@ guusje Welkom en succes deze ronde..!!! Ik las dat je man zn guppies niet hoeft te laten checken omdat jullie al een kindje hebben..wij hebben ook al een kindje maar mijn gyn wilde wel zn guppies checken. En dat was toch niet goed, dus ben wel bllij dat we dat hebben laten checken ook al is het eigenlijk maar een moment opname..deze week ook je follikelmeting voor jw zie ik. Hopelijk is je eitje lekker gegroeid en kunnen jullie ook aan de klus @ juliave, hopelijk komt er geen helder bloed en is er niets aan de hand..ik hoop met je mee.. @ degene die deze week hun NOD hebben..SPANNEND dames, zelfs ik ben zenuwachtig haha..hoop zo dat het voor jullie allemaal raak is deze ronde... @ linsiejj spannend deze week weer een follikelmeting voor je hopelijk is je eitje flink gegroeid en kunnen jullie aan de klus..
@Linda: dat is een heel goed teken meid! Ik had ook van die steken toen ik met de behandeling bezig was. Kan zijn dat er dan een mooi ei groeit wat steeds groter wordt! @Julia: meid, knuff! Het ís ook een hele onzekere tijd! Gelukkig heb je zelf al het een en ander uitgezocht en weet je dat bruinverlies erbij kan horen, te samen met ongikrampen. Zolang je geen helderrood bloedverlies hebt is het vrij onschuldig. Hoop dat het zo blijft en je over een paar weken een prachtig wondertje mag aanschouwen met een sterk kloppend hartje! @all: ik ben doodnerveus... ik heb er gewoon amper van kunnen slapen vannacht. En als ik slaap droom ik alleen maar over zwangerschapstesten en afwisselend 1 streep en 2 roze strepen. Zo nerveus als nu, was ik de vorige ronde toch niet! Nog drie daagjes... de testen liggen al klaar! Kan mezelf bijna niet inhouden moet ik zeggen, wil het weten! Maar zo bang voor een nega test dat ik niet durf...
Linssie: ik had idd ook van die steken onderin mijn buik, hoort erbij helaas...! MvM: hmmm, ik zal het eens vragen aan de gyn, maar zei zij dat het niet hoefde helemaal omdat ik toen natuurlijk ook al PCO had en zonder hormonen zwanger ben geraakt.. Maar als het deze ronde niet raak is zal ik het eens vragen! Krullie: dat had ik ook! Je bent er gewoon veel mee bezig, is ook niet zo gek hoor! Nog 2 nachtjes (hopelijk) slapen! Sterkte met wachten!
@guusje, elke gyn is natuurlijk anders dus ik weet het ook niet maar de mijne zei dat het niets hoeft te zeggen dat wij al een kindje hebben. (die ook spontaan is gekomen). wat spannend deze week voor de dames die mogen testen, ik hoop dat jullie allemaal mooie roze streepjes op de testen krijgen. Vrijdag moet ik bloed prikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Ik ga daar wel vanuit natuurlijk want ik heb goede ovu testen gehad. Maar nu blijft allen nog de vraag of de guppies hun best hebben gedaan.?!?!
@Guusje 27 Welkom! Gezellig dat je mee kletst!! @Krullie Oh krullie ik weet het, ik ben ook doodnerveus! Loop jij ook 10 keer in het uur naar de wc om te checken? Ik wel, bij alles wat ik voel, hup naar de wc. En over krampjes; ik had bij mijn vorige zwangerschap ook echt krampjes dat ik dacht ik wordt ongi, maar de dag daarna kwam er geen bloed dus het kan nog alle kanten op. En dan zeker wel de goede kant! Hou vol meid. Mijn gyn verwacht mij ook niet terug, ze wilde geen afspraak alvast maken, omdat ze per cyclus van het positieve uitgaan. @Juliave Oh meid, wat een onzekere tijd. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan en er niets aan de hand is. Zolang er geen rood bloed is en je het met een inlegkruisje af kan, en er zitten geen stolsels bij is alles nog goed is mij verteld. Ik heb de kast even nagekeken; maar ik heb alleen nog maar tests liggen van het Kruidvat 2v5. En ik wil graag testen met een Crystal Clear, ik bedoel Clear blue, hahaha. En dan met z`n een met een indicator die zegt hoe lang je al zwanger bent. Zodat je ook echt ZWANGER kunt aflezen. @Linssiejj Het is idd heel normaal dat je steekjes krijgt in je eierstokken. Dat is een goed teken denk ik dan maar. Ik ga voor je duimen! @ All Hier ook dus ontzettend spannend. De ene keer denk ik: het is gewoon gelukt. En de andere keer denk ik: nee ik word gewoon vet ongi. Ook heb ik uitgerekend hoeveel HCG ik nog in mijn lijf heb en volgens mij kun je dan ook nog gewoonweg niet ongi worden. Denk ik. Weet iemand dat? 13/6 voor het laatst 1500 Pregnyl gehad, het halveert per dag. Dus dan heb ik nu 18/6 nog 46 hcg in m`n lijf. een 2v5 test test vanaf 20 hcg. Dus het zegt nog niets die klachten van mij. (ik heb een rommelende buik, af en toe misselijk, krampjes in m`n buik) Ik ben op het forum ook bij de afdeling "zwanger zijn" Eerste symptomen" aan het lezen. Ja ik moet iets doen met m`n zenuwen. pffff. Iedereen heel veel succes met alles!!
