Dit is mijn eerste ei dus geen idee. Woensdag ook buikpijn gehad s avonds paar druppe bloed. Bij de arts na gevraagd wat het kon zi. Was normaal e eisprong maar kon niet aangezien het ei nog niet gesprongen was. Vandaag weer hetzelfde dus. Ik zou ook zo snel mogelijk een test doen hoor
@ moefoe, Hi! leuk dat je er weer even bent! Ik zou ook niet weten wanneer je kan testen met een korte LF, wist niet eens echt meer wat dat was, je hoort zoveel termen voorbij komen als je met zo'n behandeling begint. Maar heb het even opgezocht, dus ben weer op de hoogte Spannend hoor dat je nu op d7 na je eisprong zit, ook ik ga heel hard voor je duimen.. @krullie, inderdaad duimen, hopen en verlangen maar heb nu af en toe wat vage klachten die meestal gevolgd worden door mn ongi. Dan zou ik dus ook een hele korte LF hebben.. Dus dat wordt heel hard hopen, maar je weet het maar nooit misschien zijn het nu wel klachten van heel iets anders! @jupje, dan maar afwachten wat ze achteraf kunnen zeggen over het bloedverlies? Succes in ieder geval, hopelijk is dit eitje goed benut.. xx
Dames, hoe is het bij jullie? Lukt het wachten nog.... ik ben voorbij mijn NOD, had gister een stipje bruin gehad... Maar heb geen flauw idee wat normaal is bij mij. We zijn al een jaar bezig maar heb maar 3x een "menstruatie" gehad in een jaar. Menstruatie zonder eisprong. Deze ronde heb ik wel een eisprong gehad, dus heb geen idee wat ik nu moet verwachten.... Is dit bruine stipje een voorbode voor de menstruatie? ik durf niet eens te hopen op iets anders.... hoe zit dat bij jullie?
Mijn eerste officiele nod is pas eind volgende week. Ik heb dus geen id. ZONDAG eisprong gehad en vandaag stekende pijn onder de navel. Ik mi nod ook niet af te wachten volgende week maandag namelijk bloed prikken
@daanxyz, ook ik heb weinig ervaring met een menstruatie na een eisprong. Vorige maand zou voor mij de eerste keer geweest zijn en toen kwam het te vroeg en was er waarschijnlijk ook geen eisprong geweest. Maar toen heb ik wel overlegt met mn gyno, (het begon toen ook bij mij alleen bruin slijm, en de dag daarna begon het pas echt) en zij zei dat het ook een innesteling kon zijn.. Je hebt er niet zoveel aan nu want het is geen echt duidelijk antwoord maar zij zei toen (voordat ik echt ging vloeien) dat ik een test moest doen. Zou het gewoon proberen.. of je gyno bellen als dat mogelijk is.. xx
Hey allemaal! Ik heb zojuist mijn eerste dosis Clomid 100 mg naar binnen gewerkt... Ben toch weer licht gespannen merk ik. Volgende week dinsdag naar de gyn voor de FM... zo spannend, ben nu al nerveus gewoon. Ga zo balen als het weer niet aanslaat... @Jupje: fijn dat bloedprikken! Is het tenminste meteen duidelijk! Wanneer krijg je de uitslag daarvan? Dezelfde dag al? @Daan: er valt helaas geen pijl op te trekken... de ene heeft alle bijkomende ongi klachten en is zwanger, de ander voelt helemaal niets en wordt wel ongesteld, de één heeft een innestelingsbloeding van 3 dagen, een ander geen drupje... Pff!! Je kunt blijven speculeren, maar je zal er niets wijzer van worden... gewoon afwachten meid... hoe moeilijk dat ook is! Denk wel dat positief denken helpt, dus fantaseer er lekker op los hoe het is om zwanger te zijn en zwijmel alvast maar weg bij de mooiste babykamers
Krullie ik hoop dat je er niet veel laat van krijgt en er een heel mo eitje uit voorkomt . Ik krijg de woensdag de uitslag als ik weer naar fertiliteitsarts moet. Gaan daar dus of met een recept voor nieuwe kuur naar buiten of heel erg blij. Ik van het recept uit dan valt het minder tegen.
