Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijft een ovulatietest eigenlijk altijd een streepje aangeven ook na je eisprong?? Ik lees wel is dat je een ovutest kan gebruiken als een zwangerschastest klopt dat?

2. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mvm, hm ik heb geen idee eigenlijk. Lijkt mij niet omdat ze op verschillende hormonen reageren zover ik weet.. En hoe het eruit blijft zien hangt ook van welke test je hebt af. Ik heb maar een paar keer zo'n ovutest gebruikt en die gaf altijd 1 streep aan, de controle lijn, en de andere streep alleen rond de eisprong

3. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee volgens mij ook niet. Ze meten volgens mij verschillende dingen.

5. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    T kan wel hoor!
    Hcg en lh lijken veel opelkaar!
    Daarom ook de pregnyl injectie

Lh is n blauwballetje
    Hcg is n blauw balletje met n rood stokje!

De ovulatietest zoekt t blauwe balletje. Hcg+lh
    Zwangerschapstest zoekt t rode stokje. hcg

Dus als die heel lang + blijft!
    Doe n zwangerschapstest, die zijn ervoor gemaakt ;)
    Dan weet je g zeker!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Kan je niet slapen...? ;)

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

haha Daan! Wat was jij laat nog actief hier ;)

@all:
    voel me depri. Heb de bekende krampen vandaag... Zo bang dat dat streepje van gisteren toch niets voorstelde... of gewoon te weinig hcg aantoonde en ik gewoon ongesteld ga worden morgen. Kan niets anders doen dan afwachten helaas, maar het voelt vreselijk. Drie eitjes en dan is het niet gelukt om er ook maar eentje te houden straks... :(

8. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jeetje wat wordt hier een hoop gekletst :)

@ Krullie: die ongi krampen zijn heel normaal hoor. Heb ik de eerste weken ook heel erg gehad. Je baarmoeder is behoorlijk druk op het moment.

@ Mvdk: voor een bbz hoef je je volgens mij geen zorgen te maken want dan zou je juist geen hcg aanmaken.

Meiden ik snap jullie onzekerheid heel goed hoor. Ik heb het zelf nog steeds een beetje. Vrijdag ga ik voor het eerst naar de verloskundige, vind het erg spannend.

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zo spannend Linde! Kunnen jullie de kleine uk weer bewonderen!! Laat je ons wel de mooie foto's zien??

Dank voor de geruststelling... ik blijf hopen. Werd vanmorgen ook heel lief door vriendlief gewekt met: "wakker worden, mooi zwanger vrouwtje van me"
    pff nu maar blijven duimen/bidden/hopen...

10. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @linde, voor het eerst naar de verloskundige, wat spannend!! Ik zie dat je het hartje al hebt zien kloppen, vanaf wanneer kan dat dan?

@krullie, ach wat een lieve man heb je toch :) gelukkig leeft hij met je mee en weet hij hoe hij je kan opbeuren! Ik hoop echt voor je dat het gewoon krampjes zijn die erbij horen, duimpjes draaien!!

@daan, zo jij was nog laat op zeg! was je nog zo hyper ;)

11. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krullie, ongi krampen horen er bij toen ik zwanger was van me eerste had ik ook gigantische krampen. Lijken een beetje op die krampen die je ook krijgt als je diarree hebt bijv. Ja hele rare omschrijving maar dan begrijp je wat ik bedoel haha...Een streep is een streep. Komt wel goed lieverd maar ik begrijp je bezorgdheid wel omdat de zwangerschapssymtomen nou eenmaal veel op ongi lijken is het heel moeilijk te zeggen

@all, wat betreft die ovu test was gwn zomaar een vraag ik had er nog 1 liggen dus vandaar. Ik had hem gister gwn gedaan eigenlijk voor de gein hahaha.. Ik kreeg een super maar dan ook echt super licht streepje. Dus dat kan denk ik dan nog steeds van me eisprong zijn. Vind het wel raar dat een ovutest altijd een streepje aan blijft geven...

12. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag me af of ik het wel goed heb gedaan. Wij hebben op de dag van de knalstreep geklust en de dag erna niet. Ook de 12e hadden we geklust want de gyn vertelde dat we om de dag moesten klussen. Wat denken jullie de onzekerheid slaat hier echt toe..

13. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ MvM: als je om de dag geklust hebt lijkt dat me genoeg. Je kan ook beter voor de eisprong klussen dan erna want erna ben je snel te laat.

@ Mvdk: ik had met 7 weken de echo en geloof dat het hartje vanaf ongeveer 6 weken klopt.

@ Krullie: fijn dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen, maar het blijft toch een onzekere tijd.

14. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mvm, ik denk dat jullie goed geklust hebben hoor(haha klinkt een beetje gek), zover wij weten is het idd wat linde al zei beter om voor de eisprong te hebben geklust dan erna, en om de dag is vaak genoeg..

15. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mvdk, heb je al getest...??

16. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    zooooo daan stuiterd hier lekker rond... *poing poing*

hier ben ik nog steeds aan het wachten op mijn ongi... grrr. ik ben der klaar mee! die bruine derrie is er nog steeds, maar nog steeds niet helder rood...
    maar ik wil natuurlijik veel te snel, haha....
    ik net al het ZH bellen voor een eerdere afspraak, want ik dacht straks valt CD3 in het weekend.
    maar die mevrouw vertelde me doodleuk dat ik nog even moest afwachten!!!
    grrr, wat denkt ze wel niet, volgens mij heeft ze niet door dat ze dat soort dingen beter niet kan zeggen tegen iemand die in de mmm achtbaan zit. maar goed

lekker afwachten dus.!!!

ben ondertussen wel weze shoppen:

voor vriendlief vitamine c 500 mg (dacht gelijk maar goed dan:p)
    ik kon kiezen tussen allerlei dosering: 60, 70, 500, 1000...
    500 zat er wel mooi tussen in :)

voor mezelf omega 3, tenminste ik hoop dat het et goeie is, man wat er is er een keus in dat spul....
    ik heb nu een potje er daar staat op:
    omega 3
    gezuiverde visolie staat er nog onder

is dat goed :p ???

17. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    omega 3 is omega 3 toch en visollie is altijd goed volgens mij

18. daanxyz

daanxyz Actief lid

13 dec 2007
    304
    0
    0
    Haha!
    Ja heb slecht geslapen :s
    Werd vannacht wakker met opvliegers....
    Pfff!!

Wat n onzekerheid hè als je zwanger bent!
    Ik heb m'n echo met 8wkn!
    Veel te laat naar m'n zin!

Ik heb ook nog buikkrampen, en schrik er elke keer van!
    Dan ben ik bang dat er bloed komt...
    Denk dat t na de echo beter zal worden! Mits die goed is, want ik hou n slag om de arm;)
    Maar dat hebben we allemaal hier denk ik!

19. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het is altijd spannend zo'n eerste echo.Mocht ik weer zwanger worden dan zal het denk ik voor miji in het begin net als jullie zijn. Die onzekerheid ed. Want bij de eerste kwam ik er natuurlijk pas achter met bijna 19 weken haha...Dus al die begin symptomen kan ik eigenlijk niet heel goed herrinneren en die onzekerheid heb ik niet gehad..Dus het zal voor mij denk ik net zo zin als jullie mocht het deze ronde raak zijn

20. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Het zijn spannende weken he! Ik duim voor jullie meiden! Heb vertrouwen! Het gaat goedkomen!! Geniet van dit moment alvast!

Deel Deze Pagina