lekker he als ze met dat ding drukken en porren...gelukkitg is me gyn altijd snel klaar. Het is nog een stagaire, ze moet nog leren moet je maar denken hahaha...Nou hopen dat ze nog flink doorgroeien dan..die 2 van 16mm die zouden dan zaterdag al 20 kunnen zijn toch..Ik denk dat je dan nog wat langer moet wachten voor je IUI, of doen ze dat al een stuk eerder voordat je ei springt? Sorry heb er niet zoveel verstand van, hoop voor je dat je eitjes nog sneller gaan groeien dat je maandag de IUI kan doen
Bij mij wordt de echo etc altijd door de verpleegkundige gedaan.. Heb de gynaecoloog nog maar 1x gezien aan het begin van de behandeling.. Maar vind het niet erg de verpleegkundige weet ook veel en doet het prima .. Lees namelijk bij jullie dat de meeste bij de gyn zelf komen.. Spannend zeg ukkie 2 eitjes en dan misschien maandag iui..
bij ons ben ik vanaf 4maanden ook niet meer verplicht om nachtdiensten te draaien, maar wil dit zelf nog wel blijven doen totdat me verlof ingaat ,het is een stuk rustiger snachts dus ken lekker me eigen ding doen en het zijn maar 3nachtjes om de week. ik krijg idd al een mooi buikje al zeg ik het zelf,mensen van andere afdelingen op me werk gaan het nu ook zien en spreken me dan aan, met trots kan ik nu idd zeggen dat ik zwanger ben.
ukkie: spannend hoor, ik hoop dat alles mooi groeit en dan maandag dé IUI! mrdam, o zit dat zo bij jullie, wij mogen het ook nog wel als we willen... maar ik ben niet zo dol op nachten. niet om de dienst zelf (die is lekker rustig) maar ik ben dan zo uit mijn ritme... lang last van. mvm + guusje, wat een schattige kindjes zeg! erg mooi ook! linsie, ik kom ook altijd bijde fertiliteitsverpleegkundige. de gyn zie ik alleen bij het bespreken van uitslagen of als er iets veranderd ofzo... @all. het spuiten ben ik nu helemaal gewend. het gaat prima, zonder aarzelen en zonder zenuwen. vanmiddag moet ik voor de eerste FM, dit is cd8... ik ben zeer benieuwd of er al iets te zien is. ik heb alleen nog nooit een positieve FM gehad, dus nu ben ik een beetje ''bang'' dat ook dit niet aanslaat maar opzich zou het nog niet heel erg zijn als er nu nog niet een mega ei is toch??
thanks Miranda! Weten jullie na hoeveel dagen na je ei de temperatuur omhoog gaat? IK heb maandagavond pregnyl geprik, dan had ik dinsdagavond of woensdagochtend mij ei. Vanmorgen is pas mijn temp gestegen, klopt dat?
ow sorry dat zou ik je niet kunnen vertellen... misschien even googlen?? ik ga zo naar et zh... 3 uur afspraak... duimen jullie met me mee?
Dames, hier fff een berichtje van mij..ik ben op me telefoon online dus kan nu niet alles goed lezen..beetje onhandig..vanavond ga ik ff uitgebreid op me lappie alles lezen. Maar wilde jullie ff melden dat ik nog steeds niet ongesteld ben..ook geen bruine afscheiding ofzo..heb wel heel laat me eisprong gehad dan..vind t zo raar terwijl ik de 14e een super positieve ovu test had..strangeee...nog maar ff afwachten..
Hoi Allen. Even een foto van moeders voor moeders! En een fototje van mijn kleine boef Heb net intake gehad, ze vond het wel erg goed dat de test nu AL positief was. Officieel had ze pas ''mogen'' testen vanaf volgende week, 7 juli.
Wat een leuke kinderen hebben jullie al . @ Guusje: Je temp gaat ongeveer een dag na je eisprong omhoog. Dit is volgens mij dan ongeveer 0,3 graden. Bij mij klopte dat ook goed. @ Kimmuh: Ik heb precies zo'n test van moeders voor moeders . Leuk dat je daar ook aan mee doet. @ Miranda: Ben benieuwd hoe het gegaan is met je FM. Hier gaat alles goed. Vanochtend bij de verloskundige geweest voor eerste controle afspraak. Heb een tas vol met informatie folders gekregen en wat zwitsal spulletjes. Erg leuk . Nu zijn mijn man en mijn schoonouders de kozijnen aan het schilderen. Ik mag niet helpen omdat ik zwanger ben. Errug vervelend .