Wat fijn de reacties! Zo een bloedtest is wel heel handig! Dat wil ik ook wel had wel progesteron 1.5 week geleden geprikt. Maar geen b-hcg! Krullie85 ik snap je spanning helemaal! Je wilt zsm resultaat!!!! Jupje! Ik duim voor je! Minder Dan een week nog voor je! Ik ga morgen testen tenzij rood bloed... Want kon maandag eigenlijk testen... Maar durf niet! Door afgelopen jaar, heb zoveel testen gedaan, steeds teleurgesteld! Nu bruin stipje bloed, dus Ben bang om een neg test te krijgen...
daan, ik had precies hetzelfde als jij, ik mocht ook maandag testen maar uitgesteld tot dinsdag, zondag en maandag een bruin stipje en nu sinds gistermiddag megaongi. voordeel is wel dat mijn ongi niet meer opgewekt hoeft te worden dmv provera en ik direct weer verder kan vanaf vrijdag met clomid. veel sterkte meid, ik weet precies waar je doorheen gaat maar we gaan wel gelijkop, en nu op naar een roze test ! jupje, spannend vandaag !!!!! laat je het ons weten, zou zo leuk zijn als er een verassing in je buik zat krullie, spannend hoor, hoop zo dat het goed zit !! moefoe, ook spannende tijden bij jou zo te lezen, met gevoelige testen kun je al eerder testen (dag 10), maar miss is een paar dagen langer wachten wel beter, als er dan wat zit heb je direct een knaltest en hoef je niet te twijfelen. de rest ben ik een beetje vergeten , sorry dames er is ook zoveel om over te praten, en al die afkortingen moet ik ook nog even in mijn hoofd stampen
@ Krullie, ik hoop voor je dat je een super ei krijgt! En dat de clomid kuur aan slaat. Ik duim voor je. @daanxyz Je bent maar weinig ongesteld geworden zeg, heb je PCO als ik vragen mag. Ik hoop van niet. En wat balen dat je ongi bent geworden! Jij begint nu met een ronde clomid? Hoeveel mg? @jupje jeetje wat spannend!! @vlekkengek Ja op naar een roze test! Wat balen dat je ongi bent geworden. @mvdk Hoe is het met jou. Waar zit jij nu in je cyclus? Ik kon het even niet zo snel vinden. Hier ben ik in spanning aan het afwachten. Het is nog nooit zo spannend geweest. Afgelopen Maandag had ik 2 druppeltjes, nou ja het waren nog niet eens druppeltjes te noemen. Maar toen dinsdag morgen bij het afvegen roze/rood. En weer wat later klein beetje bruin. (sorry voor de details) Dus toen dacht oooh daar gaan we weer! Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dan was m`n luteale fase in ieder geval langer. Maar het hield weer op! Gelukkig dacht ik. En nu loop ik sinds dien bij ieder dingentje wat ik voel naar de wc. Hahaha. Ik heb ook nog even gebeld naar de fertiliteitkliniek en heb toen een verpleegkundige gesproken. Zij zei: zolang het nog niet doorzet is het goed en kun je van het weekend een test doen. Vanmorgen weer gecheckt en nog steeds niets. Wat ik me af vroeg: zou het ook nog iets anders kunnen zijn? Omdat dit een cyclus van mijzelf is. Dat mijn lichaam een beetje in de war is zeg maar. Maar ik heb echt mijn ei gevoeld én een ovulatie bloeding gehad. AAAAAAAAAAAAAAh ik maak mezelf helemaal gek. Het is gewoon afwachten en een test doen, daar komt het gewoon op neer. Help. Sorry voor het lange verhaal.
