mensen.. ik geloof he zelf niet.. vooral niet omdat de gyn zei dat ik niet vruchtbaar ben.. en dan moet ik wachten tot menstruatie, kreeg giga last van mijn borsten wat ik net stuurde, en zag dat bericht van Krullie.. Dacht ach waarom ook niet. Doe gewoon een test.. En dan: EEN DIKKE VETTE + Wat nu???? Toch wel zo of misschien toch niet??
@Kimmuh: ik heb ook veel last van mijn borsten gehad toen ik voor het eerst echt ongi werd na een eisprong. Wel een week last van gehad en hielp op tot in ongi werd. Ik heb niet nog een keer getest. Doe donderdag of vrijdag een 2e. Heb nog 1 Kruidvattest liggen. Is die ook positief, dan haal ik 's middags uit mijn werk een digitale van CB. @Miranda: dank je dank je al geloof ik het pas als hij donkerder wordt. Ben echt zo'n doemdenker... gruwelijk, haat ik echt aan mezelf! Ik denk nu dus weer dat ik teveel eiwitten in mijn lijf heb of een blaasontsteking heb terwijl ik de verschijnselen niet eens heb. Over de vitamines, als ik echt zwanger blijk te zijn moet je die hele mikmak ook aanschaffen en gaan slikken hoor! Vitamine D heb je heel veel voor kinderen, maar je moet wel die voor volwassenen halen hoor. Daar staat bijv ook op: voor tijdens de zwangerschap. Ik had hem ook bij de Etos gehaald, een klein wit rond doosje met groene letters. Dit neem ik elke dag: Ochtend: 1 "zwanger worden' capsule 1 capsule Omega 3 1 kauwtablet vitamine D Middag: 1 capsule Omega 3 Avond: 1 "zwanger worden' capsule 1 capsule Omega 3 1 kauwtablet vitamine D
Whaaaa dat meen je niet!!! zo snel positief?! Spontaan? T gaat de goede kant op met t clubje hier!!! Krullie: Vit d en omega 3..... Als t bij jou ook heeft geholpen!!! En elke dag sex. Dan moet iedereen t gaan proberen!!! Ik wil graag nog n test zien over 2 dgn. Hoop t zo voor je
@Kimmuh: dat meen je niet!!! Je moet in je bericht boven naar bijlagen gaan. Dat paperclipje. Kun je foto toevoegen!
@krullie wat geweldig meis!! Gun het je zo!! Morgen of overmorgen nog een x testen voor de zekerheid maar dit ziet er alvast goed uit!! Gefeliciteerd!! @kim wow wat spannend!! Ik zou even overleggen met het ziekenhuis. Maar een plus is een plus toch?
Ik had omega 3 1000mg en vit d 400 eh! Geloof ik, nam 2x vit d en 1x omega 3 wel voor volwassenen! Vit d gebrek komt veel voor en schijnt dan de innesteling tegen te werken! Ook oppassen met vit c!
Ik kan het niet vinden.. Vind het wel heel raar allemaal... Zo ineens niet vruchtbaar en zo ineens een +. Ik zal straks even kijken hoe het moet voor de foto, breng eerst mijn dochter naar school, en dan even naar mijn client(thuiszorg) dan bellen naar gyn. Jullie horen het nog!!!
Ongelofelijk Kimmuh!! Een plus is een plus zou je denken!! Dan heb je wel spontaan een eisprong gehad!! Houd ons zeker op de hoogte! Ik kan niet wachten tot het donderdag is en ik weer kan testen... heb de neiging om nu al een digitale CB te halen maar weet niet of die al iets kan aangeven. Ze zijn best prijzig natuurlijk...
Krullie... Ik zie hem ook, wat spannend !!!! Kelly.. Welkom hopelijk ben je met chlomid snel zwanger.. Ik heb op cd10 meestal een eitje van 10 mm. Maar bij mij zijn ze op CD16/18 ongeveer 25 mm ! (Ook chlomid 50) Kimmuh.. Wat een korte cyclus zeg! Hoop dat het raak is voor jullie.. zet die foto er maar eens snel op!! Ik ga trouwens zometeen ook vitamine D en omega 3 inslaan Hebben jullie toevallig ook iets wat het zaad bevorderd ?
Dames, een plus is een plus. Zegt de gyn ook. Over 2 weken moet ik heen voor een echo, 5 juli! Het is wel heel pril geven ze aan... Maar toch is er dan waarschijnlijk een eitje gegroeit!!
@juliave, eerst jou even. Meid wat een rot bericht, het leek even dat het gelukt was.. Je lijkt er idd goed mee om te gaan maar heel veel sterkte.. @ de rest, eeehm ik durf het niet te zeggen omdat ik weet hoe het voelt als het bij jou nog niet zo is maaruh ja we hebben een dagje gesmokkeld met toestemming van de gyno, vandaag bloed getest ipv morgen en ze belde net al. Het is gelukt!!!!! Ik durf het nog geen zwanger te noemen want het is nog zooo pril maar ja het is wel gelukt!!!!!! Straks even de indicator test doen voor het echt zien maar wij zijn nu, met een beetje onzekerheid, echt heel gelukkig De foto volgt natuurlijk nog als we hem hebben gedaan. Donderdag moet ik weer bloed prikken om te kijken of de waardes omhoog gaan maar voor nu zag het er heel goed uit!!! @krullie, het moet nu gewoon lukken! Wanneer durf je weer te testen?? Hij zag er toch al redelijk positief uit toch.. @moefoe+Imno, wanneer gaan jullie testen?? @kimmuh, jeeej!!!
@mvdk, wat spannend zeg maar gelukt is idd geluktt..Succes nog even geduld. @kimmuh, Gefeliciteerd zeg dat is toch echt wel een hele DUIDELIJKE PLUS...!!! En zo snel...nogmaals gefeliciteerd, @krullie, jaa als je het niet kan laten koop dan zon clearblue test Ik ben ook heel erg nieuwsgierig voor jou ook al denk ik dat het wel goed zit.xxxxxxxx
Wat een gewelidige dag vandaag ! Kimmuh & Krullie.. Jeeej !! Het gaat idd de goede kant uit met het clubje! Dit versje las ik op internet: Voor sommige mensen is het te plannen, van kom we nemen een kind. Maar voor andere mensen, is dit waar de lange weg begint. Een weg vol liefde en verdriet, waarin niet iedereen je tranen ziet. Een weg vol onzekerheid en pijn, wat is die troostende schouder fijn. Elke maand weer wachten, soms slapeloze nachten. Ik denk gewoon onze tijd komt nog wel, hoelang het nog duurt, ik hoop heel snel.