Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hey ladies,

Mag ik me bij jullie aansluiten? IK zit al bij de 'nieuwe clomiddames' maar ik lees ook regelmatig bij jullie..

IK ben gisteren gestart met ronde 2 Clomid 50, 1e ronde sloeg aan. Alleen niet op het juiste moment geklust, anderhalve week later pas de eisprong dan de gyn zei... En manlief is erg druk aan het werk de laatste tijd (chefkok op strand) dus we dachten dat het voor die ronde wel goed zat..niet dus! Maar goed...nu nieuwe rondes nieuwe kansen, en langer doorklussen! :D

Nou, ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!

Liefs Guusje

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Guusje: welkom meid! Fijn dat de Clomid zijn werk doet, jammer van de eerste ronde!! Nu kun je beter vanaf dag 10 om de dag gaan klussen tot je eisprong echt geweest is. Kan niet missen dan!
    Veel succes!

@MamaMarouan: dan heb je op het juiste moment geklust hoor!! Aftellen geblazen nu!

@Miranda: ik hoop het voor je meid, dat je ongi snel komt!

@all: toch krampjes in mijn onderbuik... ben zo bang dat het weer niet gelukt is... ik wil daar liever niet aan denken. Als zelfs de gyn mij al niet terug verwacht... wat voor stom lichaam heb ik dan dat het toch niet gelukt is...
    Ik had een positief gevoel, maar nu... vriendlief zegt dat ik het helemaal niet kan weten en dat het misschien wel gewoon raak is. Wachten, wachten, wachten... killing!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kuliie: dank je wel! EN ja..dat wachten is het meeste irritant he..volhouden meis, misschien is het raak!

En ja, vanaf dag 10 gaan we om de dag klussen, ik wil hem echt niet missen nu!

Doen jullie het ook om de dag? Dat is het beste toch?

Vorige keer nam ik de Clomid voor het avondeten, nu voor het ontbijt..dat maakt niet uit toch?

Liefs Guusje

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Welkom guusje. Ik nam de clomid in de avond omdat ik had gehoord dat je er dan het minste last van hebt. Maar het maakt niet uit wanneer je ze neemt. Staat niets van in de bijsluiter. Ik heb dinsdag mijn tweede FM-meting, ik hoop zo dat de clomid aanslaat.

@Krullie, mijn schoonzusje had in het begin van de zwangerschap ook 'ongesteldheids' krampen etc, maar dat hoort er allemaal bij. Hopelijk heb jij snel die positieve test in handen :)

5. sunshineS1976

Bedoel je dat je de eerste ronde Clomid rond het avondeten innam en nu na het ontbijt?
    Of gisterenavond en nu 's ochtends?
    Zou Clomid wel elke dag rond hetzelfde tijdstip slikken.
    Ik heb de eerste ronde Clomid het 's ochtends ingenomen, maar voelde me er overdag echt beroerd van. Tweede ronde dus voor het slapengaan ingenomen. Beviel me beter.
    Maakt niet uit dus!

Als je om de dag klust, kun je je ei niet missen hoor!
    Wij klussen ook om de dag en rond mijn eisprong hebben we drie dagen lang elke dag geklust. You never know!
    Moet wel zeggen dat het spontane er toen behoorlijk vanaf was en ik blij was dat de eisprong achter de rug was!

Je kunt even de ledenlijst hier kopieren (een of meerdere pagina's terug) en je gegevens erbij zetten. Krijg je ook een echo om vast te stellen of er groei is?

6. sunshineS1976

@Linda: dank je voor die bemoedigende woorden!! Ik klam me aan alles vast op het moment haha ;)
    Jij moet dinsdag weer terug voor een echo he? Ik hoop dat het ene eitje gegroeid is en dat 'm gaat worden!!

7. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Krullie
    Ik duim zo hard voor je!!!
    Ik had zondag met Pinksteren geloof ik echt ongikrampen maar die woensdag een mooie test!!!
    Dus t kan wel...
    Ik duim en gun t iedereen zo erg!!

8. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    Goedemorgen meiden,

@guusje welkom, ik lees ook weleens bij nieuwe clomiddames, maar daar is het de laatste tijd wel erg stilletjes. Kom maar gezellig hier mee kletsen.:)

@miss miranda dat klinkt goed en ook snel zeg. Weer een nieuwe ronde. Hoeveel eh ga je spuiten (of had ik dat al gevraagd ;))

@krullie Ik had vanaf een week voor nod ook zeurderig gevoel, maar dat ging na 2 a 3 dagen over en dan met af en toe vlagen. En sinds vrijdag last van zijkanten (.)(.)
    Het is nog even doorbijten meid en dan weten we het. Ik ga nog niet testen hoor,ben veels te bang dat ik een neg.test heb.
    KLinkt goed dat nieuwbouwhuis aan het water! Waar zijn jullie wezen kijken? En ook nog eens trouwen, toe maar :D
    Veel plezier vandaag!

