Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Daan: spannend meid!! We kunnen hier weer wel wat goed nieuws gebruiken dus kom maar op met die positieve test!! ;)

@Miranda: zeker plakweer! Bleeh! Geen airco waar je werkt? Bij mij op school niet. Vooral de computerruimtes zijn om te stikken, echt niet leuk meer! Gelukkig nog een half dagje morgen en dan lekker lang weekend!

@Mvdk: raar dat je nog niet ongi bent, de utro heeft in ieder geval zijn werk goed gedaan dan! Dat moet je de volgende keer dus weer gebruiken.
    Hoe was het overleg met de gyn? Zou het niet kunnen dat je alsnog zwanger bent en wat later hcg aanmaakt?????

@all: ik wil vanavond even lekker de stad in, ook al is het hier om te stikken. Heb dringend nieuwe kleren nodig. Omdat ik zoveel ben afgevallen heb ik helemaal niets meer aan zomerkleding wat nog past. Hoop dat ik goed kan slagen!

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    moet zo weg dus even snel een berichtje.

FM op CD10, was nog niks te zien.
    alles nog klein en bmsv ook nog dun.

maar de verpleegkundige zei dat ik moed meost houden en dat het nog kon komen...
    ondertussen zit ik mijn met mijn gedachten bij het spuiten,
    bring it on:cool:

moet dinsdag weer terug.

xx

3. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden... slecht nieuws, de vorige keer was mijn eitje 17 mm en nu maar 10 mm.. De Chlomid slaat dus niet goed aan... Het kan zijn de ene ronde heel goed en de andere ronde niet goed. Dinsdagavond terug voor nogmaals een FM (follikel meting) We gaan dan even bekijken of de eitjes meer gegroeid, als dit het geval is maken we meteen een afspraak voor IUI, dit kan de dag erna al zijn! (Ligt natuurlijk aan de eitjes) Als de follikels niet zijn gegroeit moet ik afwachten tot mijn ongi en de volgende ronde waarschijnlijk spuiten ipv Chlomid. Krijg er behoorlijke stemmingswisselingen van en de arts vond het beter dat ik dan overga op spuiten.... Heb allerlei informatie meegekregen voor IUI! Dus ik hoop maar op een mege ei dinsdag !!!

4. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Balen ukkie dat je ei zo hard geslonken is. Ik duim voor je dat ie alsnog
    een groeispurt gaat maken!!!

Juliave en Miss Miranda bij jullie gaat het ook al niet echt zoals gehoopt.

Waar zijn de goede berichten gebleven?!?!?!

Veel succes allemaal!!!!

5. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    inderdaad, meiden waar zijn toch de positieve berichten gebleven! Kom op lichaampjes x geluk, werk even mee :D

@ukkie, joh wat balen van je eicel! ik hoop echt dat het toch nog lukt en je een poging iui kunt doen! Fijn dat je arts zo met je meedenkt over de volgende ronde, dan weet je tenminste een beetje waar je aan toe bent. Ik blijf duimen voor een goeie fm voor je dinsdag

@miranda, ook voor jou balen van je fm.. Inderdaad proberen hoop te houden, ook al is dat nu even moeilijk, en hopen op een betere fm dinsdag

@krullie, nou lekker kunnen shoppen? Heerlijk dat je nu nieuwe kleren 'moet' kopen omdat je zo goed bent afgevallen! Ik ben zelf niet zo dol op shoppen maar met zo'n fijne reden natuurlijk wel:) Hoeveel ben je tot nu toe kwijt?

@all, jeej vanmiddag echt ongesteld geworden! Dag 1 dus weer :D
    Morgen bellen voor een afspraak voor de eerste fm en een afspraak bij de gyno, had haar vandaag aan de telefoon en we gaan even bespreken wat er de(hopelijk niet komende natuurlijk) volgende ronde gaat gebeuren omdat manlief dan weer weg is...

xx

6. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    @ All, hoe gaat het met jullie, het geluk zat tegen las ik?!
    Ik hoop écht dat het keert!

@Ukkie Wat naar voor je ukkie dat je ei kleiner is geworden. Een hele teleurstelling denk ik. Ik hoop ook op een MEGA ei voor je.:D

Verder ben ik weer gestart met mijn 2de ronde Clomid. Nu voor het eerst met 100mg. Ik moet nog 1 dag die 2 pilletjes slikken. En dan krijg ik dinsdag m`n eerste follikel meting. Ik hoop dat deze kuur aanslaat. En dat er al iets van een wat groter eitje te zien is.

Verder alles goed, lekker genieten van het mooie weer. Jullie ook toch?! Ik ben ook aan de lijn ben al een paar weken bezig en ben tot nu toe 3 kg kwijt. En dat scheelt al een maat! Heerlijk.:)

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    #787 citroen, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt: 25 mei 2012
    @ukkie wat balen dat je ei gekrompen is, denk je dat het werkt krijg je dit weer... balen meid, maar misschien straks wel een groeispurt!