Dank je wel Moefoe! En jij heel veel succes met wachten!! Wanneer mag je testen? Ik ga voor je duimen! Liefs Guusje
Moefoeee! haha zo herkenbaar wat je schrijft! Inderdaad steeds naar de wc! En lezen over de eerste zwangerschapsverschijnselen, geweldig! Ik kan zo het hele lijstje aanvinken intussen Maar moet niet vergeten dat de hormonen die je lijf nu aanmaakt gewoon veel met je doen. Ik heb ook nog 2 testen van Kruidvat 2v5 liggen. Meten die pas met 20 hcg? Hoe weet je dat? Kan me even niet herinneren of ik dat erop heb zien staan. Ik wil morgenochtend een 2v5 testje proberen... maar aan de andere kant ook weer niet, bang voor een nega test. Als ik zwanger ben, ga ik wel een Clear Blue Digi kopen, om inderdaad het woordje "zwanger' te zien staan en hoeveel weken. Durf het niet aan om dat als eerste test te gebruiken, vrij prijzig! Ik heb vanaf het begin een positief gevoel en bij vlagen nog steeds. Het wordt wel overschaduwd door de negatieve gevoelens, dat ik toch niet zwanger ben en inderdaad gewoon ongi word. Puur uit zelfbescherming... Ik denk dat jij nu nog teveel hcg van de pregnyl in je lijf hebt, maar dat ben je over 2-3 dagen zeker kwijt en kun je testen of je zelf hcg aanmaakt! Ik denk niet dat je ongi kunt worden zolang je nog hcg hebt inderdaad. Pas als dat verdwenen is (liever niet!!) gaat je lichaam daarop reageren om zich klaar te maken om het slijmvlies af te stoten. Dus eigenlijk hoef jij de komende 2-3 dagen niet steeds naar de wc te rennen Ik ga voor ons duimen!!!!!!!!!!!
woow wat is er weer veel gekletst zeg!!! wat spannend hier zeg, zoveel die bijna kunnen testen!! ik ben echt benieuwd, er moet toch zeker wel 1 of meerdere zwanger tussen zitten julia, owhhh meid wat een onzekerheid. heb je al met het ZH gebeld? ik heb geen ervaring natuurlijk maar volgens mij is het goed zolang er geen helder bloed is! ik duim voor je meid! wij allemaal @all hier al weer iets meer dat lijkt op een ongi (pas op hier kom ik weer met mijn details) het is nu al bijna zoals bij een ongi, alleen dan nog ietsje slijmeriger en nog wel bruin. en het is nog niet zoveel... maar ik denk dat de ongi er wel aan zit te komen.... maar ik mag toch pas bij helder rood bloed zeggen dat het CD1 is?? ik hoop dat dat vandaag nog doorzet... want anders zit ik zo in twijfel... zo van: er is al wel iets maar nog niet helemaal wat het moet zijn... maar als ik het dan niet als cd1 zie ben ik bang dat ik het verkeerd beoordeel en dat ik dan op verkeerde dagen begin met het spuiten....
@miranda: pas als het écht doorzet en rood is!! Dat komt wel echt, gebeurde bij mij ook pas om 22 uur. Ga voor je hopen!
Jaaa Daan? Denk je??? Ben zo bang voor nega test...! Maar wil het morgenochtend echt weten... pfff moeilijk! Zo bang voor teleurstelling!
is mijn nod nou echt 29e of hoe zit dat eigenlijk. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus gehad en nu voor het eerst clomid. 1 juni eerste dag ongi en op 4e dag begonnen met clomid. Wanneer is dan me nod..?
deze week is niet eens me nod en ik blijf me afvragen zou het gelukt zijn deze keer. Laatstaan jullie dames die deze week nod hebben ik wordt nu al helemaal gek en denk er de hele dag aan. Elke keer komt ik terug hier om te checken of er weer een zwanger bij is gekomen. Ben nu gwn op werk en heb totaal geen zin
@Guusje.. Welkom, en succes !! @Krullie.. Succes met wachten, i know it's killing ! @Imno... Whahahha lig helemaal dubbel hier @Julia.. Meid ik snap dat je onzeker bent, maar dit word een plakbeebje.. Probeer te genieten, wanneer heb je je eerste echo? @Mvm & Moefoe.. Spannend, wachten.. wachten.. wachten! Hopelijk word het wachten beloond! @MissMiranda.. Ja bij helderrood is het CD1, ze zeggen bij ons in het ziekenhuis zelfs als het NA 18:00 doorbreekt je de VOLGENDE dag pas als CD1 mag tellen... @Daan&Krullie.. Na mijn IUI hebben ze gezegt 16 dagen, ivm de pregnyl... Zou niet willen dat ik positief test na 12 dagen, en dan na 16 dagen alsnog negatief. Dus als je kunt wachten zou ik echt wachten! Hier alweer begonnen met de Chlomid, heb volgende week dinsdag om 14:00 een afspraak op CD12 voor een follikel meting (FM) Heb een onwijs druk weekend gehad, bruiloft, werken, 2 verjaardagen, zeskamp in het dorp, voetbal... pfff... Maargoed, volgende week weer FM en dan gaan we hopelijk weer snel de 2e ronde IUI in...
