Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukkie, mooi gedichtje!! Het lijkt me toch wel moeilijk als je zelf een positieve test in je handen hebt en dat dan te gaan vertellen hier op dit forum. Je weet dat het heel lang (kan) duren voor sommigen. En dan ben je blij toch denk je dan tegelijkertijd aan degene die nog niet dit geluk heeft mogen mee maken.. Ik ben hartstikke blij met me gezonde eerste kindje en heb ook een zeer sterke kinderwens voor een tweede. Alleen ik heb niet een heel erg down gevoel als iemand zwanger is. Maar iemand die nog helemaal geen kindje heeft mogen krijgen is dat natuurlijk heel erg pijnlijk. Ik kan niet zeggen ik begrijp hoe jullie je voelen maar ik probeer het me wel voor te stellen.Nogmaals ik hoop op veel positieve testen deze ronde dames..xx

2. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    wooow krullie en kimmuh en mvdk!!! ...

wat een bijzondere dag vandaag zeg!!

dit is echt niet te geloven...!!!!

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mooie gedicht! En ik kan me goed in je vinden MamavanMarouan.
    Er zijn mensen die er voor gaan en binnen een maand zwanger zijn, en er zijn mensen die er langer over doet.
    Ik hoop voor ieder hier, die op het wachtbankje zit het ook snel gaat.
    Je ziet het bij mij, zou beginnen met Clomid wanneer ik ongesteld wou worden... En dan nu zijn we een stapje verder....

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik heb nog even op mijn potje vit. D gekeken...
    er staat op dat het ook geschikt is voor ouderen, zogenden en zwangeren.

de samenstelling is:

10 µg per tablet,

en je moet 2 tabletjes per dag staat er...
    die 2 tabletjes staan gelijk aan 200% van de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.

wat is de samenstelling van jullie ''volwassen'' vit. D?

5. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier de foto :)

Bijgevoegde bestanden:

6. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, ik slik ook 10 mg per dag(200 %) maar ik heb van Davitamon de multi genaamd mama..
    xxx

7. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Super meid!!! Gefeliciteerd!!!

8. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    waaauw mvdk!!! geweldig! geniet ervan meid, het is je van harte gegunt!!!

..................................................................................

als ik het zo lees, ook op internet, dan kan ik de vit. d die ik heb gewoon gebruiken. de samenstelling is precies hetzelfde...
    ik moet alleen even uitvogelen welke dosering ik op 1 dag moet hebben.

er staat wel op voor kids, maar het zijn kleine pilletjes met een soort zoet tutti frutti smaakje, daarom staat er denk ik kids op....

oke, nu nog omega 3 (hoeveel moet je daarvan?)
    en ik moet dan nog zwanger worden van etos... (of is foliumzuur ipv zwangerworden ook goed???)

9. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig meid..SUPER gefeliciteerd.!!! Trouwens ik slik helemaal geen vitamine..Dat kan je toch ook pas doen als je zwanger bent..?

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ps ik las net op internet dat vit. C voor de man heel goed is als je zwanger wilt worden...
    weet iemand hier iets van?

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Waaauw! Dit is echt niet te geloven zeg!!! Een mooie dag vandaag!!
    @Kimmuh; gefeliciteerd!! Zeer duidelijke plus!!!

@Mvdk: meisss!! Ik zei het toch!!!! :D
    gefeliciteerd!!!!!!!! Prachtige test!!!

@Miranda: heb je omega 3? Ik heb een redelijk grote pot en daar staat op dat je 3x per dag een capsule moet slikken. Neem aan dat er bij jou ook een advies op moet staan?
    In zwanger worden van Etos, zit naast foliumzuur ook nog heel veel andere vitamines/mineralen die een zwangerschap bevorderen. Het is het proberen waard natuurlijk om mee te nemen! ;)

12. sunshineS1976

Geen idee over vitamine C trouwens bij de man...
    Bij een vrouw kan het tegen de innesteling werken heb ik gelezen.

13. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Vit c voor de man is goed!!!!

Vrouw niet extra nemen!!!

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb persoonlijk geen goede ervaringen met die etos zwanger worden pillen. Ik kreeg er juist een onregelmatige cyclus van heb het in 2008 geslikt en sindsdien werd me cyclus zeer onregelmatig gterwijl ik daarvoor altijd een normale heb gehad. Ik durf deze nu niet meer te slikken eerlijk gezegd

15. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    oke ik ga vriendlief dus aande vit. c zetten (ikzelf dus niet!)

omega 3 moet ik nog halen

vit. D heb ik al in huis... moet ik daar nou per dag 10 ug (microgram) van nemen?

en nou ben ik weer zo'n pieperd... zwanger worden van etos durf ik niet te nemen, op internet lees je hele wisselende verhalen... bij de 1 werkt het geweldig, en bij de ander werkt het juist tegen en krijgen ze er een ***cyclus van... en dat wil ik dus niet...

daarom denk ik dat ik ipv die zwangerworden gewoon foiumzuur slik...

dus:

omega 3 + vit. D + foliumzuur.

wil iemand me uit de brand helpen en vertellen hoeveel ik van elk moet nemen op een dag (microgram/milligram...)
    ;)

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    kijk dat bedoel ik dus:)

17. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miss miranda haha jaa iedereen is natuurlijk anders maar mij niet meer gezien hoor dan maar idd een ander soort vitamine er zijn dr genoeg volgens mij.

18. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer kan ik eigenlijk op zn vroegst testen en welke test kan je het beste gebruiken want ik las laatst ergens of hier op dit forum dat de kruidvat 2 voor 5 pas bij een bepaalde waarde hcg positief uitslaan klopt datt...?

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    kv 2v5 zijn heel gevoelig...
    volgens mij kan je daar het vroegst mee testen...
    andere testen hebben meer hcg nodig

20. sunshineS1976

@Miranda: ik denk ook echt niet dat als het bij ons nu raak is, die Etos zwanger worden-pillen daaraan hebben bijgedragen hoor.
    Het lijkt me sterk dat je wel zwanger raakt als je het slikt en dat het niet lukt zonder...

@MamaMarouan: met hele gevoelige testen kun je dus al 4 dagen voor je NOD gaan testen. Volgens mij zijn de testen van Kruidvat 1 van de gevoeligsten die er zijn... en ze kosten maar 5 euro voor 2 stuks.

@all:
    Van werken is vandaag dus helemaal niets terecht gekomen!!
    Dit is mijn laatste lesweek, dus ik moet zeggen dat het niet zo erg is. De leerlingen hadden ook totaal geen zin vandaag. Zal vast door mij komen, want ik straalde de "zin" ook niet echt uit. Zat met mijn hoofd heel ergens anders ;)
    Ik ben zo bang dat mijn test toch negatief is en beinvloed is ofzo. Terwijl ik nog steeds hele zere borsten heb en ik heb steekjes links en rechts onderin'mijn buik. Ook vriendlief zegt dat ik niet zo moet zeuren en van het positieve uit moet gaan.
    Ik wil ook zo'n mooie knaltest als jullie hadden!
    Ik heb nog 1 Kruidvat testje liggen, die gebruik ik voor donderdag. Ik ga zo even een digitale halen van CB, ook voor donderdag. Moet er maar van uitgaan dat het positief is...!
    Streepje is een streepje... lijkt me sterk dat ik nu opeens blaasontsteking heb (heb ik nooit) en de test wordt beinvloed...

Sorry hoor voor mijn gezeur ;)

Deel Deze Pagina