Nou mamavanmaoutan laat maar weten hoe het is! Afwachten dus! Ik ga naar de snelweg, even kijken naar de moters op TT Kan nu zelf niet rijden, dus dan maar even kijken
Vanmorgen weer FM gehad, een eitje 19 mm en de 3 andere eitjes van 15-12-10 mm. Ze denken dat alleen het eitje van 19 mm doorgroeit. Krijg dus a.s. maandag IUI (net zoals de vorige keer op CD18) heb Pregnyl mee naar huis gekregen en heb 'prikles' gehad. Ben gelukkig niet zo'n schijterd maar ik denk dat ik het mooi vriendlief laat doen. Spannend dus !!!
Ja, zo leer je wat van iemand anders he, heel goed hoor, wij zijn ook nog aan het klussen hoor, om de dag nu, maar mijn temp is nu 37,4 i.p.v. 37,0 dus mijn ei is wel al geweest..alleen doen we het voor de zekerheid, ik wil hem niet nog een keer missen!! Ja, maandag is voor mij altijd een niksdoendag..maar manlief is vij dus gaan we denk ik wel wat leuks doen, ook dan vliegt de tijd! En rest van de week ben ik ook druk met sporten,vrijwilligerswerk,zwemmen met dochtertje, 2x naar speelochtend, en verder natuurlijk veel in de weer met dochterlief, dus hier vliegt de tijd ook!
@Ukkie: wat een fijn nieuws!!! Feli! Laat die Pregnyl maar door je vriend zetten, strak plan! Je hebt wel veel eitjes! Door die Pregnyl gaat die van 15mm toch zeker ook springen? Dat zeiden ze bij mij ook. Ik had er 1 van 19 en 2 van 12 die door de Pregnyl waarschijnlijk een boost zouden krijgen en ook gingen springen. Ben benieuwd!! Succes maandag, ik ga weer hard duimen draaien voor je de komende 14 dagen! @Kimmuh: rijd je motor? Stoer hoor! Pas wel goed op he Deze week weer een echo!! Spannend!!
Guusje... Ik heb ook zelf geprikt voel je nauwelijks iets van... Alleen het spul wat in je lichaam gaat brand een beetje. Had vorige keer het gevoel (toen de verpleegster het had gedaan) dat ik een grote blauwe pijnlijke plek had. Heb nu gelezen op internet spul heeeel langzaam inspuiten, heb ik gedaan en nergens laste van... Ben nu al trots! Kimmuh.. Ik rijd ook motor !! Krullie.. Heb geen idee als die ook springen.. NMa we zien wel, heb er iig nu al een beter gevoel bij dan bij de eerste IUI morgen rond 16:30 weten we meer.. En daarna, duimen draaien !!!!!
ukkie, wat een goed nieuws! morgen al de 2e IUI, ik duim voor je dat het deze keer raak is...! het spuiten gaat hier nog steeds prima! alleen giter had ik een adertje geraakt dus kwam er een flinke drup bloed uit, maar goed dat is niet zo erg... morgen op CD11 heb ik weer een FM, ik ben benieuwd!!! ik had gister avond opeens erg buikpijn... soort ongi-kramp gevoel. kan dat van de puregon komen? xx
Goedemorgen meiden. @krullie, zag dat jij ook meerdere eitjes had die mogelijk zouden springen.. Ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn ! @guusje hoe gaat het met jou, wachten duurt lang he..
@Ukkie: kijk dat gevoel moet je vasthouden!! Als je er vertrouwen in hebt, geloof ik dat het goed gaat komen!! @Miranda: goed teken hoor, dan zijn je eierstokken aan het werk en is je baarmoeder zich aan het voorbereiden op bevruchte eitjes! Succes morgen hoor, duim voor goed nieuws! @Linssiej: meid, zo een spannende week voor jou!! Weet je al of en wanneer je wilt gaan testen? Of wil je je ongi afwachten? Je hebt echt dubbel zoveel kans nu, dit moet 'm worden! Ik ben ook razend nieuwsgierig hoeveel beebjes wij hebben... nog 3 weken geduld hebben! @MamaMarouan: hoe is het met jou? Al ongi te bekennen? Misschien wel een positieve test in handen??? @Guusje: mooi, ei is geweest aan je temp te zien! Nu duimen draaien de komende 2 weken!!
@krullie, geen idee.. Hoop dat ik me kan inhouden.. Wilde zaterdag testen volgende week, maar ben benieuwd of ik het zolang kan uitstellen.. Wanneer heb jij getest? Ja echt benieuwd hoeveel beebjes je hebt! Ik hoop echt dat een van mijn eitjes bevrucht is, maar afwachten.. Nog een weekje.. Schiet al wel op gelukkig..
Ukkie; Spannend morgen, veel succes!! Ja, en het spuiten valt echt mee he, ik had er helemaal geen last van, ook niet tijdens het zetten ervan, en ook langzaam in gespoten. Linssie; ja dat wachten is irritant he!! Bleh..haha..wanneer ga jij testen? Miranda; fijn voor je dat het spuiten goed gaat, weer een zorg minder toch? Krullie; veel plezier bij je echo deze week!! Ben benieuwd hoeveel het er zijn!
Ja dit is mijn erste echte ronde, want daarvoor noit eisprong gehad.. Het ene moment denk ik van ja het is raak en andere moment nou het is pas eerste ronde dus zal wel niet. Ik wil volgende week zaterdag testen, als ik zolang kan wachten en jij??
@Guusje: haha deze week een echo, was het maar waar! Moet helaas nog 3 weken geduld hebben @Linssiej: zaterdag is een hele mooie dag om een test uit te voeren! Ik heb 2-3 dagen voor NOD getest en er was een streepje te zien. De eerste ronde raak kan goed hoor, zijn zat meiden hier! Voordeel is dat je twee eitjes hebt. Dubbel kans op een mooie bevruchting en innesteling van 1 van de 2. Of allebei natuurlijk, dat kan ook! Hopelijk gaat de tijd snel voor je!
Oke, misschien test ik ook eerder, die kans is groot haha!! Zo spannend! Morgen eerst even bellen voor de uitslag van progesteron, als dat niet goed is, dan weet ik dat deze ronde niks is geworden. Jij moet ook nog lang wachten op je eerste echo, zenuwslopend!!
oh sorry Krullie, je bedoelde kim zeker..haha Linssie; ik kan pas woe de 11e testen, maar ik denk iets eerder hoor, maandag ofzo..dus dan over 8 dagen! spannund!!
@krullie, nee nog steeds geen ongi te bekennen hier alleen veel afscheiding..heb ook geen test gedaan want ik ga er maar vanuit dat ik een hele late eisprong heb gehad..1 ding weet ik zeker ik heb voor de 22e een eisprong gehad.. Dus als ik kan maximaal de 5e ongesteld wordem
Maar al zou ik me eisprong rond die 20e ofzo hebben gehad had ik wel een giga ei van 30mm ofzo als ze echt 2mm per dag groeien hahaah
dat kan hoor, had ik dus ook! De gyn zei dat ik toen woensdag mijn ei zou krijgen maar dit gebeurde dus pas anderhalve week later! Dus idd ook een mega ei! Vandaar dat ik de pregnyl heb gekregen nu, om hem op tijd te laten springen, misschien ook een idee voor jou?