Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Miranda: ik heb tegen de gyn gezegd dat ik er tegenop zag om de pregnyl zelf te doen en zonder problemen belde hij toen naar een andere afdeling om een afspraak voor me te maken. Dus mocht je het niet zien zitten, vraag er gewoon om :)

2. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ linde, jaaaaa echo's ik ben gek op echo's haha

@ mirande, een kwartier is dan toch best snel, en wat krullie zeg je zal t over een paar daagjes wel gewend zijn..ik heb zelf geen verstand van prikken dus daar kan ik niet over meepraten

3. sunshineS1976

@Miranda: heb je trouwens wel 2 spuitjes bij de Pregnyl gekregen? Eén om de vloeistof op te zuigen en in het andere buisje bij het poeder te spuiten en een andere naald om alles te injecteren.

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh ok, ik wacht het antwoord van de verpleegkundige even af wanneer ik moet prikken want dat heeft ze me vergeten te zeggen. heb wel een prikbriefje meegekregen..
    Oh spannend dat spuiten.. ik ben niet bang voor prikken, maar als je het zelf moet doen lijkt me best eng..

Grappig ik werk ook in de zorg.. naja ben secretaresse in een ziekenhuis :)

5. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh lijkt me echt leuk secretaresse in een ziekenhuis, heb daar ook een keer voor gesolliciteerd..uiteindelijk moesten ze kiezen tussne een vrouw en ik en hebben ze toch voor haar gekozen...omdat ze beter in t team pastte. Zaten nl allemaal oude dames daar haha..nu ben ik hartstikke blij met me werk gelukkig..

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @krullie, die naalden en et spuitje krijg ik nog... die kreeg ik er namelijk niet bij in van de apotheek... ook stom maar goed, in het zh zeiden ze dat als ik het er niet bij zou krijgen dat ik het dan de volgende keer wel krijg van hun...
    en anders heb ik op mijn werk genoeg (spuitje + opzuignaald + injectie naald)

ik heb die pregnyl natuurlijk al even bestudeerd... maar die ampul met poeder. daarbij lijkt het net of die poeder vast zit...
    zeg maar als ik em op de kop hou beweegt het poeder niet... het zit niet allemaal los in de ampul... is dat normaal??

7. mrdam

mrdam Actief lid

16 mei 2011
    141
    0
    0
    zou iemand het lijstje voor mij willen bijwerken en me ook in het lijstje met leden willen zetten ik weet echt nie hoe het moet .
    ik werk ook in de zorg maar dan als verzorgende.
    wat doen de rest van de meiden eigenlijk voor werk,van een paar weet ik het wel....

8. sunshineS1976

@Miranda: klopt, dat poeder zit vast.
    Zodra je daar de vloeistof bij gaat spuiten, lost het direct op.

9. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    @krullie, oke bedankt :) hoef ik er niet over in te zitten dat mijn ampul niet klopt ofzo! :p

@mrdam, leuk ik ben ook verzorgende IG, in een verzorgingshuis voor oudere mensen...

ik ga nu maar weer es even naar mijn werk :)

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Allemaal werkZaam in de zorg? Haha

11. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Krullie & MvM: Ik reageer nu steeds met m'n telefoon, maar als ik thuis ben zal ik de echo foto's hier eens opzetten.

Ik werk als Onderwijsassistent op een basisschool. Heb een paar weken geleden te horen gekregen dat ik volgend schooljaar terug mag komen. Heel fijn want het lijkt me niet makkelijk om te solliciteren als je zwanger bent.

12. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl
    MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 4: hormonen spuiten + IUI
    MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm
    Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI
    Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, onderweg naar ronde 3 (100 mg)
    Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje.
    Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI
    Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg
    Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg
    Vlekkengek...
    Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl
    Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl
    Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger
    Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger
    Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid

-------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥
    (Naam + NOD)

Imno - 20 juni
    Moefoe - 22 juni

MamavanMarouan - 28 juni
    -------------------------------------------------------------------------------------
    ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥
    (Naam + welke afspraken er staan en wanneer)

MissMiranda
    29/6 follikelmeting op CD8
    Linssiejj, 19-6 echo, follikelmeting
    Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk
    MamavanMarouan, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken
    Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling
    Julia 6 juli - echo om miskraam te bevestigen en om vervolgstappen te bespreken :(
    Ukkie87 26-06 FM

Guusje27 follikel meting : 21-06
    Kimmuh, 5 juli eerste echo *

Mvdk, 12 juli eerste echo bij de gyn
    ------------------------------------
    ------------------------------------------------
    ♥ ZWANGER ♥
    (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing)

Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend.
    Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend
    Vlekkengek,
    Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing
    mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend
    Kimmuh, (Uitgerekende dag komt nog.)
    Krullie, uitgerekend: .... , geslacht nog niet bekend
    Mvdk, uitgerekend?Volgens internet 28 feb 2013, geslacht verrassing

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mrdam, wat kan ik bij jou neerzetten. Weet niet meer precies de datums etc. Dan kan ik het verwerkenvoor je

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even vraagje hadden jullie rond eisprong ook zo'n zere borsten?

15. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohh linsiejj, vanaf me eisprong heb ik al super last van me borsten. De laatste paar dagen wordt het steeds erger, me man kan er niet eens aanzitten zo'n pijn doet het en ik kan er ook bijna niet opliggen. Het lijkt wel of ik borstvoeding geef zo gigantisch zijn ze..pffff

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja dat is bij mij ook het geval.. Lijken ook een stuk steviger etc.. Maar erg pijnlijk inderdaad!

17. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa idd, btw ik las net hier ergens op het forum dat de kans op zwangerschap groter is als de vrouw klaarkomt nadat de man de zijne heeft gekregen. Omdat na het klaarkomen haar vrouw de baarmoeder ff dichtgaan zodat de guppies er niet uit kunnen komen ofzo.. Zou dat nou waar zijn hee...?? Ik heb altijd dat ik klaarkom voor me man zou ik daardoor nog niet zwanger zijn ahahahahahah..Zal wel onzin zijn maar vraag t me toch ff af

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Haha ik heb hem ook altijd voor me vriend..

19. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    lins, je hebt nu 2 eitejes dus je hebt dubbel kans. Het zou toch leuk zijn als je een tweeling zou mogen krijgen. Wel dubbel zo zwaar maar dubbel zo waard toch :) PRACHTIG

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    MvM: ik heb altijd geroepen dat een tweeling mij geweldig lijkt.. maar inderdaad het brengt risico's met zich mee en het wordt dan een zware zwangerschap..
    Ik zie het eigenlijk niet als een dubbele kans, stom he.. Want ik lees bij meerdere meiden dat ze meer eitjes hadden en niets bevrucht, nou hadden de meeste wel via iui.. maar we doen er alles aan en hopen dat we komende maand een positieve test in handen hebben.. Dat hoop ik voor jou ook!
    Ik zei tegen mijn vriend: kun je me niet knock-out slaan de komende twee weken haha.. En dan komt erbij kijken dat ik deze week vrij ben, dus ben er nu constant mee bezig! Maja woensdag ga ik naar mijn schoonzusjes (tweeling:)) en donderdag komen mijn vriendinnen eten, dus genoeg afleiding.. En dan volgende week de hele week werken!!
    Jij hoeft niet meer zo lang te wachten zo te zien.. jou NOD is al over 3 dagen :O!

Deel Deze Pagina