@ moefoe! Heb mijn eerste ronde clomid gehad, heb dus ook pco. Veel kleine follikels in ovaria, 3x menstruatie in een jaar, fsh/lh verhouding niet goed... 50 mg gaf goede eisprong op cd 18/19 maar helaas toch menstruatie! Vlekkengek, zwaar klote hè!!! Deze ronde wil ik perse dat t lukt Weet sinds deze week dat er 3 goede vrienden van ons 2e kindje krijgen, 3 stellen... Terwijl hun kindjes nog klein zijn... Merk toch enige teleurstelling bij mezelf....
daan, ja is echt niet leuk !! en dan vooral als er ook nog ander mensen steeds hun goede nieuws vertellen komt het als een harde steek aan. hopenijk is het ons hier allemaal snel gegunt en kunnen we genieten van de kleine krummels !! jupje, hoe ging het vandaag ??? heb net de clomid opgehaald van de apotheek, morgen weer beginnen !!! gister kwam ik terug van het zwembad en zat er een ooievaar te klepperen, op een mast midden tussen de huizen, zou haast een teken moeten zijn zou je denken laten we het hopen !!
Vlekkengek dat is zeker en teken! Hoop moet je houden Ik moet trouwens volgende week woensdag pas naar de arts. TYPE op mi tablet. En soms vallen woorden weg. Ik zit pas op dag15 van de cyclus en zondag eisprong gehad. Nu nog niet testbaar of het gelukt is. VOEL van alles in mijn buik maar let er ook erg veel op. Durf niks te hopen Wel erg fijn dat jullie mee leven
Ja! Gaan we weer gelijk op vlekkengek! Jupje! Hopen dat je snel positief nieuws hebt!!! Vlekkengek, stuur die ooievaar ook maar hier langs! Meiden! Hopen dat deze ronde beter zal worden!!! We willen hcg hier!!!
@Daan & Vlekkengek: meiden, wat k*t zeg dat jullie ongi zijn geworden Zo'n mooie eisprong, potverdorrie! Het had zo mooi kunnen worden, waarom nou niet "Gelukkig" kunnen jullie nu weer meteen door met Clomid en verlies je geen week met weer het opwekken van je menstruatie... maar het blijft k*t! Iedereen wil die roze wolk en elke maand is het gewoon weer een dikke vette teleurstelling als je ongi wordt... Ik ga in ieder geval voor jullid duimen dat er weer een prachtig ei komt en er een heel sterk zwemmertje is!! Leuk teken trouwens, die ooievaar!! Laat het geen toeval zijn! @Jupje: spannend, spannend, spannend... helaas moet je nog even geduld hebben... Als je je concentreerd op je buik en wat je nu het liefste wil, ga je inderdaad van alles voelen... We duimen voor je hoor! @Moefoe: oef! Dat is echt spannend... het klinkt namelijk gewoon echt supergoed!! Ik wil GEFELICITEERD gewoon zeggen! Wanneer mag je officieel testen?????? @all: vandaag een apart gesprek met mijn leerlingen (15-19 jaar) gehad, ze begonnen zelf over het onderwerp kinderen en vroegen zich af waarom ik er geen had en of ik ze (snel) wil. En toen begonnen ze allerlei dingen op te noemen waarom ik écht een kindje moet krijgen haha. Heb natuurlijk vrijwel niets prijsgegeven, maar vond het wel apart dat ze er opeens over begonnen...
Hoi allemaal, Ik ben deze cyclus voor het eerst met Clomid begonnen en zou graag met jullie meepraten. Ik ben in december 2010 gestopt met de pil, toen een paar keer ongesteld geworden en vanaf april bijna helemaal niet meer. In november doorgestuurd naar de gyn en daar is na een aantal onderzoeken PCOS geconstateerd. Nu dus begonnen met Clomid 50. Ik zit nu op cd 17 en moet volgende week bloed prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad. Ik ben ook begonnen met temperaturen en denk dat ik nog geen eisprong heb gehad omdat m'n temp laag blijft. @ Vlekkengek en Daan: Vervelend dat jullie ongi zijn geworden. Hopelijk is het deze ronde voor jullie wel raak! Voor een aantal is het nu een spannende periode lees ik. Hopelijk mogen jullie snel een positieve test in handen hebben!