daan, oeeeh nu komt je echo wel heeeeel dichtbij spannend! komt helemaal goed meid! linde, wat een prachtige foto! geniet ervan meid! julia, respect voor jou! je bent een sterke vrouw mvm, dikke kans dat jij nu gewoon zwanger bent ik zeg testen ukkie, woow wat goed joh! en al weer snel een iui dus,.. deze keer is het vast raak ik duim voor je! linsie, vervelend hea dat wachten! nu maar hopen dat het wachten beloont wordt guusje, heb jij die pregnyl zelf gezet?? *VERTELVERTELVERTEL* ik ben benieuwd want ik moet het straks ook doen @all, ik ga het spuiten vanavond zelf proberen
Oke, ik ga testen maar kan ik dan niet beter wachten om t met ochtend urine te doen of maakt dat nie uit??
@missmiranda ja super vervelend dat wachten.. Hopelijk wordt het beloond.. En hopelijk bij jou ook snel! Dat spuiten bij jezelf lijkt me ook best eng... @MvM spannend zeg.. Ben benieuwd!
mvm, volgens mij als je nu niet meer te veel drinkt en dan wacht tot je moet plasssen, dan kun je wel testen... maar je moet jezelf nu niet gaan voltanken zodat je over 10 minuten moet plassen, want daarmee maak je je plas heel ongeconcentreerd.... toe maar... wij wachten wel
Hahah miranda wat lieff dat jullie wachten.. Ik heb net een kop koffie op en ik moet nog tot 17.00 werken. En dan moet k nog ff naar de stad wat kopen en dan ga ik naar huis en testen.. Dus dan zal het wel goed zijn hahhaaha....
jawel, maar nu niks meer drinken hoor haha, ga ik jou hier zitten vertellen wat je moet doen... je moet alleen de dingen doen waar je je zelf goed over voelt hoor meid...
Ooh ja meiden ik heb ook het e-book van Oei ik groei maar dan over de zwangerschap. Ook leuk om te lezen (en voor de nog niet zwangeren om alvast te hebben). Als je interesse hebt, stuur even een priveberichtje met je emailadres. En ooh ja 2 kennen jullie pinterest? Echt super leuk om ideeen op te doen voor gave fotos van je zwangerschap, kleding, of inrichting van je babykamer. Ook voor je eigen huis of kleiding of wat dan ook hoor. Echt leuk! Succes MvM!! Spannend!
@ Juliave: wow meid, ik heb echt bewondering voor je hoe sterk jij bent! Lijkt me niet makkelijk om hier al die verhalen te lezen van meiden die zwanger zijn. Mijn moeder lijkt wel iets aan te sterken gelukkig. Wel is ze af en toe warrig. Ze heeft gisteren een MRI scan gehad en daaruit bleek ook dat debet gezwel in de hersens wel iets is gegroeid. Daarom hebben ze de bestraling vervroegd, die krijgt ze nu donderdag. Hopelijk gaat dat helpen. @ MvM: Spannend dat je zo gaat testen! @ All: bedankt voor jullie lieve reacties op m'n echo. Het was echt heel bijzonder om te zien. Vooral toen ie zich op een gegeven moment op z'n zij draaide, zo schattig!
Nou witter kan een zwangerschapstest niet zijn...helaas, zoals ik al dacht...nu maar wachten op me ongi en weer clomid slikken..
Van mij mogen de rode duivels vandaag nog komen hoe eerder hoe beter...dan is de volgende ronde weer sneller voorbij
Juliave respect voor jou idd!!! Mvm, meen je dat echt?! Had ik totaal niet verwacht! Je klinkt heel zwanger.... Maar als t idd niet positief is dan maar snel ongi!!! Ik snap goed hoe dit voelt! Ik heb maandsalaris uitgegeven aan testen, allemaal - Snik!!! Veel sterkte!!!
@ daan, jaa niets te zien hoor heb zelfs t hele stripje eruit gehaalf haahaha zag alleen dat streepje wat paars moet kleuren...en omdat ik te lang bleef kijken naar het andere controle streepje was ie helemaal in me netvlies gegaan ahahahaahah waardoor het net leek of er echt een streepje stond..mwat natuurlijk niet zo is..heb nog nooit in me leven een positieve test gehad zelfs nie bij me eerste haha..heb ook super veel geld uitgegeven aan allerlei testen..nou hopen dan maar voor de volgende ronde..dan nog maar meer klussen haha.
@mvm, balen meid, weet niet waarom maar ik dacht et echt bij jou! maar goed, op naar de volgende ronde, laat die ongi nu maar komen inderdaad... dat gevoel herken ik heeeeeel erg @all jeeeeeej ik heb zelf gespoten! en ook nog binnen 10 minuten ik vond het wel eng. maar ik heb et gedaan, met een steunende vriendlief naast me! ben stiekem wel een beetje trots op mezelf
@ miranda, wat goed van je zeg..!! Helemaal zelf gedaaan, straks gaat het steeds makkelijker..appeltje eitje voor jou toch
@Juliave: het is jullie ook zo gegund meis! Ik vind het erg sterk en knap van je dat zo medelevend naar iedereen kunt reageren. Wat je geeft krijg je ook terug, onthoud dat maar. Jullie wondertje gaat zich snel aandienen! Iedereen zou wel zo'n lieve mama willen hebben @Miranda: goedzooooo Trots op je!! Knap dat je het zelf hebt gedaan zeg, respect!! Die Pregnyl kun jij ook de baas! Nog een paar keer en dan heb je een prachtig ei! @MamaMarouan: meis wat balen zeg *knuff* Ik had inderdaad iets heel anders verwacht!! Laat die ongi maar snel komen, dan kun je snel weer verder! Volgende ronde moet 'm gaan worden! Je lichaam heeft nu even kunnen oefenen, volgende ronde voor het echie! @Daan: meis zo spannend! Hoe laat moet je? Wel snel het goede nieuws vertellen en een foto showen he?! @all: net op kraamvisite bij de (nieuwe) buren geweest. Kreeg het prachtige kereltje meteen in mijn armen *smelt* Het is zoveel makkelijker te verdragen nu ik weet dat wij ook een klein wondertje mogen verwachten... Ik denk aan jullie meiden en heb er het volste vertrouwen in dat hier binnenkort iedereen op roze mag! Knuff!!
Dat lijkt me inderdaad ook een stuk makkelijker nu je zelf ook zwanger bent ! Hopelijk lukt het volgende maand inderdaad bij jou MvM,, Ik heb verder niet veel te melden. Gebeurt nu niet veel..