ja!! Ik heb vandaag trouwens multivitaminen gekocht voor de zwangere vrouw. Daar zit alles in wat je nodig hebt en dus heb ik nog over: - Etos zwanger worden capsules - Vol potje vitamine D kauwtabletten - Een aantal strips foliumzuur Kan ik er toevallig iemand blij mee maken?? Anders ligt het hier ook maar te verstoffen
Aaahhh neee zwanger worden van etoss als ik er al aan ddenk meot ik al bijna huilen rot vitamines... Btw me borsten doen echt zeer ik kan er niet eens op liggen zo pijn doen ze. Ik heb vanmiddag ff nieuwe bh's gekocht bij een honkemuller outlet hier..echt super handig hahaa was vandaag laatste dag ik heb 3 bh's gekocht en en bijpassende stringeling hahaah kon bij die andere geen bijpassende meer vinden en ook nie in me maat..maar al met al heb ik maar 28 eurie betaald ipv 75 ofzo...dus mochten we misschien toch naar een volgende ronde gaan kan ik manlief misschien wel blij hiermee maken in de slaapkamer hahaahaha
Heel goed teken MamaMarouan!! Das geen geld zeg voor 3 bh's en string!! Heb ik ook gedaan hoor toen we net in de MMM zaten; wat leuke lingerie gekocht Maakt het "moeten" toch weer net iets anders soms haha
Ik heb nog een testje liggen van clear blue, waar je ook kan berekenen hoever je in bent. Iemand? Foliumzuur mag je gewoon blijven slikken Krullie. Volgends mij tot je 3e maand van je zwangerschap! Ik slik het iedere morgen. Mensen, ik ga naar bed. Morgen ochtenddienst en avonddienst. Moet er om 7:00 uur uit.
hello, wat is hier weer veel gekletst zeg!!! gezellig ik heb even 4 vraagjes aan degene hier die ook hormomen hebben gespoten... - ik moet 50 EH injecteren. is dat een normalen hoeveelheid om mee te starten ? wat hadden jullie ?? - ik moet toch beginnen met prikken op cyclusdag 3 ?? - op welk tijdstip spoten jullie? - op welke cyclusdag moesten jullie terug komen voor de eerst echo?? heel stom, maar ik vind het zo spannend en dan ga ik aan allerlei dingen twijfelen... zo van: ''had ik het nou wel goed begrepen? hoort het wel allemaal zo te gaan? '' morgen is de eerste dag waaaah spannend! @krullie, owh meid wat een verdrietig nieuws over je vader! gelukkig is hij er nog goed vanaf gekomen... sterkte met de situatie! enne... mijn duimpjes draaien ook voor iedereen hier!!! en voor mezelf stiekem ook een beetje
Kimmuh; ja! Als je er niks meer mee doet, dan wil ik hem graag van je hebben! Eergister en vanmorgen ovulatietest gedaan, wat denken jullie, is dit het 'moment suprime' of nog niet?
Nee nog niet positief hoor de ovulatie test! Ik duim ook voor alle dames hier! Ik moet nog 3 nachtjes slapen dan heb ik de echo. Daar duim ik ook voor!
@guusjes, hij is nog niet helemaal positief hoe hij hoort te zijn, die van mij waren precies even donker en de dag erna was hij een stuk lichter..
Precies guusje, nu elke dag aan de klus ! Ik ga zo weer een testje doen, maar moet nog tot half 11 wachten.. Gisteren was hij volgens mij al positief, maar ik test toch nog maar tot dinsdag zoals afgesproken in het ziekenhuis. Zo spannende tijd nu!
De test was alweer lichter, dus denk dat me LH piek gisteren was, nu wachten tot de eitjes springen, ben benieuwd of ik het voel..
Spannend Linssie! IK moet morgen weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd hoe groot mijn ei(tjes) nu zijn, afgelopen donderdag was is al 17mm! En als ie 2mm per dag groeit..dan moet ie morgen 25mm zijn!
@miranda: ik ga jouw vraagjes even beantwoorden meis! 1. Met puregon moet je erg voorzichtig zijn. Een kleine hoeveelheid kan er al voor zorgen dat iemand overstimulatie krijgt. Dat kan he, hoeft niet. Ieder lijf is anders. En overstimulatie (meerdere eitjes) wil je niet, want dan moet je daarna een hele maand overslaan. Het komt volgens mij best vaak voor dat iemand met 50 eh begint. Ikzelf begon met 75eh. Ik denk dat dit dan bijvoorbeeld ook met mijn lichaamsgewicht te maken heeft, omdat ik toch wat zwaarder ben. Dit sloeg bij mij niet aan en ik ging naar 100eh. Jij kunt ook ophogen tot 75 straks in de komende ronde. Maar als 75eh niet aanslaat, moet je weer Provera slikken voor de volgende ronde. Je mag niet in 1 ronde van 50 eh naar 100eh heeft de gyn verteld. Maar 50eh is normaal om mee te starten! Imno heeft hier ook succes mee dacht ik! 2. CD 3 starten inderdaad! 3. Ik spoot elke dag om 18.15 rond etenstijd. s Ochtends is het altijd een gehaast dus niet handig en later op de avond gaat ook niet altijd omdat we toch vaak s avonds weggaan naar familie of vrienden of uit. En af en toe hadden we een etentje dus kwam die 18.15 ook niet uit, maar dan spoot ik gewoon 1 of 2 uurtjes eerder. Heeft verder geen gevolgen gehad 4. Ik moest op dag 10 terugkomen, dus een week na het starten met spuiten. Nog meer vragen: stel ze hoor!! Mijn duimen draaien zo hard voor jou Jij hebt dit nu ook zo verdiend, jij bent nu aan de beurt!!! @Guusje: haha met je nieuwe boobs! Doe mij die cupmaat ook eventjes! Die van mij zijn door het afvallen juist geslonken van DD naar B . L Hopelijk gaan ze weer groeien! Geen verstand van ovutesten sorry! Denk dat je beter van die testjes kunt kopen met smilies. Dan krijg je een lachend gezichtje als het echt raak is. Die strepen zijn vaag! @Daan: jaaaaa bijna de echo! Oooh zo spannend!!! Ga aan je denken hoor! [FONT="]@Linda: als de test nu lichter is, is je ei waarschijnlijk gister gesprongen! En je hebt goed geklust ,dus kan niet missen!!! [/FONT]
Spannend, die van mij was vrijdagochtend 16 mm, groeit ook 2 mm per dag. Vanaf 18 mm kon die gaan springen !
Nee, geen echo meer nu.. omdat hij bij mij waarschijnlijk dit weekend zou springen. Moet nu afwachten. Volgens mij moet ik wel bloed prikken, maar door de blijdschap vergeten te vragen, dus maar even een mailtje gestuurd. Ja krullie zou best kunnen, voelde me gisteren niet erg lekker, maar niks in me buik gevoeld, nu heb ik ook spastische darm, dus is moeilijk te voelen. Wat ik nu wel heb is enorme gevoelige tepels, gewoon pijnlijk. Ja moet genoeg geklust hebben ! Tot donderdag om de dag, vrijdag dus niet en zaterdag en zondagochtend. Merk nu ook wat meer afscheiding te hebben. Het worden nu wel twee lange weken ben ik bang..