Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@MvM: wat een prachtig kereltje!! Kindje van een NL mama en buitenlandse papa toevallig? Prachtige donkere ogen zeg!

@Guusje: lief mooi meisje zeg, schattig!

@Kimmuh: jouw meisje is al wat ouder, knapperd zeg!
    Ik wil me ook opgeven bij MvM. Waarom zou ze pas volgende week kunnen testen? Waarom komen ze dan al zo vroeg langs en kun je je al opgeven in je 5e week en meedoen vanaf de 6e?

@Miranda: je bent natuurlijk nog erg vroeg met dag 8. Goed nieuws is dat je er goed op reageert en in ieder geval geen overstimulatie hebt, das fantastisch. Als er nog niets gebeurd op dag 16 kun je gaan ophogen en komt er echt wel wat! Lekker door blijven gaan met spuiten, je doet het goeedd!

@Linssiej: lekker rustig aan doen meis! Wie weet waar al die kwaaltjes van komen ;)

@Ukkie: succes morgen met de fm! Hoop op zeer goed nieuws en een succesvolle IUI over een paar dagen!

2. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Miranda; maandag gewoon weer terug, dan zullen je eitjes vast wel groter zijn!

KImmuh; wat een moppie zeg, en nu al zo mooi poseren, haha.

Mvm; ik had precies hetzelfde met de vorige ronde, ook een posi test, en pas 2 weken later mijn eisprong gehad...raar he? Ik begrijp er ook nog steeds niet van..

Hier, vandaag erge steken in mijn buik, onderin aan de zijkanten..ik heb maar een strechbroek aangetrokken, gewone broek drukt echt erg nu! pff...

3. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie, ja mijn dochter is al 4.
    Omdat die vrouw van de intake vandaag met vakantie ging, ze wou voor de gene die het voor haar waarneemt met een schone lei begint. En niet naar de toekomstige moeders hoeft te gaan die zich al hadden aangemeld..

Zeg,

heb even een vraag

ik heb last van een beetje donkere afscheiding vanavond..
    Is dat normaal?

Heb ''normaal'' ook wel afscheiding maar is gewoon licht, onzichtbaar zeg maar, en nu is het iets donkerder....

Fijne aaf allemaal!

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    bedankt voor de lieve reacties...

ik ben natuurljk weer niet zo positief als jullie...
    het is inderdaad goed nieuws dat ik geen overstimulatie hebt... maar ik denk meteen weer dat er helemaal niks gaat komen ...
    stomme ik...

ik heb trouwens nu een spuitje + 2 naalden meegekregen voor de pregnyl... 1 opzuignaald en 1 injectie naald...

ik ben alleen vergeten te vragen welke voor wat is :p
    het lijkt mij (als ik kijk naar mijn ervaringen ) dat de grote voor het opzuigen is en de kleine voor het injecteren... maar zeker weet ik het niet... wie kan mij hiermee helpen? heb ik deze naalden:

- een lichtgele van 0.90 x 40mm
    - een donkergele van 0.50 x 16 mm

liefs...

5. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai Miranda,

Die grote is idd voor het opzuigen! Kleine om te prikken. Suc6!

6. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    dankje... het is nog niet zover hoor :p maar ik wil niet over dat soort dingetjes hoeven stressen... dus dan heb ik het liever maar gelijk duidelijk :)

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Spannend hoor dat spuiten..

@Guusje balen van die steken in je buik.. bij mij is het een combi van steken en ongikrampen.. en vandaag was ik heel beroerd.. nu niet meer. :)!

Nog meer dan een weekje wachten.. maandag uitslag progesteron..

8. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krullie, ja klopt ik ben zelf nederlands en me man is marokkans...je hebt het helemaal goed..hij lijkt misschien heel lief maar hij kan echt zoooooooooo stout zijn...kleine ondeugd haha..

9. sunshineS1976

@MamaMarouan: haha ik wou t nog vragen, Marokkaans, had al zo'n vermoeden! Prachtig manneke zeg, k ben gewoon jaloers! ;)
    En welk kind is nou niet ondeugend? ;) Nu mogen ze het nog zijn hoor ;)

@Miranda: de kleinere naald is voor het inspuiten inderdaad!

@Linssiej: ik heb een positief gevoel bij jou!!! Spannend de progesteron waarde maandag!

@Guusje: goed teken hoor! Ook bij jou heb ik een positief gevoel! Over een paar weken gewoon een positieve test in handen!

