Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja guusje dat zou wel een goed idee zijn mocht dat het geval zijn, kan je dat gwn zelf bij je gyn aangeven of moet zij dat zelf zeggen??

2. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ukkie morgen weer grote dag!! Heel veel succes! Ik duim voor jullie!! Hopelijk wordt dit jullie ronde!! Succes met de iui!!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Bij mij kwam de gyn er zelf mee, maar je kan het gewoon vragen hoor, maar het lijkt me raar als ze het zelf niet aangeeft. Gewoon vragen de vlg keer!

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    @Krullie, ja deze week de echo... Ben wel erg benieuwd hoor, vooral nu het nog zo vroeg is..
    Hopelijk zien we nu wel wat. Manlief heeft zelfs vrijgevraagd voor donderdag. Die gaat mee! :)

Hoever was jij ook alweer in Krullie?
    (Er was iemand hier die net zo ver was als mij, ong 5 week.
    Weet niet meer wie,... )

5. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @kimmuh, ben jij 5 weken? Ik zit nu in de 6e week.. Maar heb jij al een echo? Heb ik dan gemist waarom dat zo is?

@ukkie, duimpjes draaien voor jou vandaag!!!!

6. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ukkie, veel succes vandaag duimen draaien overuren voor je xxx

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Mvdk, volgends mij waren wij ongeveer het zelfde.
    Tenminste toen je die test liet zien van 2-3 weken, had ik het zelfde.

Volgends de website's ben ik 5 week in.

Ik heb een echo omdat ik spontaan eigenlijk zwanger ben geworden.
    Ik liep onder controle bij de gyn, omdat ik volgends hen niet vruchtbaar was.
    Zou beginnen met clomid, als ik ongesteld zou worden. Alleen die week werdt ik dat niet, en had verschrikkelijk last van mijn borsten en waren de testen die ik heb gedaan allemaal positief!

Vorige week heb ik al een echo gehad, om te kijken. Maar toen zag je alleen het ''zakje''
    Vandaar dat ik a.s donderdag nogmaal 1 heb, om te kijken.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Spannend hoor Kimmuh! Super dat je man mee gaat!!

Ik zit nu ook in mijn 6e week en ben 5w3d of 5w4d.
    Het verschrikkelijke is nu alleen dat ik in mega onzekerheid zit :(:(:(
    Ik met mijn stomme kop moest zaterdag (5w1 of 5w2) weer zonodig een testje van CB doen omdat ik de bevestiging wilde hebben dat de weken mooi stegen.
    Ik verwachte een 3+, maar kreeg 2-3....
    En nu kan het net op het randje zijn, maar het kan dus ook zijn dat mijn lijf te weinig hcg aanmaakt en dat het al fout gaat/ is gegaan...
    Ontzettend veel stress dus:(:(
    Koop vanmiddag een nieuwe die ik morgenochtend uitvoer. Die MOET gewoon 3+ zijn, anders klopt er iets niet. Ik weet ook wel dat het een indicatie is, maar na gisteren de hele dag googlen ben ik veel soortgelijke verhalen tegengekomen en 9 van de 10 x had CB het bij het juiste eind en nam de hcg af...

Is het morgen weer 2-3 ga ik de gyn bellen, dan wil ik zsm een echo. Is het 3+ ga ik ook bellen, want dan wil ik begin volgende week een echo of vrijdag, gewoon om gerustgesteld te worden...

Pff wat een gedoe :(

9. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    He, ik weet het ook even niet meer hoor Krullie.
    Want je 1e test daar heb ik opgereageerd, ongeveer het zelfde als mij (Kwam er een paar dagen eerder achter)
    maar op pagina 138 liet MVDK haar test zien, het verschil tussen haar 1e en 2e.. En bij haar 2e stond 2-3 week.
    En die zelfde week had ik dat ook.. Staat op pagina 140.

Volgends de website's ben ik 5 weken in.
    Maar als jullie beiden bijna 6 week, of 6 week zijn. Ben ik dat ook!

Verwarrend!
    Wacht donderdag wel even af...... Ik weet het ook even niet meer (erg hé!)

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    En bellen kun je altijd doen Krullie.
    Wie weet heb je dan ook z.s.m een echo!

