Wow mvdk! Echt goed resultaat! Die eisprong gaat dus wel goedkomen deze ronde!! Nu de rest nog! Flink klussen en duimen! En ik duim met je mee!
@juliave, thanks!! alle draaiende duimpjes tellen mee Nou toch maar even een foto album aangemaakt ik heb wel vals gespeeld want wij zijn allebei zo a-fotogeniek als het maar kan dus heb er een van onze trouwfoto's opgezet Ik woon trouwens in Zuid holland, dichtbij Leiden.. Ik heb een paar meiden, wiens namen ik zo gauw even kon verzinnen, toegevoegd aan mn vriendenlijst maar als ik je niet heb gedaan stuur maar op hoor
Ik heb ook een fotoalbum mvdk.. Wat een fijn nieuws zeg !!! MissMiranda: 1e kindje, ronde 4 (Puregon?) Mvdk: 1e kindje, ronde 5 Clomid 50 mg, Krullie: 1e kindje, ronde 4 met Puregon & Pregnyl. Liz82: 1e kindje. Mei terug naar de gyn voor behandelmogelijkheden. Semmy26: 2e kindje. Eerst in 2 maanden tijd 10 kilo afvallen en dan in juli terug naar de gyn en dan afspraak maken voor icsi Moefoe: 1e kindje Juliave: 1e kindje, ronde 2 Clomid 100mg Imno: 1e kindje, ronde 2 Puregon & Pregnyl Linssiejj: 1e kindje, ronde 1 Clomid Ukkie87: 1e kindje, ronde 2 Clomid + Pregnyl + IUI Zwanger: Mrdam: uitgerekend op 22-11 Vlekkengek: uitgerekend op... Jupje: uitgerekend op... LindeDD: 1e kindje,uitgerekend op 10-01-2013 Daanxyz: 2e kindje, uitgerekend op ...
heyy, meiden uit me vriendenlijstje heb ik een pb gestuurd met info over me waar je een foto kan vinden.
Dames, we hebben besloten dat er voor de vruchtbaarheidsbehandelingen een apart clubs gedeelte komt: MMM clubs. Daar verplaats ik jullie topic ook naar toe. Lotte
wat fijn mvd!!! jeej echt super... en wat bellen ze dan vanmiddag nog door?? oja,,, we zijn alweer verplaatst zag ik... naar MMM clubs...
nou dames ik heb ook een fotoalbum gemaakt maar ik heb wel gedaan alleen zichtbaar voor contacten en moderators... dus ik hoop dat jullie hem kunnen zien... et is wel een zwart wit foto,maar ik had even geen andere op de pc...
zo ze hebben net gebeld, vanavond moet ik een spuit zetten en als alles goed gaat heb ik dan woensdag m'n eisprong
zo ze hebben net gebeld, vanavond moet ik een spuit zetten en als alles goed gaat heb ik dan woensdag m'n eisprong @mvdk we lopen weer gelijk! Grappig. Zo eindelijk gevonden! Ik heb mn rot gezocht. @all Ben vandaag voor fm geweest en er zit er 1 van 17 mm, terwijl afgelopen donderdag alles onder de 10 zat. Gaat wel heel snel nu. Ik moet morgenochtend tussen 8 en 10 uur de pregnyl zetten. Dit is de 1ste x dat ik pregnyl krijg, zag allemaal naalden voorbij komen voor mengen en opzuigen weet ik t wat er allemaal bij zat. Ik laat t morgen gewoon door de assistente doen, lijkt me n beter plan Leuk plan met om elkaar even te checken via de foto. Ik moet zelf nog wel n foto erop zetten.
Wow imno en mvdk spannend! Een eisprong is een echte kans. Stap 1 wordt gezet! Allemaal samen op het wachtbankje en dan duimen! Ik kwam laatst nog een mooi filmpje tegen; YouTube - Conception - How you are born - Amazing Mooi beeld en probeer het proces nu ook in mijn hoofd te visualiseren tja wie weet helpt het. Nog een week op het wachtbankje. Ben best zenuwachtig. Ti's onze eerste echte kans. Ik ga nergens van uit maar hopen moet je altijd toch. Spannend!
