Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Imno.. Oh das wel fijn, laten zetten is ook fijner dan zelf doen vind ik zelf haha :) Ja ik zit op het wachtbankje... mijn testdatum is eigenlijk 14 juni maar wil het heel graag volhouden tot 17 juni. En dan voor een knalstreep gaan... maargoed, ken mezelf wel, en ga het denk ik toch niet volhouden hahaha... Heb er niet zo'n goed gevoel bij. Mijn vriend had maar 2,8 miljoen zaadjes, en na het bewerken nog maar 0,6 en de grens (dat ze het afblazen) is 0,5 dus dat was even schrikken. Maargoed elke kans IS een kans :p

Die prik zelf doet niet zo pijn, als dat spul erin loop.. das echt een heel raar gevoel vind ik. En ik heb erna echt 1,5 dag last gehad van die prik. Net of ik een SUPER grote blauwe grote plek op mijn buik had... Je kunt er ook zwangerschap verschijnselen van krijgen, omdat het gemaakt is van urine van zwangere vrouwen (MVM) Hopelijk heb je er niet zoveel last van...succes :)

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ukkie super knap als je het volhoudt tot de 17de. Ik mog volgens de vk pas de 16de testen maar mijn man moet weer even naar het buitenland voor zijn werk dus ik ga voor de zekerheid de 14de al testen. Je weet maar nooit... Inderdaad elke kans is een kans. Ben nu al hyper bij het idee...!! Ben al super blij met de kans :)
    Stel je toch eens voor. En ja dan inderdaad weer de zorgen of het goed blijft gaan... Maar goed we nemen het 1 stapje per keet. Vertrouwen hebben op de goede afloop en vertrouwen hebben in ons lichaam. (al vind ik de laatste wel erg lastig in dit proces...)

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Imno: neem aan dat je dat zwanger worden gewoon kunt slikken tot je weet dat je zwanger bent! Is alleen maar goed voor je ;)
    Fijn dat ie pregnyl achter de rug is nu! Ben benieuwd of je er last van gaat krijgen!
    Ik had het wel erg veel verschijnselen ervan! Onder andere echt hele gevoelige borsten en misselijk.

@Moefoe: meid wat ben ik blij voor je! Goed resultaat joh! En gaaf dat er nu wat aan je lf gedaan gaat worden! Je krijgt wel veel pregnylspuiten, maar dat is inderdaad om het progesteron hoog te houden zodat je niet ongi wordt.
    Goede kans zeg, ik zie het heel zonnig voor je in!!

@Ukkie: jij last van de pregnyl? Ik had ook een blauwe plek inderdaad! En misselijk en hele gevoelige borsten. Maar het is voor het goede doel en hopelijk blijven die kwaaltjes! ;)

Even ego: :D:D:D

Ik ben heeeel erg blij! Vanmorgen onwijs goed nieuws gekregen en ook totaal onverwacht! Mocht afgelopen vrijdag de dosis niet ophogen omdat ik de vorige keer ook vrij laat pas een ei had. Moest geduld hebben. Dacht dus dat ik vanaf vandaag wel moest ophogen want er gebeurde vrij weinig.
    Maar guess what! DRIE eitjes!! Een mega ei van 19mm op rechts (zo blij dat die eierstok nu óók reageert!) en twee kleinere van 12 op links!!
    My god! :$Was helemaal geshockeerd, ook echt niet verwacht! Ik kon die man wel zoenen haha
    Vanavond nog een keer 100eh spuiten en morgenochtend om 8 uur moet ik de Pregnyl laten zetten! Echt zoooo waanzinnig blij ben ik hiermee!
    Hij waarschuwde wel dat er een serieuze kans is op een meerling nu…
    Doordat ik vanavond nog spuit en morgen pregnyl krijg, krijgen die twee kleinere ook een groeispurt dus gaan die ook mee doen. Stel je voor haha komt mijn droom (dat ik hoogzwanger van een tweeling was) straks nog uit ook!
    Drie eitjes… nou in hemelsnaam: het moet toch wel lukken om er tenminste 1 te bevruchten en te laten innestelen toch???! Ik heb er een goed gevoel over!!