@juliave, ik hoop dat et nog de goede kant op gaat meid, voor ons allebei. en anders gaan we allebei weer op naar de volgende ronde!

@mvdk,, jeeej das fijn je ongi bent, dan kun je weer door!

@moefoe, ik hoop dat de 100 mg bij je aanslaat, jij kan ook wel wat goed nieuws gebruiken! goed dat je afvalt meid, ik weet hoe moeilijk het is.

@krullie,,, lekker geshopt? showen!!!
    en je hebt vandaag toch een fm? of heb ik het mis:p? ben zeer benieuwd. laat je het ons weten ?

@daan, hou jij het nog een beetje van de spanning? wanneer kun je testen?;)

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    -dubbel-

9. sunshineS1976

@Miranda: cd10 is nog vroeg, hoewel ik snap dat je weinig hoop hebt, kán er toch nog wel iets gaan gebeuren.
    En mocht dat toch niet zo zijn: kom maar op met de spuiten inderdaad! Daar gaat het sowieso mee lukken!!!!

@Ukkie: raar, hoe kan een ei van 17mm nou ineens krimpen? Dat het onder de 10mm nog kan krimpen is bekend, maar van 17?? Dat wist ik niet. Kan die niet al gesprongen zijn???? En dat die van 10 nieuw is ofzo? Vind het vreemd! Hoop in ieder geval op goed nieuws voor je dinsdag!

@mvdk: opluchting dat je ongi er nu is!! De komende weken is je mannetje wel thuis?? Of heb je het nu al over de ronde daarna? De zesde? Die gaat er niet komen! Deze 5e gaat ‘m worden! ;)
    Ik ben inmiddels 49 kg afgevallen dus dat is behoorlijk wat. Helaas nog steeds geen menstruatie uit mezelf en dat had ik wel gehoopt. Zijn toch wel veel vrouwen die weer een cyclus terug krijgen als ze afvallen.
    Ben gisteravond heel goed geslaagd! Wat een geweldige kleding is er te koop zeg! Heb in allerlei kleuren 3 jurkjes, 2 leuke rokken, 2 capri’s en nog een berg leggings en shirtjes gescoord. Superblij mee!

@Moefoe: meid ik hoop op een prachtige follikel dinsdag! Ga voor je duimen dat de Clomid goed aanslaat deze ronde!
    Wat goed dat je ook afgevallen bent en al een kledingmaat minder hebt! Dan mag je jezelf wel belonen met wat nieuwe kleding ;)

@Daan: kun je dit weekend testen????? We zijn zooo nieuwsgierig!!

@all: vandaag op CD 7 een fm gehad. Op rechts weer helemaal niets te zien, op links een “ei” van 9mm. Laten we hopen dat deze mooi doorgroeit en het liefst wil ik er nog 1 zien groeien, des te meer kans is er. Het baarmoederslijmvlies was zich ook weer goed aan het verdikken. Ik had weer een irritante gyn en die zei dat het niet abnormaal is als je maar 3 dagen ongesteld bent ipv 5-6… tsja daar kan ik dus niet zoveel mee.
    Wat wel irritant was: vanmiddag had ik weer bruine afscheiding! Geen idee wat dat nou weer betekent! Was blij dat ik er op tijd bij was en was bij me had, want had wel een witte broek aan!
    Moet dinsdagochtend op CD11 weer terug. Hoop op goed nieuws!

Meiden, ik wens jullie een heerlijk en lang weekend toe! Ik ga veelvuldig genieten van de zon en lekker bbq met vrienden en familie!

[FONT=&quot][/FONT]

10. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Spannend krullie!
    Voor de andere dames! De eitjes groeien niet echt door hè :s
    Ik zit in dubio:
    Ik voel weer niks, dus ben bang dat t niet is gelukt!
    Precies een week geleden heb ik n steek gehad in mijn onderbuik, rechts waar m'n ei zat!
    Ik denk dat dat m'n ovulatie was, was kort hoor!
    Maar de gyn had uiterlijk woensdag voorspeld!
    Heb door geklust tm vrijdag omdat ik geen Ovulatie gevoeld had en er heel erg op aan t letten was!
    Dus ging eerst uit van 30e maar nu denk ik misschien 1 juni testen....
    Als ik niet eerder ongesteld ben!
    Nou dames t is weer n beetje ego bericht maar dan zijn jullie op de hoogte! Denk dat testen geen zin heeft!

11. sunshineS1976

schat, je voelt een eisprong niet áltijd denk ik.
    Maar just in case: wacht maar af tot 1 juni! Des te dikker is straks die streep als je toch een eerdere eisprong had! ;) :D

We moeten met z'n allen nog maar een weekje extra geduld hebben dan ;)

12. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ahhhh ik wil niet teleurgesteld worden:s denk ik!
    Lastig hoor meiden!
    Kan je soms ook niks voelen bij een ei? Hoe zit t bij jullie?

