dus volgende keer eerst de man maar plezier hebben en dan pas ik haha...een keertje proberen dan... @kimmuh, gelukkig ziet alles er goed uit zeg. Over een paar weken zal je een groot verschil zien en zie je al een echt mensjee...schatttigggggggg @krullie, ben benieuwd of je al snel langs mag komen. Ga je haar ook nog vragen of je bij haar moet blijven je hele zwangerschap of dat je binnenkort ook naar de verloskundige mag. had je trouwens je dokter nog gebeld om door te geven dat je zwanger was want dat vroeg je nog ivm je medische dossier?
@ guusje, wat spannend heee bijna niet te missen nee. Ik hoop dat we over 2 weken allemaal zwanger zijn hahahaha..
Mrdam.. Een meisje, gefeliciteerd Guusje.. Ik zei toch dat het goed kwam, een ei van 28 mm een nieuw record in ons clubje Kimmuh.. Hopelijk is je onzekerheid iets afgenomen, nu op naar 5 juli mvm.. Maak er maar 3 weken van dan doe ik ook weer mee Morgen om 14:00 weer follikel meting, pff het heeft weer zolang geduurd, eerst 14 dagen wachten, ongesteld worden, weer 12 dagen wachten voor de echo, zijn we alweer een maand verder. Waarschijnlijk heb ik 2 Juli IUI (als het weer op CD18 net als de vorige keer is) duimen op goede guppie's van mijn vriend !!!!!!
@ukkie, okeee we maken er een maand van dan maar..dan weten we allemaal waar we staan.... Ik duim met je mee voor goede guppies.....
@Ukkie: spannend weer meis de fm!! Ik ga voor je duimen! Maar ga ervan uit dat het niet nodig is, er wachten 1 of 2 mooie eitjes!! @all: Ik heb de gyn gebel en het "protocol" is pas een eerste echo rond de 8 weken. Boehoe! Ben dus pas voor 24 juli ingepland en moet nog 4 weken geduld hebben... Hoop maar dat alles goed is en goed gaat dan, een paar dagen later vertrekken we op vakantie... Nog 4 weken in de zenuwen! Maar als ik nou erge buikpijn of wat dan ook krijg, bel ik gewoon dat ik eerder moet denk ik.
Ja als je iets hebt waarvan je denkt dat is niet goed gewoon bellen! Waarom ik het had, die steken geen idee.. Er is verder niets! Mocht ik het weer krijgen moest ik contact opnemen, en moet rustig aan doen.... Dan nu maar niet de trappen op en neer rennen, maar met de lift, op rustig lopen.. 5 juli moeten we terug, maar krijg ik weer een inwendig echo. Manlief gaat dan mee, hij is ook erg benieuwd! Nu ik eenmaal bij de gynaecoloog in behandeling ben (geweest) moet ik hier dan ook gehele zwangerschap bij blijven of niet? Bedankt iedereen voor het meeleven! Doet me goed!
Normaal gezien ga je op een gegeven moment toch naar een verloskundige kimmuh @krullie, spannend nog 4 weken maar ga maar gwn van het positieve uit, zolang je maar geen gekke dingen doet hahaa
@kimmuh, fijn dat de pijn die je voelde niks ergs was, nu in spanning wachten tot de echo! @krullie, zo jij moet lang wachten op de echo, ik mag al met 7 weken haha grapje hoor, al het wachten duurt zo lang he! @ukkie, succes met je fm! @mvm, ik had ook begrepen dat klaarkomen na de man idd zou kunnen helpen, toch maar proberen, alle beetjes helpen toch @miss miranda, jij moet nu toch dagelijks spuiten? Hoe gaat het?
