Houd je het afwachten nog een beetje vol Linda? Wat denk je zelf trouwens? Positief gevoel?? Ik denk dat je echt een hele goede kans maakt!!
@ MvM: hè wat balen meid! Het klonk inderdaad veel belovend. @ Miranda: goed van je dat je vandaag zelf hebt gespoten. @ Daan: ben benieuwd hoe jou echo er morgen uitziet! Veel plezier!
@krullie, vanaf welke CD zie je of het de puregon aanslaat op de zFM?? of is dat niet te zeggen... ik moet op CD8 (want CD10 is op zondag) maar ik ben zo bang dat er dan nog helemaal niks is.... ik raak trouwens steeds in de war... er is een linde er is een linsiie en er wordt gesproken over linda... waahh
Ik heet wel Linda haha..bijnaam linssiejj.. @krullie nou dat wachten daar wordt je gek van. Ik had een heel goed gevoel totdat ik de cijfers zag dat er een kans van 20% was etc. etc. Ik maak mezelf helemaal gek haha. Straks dacht ik weer van waarom kan het ook eigenlijk niet gewoon raak zijn. Maar goed moet het afwachten. De eitjes waren goed, het slijmvlies was goed, gUppies zijn goed, nu moeten ze nog samenkomen en hopen dat het een goede eisprong was..
hahaha dan zal ik ik voortaan Linssiee voortaan wel bij dr nickname aanspreken, inderdaad wel verwarrend Ik moest op dag 7 terugkomen en bij mij was er tot dag 14 niets te zien en daarna binnen 3 dagen van 10 mm naar 18mm. Raar lichaam Maar het is goed dat ze vroeg kijken, want het kan zijn dat jouw lichaam er heel goed op reageert en ze bijv meerdere eitjes rond de 10mm zien en de dosis moeten gaan verlagen of het afbreken wegens overstimulatie. Daarom willen ze er vroeg bij zijn.
@Linssie: inderdaad 20%... maar genoeg meiden die dus wel de 1e ronde met Clomid (zijn er genoeg op het forum!) of 2e zwanger raken! Houd je vast aan de cijfers dat 80% van de stellen binnen 6 maanden met vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger is Zoals ik blijf zeggen: er gaan zoveel processen vooraf aan het moment dat je een positieve test in je handen hebt... er kan nog zoveel fout gaan. Het is echt heel speciaal en echt een wonder als iemand zwanger raakt. Het is allemaal niet vanzelfsprekend.
aaaah, balen MVM...inderdaad snel maar die ongi, dan op naar de volgende ronde! Miranda: you go girl! Trots op jezelf zijn! Volgens mij heb ik nu mijn eisprong, maar manlief is er nog niet...over een uurtje is ie thuis, dan maar snel het bed weer induiken!
@krullie oke, nou ik ben benieuwd naar mijn cd8 a.s. vrijdag we zullen zien... @guusje... ik ben echt super benieuwd naar jou ervaring van het zelf injecteren van pregnyl... zou je me willen vertellen hoe wat waar... jou ervaring erover... ik zie echt tegen die pregnyl op namelijk
MvM.. Wat balen Meis.. Snel door naar de volgende ronde, of heel misschien op je NOD nog eens testen met ochtend urine! Knuf Miss Miranda.. Trots op je
Miranda; de pregnyl is echt heel makkelijk en je voelt het nauwelijks, je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn! Je gaat gewoon zitten,pakt een huidplooi,net onder je navel, daar zit ook het meeste vet, en je steekt de naald er in. Hij glijdt er zo in, en je spuit de vloeistof langzaam leeg. Heb je de handleiding erbij gekregen? Anders kan ik die naar je mailen? Succes,en maak je vooral er niet te druk over,het is zo gepiept en doet echt geen pijn! Achteraf zul je denken: oooh,heb ik me daar nou zo druk om gemaakt? Je kan het! Liefs Guusje
Jaaaa!!!! T is goed!!!! 8 februari 2013, is nu de datum!!! Hartje klopt! 7+5 Net ook de toiletpot even goed bekeken..... Voor t eerst! Maar wel voor t goeie doel....
Mag ik even tussendoor nog wat vragen? Ik snap namelijk iets niet. Volgends de gynaecoloog ben ik 4 a 5 week.. Alleen geeft internet aan dat ik 3 weken en wat dagen ben.. En vorige week met de test ook 2-3 week.. Iemand die me het een beetje uit kan leggen? @Daan mooi dat alles goed is, nu genieten dus!!
Daaaaaan!! Wijffie!!! Van harte!!! Wat fijn dat alles goed zit zeg!! Wanneer is de volgende echo? Heb je een foto? Geniet!! @Kimmuh: je moet niet rekenen vanaf je eisprong, maar vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. De digitale CB geeft de conceptiedatum aan, dus wanneer je ei bevrucht is of gesprongen is. Daar moet je nog ongeveer 2 weken bij optellen en dan zit je aan je totaal aantal weken. Die 2 weken krijg je er gratis bij Dus als de CB test 2-3 weken aangaf, ben je inderdaad tussen de 4 en 5 weken zwanger. @all: Ik voel me sinds gisteravond laat helemaal niet lekker. Ontzettend veel buikpijn gehad wat ik echt weg moest puffen. Had ook diarree... dus ik hoop maar dat het mijn darmen waren. Maar ik kon dat niet met zekerheid zeggen. Echt helemaal in mijn onderbuik, echt onder mijn navel. Net op mijn werk heeft het ook een half uur hevig aangehouden. Werd er echt niet lekker van. Maak me dan echt zorgen... lees wel dat buikpijn vaak voorkomt als je zwanger bent, maar toch...
Krullie, dat had ik ook behalve geen diarree, ik had ook enorme steken, buikpijn, zeurende pijn en was daarvoor gisteren naar de gyn geweest... Wat ze zeiden tegen mij is rustig aan doen! Oke dus als vorige week de test aangaf 2 -3 dan was ik 4 a 5. Dan zit ik volgende week tijdens de echo rond 6 a 7? Rustig aan doen en bij twijfel gewoon bellen!
@krullie, zo weet je tenminste dat je lichaam druk bezig is. Het is helemaal niet erg dat je diarree hebt. Je moet gwn goed blijven drinken...Ik heb dat ongeveer 2 weken gehad toen ik zwanger was van marouan..En die krampen hielden ook heel lang aan door die diarree..die krampen kwamen en ze gingen weer weg echt heel irritant. Maar uiteindelijk na een tijdje gaat dit allemaal weg. Meestal is het de eerste 3 maanden...vooral moeheid had ik heel erg last van.. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt maar er is echt NIETS aan de hand.het klintk misschien raar maar zolang je niet bloed is er niets...Doe lekker rustig aan..komt goed meiss..xx
Krullie, dat had ik ook in het begin, dat zijn je banden die op gaan rekken..erg vervelend gevoel, maar hoort erbij en is niks ergs!