De komende weken gaan super spannend hier worden, zoveel meiden op het wachtbankje! Laten we nou gewoon ook met zn allen zwanger zijn!! :D:D

4. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @krullie oh meid wat goed!! Zie je nou, gewoon even geduld hebben! Ook jij goed je huiswerk doen he:p

@ukkie das idd heel erg jammer dat er zo "weinig" overgebleven zijn, maar je hoeft er eigenlijk 1 tussen te hebben. Je weet het maar nooit. Ook voor jou duimendraaien!
    De spuit viel eignelijk wel mee vanochtend. Ik,zat er als een notuliste bij met pen en papier :p
    Ik denk dat ik de volgende x ( laten we hopen dat t niet nodig is) gewoon zelf kan doen.

Gezellig met zn allen op de bank!!! Spannend!!

5. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @Juliave.. Ik heb ergens gelezen dat er 16 dagen tussen de IUI en de zwangerschaptest zitten.. 16 ipv 14, en dat is omdat door die pregnyl spuit je een positieve test KUNT hebben terwijl je nier zwanger bent... ?? Daarom wil ik graag niet te vroeg testen, stel je voor dat ik een licht streepje zie wat later niet zo blijkt te zijn...

@Krullie.. Wat een ge-wel-dig nieuws... fijn zeg, en kans op een meerling.. BOEIE liever 3 dan geen ;) Spannend zeg!

@Imno.. Ja klopt, hopelijk heb je nu ook geen last van de pregnyl :)

6. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wow krullie!! Wat geweldig!! Snap dat je helemaal blij bent. Wat een mega kans!! Ik ga zo voor je duimen!! Succes morgen en tot op het wachtbankje.

@ukkie dat snap ik... Beter dat je het zeker weet dan dat je teleurgesteld wordt.

@all ik heb toch last van mijn buik de afgelopen dagen :( krampen in het midden, steken aan de zijkanten... Kan niet goed voelen wat ik voel. Ook best veel afscheiding, wel helder wit. Herkent iemand dit?

7. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    hahaha meiden wat kletsten wij hier veel zeg!! Ik heb 1 avond niet gekeken en kon gelijk 2 pagina's lezen!! :D

@Krullie, wow!!!! Wat een SUPER goed nieuws!!! het gaat gewoon lukken nu deze ronde, het moet wel ;)
    Los van dat alles natuurlijk welkom is, lijkt een tweeling je juist leuk of maakt het je niet zoveel uit? Ik zou het bijvoorbeeld wel heel leuk vinden, maar omdat mn man er meestal niet is wel heeel lastig.. Heb jij er een idee over? Je hebt nu wel echt een goeie kans he meid, ben zo blij voor je!!

@ Juliave, ik weet niet wat het is waar je last van hebt, maar misschien wel een innesteling?? Als je echt twijfelt zou ik even je gyn bellen, ben je misschien toch iets meer gerustgesteld..

@moefoe, fijn dat de arts die je nu hebt wel iets aan je l-fase doet, ik krijg zelf utrogestan om die van mij te verlengen en het werkt wel. Geeft je toch weer meer kans op een goeie bevruchting :)

@all, ik heb gisteravond weer de ovitrelle spuit gezet, kon de pregnyl weer niet krijgen. Maar nu ging het heel goed! Vorige keren deed ik met beide middelen toch iets te snel, door de zenuwen ;), en nu deed ik het spul er heel langzaam in en ik heb nu helemaal niet zo'n pijnlijke plek!! Dus een tip voor de meiden die het zelf doen, laat dat spul heel langzaam erin gaan! Ik vind het echt fijn dat ik nu niet weer een week met een zere buik loop :)

8. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt, ik ga hem zeker gebruiken !!!!! :D

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    sjonge jonge wat wordt hier veel gekletst zeg!!

er zijn nu al heel veel dames hier die een mooi ei krijgen! echt super...
    wie zitten er nu dan allemaal op het wachtbankje?? pff kan het even niet meer bijhouden hoor! :p

in ieder geval duim ik voor iedereen die erop zit...!

ben gewoon een beetje jaloers dat jullie allemaal al zo ver zijn;)
    ik wil ooooooookkkk:D
    ik wil zo graag samen met andere in het proces zitten, straks is het bij iedereen gelukt en dan moet ik nog eens beginnen met het hele project...:)

morgen 13.30 gesprek met de gyn over hoe en wat..
    dan moet ik denk ik eerst nog een provera kuurtje en dan kan ik hoop ik ook weer verder....!

ik vind het trouwens erg leuk die foto's!!!!:)
    ukkie
    mvdk
    mrdam
    missmiranda
    vlekkengek
    .... (vergeet ik nu niemand?)

allemaal niet meer anoniem in dit groepje...

daan, krullie, julia, jupje, imno, moefoe... ik ben ook wel heeeeel benieuwd naar jullie hoor:)

daan hoe is het eigenlijk??? al even niet meer hier geweest! alles is toch wel goed hoop ik ??????