@Kimmuh: donkere afscheiding? Bruine afscheiding? Of geelachtig?

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @ krullie ik hoop dat je gelijk hebt:)! Nog steeds zo nu en dan ongikrampjes, maar half uurtje ofzo en dan zijn ze weer weg..

Nu wel al een aantal ochtenden als ik moet plassen dat ik een heel zwaar gevoel heb in me onderbuik, maar de rest van de dag niet meer.. Heel erg gek allemaal. Ben erg benieuwd maandag, jammer dat ik niet in het ziekenhuis waar ik werk zit, dan had ik zelf al kunnen spieken haha:).. Nou maandag maar meteen even bellen, ben zo benieuwd, als dat niet goed is, dan hoef ik niet te hopen en weet ik dat ik ongi wordt..

Hoe gaat het met jou krullie? Al kwaaltjes?

11. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie,

ja uh een klein beetje licht geelig..
    Normaal is het gewoon wit..

12. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Kimmuh: Heb ik ook af en toe hoor. Hoef je je denk ik geen zorgen om te maken.

@ Miranda: Moed houden he? Het is inderdaad helemaal niet gek dat er nog niet echt iets is gegroeid en het is zeker positief dat je geen last hebt van overstimulatie! Dan had je waarschijnlijk moeten stoppen.

Ik zit vandaag een dagje bij mijn moeder, mijn stiefvader is bij ons thuis helpen schilderen. Goed geregeld zo dacht ik :). Vanochtend gezellig met m'n moeder alle folders door zitten lezen die ik gisteren van de verloskundige heb gehad.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jij nog 8 dagen wachten he, ik nog 3 daagjes langer wachten! Spannend he! en ja, die ongikrampen heb ik er ook bij. Alleen had ik die vorige maand ook en toen werd ik gewoon ongi dus ik ga nergens van uit maar we hopen er natuurlijk wel op!

Succes maandag met de uitslag! Maar die zal wel goed zijn toch?

14. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Nou, je bent in ieder geval lekker positief! Laten we hopen dat het ook uitkomt voor ons beide, en natuurlijk ook voor alle andere!

Hoe gaat het met jou verder? Voel je je echt al zwanger nu? Ooooooohhh, ik wil ook!!! :p

15. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ooh, wat heerlijk meis! En nu lekker al 12 weken he, de 1e 3 maanden voorbij! Super!

16. sunshineS1976

@Linde: heerlijk al die foldertjes!! Lees alles maar goed door!! Ik heb ook al de nodige boeken in huis gehaald!
    Wanneer heb je de volgende controle?

@Kimmuh: heb ik ook af en toe last van. Vooral als ik te weinig drink, daar lijkt het wel een beetje mee samen te gaan. Vast heel onschuldig. Geniet!

@Guus en Linssiej: gaat goedkomen met jullie, echt ik voel het! Blijf positief denken en heb vertrouwen in je lichaam!!

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @Guusje. Dit is pas mijn eerste ronde dus zou niet weten hoe ik me normaal zou voelen.. maar ja ik denk dat het wel goed zit met de uitslag.. twee grote eitjes en een positieve ovutest, moet wel gesprongen zijn..
    Omdat ik bij jou wist dat hij de vorige X bij jou later was, klussen we nog om de dag, om zeker te zijn dat we de sprong niet gemist hebben.
    Zo spannend dat afwachten.. maar het schiet al wel op. Zeker als het weer maandag is en ik moet werken, dan vliegt de tijd :)

Ik duim ook voor alle andere meiden. Dat we maar snel zwanger mogen zijn allemaal!!!

18. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @miranda, d8 is idd erg vroeg, duimpjes draaien voor de volgende fm! Hoe gaat het met het spuiten, goed nog steeds?

@ all, ehmmm ik ben de rest even vergeten, zouden dat de hormonen zijn ;) ik begin gewoon weer vanaf de laatste pagina opnieuw haha

Lieve foto's trouwens!! Daar doen we het nou allemaal voor het, die ondeugende kindjes :D

19. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, wat is er weer bijgekletst zeg..ik ben nu met me gezinnetje ff winkelen in bataviastad voor vakantie wat spulletjes halen...en ik ben nog steeds niet ongesteld...dacht toch wel dat ik maximaal vandaag ongi zou worden..maar we hebben de rest van de dag nog..

20. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @mvm, veel plezier!! Hopelijk wacht je ongi dan tot je net even thuis bent :)

Deel Deze Pagina