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    ooh, krullie, die testen moet je ook niet meer doen meis, dat geeft alleen maar onzekerheid! Maar idd gewoon bellen, en zeggen dat je een echo wilt, ik zou gewoon nu bellen hoor, scheelt weer een nachtje slapeloosheid!

Kimmuh; succes en vooral veel plezier met de echo!!

Ukkie; veel sterkte met de IUI!

Hier zit ik gewoon te wachten..wel kleine steekjes in onderbuik en gevoelige borsten, maar dat had ik vorige maand ook dus ik ga nergens van uit..

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Kimmuh: die testen van CB blijken verrassend goed te kloppen... daarom ben ik ook zo bang :( Als het goed is loop je gelijk op dus zou je ook nu in 6e week moeten zitten en 5w en nog een paar dagen moeten zijn. Dat kunnen ze je donderdag vast precies vertellen!
    Ik weet niet of het zin heeft om nu te bellen, als het goed is kunnen ze toch niets zien zo vroeg??

@Guusje: rustig afwachten, knap hoor! Wanneer is je NOD meis?

13. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ krullie, je kan beter die testen niet meer doen zoals guusje ook al zegt. Je wordt daar heel onzeker van.. Het is maar een testje en die kunnen gwn nooit exact aangeven. Zo denk ik erover..bel gwn je gyn en zeg je je zorgen maakt. Dan kan je vast wel langskomen. Want wanneer zit je op die grens van 3+ is toch raar zoiets...

@ all, ik ben nog steeds niet ongesteld hoor....huilhuil duurt allemaal zo lang. Ik heb alleen maar last van veel witte afscheiding..Had an d e week ook van die hele rare steken en pijn golven. Klinkt misschien raar maar het was zo'n hele rare pijn. Ik voel daaronderin overal steken. Zooooo vervelend

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    is het lijstje nog bijgewerkt trouwens ik ben de laatste kwijt..? Ik ben heel vaak online op me telefoon en dat is eigenlijk best wel onhandig dus kan niet alles helemaal meelezen

15. mvdk

mvdk Actief lid

24 jan 2012
    367
    0
    0
    Zuid Holland
    @krullie, wat balen dat het op internet staat dat die testen vaak kloppen, dan zou ik gewoon je gyn gaan bellen. Als zij het nodig zijn kunnen ze je laten komen en anders kunnen ze je misschien geruststellen..

@kimmuh, oh nu je je verhaal vertelt denk ik oh ja dat wist ik al, sorry! Zoveel meiden hier soms haal k het een beetje door elkaar..
    Met die weken is het idd heel onhandig, je bent 5 weken maar dan zit je dus in de 6e week. Bekijk het net als met levensjaren, je bent nu bijvoorbeeld 25 maar dan zit je in je 26e levensjaar..
    Wel heel spannend hoor donderdag al je echo!! Duimen dat het een mooi wurmpje is ;)

@mvm, nou die ongi bij jou laat wel echt op zich wachten hoor! Tot wanneer moet je wachten?

16. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mvdk, nou maximaal 5 juli..Want de 22e heb ik bloedgeprikt voor progesteron en heb voor die tijd een eisprong gehad. Dusja ik vind het ook wel lang duren...Nog 3 dagen dus

17. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Krullie, nee je kunt gewoon bellen.
    De gyn heeft gezegd (over 5 juli) dat er dan wel wat te zien is.
    Omdat bij mijn eerste echo dat niet was (Alleen zo'n ''zakje'')

Gewoon bellen!!

18. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo dames,
    er is hier weer flink gekletst... had weekend dienst dus daarom even wat afwezig:)

ukkie! succes meid vandaag ik duim voor je!

krullie, bah wat vervelend die onzekerheid! heb je al met de gyn gebeld?

kimmuh. veel plezier met je echo... ik hoop dat je het hartje mag horen kloppen!

mvm, als je jou was zou ik denk ik gewoon nog een keer testen! wie weet

linsie en guusje, ook al zo spannend... ik ben benieuwd

@all.

vanmiddag om 4 uur weer een FM op CD11... ik ben benieuwd! aangezien ik het weekend ook wat buikpijn had enzo... ik hoop dat ze gegroeit zijn...

19. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    mamavanmarouan heb je al getest dan??

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0