@Imno, cool, misschien worden we tegelijk zwanger Succes met de spuit morgen, fijn dat iemand anders het kan doen voor je, het is idd soms een beetje veel info he, maar ja als je het eenmaal hebt gedaan valt het wel weer mee. Echt super dat je toch een goeie groei in je eicellen hebt gehad, nu even goed klussen en 2 weken duimpjes draaien @Juliave, heel spannend op dat wachtbankje Het is misschien de eerste kans maar ja iedere is er 1 toch, het zou heel goed kunnen dat deze ene kans gelijk de goeie is Ik hoop het voor je! Ga zo even dat filmpje kijken @Krullie, alweer gevonden??
Zo! Dankzij Mvdk ons topic gevonden! Jeetje wat een gedoe zeg! Hadden ze in ons oude forumoverzicht ook wel even mogen vermelden Was al in paniek! @Linde: meid, het zit je moeder ook niet mee zeg L Gelukkig maar dat ze iets bijzonders in het vooruitzicht heeft: haar kleinkind ontzettend verwennen straks!! Wat gaaf dat je mee gaat doen aan MvM! Zijn wij je super dankbaar voor! @Mvdk: wauw meid, dat is echt waanzinnig goed nieuws!! Nu op CD12 al zon resultaat! Dat sterke eitje gaat hem worden!! Dit wordt de laatste ronde!! Heb je woensdag nou ook IUI?? @Imno: meid wat een goed resultaat zeg, geweldig!!! Inderdaad die pregnyl lekker door verpleegkundige laten mengen en zetten, heb ik ook zo gedaan. Tegelijk op met Mvdk, twee zwangeren er tegelijk bij zometeen! [FONT="]@Juliave: mooi filmpje inderdaad! Goh wat moeten die zaadcelletjes nog een afstand afleggen he?! Dan heb je dr inderdaad wel miljoenen nodig, pff! @all: morgen fm! Ik verwacht er niet veel aan en ga er van uit dat ik direct opgehoogd wordt. Wat wel hoopgevend is, want volgens mij gaat er dan wel binnen een paar dagen iets gebeuren. Net als de vorige keer. Hoop ik dan maar! Zit in elk geval braaf aan alle vitamientjes en mineralen. Laten we hopen dat het helpt en ik het doosje "zwanger worden" van Etos snel kan verwisselen voor "zwanger zijn" ! [/FONT]
@ Imno en mvdk, hoi, mag ik dan met jullie mee doen? Gefeliciteerd met de goede resultaten tot nu toe. mvdk jij had dus ook al gespoten? @all Ik had vrijdag een hele gaafe dokter, hij wilde wat doen aan mijn luteale fase. Ik helemaal opgelucht. Ik had vrijdag een ei van 13 mm. Vandaag (vanmorgen) heb ik m`n 3de echo gehad. En een ei van 20mm. Ik helemaal blij, man blij dokter blij. (Maar mijn man die werkt intern bij defensie dus hij is pas donderdag avond weer thuis.) Nu krijg ik Pregnyl voorgeschreven 5000E En die moet ik 5/6 om 22:00 spuiten. Zooo spannend. heb vanmorgen prikles gehad, ging allemaal zo snel! Ik was nog helemaal onder de indruk van een ei van 20mm! Gelukkig komt mijn man "even naar huis" 2,5 uur, maar het is voor het goede doel! Daarna moet ik op 9/6, 11/6, en 13/6 weer pregnyl 1500 E spuiten, hebben jullie dat ook? Ik hoop dat iedereen onze nieuwe plek kan vinden. Dit is zo`n gezellige groep namelijk!