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik heb net dat filmpje gekeken dat iemand hier gepost had...

als je zoiets ziet dan wordt je er weer even bewust van het het helemaal niet zo gek is dat zwanger worden niet lukt. het is juist heel bijzonder dat het wel zonder hulp lukt!

11. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ha meiden! Wat n spanning bij iedereen!!
    Ik was bewust minder aan t posten maar lees wel mee!
    Beetje lullig! Telkens mijn blije berichten...

Maar omdat er vraag naar is;) en ik t ook leuk vind om te vertellen!
    Ik had de indicator gedaan zondag....
    Duurde lang joh, hart in me keel.... Zwanger en nog later 2-3
    Klopte precies!!!
    Zoo gaaf! Hoopdat jullie dat ook snel mee maken!
    Samen zwanger is leuker!!!

Ik schrik van ieder kramphe en steekje. Dus merk wel dat ik erg angstig ben dat t niet goed gaat!!!
    Dit kindje is zooooo gewenst... Zoals bij iedereen hier natuurlijk!!!

Meiden ik lees mee hoor!!!

12. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Mooi gezegd.... :D

@Daantje... Het is je gegund meid, snap goed dat je elk pijntje verdacht vind maar probeer er van te genieten :)

13. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @daan, Kan me voorstellen dat je onzeker bent over de pijntjes/dingetjes die je nu voelt, we willen het allemaal zo graag dat het een beetje eerst zien dan geloven word ;)
    echt heel gaaf dat je met die indicator test zo'n goed resultaat had! Het hoort natuurlijk wel maar ja je weet maar nooit, heel cool :)

@miranda, ach meis, het komt bij jou ook goed hoor ! :) kijk maar bij krullie bijvoorbeeld, die heeft nu met het spuiten ook ineens (met een beetje geduld) een hele goeie kans! Dat traject zit er nu voor jou ook aan te komen.. Succes met het gesprek morgen.
    En dat filmpje is inderdaad erg boeiend, bizar gewoon dat er een wereld vol mensen is he!

14. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Even vraag, hebben jullie na het zetten vd pregnyl cervix slijm?
    Sorry voor deze onsmakelijke vraag, maar heb vanavond "huiswerk" te doen :)
    Kan me vd vorige x nl niet herinneren. Thnx

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Ukkie: haha jouw reactie “BOEIUH liever 3 dan geen” haha
    klopt! Maar drie is wel een beetje te veel van het goeie hoor…;) liever maximaal 2 haha
    Ik hoop dat je het vol kunt houden tot de 17e met testen!

@Juliave: ik had precies dezelfde klachten na mijn eisprong! Eigenlijk bijna twee weken buikpijn gehad. Je lichaam maakt allerlei hormonen vrij, dus je voelt van alles. Het kan ook heel goed een mooie innesteling zijn! Daar hopen we op!

@Mvdk: dank je voor je lieve oprechte woorden! Ik zou een tweeling erg leuk vinden hoor, maar uiteraard krijg je dan toch wel de nodige zorgen. Toch een hoger risico op complicaties tijdens de zwangerschap en vroeggeboorte onder andere. En wat een druk leven krijg je dan… 1 baby is al heftig en hectisch, laat staan twee… maar alles is welkom!
    Wel ben ik van plan om gewoon te blijven werken als ik moeder ben, maar dan 3 of 4 dagen ipv 5. Dan moet ik mijn familie wel lief aankijken met een tweeling als ik oppas nodig heb! Reken maar uit anders die kinderopvang met twee kinderen tegelijk haha;)
    Kan me voorstellen dat het lastig kan worden met een tweeling als je man vaak weg is en je alles alleen draaiende moet houden! Maar mocht dat zo zijn, vindt je daar uiteindelijk ook wel weer je weg in J
    Goed hoor van je, dat je de Ovitrelle weer zelf hebt gezet! Krijg je deze ronde IUI of moeten jullie lekker klussen?