@mvdk irritant die zekerheid he, nog even volhouden meid. Ik duim voor je.

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Linssie: Succes dinsdag, ik duim voor je!

krullie: Tijdens de 1e ronde slikte ik de Clomid in de avond, nu, de 2e ronde, slik ik ze in de ochtend. Dat kan geen kwaad toch?

Imno; Ja, het is idd wel erg rustig bij de clomiddames.. ben blij dat jullie het goed vinden dat ik me bij jullie ook aansluit, kan ik lekker meekletsen..love it! :D

Ik heb a.s. donderdag weer de 1e follikelmeting, spannend weer!

10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, die krampjes kunnen idd beide kanten opgaan, kijk stel het is een tweeling hebben ze toch wat meer ruimte nodig ook nu al ;)
    Ook jij nog even volhouden, we mogen bijna testen! :)
    Klinkt wel goed dat nieuwbouwhuisje, spannend of het allemaal kan lukken..

@Guusje, welkom! Wat balen joh dat jullie je eisprong hadden gemist de eerste ronde! Ach nou ja nu ben je weer verder en deze keer zal je het dan zeker niet missen ;) succes!

@Imno, jij ook zo spannend aan het wachten, succes!

@miranda, klinkt alsof je ongi er goed aankomt! mooi! laat het maar snel komen, kun je weer een nieuwe ronde beginnen..

@all, hier gaat het weer wat beter, niet dat ik echt hoop heb dat het gelukt is, maar ja toch altijd een beetje ook wel :)
    pijn in mn rug is weg maar ja dat zegt niks, normaal zou ik dan ongesteld worden maar dat word door die utro tegengehouden dus
    ik zal echt moeten wachten tot de test woensdag in het ziekenhuis..
    We hebben wel dinsdag overleg met de gyno over wat we de volgende ronde gaan doen, heel handig voor de test, maar het kon qua spreekuur niet anders dus ik neem voor de zekerheid maar een test mee. Misschien zegt zij wel dat we even moeten testen voor we gaan praten over de volgende keer :)

11. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @guusje, welkom meid! ik hoop dat de volgende lukt om de eisprong te raken ;) wel heel mooi dat 50 mg clomid al aanslaat!!
    is je vriend al getest, zijn zijn guppies goed?
    en je hebt al een kindje ziet ik in je banner! wat leuk :)
    zou je jezelf aan het lijstje willen toevoegen... ik zet je naam wel vast neer ik mijn berichtje hieronder en dan moet jij het even verder aanvullen...
    (gewoon kopieren, dan plakken bij het reageer gedeelte, aanvullen met je gegevens en reactie plaatsen )

@krullie, misschien zijn het juist wel positieve krampen! want als er een beebje groeit verandert er heel wat daarbinnen, dat moet je niet vergeten hea! dan zijn krampen ook niet raar denk ik hoor meid!

@linsie, het schiet al mooi op naar dinsdag nu meid! ik duim voor je!

@ imno, ik weet nog niet hoeveel eenheden ik ga spuiten, dat hoor ik allemaal op CD3 bij de prikinstructie...

@mvdk, spannende dag woensdag! ik hoop voor je dat dat hele gesprek niet meer hoeft en dat er dinsdag een dikke vette streep staat!!

@all, nog niet ongi, maar wel af en toe hetzelfde als gister avond, en ook flinke buikpijn af en toe....
    dus er gebeurt wel al iets daarbinnen.... nu maar hopen dat het niet al te lang op zich laat wachten!

xxx
    (sorry als ik iemand vergeet:p)

12. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ♥ LEDEN ♥
    (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling)

Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid (ronde 2 100 mg), zwanger
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje, wachten op afspr. gynaecologie dan beginnen met Clomid
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger

Guusje27 ??jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

Mvdk - 20 juni(dmv test)
    Imno - 20 juni
    Krullie85- 21 juni
    Moefoe - 22 juni
    -------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting
    Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk
    MamavanMarouan, 22 juni bloedprikken eisprongcontrole, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken
    Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling
    Julia 6 juli - eerste echo
    Ukkie87 26-06 FM

Guusje27 follikel meting : ???
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Julia, ??????????

------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ BEVALLEN ♥
    (Naam + geboorte datum + jongen/meisje + naam baby)

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ♥ LEDEN ♥
    (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling)

Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid (ronde 2 100 mg), zwanger
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje, wachten op afspr. gynaecologie dan beginnen met Clomid
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger

Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid

♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

Mvdk - 20 juni(dmv test)
    Imno - 20 juni
    Krullie85- 21 juni
    Moefoe - 22 juni
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting
    Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk
    MamavanMarouan, 22 juni bloedprikken eisprongcontrole, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken
    Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling
    Julia 6 juli - eerste echo
    Ukkie87 26-06 FM

Guusje27 follikel meting : 21-06
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------

♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Julia, ??????????