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    daan, ik kan je niet helpen met eisprong ervaringen helaas.
    maar ik weet wel dat je het niet altijd hoeft te voelen...

er zijn nou al heel wat dames die a.s. dinsdag weer voor een FM moeten zeker? dat viel me op... wel toevallig...

14. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Even mijn ervaring ovet ovulatie pijn. ik typ dit vanaf mijn telefoon. dus als het misgaat... maar in ieder geval.. ik heb normaal gesproken zonder clomid en dergelijke altijd ovulatie pijn. zo erg dat ik er krom van loop als mn ei springt. maaar toen ik voor het eerst clomid gebruikte voelde ik helemaal niets! Dat vond ik toen echt vreemd en had er toen bij iedere folikel meting totaal geen vertrouwen in, vooraf. maar had uiteindelijk wel een mooi ei! misschien heb je hier wat aan?

15. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahaha lieve meiden... 17 mm was mijn eerste ronde chlomid op cd 11 en nu de tweede ronde op cd 11 is het eitje pas 10 mm... Sorry, beetje onduidelijk getypt !!!

Daan.. Ik heb mijn ei nooit gevoeld maar nu met chlomid wel, het kan zijn dat ik nooit een goed ei heb gehad ivm mijn lange cyclussen enzo..

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hee ukkie

dat is dan wel even balen als je het vergelijk met de vorige keer natuurlijk,
    maar 10 mm op cd11 is zeker niet slecht!
    hij gaat vast mooi doorgroeien, en daarna lekker jumpen

17. sunshineS1976

ooooh Ukkie! Ik dacht al!
    hahaha
    10 mm is zeker niet slecht voor cd 11 hoor! Zodra een eitje 10 is, groeit ie vaak wel door! Hoop het voor je!!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pff verveling heerst.

hier nog nieuwtjes?

19. sunshineS1976

hahaha hoe komt het dat je je verveelde Miranda???
    Hoop nu niet meer ;)

Wij hebben vandaag lekker gebbqd, veel te veeeeel gegeten bleeh!
    Hoop dat me fm dinsdagochtend positief is... ben t spuiten weer heel erg beu. Vandaag 3 uur eerder gespoten dan de vaste tijd ivm t etentje. Ga het echt niet overal mee naar toe slepen en in de koelkast leggen. Neem aan dat het die enkele keer geen kwaad kan dat je eerder of later spuit...
    Dinsdag heb ik wel weer mijn "eigen" gyn. Eng! Want die wil een kijkoperatie als deze tweede keer niet lukt... en daar ben ik als de dood voor! Denk dat ik bij een andere leuke gyn (erg leuke man) het nog wel voor elkaar zou krijgen om een 3e en 4e ronde proberen te spuiten... Het moet deze ronde gewoon lukken voor ons! Ik wil NIET onder het mes!

Wie kan er binnenkort gaan testen? Alleen Daan nog op het wachtbankje??? Hoop dat er snel meiden aan mogen sluiten!

20. jupje

jupje Actief lid

26 sep 2011
    164
    0
    0
    hoi dames

@ ukkie niet te negatief zijn hoor!! ik had in mijn eerste ronde al een eisprong rond dag 10. in de tweede ronde pas op dag 17!! had er ook geen goed gevoel over. maar... zoals je weet heeft dat eitje wel ervoor gezorgd dat er nu een klein baby'tje in mijn buik groeit!!!
    @ krullie spannend hoor. ik ben ook niet zo van de operaties maar ja je weet waar je het voor doet en misschien zien ze op de operatie wel waardoor het niet lukt...

@ al met mij gaat het goed. gelukkig nauwelijks misselijk. wel zitten er al 2 kilo aan pff staat me wat te wachten de komende maanden. sinds het stoppen met de pil zitten er al 6,5 kilo aan pfff.
    Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo. het vocht was nog steeds niet helemaal uit mijn buik weg. dit kan er op duiden dat er twee eitjes bevrucht zijn waarvan 1 buiten de baarmoeder is genesteld. mijn lichaam is dit nu langzaam aan het herstellen. als donderdag alles goed is kan ik eindelijk het ziekenhuis vaarwel zeggen en als een 'gewone'zwangere naar de verloskundige gaan. ik hoop het zo!! ach ja de kleine doet het goed. 1,5 week geleden klopte het hartje. hopen donderdag ook al armpjes en beentjes te zien. spannend.

meiden... ik lees nog bijna dagelijks dit forum. ik leef met jullie allemaal mee. ik hoop zoooo dat het voor jullie ook snel raak is!

Deel Deze Pagina