Gelukkig je hebt ons gevonden Spannend morgen ga duimen voor je! Vraagje dat zwanger worden van etos kan je dat slikken totdat je weet dat je zwanger bent? Of zoals daan zei tot de eisprong?
@ moefoe gezellig hoe meer zielen hoe meer vreugd Maar hoe zit dat met 3x spuiten van pregnyl. Ik heb maar 1 spuit en weet niet van hoeveel e dat is. Ik heb trouwens een duitse variant van pregnyl. Deze hoef je trouwens niet in de koelkast te bewaren vaag he?!
@ Imno Ik heb: Brevactid 5000. Om mijn ei te laten springen. Dat is hetzelfde als pregnyl alleen een andere fabrikant. Het staat er bij mij in het duits op. Ik moest het wel in de koelkast bewaren volgens de verpleegkundige en de apothekersassistente. Daarna; Na; de eisprong moet ik nogmaals Pregnyl spuiten maar nu een lagere dosis, namelijk 1500 E. Dit is voor de innesteling. Om het baarmoederslijmvlies rustig te houden. Wat ik zo van mijn arts en google snap. De verpleegkundige heeft echt haar best gedaan om Pregnyl te krijgen voor me. Zijn jullie er ook moeilijk aangekomen? (Ik woon trouwens in Enschede) Liefs Moefoe
@moefoe, die heb ik ook. Ik heb 5000ie. De vorige x heb ik decapeptyl gehad ipv pregnyl omdat deze niet meer leverbaar was. Decapeptyl wordt ook gebruikt bij ivf om juist eisprong rustig te houden. Ik had er eigenlijk niet zo veel vertrouwen maar goed de gyn weet toch wel wat ie doet hoopte,ik maar vorige ronde is dus mislukt. Helaas. Vreemd dat jij t wel in de koel moet bewaren, echt elk zh heeft zijn eigen protocol. Ik woon vlakbij rotterdam en den haag. Duimen voor ons allemaal dat t raak is. Dus goed je huiswerk doen
Volgens mij hebben we een record staan voor aantal verhuizingen in 1 dag hahah @Mvdk.. Oh spannend meid, flink aan de klus !! @Imno.. Morgen de pregnyl.. alweer een ervaring rijker.. Ik heb de pregnyl ook laten zetten door de assistent, ging meteen achter de FM aan dus dat is ideaal... @Juliave.. Wat een gaaf filmpje.. Snap goed dat het niet lukt, mijn god wat een gecompliceerd proces!! Hahaha... En ook dat kindje, pff ben alleen maar banger dat er nu van alles mis kan gaan, stel dat het stopt met groeien hahaha.. Gelukkig hoef ik mezelf daar nog niet druk over te maken Hier ook NOD17 Juni.. Mag officieel 14 Juni al testen, dus weet niet of ik het ga volhouden tot 17 juni. Maar dat zien we dan wel weer... vind het nu al zo lang duren.. Maar ik denk maar stel dat ik zwanger ben ben ik dat over 3 dagen nog wel, ben ik alleen gewoon al langer zwanger haha Eerste echte kans, zo voelt het voor mij ook... alleen is onze kans niet zo goed benut.. Maargoed, elke kans is een kans ! @Krullie.. Succes morgen, hoelaat moet je... Ik ga duimen voor een mega ei !! @Moefoe.. Ik heb 1x pregnyl gehad dag voor mijn IUI om mijn eitje van 25 mm zeker te laten springen.. Heb geen ideen hoeveel eenheden ofzo het was. En wat lief van je vriend zeg
Ik had de pregnyl ook vandaag voor de zekerheid meegenomen, niet verwacht dat ik m zo snel mocht gaan zetten Polikliniek zit bij mij om de hoek dus dat scheelt weer een ritje naar rotterdam Ook spannend voor jou zeg, duim voor je dat t raak is. Jij zit samen met juliave op de wachtbank toch? Hopelijk deze ronde een zwangere erbij!