@ uk ik heb eergister en gister getest, beide keren negatief dus het is nog steeds me menstruatie afwachten @linde, wat leuk zeg al die informatie nu kan je je lekker inlezen..je kan je ook al inschrijven voor 5 gratis babydozen..heeel leuk en ook vol met informatie en leuke andere dingen
hello daar ben ik weer... net dus voor de eerste fm geweest op cd 8 helaas nog niks te zien allemaal nog kleine eitjes... jammer! maar de verpleegkundige zei wel dat eht nog maar cd 8 is, dat is erg vroeg... normaal kom je op cd10 terug maar dat is a.s. zondag en dan zijn ze er niet... daarom wilde ze me vandaag al zien ipv maandag.. ze zei: ik durfe niet te wachten tot na et weekend, want sommige vrouwen reageren er heel sterk op, en dat is ook niet goed. daarom ben ik nu liever te vroeg dan te laat... maandag weer terug
♥ Leden + algemene info ♥ Krullie85, 27 jaar, 1e kindje, Ronde 4 met Puregon & Pregnyl MissMiranda, 21 jaar, 1e kindje, ronde 4: hormonen spuiten + IUI MamavanMarouan, 23 jaar, 2e kindje, 4-6 begonnen met clomid, 12/06 clomid aangeslagen, 1 ei van 18mm Ukkie87, 25 jaar, 1e kindje, Chlomid & IUI Juliave, 28 jaar, 1e kindje, Clomid, onderweg naar ronde 3 (100 mg) Kimmuh, 21 jaar, gaan voor 2e kindje. Mvdk, 24 jaar, 1e kindje, Clomid+pregnyl/ovitrelle+utrogestan en bij afwezigheid man IUI Daanxyx, 27 jaar, 2e kindje, zwanger met clomid 150 mg Linssiejj, 24 jaar, 1e kindje, 1e ronde clomid 50 mg Vlekkengek... Moefoe, 34, eerste kindje, clomid+ Pregnyl Imno, 30 jaar, eerste kindje, 1e ronde clomid 50 sloeg niet aan, nu 3e ronde puregon+pregnyl Jupje 26 jaar, 1e kindje, 2e ronde clomid 50 mg zwanger Linde 31 jaar, 1e kindje, 2e ronde Clomid 50mg zwanger Guusje27 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde met 50 mg clomid Mrdam, 1e kindje, zwanger ..!!!! ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ OP HET WACHTBANKJE + NOD ♥ (Naam + NOD) Imno - 20 juni Moefoe - 22 juni MamavanMarouan - 28 juni Linssiejj - 8 juli? ------------------------------------------------------------------------------------- ♥ NAAM +AFSPRAKEN/CONTROLES/FM's ♥ (Naam + welke afspraken er staan en wanneer) MissMiranda 2/7 follikelmeting op CD11 Daanyxz, 27 juni, eerste echo van de kleine ukkepuk MamavanMarouan, 26 juni telefonische afspraak uitslag bloedprikken Mrdam, 22-6 geslachtsbepaling Julia 6 juli - echo om miskraam te bevestigen en om vervolgstappen te bespreken Ukkie87 26-06 FM Guusje27 follikel meting : 21-06 Kimmuh, 5 juli eerste echo * Mvdk, 12 juli eerste echo bij de gyn ------------------------------------ ------------------------------------------------ ♥ ZWANGER ♥ (Naam + datum uitgerekend, jongen/meisje/verrassing) Daanxyz, 6-10 februari uitgerekend, geslacht nog niet bekend. Linde, 10-01-2013, geslacht nog niet bekend Vlekkengek, Jupje,01-01-2013. geslacht verrassing mrdam 22-11-2012, geslacht nog niet bekend Kimmuh, (Uitgerekende dag komt nog.) Krullie, uitgerekend: .... , geslacht nog niet bekend Mvdk, uitgerekend?Volgens internet 28 feb 2013, geslacht verrassing Mrdam, uitgerekend 22-11-2012, geslacht meisje
@miss miranda, CD8 is natuurlijk vroeg. Als je over een paar dagen weer gaat zullen ze stukken gegroeid zijn..!!
Ahh wat een schatjes allemaal ! Ik heb vanmorgen bloed geprikt, nu weer wachten tot maandag! Verder voel ik me niet erg lekker, dus denk dat ik het weekend lekker rustig aan ga doen..