heel normaal hoor, dat je af en toe een dipje hebt.

@ Mvdk: Spannend voor jou vandaag!! Hopelijk staat hier straks een heel leuk positief berichtje van jou!

@ Miranda: Fijn dat je wat afleiding hebt door Nina. Hopelijk slaat de 150mg voor je aan en willen ze IUI gaan doen.

11. sunshineS1976

*spiekt steeds even tussendoor op het werk*

@Mvdk: je houdt ons wel in spanning hoor meis!! Ik hoop dat je de champagne mag ontkurken!!! Vriendlief dan, jij mag aan de jus ;)

@Miranda: heerlijk zo'n hondje in huis! Lijkt me ook echt geweldig! Wij denken er ook steeds meer aan of we het ook niet moeten doen. Spannend je fm, hoop op goed nieuws! Zeker de IUI dan ter sprake brengen hoor! Anders heb je een mooi ei, maar alsnog weinig kans straks. Dat is ook niet de bedoeling!

@all: ik moet vrijdagochtend weer voor een fm. Wel bij een vervelende gyn maar kon niet anders... ach ja heb alleen maar een uitslag nodig... volgende fm is dan vast weer bij een andere.

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    tralalalala...

(al wat gehoord mvdk?;))

13. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden! Wat een spanning allemaal hier! Ben heerlijk een weekendje weggeweest en lees net al jullie berichten.

@mvdk Wat een super spannende dag!!! Hopelijk kan je ons snel goed nieuws geven! Aan het meedeleven zal het niet liggen!! Wij duimen voor je!!

@ krullie, je berichten zijn heeeeeel herkenbaar! Ik moest de laatste keer twee weken langer wachten op ongi. Dacht echt dat ik gek werd. Lichamelijk voelde ik me zo rot en geestelijk wordt het er ook niet beter van. Even een dipje is erg begrijpelijk! Fijn dat je ongi er nu is! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Op de een goede FM vrijdag!

@miranda, heerlijk die fijne en gezellige afleiding! Lekker ontspannen is altijd goed! Ik duim voor een goede FM voor je donderdag!

@all ik heb vandaag weer mijn eerste FM gehad. CD 12 en een eitje van 10 mm. Hopelijk zet het dus door. Woensdag volgende controle. Ik voel me lichamelijk en geestelijk nu erg goed, hopelijk is het een goed teken. Zou super zijn als de 100mg clomid in ieder geval aanslaat. Mijn fm vanochtend was wel erg pijnlijk. Ze kon mijn linker eierstok niet goed zien en moest erg hard drukken.... auw! Maar ja alles voor het goede doel. Nu maar weer even verder broeden op een mooi eitje later deze week. Dit weekend is onze trouwdag dus dat zou een mooie timing zijn ;)

Succes meiden! Ik volg jullie berichten en duim voor jullie!!

14. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @mvdk spannend zeg................ duimen draaien overuren :p

@ krullie jammer dat het (nog) niet gelukt is! Hopelijk vrijdag een mooi ei!!!

@juliave gelukkig doet 100 het goed bij je!

@miss miranda wat een *** bericht zeg. Snap heel goed dat je daarvan ondersteboven bent. Gelukkig helpt nina je er doorheen.

Ik zou morgen mijn nod hebben, maar vanochtend kreeg ik al kramp en heb ik bruinverlies. Dus helaas we hebben geen geluk deze ronde. We gaan weer "vrolijk" door met de volgende ronde.
    Ik heb iig wel een eisprong gehad;)

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Juliave.. Fijn dat de chlomid nu wel aanslaat, ik had de eerste ronde chlomid 50 op CD12 een eitje van 17 mm !!! En het is pas ca. 1 week later gesprongen.. a.s. donderdag ween een FM :)

16. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow ukkie, 17 mm op cd 12 is wel super! Hopelijk gaat het deze keer ook weer zo vlot! Duimen voor donderdag!! Al begonnen in het boek?

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    uhmmm ik moet bijna naar mijn werk hoor...
    en ik denk niet dat mijn collega's het leuk vinden als ik bel dat ik later kom omdat ik wacht op het verlossende woord van mvdk.

haha, nee grapje, ik moet me inhouden en neit zo ongeduldig zijn.

maar dat ben ik dus wel :p

18. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    mvdk: we houden t niet meer uit hier.....

hopelijk ben jij feest aan het vieren en vergeet je ons helemaal!!!

19. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    He meiden, het is niet gelukt...
    Even een kort berichtje want moet het mn man nog vertellen, die is net even boodschappen doen.. Maar nu weten jullie het alvast, voor de lieve wachtende meiden hier :)

20. sunshineS1976

@Mvdk: :(:(:(meissie knuffel. Wat klote… waarom nou niet?!:( :(Het was jouw beurt nu! Leef met je mee… hoop dat jij straks het zonnetje ook weer een beetje ziet schijnen en weer vol vertrouwen een nieuwe ronde ingaat. Ga even iets leuks doen met je mannetje en zoek even afleiding en geef elkaar een dikke knuffel. Het komt wel goed! Voor wie Clomid gebruikt is er een slagingspercentage van 80% die na 6 maanden zwanger zijn. De vijfde of zesde ronde gaat het raak zijn hoor!!!!
    @Juliave: meid wat fijn dat de 100 mg wel wat lijkt te doen voor jou! 10 mm op dag 12 is volgens echt wel goed hoor!! Ik hoop het! Stel je voor dat je dan lekker van het weekend mag gaan klussen! Dat moet dan gewoon zo zijn ;)
    @ Imno: balen dat je bruinverlies hebt… toch hoeft het niet altijd je ongi aan te kondigen hoor. Het kan ook goed een innestelingsbloeding zijn of toch een zwangerschap betekenen. (ja ik heb er alles over gelezen de laatste dagen haha) In ieder geval heb je net als ik wel een eisprong gehad na de Puregon dus dat is in ieder geval al super. Dat ons lijf nu werkt zoals het moet! We gaan samen voor de tweede ronde met Puregon!!
    @Ukkie: dan slaat de Clomid bij jou wel heel goed aan zeg! Hoop dat je donderdag weer goed nieuws krijgt!

Deel Deze Pagina