ik heb heerlijk geslapen gelukkig, maar TOENNNNNN kwamen de boren hamers in ons appartement boren. Werd er helemaal gek van, onze hele flat wordt gerenoveerd. Wat een geluid zeg, net alsof iemand in je hoofd zit te boren 's ochtends vroeg. @krullie, ik hoop voor je dat je niet ongi wordt, dat is het nadeel he je hoopt zo dat je zwanger bent en ook bruine afscheiding kan van een innnesteling zijn maar ook van een aankomende bloeding. Als je het zo berekend dat het ook je innesteling kan zijn hoop ik dat echt van harte voor je...Ik duim voor je.!!!
dames, ik vind het steeds moeilijker om bij te houden wie waar staat in het hele mmm traject. Toch wil ik graag up to date blijven om iedereen te kunnen blijven volgen en steunen. We hadden hier ooit een lijstje, maar dat is wat op de achtergrond beland. daarom heb ik dit lijstje (voorbeeld gevonden in een ander topic) voor ons gemaakt. Het lijkt mij een goed idee dat wanneer iemand nieuws heeft ofzo, dat iemand dan het laatste lijstje kopieert, aanpast en post. vinden jullie dit een goed idee? Naast dit lijstje kunnen we onze NOD dan in de handtekening zetten. ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + leeftijd + NOD) ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + datum uitgerekend) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + welke afspraken er staan en wanneer) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NOG IDEETJES???? ♥ ------------------------------------------------------------------------------------
dan begin ik, en als iedereen zichzelf er dan bij zet zijn we snel compleet ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + leeftijd + NOD) ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + welke afspraken er staan en wanneer) Miss Miranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NOG IDEETJES???? ♥ ------------------------------------------------------------------------------------
Moeten we dat dan kopieren en in onze handtekening zetten.?? Ik vind het wel een goed idee hoor..Ziet er leuk uit. Het is ook moeilijk om voor iedereen bij te houden
MvM, je kunt het laatste lijstje kopieren, en dan ga je naar ''plaats reactie'' en dan ga je het weer plakken... en dan breng je je eigen verandering aan in het lijstje.... en dan verstuur je je reactie en dan ziet iedereen het lijstje met jou update... het hoeft niet je je handtekening, dat past nooit jij kunt denk ik het best onder het kopje: ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ en dan neerzetten dat je met clomid bezig bent en wanneer je eerstevolgende FM is
------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + leeftijd + NOD) Krullie85, 27 jaar, NOD: 21 juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + welke afspraken er staan en wanneer) Miss Miranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI Krulie85, 27 jaar, 1e kindje. Ronde 4 met Puregon & Pregnyl ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NOG IDEETJES???? ♥ ------------------------------------------------------------------------------------ Leuk idee Miranda! Moeten we het inderdaad wel actief gaan bijhouden want dat eerdere lijstje is inderdaad ook naar de achtergrond geraakt
♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + leeftijd + NOD) Krullie85, 27 jaar, NOD: 21 juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ ZWANGER ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + welke afspraken er staan en wanneer) Miss Miranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI Krulie85, 27 jaar, 1e kindje. Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12-6 echo follikelmeting ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ NOG IDEETJES???? ♥ ------------------------------------------------------------------------------------
Hey Meiden, Goed idee !!! Vind het lijstje zo niet echt overzichtelijk omdat daam, leeftijd, hoeveelste kindje enzo steeds terugkomt.. Het is zo een hele rits wat je moet lezen, heb een kleine opzet gemaakt graag jullie reactie.. Als jullie het niets vinden zetten we hem gewoon terug!!
♥ LEDEN ♥ (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling) Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid\ Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Krullie85 - 21 juni Ukkie87 - 15 Juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) Miss Miranda, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI Krulie85, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MamavanMarouan, 4-6 begonnen met clomid, 12-6 echo follikelmeting Ukkie87, NOD afwachten, indien niet zwanger weer Chlomid. ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------
wat is het verschil ukkie, ik zie het verschil niet hahaha.. ben niet goed in zoeken naar de verschillen. het is toch even lang of ben ik nou gek..Mij maakt het niet uit igg
♥ LEDEN ♥ (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling) Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid\ Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, clomid (ronde 2, 100mg) ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Krullie85 - 21 juni Ukkie87 - 15 Juni Julia - 16 juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM + LEEFTIJD + HOEVEELSTE KINDJE + JOUW BEHANDELING (+ AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's) ♥ Miss Miranda, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI Krulie85, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MamavanMarouan, 4-6 begonnen met clomid, 12-6 echo follikelmeting Ukkie87, NOD afwachten, indien niet zwanger weer Chlomid. ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) -------------------------------------------------------------------------------
Humm ik ben de kleuren kwijt.... Maar mijn gegevens zijn toegevoegd. @krullie spannend! Hopelijk is het je innesteling! @all ik heb hier ook wat ligt bruinslijm verlies... Deze week is mijn nod dus ik ben bang dat ik gewoon ongesteld ga worden.... Blijf hopen van niet maar denk het wel...
Laatste is inderdaad iets overzichtelijker. Het derde punt kun je eventueel nog verder inkorten door er alleen maar "afspraken/controles" van te maken. Als je iets te melden hebt, meld je het. Anders sta je bovenin bij de algemene gegevens of bij de NOD of zwangeren.
♥ LEDEN ♥ (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling) Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid\ Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid (ronde 2 100 mg) ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Krullie85 - 21 juni Ukkie87 - 15 Juni Julia - 16 juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MamavanMarouan, 12-6 echo follikelmeting ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) ------------------------------------------------------------------------------------ ♥ BEVALLEN ♥ (Naam + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby) ------------------------------------------------------------------------------------
zoiets? Bovenaan gewoon de behandelingen enz. Hoef je verder in principe alleen nog maar naar stukje NOD en AFSPRAKEN te kijken om bij te houden van iedereen hoe het ervoor staat Vind het een leuk en overzichtelijk lijstje zo! Goed idee Miranda! @Julia: bruine afscheiding kan van alles betekenen! Ik hoop in jouw geval dat het heel positief gaat uitpakken! Ik duim al voor je hoor!!!
ik ging net naar de wc en bij het afvegen had ik echt een GIGA slijmsliert (sorry voor details).. Kan dat komen door de clomid die ik heb geslikt..??
mmm MamaMarouan! Was het doorzichtig??? Dan kan het een eisprong betekenen... maar dat zou wel vroeg zijn. Op welke cyclusdag zit je nu? 11? of 12? Dan kan het eventueel wel een eisprong zijn zeg!! Spannend!! Morgen weet je het zeker! Zou voor de zekerheid wel klussen vanaaf!