@Miranda: knuffel voor jou! Snap dat het niet leuk om is van iedereen te lezen over de mooie eieren en dat jij nog even geduld moet hebben met een nieuwe ronde. Hopelijk krijg je morgen goed nieuws en kun je ook direct starten met Provera! Met hormonen spuiten gaat het gewoon helemaal goed komen bij jou!!
    By the way: vraag dan ook gewoon eens of je die Provera ook gedurende 5 dagen kunt slikken en dan 2 tabletten per dag. Heb ik ook een keer gedaan. Scheelt toch weer 5 dagen! (hoezo ongeduldig?!);)
    Bijzonder he dat filmpje? Er moet zo ontzettend veel gebeuren voordat het bevruchte celletje zich goed kan innestelen. Helemaal niet raar dat het vaak niet lukt… het is en blijft een wonder als er een zwangerschap ontstaat.

@Daan: jouw blije berichten zijn niet lullig! Al snap ik wel hoe jij je daarbij voelt. Wij vragen er naar, we zijn reuze benieuwd! Als wij straks een positieve test hebben willen we zo nu en dan ook even lekker vertellen hoe het gaat! Gewoon doen dus!
    Gaaf die digitale test, nog eens een mooie bevestiging! Krampjes en steekjes horen erbij, heel normaal. We gaan ervan uit dat alles gewoon goed is met het beebje!!

@Imno: Ik kan me niet echt meer herinneren of ik duidelijk slijm had na Pregnyl. Volgens mij niet echt. Dagen erna wel meer afscheiding, maar niet voor de eisprong. Niet elke vrouw heeft duidelijk en veel afscheiding. Pregnyl zorgt er toch wel voor dat alles binnen toegankelijk gaat worden voor de zaadjes.

@all: zo heb er een dagtaak aan joh alles bij te lezen en te reageren!
    Maar wel superleuk om te doen! Kan niet wachten tot we allemaal dolgelukkig verder kunnen kletsen over mooie echo’s, buikjes en babyspulletjes!!

16. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, nou een twee/drieling of niet deze ronde heb je sowieso een driedubbele kans! En inderdaad er komt gewoon veel kijken bij een meerling maar hoe dan ook daar vind je dan wel weer je weg in ja.
    Dat word wel heeel lief kijken voor de oppas bij je familie ja maar ach joh wie kan er nou nee zeggen tegen lieve schattige babytjes :)
    Ik ben het even kwijt hoor, wanneer zou nu dan jouw eisprong zijn? of nou ja zullen we zeggen eierensprong ;)
    mijn man is thuis op dit moment dus ik hoef geen iui, toch weer meer kans :)

17. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    @ mvdk ik heb er ook geen ervaring mee. Ik las dat het de zaadjes helpt. Maar ik heb (nog )niet echt vruchtbaarslijm, maar daar moeten we zelf maar voor zorgen ;)

@krullie veel succes morgen met de spuit. De ass heeft t netjes gedaan bij mij. Ik heb nergens last van. Hopelijk blijft dat zo en gaat mn lichaam me niet in de maling nemen:)

Zijn jullie mannen/vrienden ook helemaal waus van voetbal? Ik kan me lol op de komende 3 weken met elke avond VI met johan de snor derksen ;)

Slaap lekker.

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    pfff voetbal... et moet nog beginnen, maar ik ben der allang klaar mee!
    mijn kereltje helaas niet... ;)

daan, muts. hoe kun je nou denken dat jou blije berichten lullig zijn! dat willen we ook allemaal horen hoor! ...
    Dat ga je dus mooi niet voor ons weg stoppen!
    en we willen ook nog een foto van jou zien hoor!! (als jij tenminste ook wil, ik ga je niet dwingen :p)

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik heb nog een foto in mijn album gezet...
    wel een kleine maar goed... hij wil niet groter

20. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Pfff, dat was weer behoorlijk wat bijlezen zeg! :)

Meiden, wat wordt het spannend hier! Veel eieren ;).
    Misschien tijd voor een NOD lijstje? Vind het moeilijk om bij te houden wie wanneer nou z'n NOD heeft.

@ Miranda: Ik snap dat het voor jou moeilijk is dat jij nog niet veel verder lijkt te zijn. Vandaag toch naar de gyn? Dan kan jij ook de volgende stap zetten. Moed houden hoor, het komt vast goed met spuiten!

@ Daan: Begrijpelijk dat je bij elk krampje onzeker bent. Had ik ook (en nu nog soms wel). Na de eerste echo wordt dat wel wat minder. En die krampjes zijn juist heel normaal, er gebeurt van alles in je buik. Hopelijk kun je een beetje genieten.

Deel Deze Pagina