@mvdk... ja klopt, strakjes voor de tweede keer... de eerste keer was eng, mn vriend heeft het uiteindelijk gedaan... straks zelf proberen, maar als ik het nog steeds zo eng vind dat mijn vriend het weer voor me
Ahhh mooie berichten weer! Fijn dat de echo goed is! Kimmuh!!! N paar mooie eitjes klaar voor de bevruchting!!! En dames wachten op de echo!! T is echt killing! Ik ben woensdag 8 weken, ook idd volgens protocol!!!! Zo spannend, alles vliegt door m'n hoofd... Ik ben misselijk, m'n borsten doen met vlagen zeer, ben moe!!! Vind t allemaal niet erg als de echo maar goed is!!!! Ben bang voor missed abortion, dat er n vruchtje van 6 wkn zit zonder hartslag.... Geen bloedverlies, geen buikpijn.... Of straks zijn het er 2.... Dat zou ook n shock zijn.... Of is de termijn niet goed :s of of of of.... Nou nog 2 nachtjes!!!
@daan, ach meid wat een zorgen he! Gelukkig weet je over 2 dagen wat meer! Ik heb zelf ook honderden1 zorgen nu, het is gewoon zo spannend omdat je tot die eerste echo niet zeker weet of het in eerste instantie wel echt gelukt is en er een levendje embryootje op de goede plek zit. Maar laten we er vanuit gaan dat het gewoon goed is! ik duim voor je! @miranda, fijn dat je vriend het kon doen, het voelt toch heel onnatuurlijk om jezelf te prikken. Maar ik denk dat het uiteindelijk je wel lukt joh! Succes..
daan, meid ik wou dat ik kon zonder dat je wat rustiger word vanbinnen, maar ik denk niet dat het gaat lukken, ofwel ? haha, ik duim voor je dat je deze 2 dagen nog goed doorkomt het is vast helemaal top straks bij de echo, en dan zal je zien dat het et wachten waard is. @all, het spuiten ging vandaag al weer een stuk beter! mn vriend heeft et nog wel gedaan, maar dit keer heb ik wel gekeken, en het was binnen 5 minuten gebeurd ipv een dik kwartier zoals gister wel voelde ik het prikje dit keer meer dan gister, maar het was niet pijnlijk ofzo... misschien durf ik morgen zelf ik moet vrijdag voor de eerste echo, op CD8, want cd10 valt op zondag, daarom vrijdag al... ik ben benieuwd, kan je eventueel al iets zien op cd8 als het aanslaat?? xx
Miranda, voor wat moet je eigenlijk spuiten?? Ik heb e echt geen verstand van dus sorry.. Is dat om je eitje te laten groeien??
mvm klopt ik spuit puregon om een eitje te laten groeien als ie groot genoeg is spuit ik pregnyl om hem te laten springen na die pregnyl spuit krijg ik IUI, de guppies van vriendlief worden bij mij geinsemineerd... en dan maar hopen dat het raak is
@miranda, oohh zoo okee nu snap ik het..Hopelijk dat het deze keer raak is. het is wel handig zo die pregnyl dan weet je precies wanneer die springt..Het is natuurlijk niet leuk om al deze dingen te gebruiken maar we mogen maar blij zijn dat er dit soort dingen zijn die ons kunnen helpen.
@ Guusje: Wat goed dat je zo'n groot ei hebt! Nu hopen dat je over 2 weken een mooie test in handen hebt. @ Krullie: Pff pas over 4 weken een echo, dat is inderdaad een hele onzekere tijd. Ik moest eigenlijk ook met 8 weken de eerste echo, maar omdat ik dan op vakantie was mocht ik gelukkig een weekje eerder komen. @ Kimmuh: Ik denk niet dat je de hele zwangerschap bij de gyn hoeft te blijven. Bij mij zeiden ze toen de eerste echo goed was, dat ik vanaf toen gewoon naar een verloskundige kon. @ Daan: Morgen je echo! Spannend!! Snap je onzekerheid heel goed. Had ik bij de eerste en bij de tweede echo allebei. Maar ik lag nog geen minuut en de gyn/verloskundige riep al dat het er goed uitzag. Dat was heel fijn.
@linde, wat SUPEEERRRRR deze echoo...heeel schattigg..!!!echt zo schattig opgevouwen hahah..Die beentjess...liefffff