Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ukkie wat ontZettend balen!!! :( had het zo voor jullie gehoopt!! Ik duim weer voor je in ronde 2!!! Kop op!! Sterkte!!

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    ♥ LEDEN ♥
    (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling)

Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid (ronde 2 100 mg), zwanger
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje, wachten op afspr. gynaecologie dan beginnen met Clomid
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

Ukkie87 - 15 Juni
    Mvdk - 20 juni(dmv test)
    Imno - 20 juni
    Krullie85- 21 juni
    Moefoe - 22 juni
    -------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

Linssiejj, 15-6 echo, follikelmeting
    Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk
    MamavanMarouan, 22 juni bloedprikken eisprongcontrole, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken
    Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling
    Julia 6 juli - eerste echo
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------
    ♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Julia, ??????????

------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ BEVALLEN ♥
    (Naam + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby)

3. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukkie, wat balen zeg..pffff had het zo voor je gehoopt echt waar..!! Hopelijk de volgende ronde is t raak..gaan ze de guppies van je man weer testen nu?

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ben vanmorgen geweest. Er lijkt een eitje te groeien. Zit pas op dag 9, dus was nog niks van te zeggen. Dinsdag moet ik weer terug voor een echo. Dus weer afwachten..

5. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ukkie, hee meid wat balen zeg!!! erg jammer, maar wel moed houden meid! op naar de volgende ronde... eens gaat het lukken!

linssiejj, wat fijn dat er een eitje lijkt te groeien, op dag 9 al! hebben ze ook afmetingen genoemd? ik duim voor je voor dinsdag meid!

@all, vandaag mijn laatste provera pilletje... en dan maar wachten.
    ik hoop dat die ongi dit keer niet zo lang op zich laat wachten.... ;)

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ♥ LEDEN ♥

MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje, wachten op afspr. gynaecologie dan beginnen met Clomid
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Vlekkengek...
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl

(Naam + NOD)

Mvdk - 20 juni(dmv test)
    Imno - 20 juni
    Krullie85- 21 juni
    Moefoe - 22 juni

Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting
    MamavanMarouan, 22 juni bloedprikken eisprongcontrole, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken

♥ ZWANGER ♥

Vlekkengek,
    Julia, ??????????

------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ BEVALLEN ♥

7. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zit et lijstje bij te werken, en toen zag ik dat mrdam volgende week geslachtsbepaling heeft! spannend zeg :)

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Ukkie: Wat balen van je ongi! Hopelijk zijn de zaadjes van je man volgende keer beter en kunnen jullie nog eens IUI proberen. Sterkte hoor.

@ Mrdam: Volgende week geslachtsbepaling! Wat gaat dat snel!

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik hoop trouwens dat de meiden hier ook mee mogen genieten met de echo's :)
    het lijkt me leuk om foto's van de echo te zien!
    (als de zwangeren dat zelf willen delen natuurlijk ;))

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hoi Miranda,

Nee geen afmetingen, maar was nog niet echt groot, maar sprong er wel uit qua grootte ten opzichte van de rest, dus hopelijk groeit hij door :).. Maar ja weer wachten tot dinsdag..

Groetjes

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Ukkie: meis, wat balen zeg dat je ongi bent geworden! Vol goede moed op naar de volgende ronde hoor en hopelijk heeft vriendlief dan wat meer en sterkere zwemmertjes zodat jullie kans aanzienlijk vergroot wordt! Knuff!

@Miranda: laat die ongi maar lekker snel komen! Dan gaat het weer spannend worden!

@ Linda: jeeh dat is goed nieuws zeg!! Als nu al een enigzins dominant eitje eruit lijkt te springen zou dat echt supercool zijn! Ik hoop het voor je!

@Imno: alles waar we last van hebben; kan alle kanten op. Zeurend gevoel in je buik past ook erg goed bij een zwangerschap... zo moeilijk!
    Ik heb zelf eigenlijk wel een positief gevoel, maar dat durf ik niet echt uit te spreken. Vorige ronde had ik eigenlijk maar 1 goed ei en toen had ik vanaf het begin al zoiets van: dat gaat 'm niet worden. Nu heb ik er 3 en had ik zoiets van: daar wachtte ik op, dat was de bedoeling... Maar goed het zijn ook maar gedachtes en ik kan er ook zo naast zitten. Vriendlief ziet het ook helemaal zitten. Probeer er maar niet aan te denken en mijn hoofd leeg te maken. Hoe meer ik positief denk, hoe harder ik straks teleurgesteld ga worden als het niet zo blijkt te zijn.
    Moeilijk... Positief of negatief gevoel; we hebben geen voorspellende gaves helaas.
    Nog een kleine week en dan weten we het zeker meid!

12. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @juliave, jeeeeej!! wat super voor je, zo snel ook al!! Echt bijzonder he hoe dat kan gaan, geniet er maar goed van ;) al kan ik me voorstellen dat het toch nog een beetje raar is tot je een echo hebt gehad. Eerst zien dan geloven ;)

@ukkie, meid wat balen voor je dat je ongi bent geworden.. Sterkte..
    Nu maar weer gauw aan de clomid en op naar de volgende ronde..

@lindedd, ik las het net van je moeder. Wat een rot bericht hebben jullie te verwerken zeg, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, maar in ieder geval heel veel sterkte!

@krullie, fijn dat je nog zo'n positief gevoel hebt, je hebt ook 3 x zoveel kans nu he ;) hoop echt dat het lukt!
    En ik heb het ook een beetje hoor, bij iedere zwangere die zich meld vind het ik het fantastich voor diegene en gun het ze ook echt maar voor jezelf doet het een beetje pijn.. Maar wie weet misschien zijn wij deze ronde aan de beurt!

