Ja krullie luister naar manlief haha.Streep is streep, ik snap dat het natuurlijk nog niet echt geloofwaardig is omdat hij niet echt duidelijk was..Morgen of overmorgen gwn weer testen..Komt goed meid...
ohh krullie ik moet ook wel lachen om jou hoor! ik zou zelf precies zo reageren! ben je eindelijk zwanger, ga je weer allemaal dingen verzinnen van wat er mis zou kunnen zijn, of misschien dat het vals positief is, etc... ik denk dat je toch maar naar je vriend moet luisteren nu, haha, maar ik snap jou wel hoor meid... je mag hier komen om lekker onzeker te zijn en tegen je vriend doe je heel positief,.... goed idee ? dan ben je ook weer lekker in evenwicht
Ik snap je Krullie! Ik heb zwanger worden pillen geslikt tot m'n ei daarna niet! M'n ei was wel vroeg dit keer! Maar had ook 150 mag clomid voor t eerst!
Mvdk.. Een dikke proficiat meid !!!!!! MissMiranda.. Ik heb er ook iets over gelezen, ga ze vanmiddag halen voor vriendlief, baat het niet dan schaat het niet Krullie.. Je hebt 2 dagen vóór je NOD getest, dus is het niet meer als normaal dat je een 'tuur' streepje hebt! Als je test op je NOD zul je zien dat je ook een knal test hebt! Niemand heeft 2 dagen voor haar NOD een knaltest... Meid nog 2 dagen... Mvm & Kimmuh.. Ja we zijn nu ruim 16 maanden bezig voor ons eerste kindje. Vind het elke ronde moeilijker worden, vooral dat wachten. Kon je er maar iets meer voor doen ipv alleen maar wachten.....
@mvm, foliumzuur kun je beter wel van tevoren nemen. @miranda, wij hadden ook het advies om voor mn man vit c te nemen @all, wij zijn echt heeel onzeker nu... Echt ongelooflijk wat een emotionele rollercoaster het allemaal is zo. Ik moet do terug voor een tweede keer hcg te laten meten omdat dit wat hoog was, wij dus even kijken wat dat zou kunnen zijn, hadden we dus echt niet moeten doen! Nu zijn we zo bang dat het do alsnog geen goed nieuws is... Ik weet dat het nog weinig zegt allemaal zo maar ja zet je gevoel maar even uit he.. Sorry voor het ego berichtje..
Wow meiden!! Wat een babyboom ineens!! Iedereen gefeliciteerd!! Wat een geweldige dag voor jullie!! Ik ben echt blij voor jullie! Komt helemaal goed! Geniet van dit speciale moment!! Hier gaat het minder. Voel me vandaag super rot! Vanochtend zkh gebeld en ik hoef niet op controle te komen. Gewoon even paar weken rust en dan de nieuwe ronde in. Eerst weer ongesteldheid opwekken en dan weer hormonen. Voor een nieuwe kans zijn we dus zo weer 1,5 maand verder. Zo raar, eerst ben je zo dichtbij en nu lijkt alles weer zo moeizaam lang en ver weg... Ti's helaas niet anders. Emotioneel gaat het wel goed. Soms ben ik wat verdrietig maar vaker vooral boos en gefrustreerd... Loslaten, het ondergaan en hopen is alles wat we kunnen doen! Thanks voor het meeleven! Iedereen met positief nieuws; geniet van deze dag! Het is jullie gegund! @ukkie wat een mooi gedicht!! Kreeg er tranen van in mijn ogen.... Heb hem opgeslagen! Thanks!