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks Miranda!

Lijst heb ik ingevuld!

Van mijn dochtertje ben ik spontaan zwanger geworden. Ik wist toen ook nog niet dat ik PCO had. Ik was gestopt met de pil en 5 maanden later was ik zwanger!
    Na de zwangerschap was ik na 9 maanden nog steeds niet ongi dus toen doorverwezen naar de gyn.

Nu we voor een 2e gaan zei de gyn dat manlief ook niet gecheckt hoeft te worden, omdat we natuurlijk al een kindje hebben.
    Ben erg benieuwd hoe lang het nu allemaal gaat duren!

15. Imno

Imno Lid

13 okt 2011
    74
    0
    0
    zh
    vandaag echt een blunder gemaakt.
    was op verjaardag van een vriendin. Ik had de 1e ronde een cristal clear (water met een smaakje, voor degene die niet weten wat dat is ;)) genomen. En vervolgens werd er gevraagd door mn vriendin of ik nog iets wilde drinken en ik zei doe maar hetzelfde, hoe heet dat... clear blue ofzo?
    Zat ze me raar aan te kijken, ik had nog niets in de gaten, je bedoelt een cristal clear of wil je me soms wat anders vertellen :D:D
    Ik lag helemaal dubbel, ik maakte maar een grap van.
    Waar je al niet mee bezig bent.:D:D:D:D

xx

16. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    hahahaha, dat zou nou echt iets voor mij zijn..ik ben ook echt zo'n spuit 11! :D:cool:

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Haha imno, dat zou mij ook kunnen overkomen..
    Ach ja het lijkt ook wel op elkaar dus je hebt je er vast uit kunnen praten:)!

18. sunshineS1976

@Imno: hahaha geweldig die reactie!! Je zou jezelf nog verspreken als het echt zo is straks! ;)
    Ik heb ook echt last van me borsten en het lijkt wel of ze steeds meer pijn gaan doen... geen buikkrampen meer, maar af en toe wel links en rechts steekjes. Vooral bij opstaan en bukken enzo.
    Probeer echt tot donderdag/vrijdag te wachten met testen... veel te bang voor een nega test inderdaad.

@Mvdk: fijn dat je je weer iets beter voelt. Fijn dat de rugpijn weg is, je weet het maar nooit! Het kan echt nog wel ! Ik heb hier op het forum ook wel eens gelezen bij zwangeren dat zij tijdens de zwangerschap nog steeds elke maand ongiklachten kregen als pijnlijke boobs, pijn in rug en benen enz als het eigenlijk tijd was om ongi te worden. Ik houd moed en duim voor je!! Woensdag weet je het sowieso en misschien dinsdag al! Spannend!!

@Guusje: het kan echt geen kwaad hoor dat je de Clomid nu inneemt hoor! Super dat je eerste kindje spontaan is verwerkt. Hopelijk (en ik denk het wel!) is het weer snel raak voor jullie!

@Miranda: schiet op met die ongi! Het lijkt steeds dichterbij te komen... Morgen ongi en over 2 weken een eisprong en over 4 weken een posi test! Hoppa! ;)

@all: thanks voor alle lieve reacties en duimpjes die draaien! Ik draai ook voor jullie allemaal!! Dat we maar snel allemaal op roze mogen en hoteldebotel verder kunnen kletsen over de prachtigste babykamers en allerlei nieuwe gadgets op babygebied! ;)

19. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mvdk - imno - krullie en -Moefoe spannende week voor jullie!! Wat zal het spannend zijn!! Al de testen klaarliggen???

@guusje welkom en veel succes!

@ all hier is het allemaal erg spannend! Helaas geen roze wolk maar vooral veel onzekerheid en hopen. Heb vanaf vandaag ineens redelijk wat bruine afscheiding en zuurderige buikpijn. Ik lees dat dit nogmaal kan zijn en veel voorkomt. Ik hoop het maar. Maar toch word ik er erg onzeker van. De spanning neemt toe. Ben zo bang dat er iets mis is... Zolang het bruin blijft schijnt het mee te vallen maar ik hoop zo dat er geen rood bloed verschijnt.... Heb nog niet echt kunnen genieten. Morgen maar eens zkh bellen en dan maar hopen op het beste. Hopelijk snel beter en relaxter nieuws!

En hopelijk ook snel goed nieuws van jullie!! Duim duim!!

Succes dames!!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even een vraagje meiden: hadden jullie na het gebruik van clomid ook telkens steken ter hoogte van de eierstokken? Heh nu al paar dagen steeds steken, vandaag wat erger dan gisteren. Het zal er wel bij horen, want er gebeurd waarschijnlijk (hoop ik) ontzettend veel in mijn buik.

Deel Deze Pagina