oke dus bij ukkie wordt gezegt na 18.00 uur is het de volgende dag pas CD1 en bij iemand anders uit ons groepje hier werd toch gezegd voor 12 uur rood bloed is cd1 pfff nou ik hoop dat het echt lekker doorbreekt voor 6 uur haha oeehhh ik voel hier gewoon test-spanning hangen... ik hou het al niet meer, laat staan de testers zelf...
Krullie? Heb jij pregnyl gehad? Hoeveel dagen geleden? Hoeveel eenheden? Je klachten lijken erg op de mijne rond NOd... Voor 12 uur smiddags is dag 1 Count down to pregnancy moet je googlen is n leuke site! Daar staat in dagen post eisprong en dan pos testen en neg testen van vrouwen die wel zwanger waren! Mouran mama: 14 dagen na eisprong is nOd. Eerste dag Clomid geeft geen waarde omdat de eisprong op dag 21 kan zijn dan is NOd op dag 35! SPannend hoor!
Hey meiden! Even een ego berichtje. Ik ga zo jullie berichten lezen en op jullie reageren... maar eerst helaas het slechte nieuws.... Helaas is bij ons de vreugde nu alweer over. Lijkt er op dat het echt mis is. Raar, maar het lijkt alsof ik net gewoon ongesteld ben geworden. Gisterenochtend had ik ineens last van bruine afscheiding. Ik schrok me echt meteen dood.... Ik was met vriendinnen in antwerpen en heb meteen gegoogled. Het hoefde nog geen slecht teken te zijn. Maar op de een of andere manier voelde het meteen niet goed. Vanaf vandaag werd het erger.. het bruin werd minder en het rood werd meer . Heb met ziekenhuis gebeld en daar zeiden ze ook dat als het alleen bruin bloed was geweest het niet erg hoeft te zijn maar nu lijkt het er echt op dat het gewoon bloed is. Voor mijn gevoel lijkt het net een normale ongesteldheid maar zij noemen het dan wel echt een miskraam omdat ik een positieve test heb gehad. Voor mij klinkt dat een beetje zwaar. Lichamelijk voel ik me redelijk. Niet al te veel pijn, gewoon de normale ongesteldheidsklachtjes. Hopelijk blijft dat ook. Over twee weken kunnen we pas met zekerheid vaststellen of het echt niet goed is gegaan. Eerder een echo maken heeft geen zin omdat ze dan sowieso niets kunnen zien. Maar ik ben er zelf van overtuigd dat het niet goed is dus daar ga ik ook zeker vanuit. Het was ook wel iets te mooi om waar te zijn. Als er dus op die echo niets te zien is dan ga ik dan weer beginnen met de pillen om een ongesteldheid op te wekken. Dit telt namelijk niet mee. Als ik dan weer ongesteld ben geworden kan ik weer beginnen met de hormonen voor een eisprong. De komende weken dus weer even rustig en vooral in de weer met tampons . Ik zie het zelf maar als een eerste gemist poging. Alleen een beetje jammer dat er die paar dagen vreugde tussen zaten. Poeff wat een rare tijd. Eerst die spanning, dan de verbazing, dan de blijdschap en nu weer teleurstelling. Ben wel blij dat het nu meteen is gebeurd zodat je nog niet echt heeeel erg blij hebt kunnen zijn en dat ik het alleen aan jullie en mijn beste vriendinnen had verteld. Zo blijft het redelijk het gevoel van een gemiste poging in plaats van echt een miskraam. Het was nog zo pril. De echte blijdschap was er nog niet, gelukkig maar.... Sorry meiden voor deze slechte boodschap maar ik wilde het wel graag met jullie delen! Hoop zo dat jullie beter nieuws hebben! Ik pas de lijst even aan en ga dan jullie berichten rustig lezen!
♥ LEDEN ♥ (Algemene info, Naam + leeftijd + hoeveelste kindje + Jouw behandeling) Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, nu provera t/m 15-6, daarna start hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, onderweg naar ronde 3 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje, wachten op afspr. gynaecologie dan beginnen met Clomid Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Mvdk - 20 juni(dmv test) Imno - 20 juni Krullie85- 21 juni Moefoe - 22 juni ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk MamavanMarouan, 22 juni bloedprikken eisprongcontrole, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling Julia 6 juli - echo om miskraam te bevestigen en om vervolgstappen te bespreken Ukkie87 26-06 FM Guusje27 follikel meting : 21-06 ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend