Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mrdam

mrdam Actief lid

May 16, 2011
    141
    0
    0
    #121 mrdam, Mar 10, 2012
    Last edited: Mar 10, 2012
    mvdk: dat denk ik dus zelf ook ja heb ook dag 6 en 7 overgegeven dus ik denk dat die 2dagen zoiezo niet meetellen dat betekent dat ik maar 5dagen 1tabletje heb binnengekregen maar moet je daar ook geen ontrekkingsbloeding van kunnen krijgen?
    als het er ma nog nie is ga ik het zkh maar weer ff bellen zal wel weer paar dagen duren voor ik een gyna aan de lijn zal krijgen voor een belafspraak helaas.hoe is het met jou verder? en met de rest van de meiden.?

jupje: super goed nieuws voor je zeg dus binnenkort zal je eitje wel springen hoe is de samenlevingstest gegaan?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Daan: fantastisch! Dat duidt erop dat je al heel goed een innesteling kunt hebben!! Nog even volhouden tot je kunt testen!

@Jupje: geweldig nieuws! Nu is het aan jullie om te klussen en het tot een succes te maken! ;)

@Mrdam: ik heb dus gek genoeg hetzelfde! De eerste Provera kuur, werd op dag 3 erna ongesteld. Inmiddels tweede kuur achter de rug en het is nu dag 5 en het is heeeel lichtjes begonnen, maar dat telt nog niet mee vind ik. Hoop dat het snel doorzet... dus ook bij mij duurt het ineens langer! In de bijsluiter staat ook 3-7 dagen na de laatste tablet dat het op gang kan komen. Zit je op dag 8, dan zou ik inderdaad even bellen...

@Mvdk: ja je NOD is de eerste dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden. Spannend hoor!! Je moet nog even geduld hebben pff ;)

3. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Helaas samenlevingstest negatief geen zaadcel ggevonden . slijmvlies was troebel en niet rekbaar. Morgen avond klussen was de opdracht...

4. sunshineS1976

@Jupje: shit!!! En nu??? Kunnen ze iets doen? Je hebt zo'n mooi ei klaarliggen!!

5. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Morgen avond klussen en 19maart bloedprikken. Dan de woensdag afspraak bij fertiliteitsarts met hopelijk positief nieuws en anders volgende ronde weer samenlevingstest

6. sunshineS1976

Hmz ok... er kan geen handje geholpen worden dus?
    Het slijm zou vanzelf helder en doorgankelijk moeten worden naarmate je ei gaat springen of?
    Laten we hopen dat de natuur een handje meehelpt en het klussen morgenavond een succes wordt!

7. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Gaan de eerste ronde ni extra doen denk ik.las op internet ook dat het precies op het goede moment getest moet worden. Misschien is het een dag te vroeg

8. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ jupje, he wat jammer joh! Maar ik had ook gelezen dat zo'n test heel gevoelig is, hopelijk was de timing inderdaad gewoon niet goed..
    Ik hoop voor je dat je de 19e gewoon heel goed nieuws krijgt en helemaal geen volgende ronde hoeft!

xx

9. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Ik hoop het! Vanmorgen een mooi lachend gezichtje op de ovulatietest spannend!!

10. sunshineS1976

Nou Jupje: jou zien we hier de rest van de dag niet meer terug ;)
    Klusze! :D

11. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Haha krullie de hele dag is wel erg lang . vind het wel spannend. Las net ergens anders dat je ongesteld bent geworden. Er zitten bij jou wel veel dagen tussen pfpff zou gek worden. Hopen op een mooi ei. Heb jij all een samenlevingstest gehad?

12. sunshineS1976

Uitgeklust Jupje? :D

Eindelijk is mijn ongi nu echt doorgebroken ja, dus vanaf dinsdag aan de Clomid. Morgen ZH bellen voor een echo op CD10.
    Zaten inderdaad best wat dagen tussen... ook voor de provera kuur heb ik nog 2 weken gewacht omdat we toen op vakantie gingen. Had nu dus al veel verder kunnen zijn... Het kan ons niet snel genoeg gaan toch? Ik hoop ook op een mooi ei ...
    Ik heb geen samenlevingstest gehad, heb de gyn er ook niet over gehoord... bij het ene ZH doen ze dit direct, bij het andere pas na een paar maanden als er nog geen zwangerschap ontstaan is. Ben ook wel benieuwd of dat er bij ons goed uitziet eigenlijk. Zou ik erom kunnen vragen?

13. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Krullie, vragen kan altijd toch.. Bij mij heb ik er ook nog niks over gehoord maar inderdaad het verschilt met alles per ziekenhuis..

@jupje, succes vandaag he ;)

14. sunshineS1976

@mvdk: wanneer is jouw NOD???

15. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    Voor nu even uitgeklust morgen ochtend nog maar een poging wagen. Te vaak is ook niet goed hè. heb ook buikpijn en beetje bruin bloed verlies gehad.
    Vragen voor zo een test kan altijd!

16. sunshineS1976

Nee elke dag schijnt ook weer niet goed te zijn ;)
    Om de dag, dan zijn de zaadcellen ook goed!
    Nu duimen dat de zwemmertjes hun werk goed doen! :D

17. mvdk

mvdk Actief lid

Jan 24, 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Krullie, goeie vraag :) omdat het vorige keer te vroeg was hebben we geen idee voor deze keer, maar dag 28 is volgende week zondag.. Maar vrijdag is de test in het zh al dus dan weet ik het zeker :)
    Jij aan het wachten op een perfect ei:)

@jupje, te vaak is inderdaad niet goed nee, dan hebben die arme zwemmertjes geen kans meer ;)
    Beetje bloed gehad joh? Heb je dat vaker rond je eisprong? soms hoor je het bij een innesteling ook wel maar dat lijkt me een beetje vroeg toch?

18. sunshineS1976

aaaah mvdk: vrijdag!! Jeetje spannend zeg!!!!
    Dat wordt duimen draaien en hopen en fantaseren en verlangen en en en ...!

19. Moefoe

Moefoe Actief lid

Jul 7, 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hee allemaal,

Hallo alle nieuwe schrijfsters.:)

Ik heb redelijk wat mee gelezen, en ik weet dat krullie mag beginnen met clomid kuur en dat jupje rond het ei zit, maar van de rest ben ik het spoor even bijster. Hoe is het met jullie? Wie zit er allemaal op het wachtbankje?

Ik ben inmiddels overgestapt naar een ander zieken huis. Hier in de buurt. En de intake gehad. En een recept mee gekregen voor clomid 100mg. En een kuurtje provera om ongi op te wekken.

Maar omdat we hadden uitgerekend dat als ik meteen die proverakuur zou gebruiken dan zou dat niet uitgekomen zijn omdat manlief dan weg zou zijn. En in je eentje een kindje maken gaat zo moeilijk.:p Daarom gewacht op eigen cyclus. We hebben 1 keer maar kunnen klussen in de vruchtbare dagen. En ik weet eigenlijk zeker dat ik 3 of 4 maart m`n ei heb gehad. Ik liep bijna krom van de pijn. Normaal heb ik een heeeeele korte Luteale fase. Iets van 5-6 dagen. Maar nu zit ik al op 7 so far so good dus. Heb wel een continu rommelende onderbuik/baarmoeder. En ik ben best moe. Oja en mijn tepels doen super veel pijn. Maar goed dat kan gewoon bijgeloof zijn.:D

Weet een van jullie als je een korte Luteale Fase hebt wanneer ik dan kan gaan testen?

Ik heb van die kruidvat testen in huis, en moet dat perse met ochtend urine?

Liefs Moefoe

20. sunshineS1976

Moefoee! Wat leuk om weer iets te lezen!
    Dat klinkt spannend allemaal zeg!! Geen idee wanneer je kunt testen met een korte LF. De meeste zwstesten kun je al 4 dagen voor NOD gebruiken, dus over een dag of 4 zou je dan toch al een testje kunnen wagen!
    Spannend zeg, ik ga heeeeel erg voor je duimen dat het nu zo spontaan is gelukt!!

Share This Page