@linsiejj, fijn dat de groei goed gaat! op naar een succesvolle ronde ;)

@mvm, Klussen maar!! :)

13. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Ja hoor!!! Weer n zwangere!!! Wat n top nieuws!

Veel dames aan t wachten he... Wachten jullie allemaal tot de nod?!
    Ik hoop g niet ;)

Ik zal mn echo erop zetten!!! Over 1,5 week!!
    Nu Ben ik 6,5 week zwanger!!

14. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Even een kort ego berichtje, zit in de auto naar avifauna voor een leuk dagje uit, vanavond een feestje voor mn schoonzusje die is geslaagd, morgen vaderdag en maandag is m'n man jarig, maar ik wil gewoon verstopt onder m'n dekentje wachten tot de uitslag van woensdag.. Heb namelijk vandaag op cd11 net als alle voorgaande maanden pijn in m'n rug... Please please please laat me gewoon gisteren zonder het te weten teveel hebben gedaan ofzo... :(

15. sunshineS1976

@Mvdk: nee nee nee nee !!
    Dat mag niet!! We blijven heel koppig ontkennen dat die rugpijn van een naderende menstruatie is! Je hebt gewoon teveel gesjouwd of vannacht niet zo lekker geslapen....
    Ik hoop zooooo voor je het niet van een menstruatie is... ik ga duimen, ik ga hopen, ik ga smeken...
    knuff xxx houd vol meis xxx

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Meiden.. Ja ik baal er zelf ook ontzettend van! Ben sinds die Chlomid ook zoooo erg ongesteld, hebben hier meerdere mensen last van? Wordt snachts gewoon 2x wakker omdat ik 'doorlek' bleeeeh !!!!

Mvd.. Blijven duimen meid... En het laatste stukje is het zwaarst!

17. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    ♥ LEDEN ♥

Vlekkengek...

(Naam + NOD)

Mvdk - 20 juni(dmv test)
    Imno - 20 juni
    Krullie85- 21 juni
    Moefoe - 22 juni

Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting
    Ukkie87 26-06 FM

♥ ZWANGER ♥

Vlekkengek,
    Julia, ??????????

♥ BEVALLEN ♥

18. sunshineS1976

#1118 sunshineS1976, 16 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2012
    @Ukkie: hoe was het feest gisteravond meis? Heb je toch nog een beetje een leuke avond gehad?
    Moet je nu morgen weer met Clomid beginnen? Ik ga echt zo voor je duimen dat de zwemmertjes straks beter zijn en je met IUI een goeie kans hebt!
    Het kan dat je veel heftiger ongesteld bent, komt door het eitje wat nu niet bevrucht is. Dat schijnt toch anders te zijn dan een "opgewekte" menstruatie. Ik had me daar vorige keer ook op voorbereid. Was het ook hevig, maar gek genoeg maar 3 dagen.
    Als het goed is, word je nu weer minder ongesteld en is de ellende zo weer voorbij...

@Mvdk: hoop dat de pijn in je rug is verdwenen en je de 20e een posi testuitslag krijgt!! Heb je wel een leuke dag gehad vandaag??

@MamaMarouan: goed geklust?? :D

@Meiden op het wachtbankje: hoe is het met jullie??? Houden jullie het wachten nog een beetje vol? Is er al testdrang? Zijn er misschien al vroege testen gedaan???

@Miranda: hoe is het met jou?? Al een naderende ongi te bespeuren??

@all: aftellen geblazen, de laatste loodjes zijn inderdaad het zwaarst. Zere borsten, steken erin en steken in mijn buik. Maar niet de buikpijn die ik vorige keer bijna 2 weken had. Helemaal geen buikpijn verder. Is dat goed of slecht of komt het nog... pfff!
    Vandaag naar een mooie nieuwbouwwoning wezen kijken. Een nieuwe wijk aan het water. Geweldig. Komende week adviesgesprekken over wat er mogelijk is omdat we nog met een huidig koophuis zitten wat nog niet verkocht is.
    Vriend is op slag verliefd op het huis, maar het wordt wel casco opgeleverd dus komen nog aardig wat kosten bovenop aan nieuwe keuken, sanitair, bestrating en tuin enz enz!
    Met een huwelijk over een jaar en wellicht gezinsuitbreiding, wel iets om heel goed over na te denken en een goed financieel plaatje te maken.

Morgen drukke dag. Schoonvader wordt 60, dus een feestje. Ook naar mijn ouders voor vaderdag en bbq. Hoop dat het weer ook een beetje meewerkt.
    Fijn weekend allemaal!

19. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, ff een berichtje van mij ik had de 14e een super positieve ovu test. We hebben die avond geklust. Volgende dag weer een ovu test gedaan en het streepje was heel licht geworden net als de dag voor de eisprong en vandaag ook weer enetje en hij is nouwelijks te zien. Maar goed wij hebben dus op de dag van de positieve test geklust en gister niet (door omstandigheden) maar dat is toch ook goed???m we hebben om de dag geklust op advies van de gyn..wat denken jullie ??

Ik ga straks of morgen uitgebreid ff bijlezen want ben vandaag naar walibi geweest met wat collega's dus ben ech kapotttt

20. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Hallo meiden. Even snel een berichtje. Morgen lees ik even bij maar zit op mn, telefoon en dat leest niet zo lekker. maar ik ging vanavond naar de wc en tot mijn verbazing zag ik toen een beetje bruin slijm achtig spul. (sorry.voor de heerlijke details). Het was niet echt slijm en ook niet doorzichtig... Het leek meer een beetje bruin creme'ig (omg sorry.... Klinkt wel heel ranzig) dus nu hoop ik dat mijn ongi er aan komt. Dat zou wel super zijn al zo snel na de provera!

Nou lekker slapen meiden!

Deel Deze Pagina