@Miranda: goed idee van je! Hier mijn gal spuien, bij vriendlief ben ik positief ja Hij zit al helemaal weg te dromen dus he, is er helemaal van overtuigd! Zucht! Wil mezelf ergens nog beschermen voor teleurstelling. @Ukkie: meis, een prachtig gedicht heb je neergezet! Bedankt voor je geruststellende woorden. Ik mag het hopen. Ook voor jou komt die dag hoor, wij zijn ook al 18 maanden bezig, waarvan laatste half jaar "pas" mmm. Natuurlijk veel te lang naar onze zin, maar de meeste koppels zijn binnen 6 tot 12 maanden zwanger na vruchtbaarheidsbehandelingen. Daar klampen we ons maar aan vast! @Julia: meissie dikke knuff. Wij gunnen het jou ook allemaal ontzettend!! Verdriet mag er zijn, je moet het een plekje geven allemaal. Op naar een mooie baby in je armen in 2013! Dat gaat lukken! @Mvdk: ik wil zeggen: maak je geen zorgen, maar ik zit me ook bij het minste of geringste op te vreten Een hoog hcg is toch juist goed?! Hoeveel eitjes had je?? Weet het niet meer! Dikke kans op een tweeling anders!!! @Daan: aftellen geblazen naar de 27e voor jou! Dan kun je ook zo'n prachtige "zwanger-banner" maken! Kan me helemaal voorstellen dat je het pas echt gelooft en pas echt blij kunt zijn als je hebt gezien dat het allemaal goed is!
Jeetje!!!! Wat een hoop nieuwe zwangeren hier! Wat een goed nieuws!! Van harte gefeliciteerd alle nieuwe zwangeren meiden! Vandaag lekker naar de speeltuin geweest met kind en manlief, heerlijk dagje gehad! Morgen laatste clomidtablet en dag erna weer echo, ben benieuwd hoe deze ronde gaat! Ik hoop positief!
Ben helemaal hyper vandaag!!!! Btw We moeten ons lijstje aanPassen!!! 3x zwanger.... Krullie moet gewoon gelukt zijn!!!
hahaha Daan hoe komt het dat je zo hyper bent??? Ik hoop ook zo dat het echt raak is en de test donderdag donkerder is. Kan aan niets anders denken. Onzekerheid is slopend... @Guusje: spannend de echo! Hoop op goed nieuws voor je! @Linda: als het goed is moest jij vandaag ook voor een tweede echo?? Hoop dat het ene eitje goed gegroeid is!
thanks Krullie!! En ja, die onzekerheid is killing... IK ga keihard voor je duimen voor 2 knalstrepen overmorgen!!
Hier ff een ego berichtje van mij.. Ben net thuis terug van me werk, me zoontje opgehaald en aan t koken. En in 1 keer denk ik dat t deze keer weer niet gelukt is. Waarom weet ik niet, t voelt gwn zo. Heel raar vanmiddag dacht ik nog dat het deze ronden gaat lukken. Maar ik voel nu allemaal van die trekachtige pijntjes en steken onderin me buik en me borsten beginnen weer gevoelig te zijn..deze dingen heb iik meestal als ik ongi moet worden dus misschien dat k drm zo denk..weet t ook nie...nog maar ff geduld hebben tot volgende week..
@MamaMarouan: schat qua gevoel kun je er helemaal naast zitten!! Tuurlijk denk je dat het niet gelukt is, puur zelfbescherming. Je kunt nu onmogelijk ongi worden hoor, je hebt net een mega eisprong gehad!! Wie weet zijn het wel innestelklachtjes!!
@mvm, die klachten kunnen alles betekenen! Het is gewoon zo lastig, kon je het maar gelijk weten he, zou veel makkelijker zijn.. @guusje, morgen laatste clomid en de dag erna al een echo? Is dat niet heel snel al? @Krullie, een tweeling zou wel heeel bijzonder zijn want had echt maar 1 eitje! Maar je weet het nooit, afwachten maar jij morgen testen, hoe laat??? Haha ik ben niet ongeduldig hoor! maar ik heb morgen een kinderfeestje in een zwembad en kan dan dus niet steeds kijken, goed excuus he poehpoeh wat is wachten toch moeilijk he Ben er zo onzeker over maar ja kan er nu niks aan doen... Op de een of andere manier ben ik ontzettend bang(had ik van tevoren ook al een beetje) dat ik een bbz krijg, geen idee waarom maar dat heb ik gewoon. Raar he, wat je je allemaal al niet in je hoofd kan halen. En mn lichaam werkt er ook een beetje aan mee want heb steeds steekjes in mn linker eierstok(of denk ik dat maar )
Ik slik op dag 5 t/m 9 de tabletten, op dag 10 krijg ik de 1e echo! Enne...een eeneiige tweeling kan toch?
@guusje, ah vandaar de vroege echo, toch niet zo vroeg dus Ééneiig zou kunnen maar ik moet het voorlopig maar afwachten voor ik conclusies trek