hahaha geduld geduld geduld... voor alles. Gruwelijk! Bloedtest: Als het goed is dezelfde dag! Dat weten ze binnen een paar uurtjes en dan kun je bellen
goedemiddag meiden! Er is weer flink wat afgekletst.. Helaas heb ik op het werk geen tijd om tussendoor op het forum te kijken ! Ik heb vandaag mijn uitslag van mijn progesteron gehad en deze was heel goed, de waarde was 68, ze zei dat dit betekende dat het een goede eisprong is geweest.. Ben blij dat dit goed is, nu maar weer wachten haha! @Krullie... Ik zou inderdaad ook heel onzeker zijn bij zo'n test.. Als je morgen nog geen 3+ hebt zou ik ook even bellen, misschien dat je dan even langs mag komen.. @ MvM spannend zeg.. Nog steeds geen menstruatie..
Hee lins, wat goed zeg dat je een eisprong hebt gehad...Ik weet niet wat mijn waardes zijn eigenlijk dat heeft ze niet verteld. Maar ik vraag me af hoe ze kan weten dat ik dus niet net voor dat ik bloed heb geprikt me eisprong heb gehad. Ze zei daarvoor waren de waardes te hoog..is dat zo..??
Dat kan MamaMarouan... ! Na je eisprong wordt er snel progesteron aangemaakt, want na een dag of 5-7 een hoogtepunt bereikt. Enkele dagen voor het bloedprikken heb je dan, volgens de assistente, je eisprong gehad en is je progesteron gaan stijgen. @Miranda: ben benieuwd meis hoe je fm was!!!
ik heb waarschijnlijk op zaterdag/zondag mijn eisprong gehad, denk zaterdagavond want toen had ik buikpijn haha.. Maar heb geen duidelijke steek gevoeld of iets.. buikpijn kan bij mij ook van mijn spastische darm komen, dus geen idee.. Maar ik moest een week erna bloed prikken, dus op aanraden vrijdag geprikt, want maandag vonden ze aan de late kant.. Dus ik denk dat ik toen ook bij hoogtepunt had qua progesteron want dat was ongeveer 5 dagen er na.. Nog maar een paar daagjes wachten gelukkig ! Die onzekerheid vind ik maar niks.
Jaa lins nog ff geduld..!! Maar krul ik snap het niet..kijk ik had me positieve ovutest op de 14e dus dan zou ik maximaal 48 uur er na een eisprong hebben gehad...22e heb ik geprikt.. Ik zeit egen haar misschien heb ik wel 1 dag of 2 voor t bloedprikken me ei gehad toen zei ze nee daar was je progesteron te hoog voor..maar ik snap het dan niet je progesteron is toch juist hoog als je net een eisprong heb gehad of snap ik het niet. Zij zegt dus omdat me progesteron te hoog was kan ze dus uit op maken dat ik niet net een dag of 2 ervoor een eisprong heb gehad
MvM, nee je progesteron is na je eisprong laag en wordt daarna hoger en bereikt op dag 5-7 een hoogtepunt. Dus wat je gyn zegt is denk ik wel waar
linsie, top die waardes! nu duimen... mvm, ik begin jou verhaal steeds interessanter te vinden haha... heeeee nieuwsgierig hoe dit eindigt... krullie... grrr die assistentes soms!!! die kunnen soms zó irritant zijn met hun rustige afwachtende adviezen...! ukkie hoe is het gegaan meid, hoeveel guppies??? ben erg benieuwd @all... FM gehad vanmiddag... was CD 11... nog geen groei, nog helemaal niks... wordt er moedeloos van... ik heb aan de fertiliteitsverpleegkundige gevraagd op welke dag gemiddeld iets van groei te zien is. zij vertelde me dat op dag 14/15 gemiddeld gezien de eitjes wel gaan groeien... aan de spuiters onder ons: op welke CD begon het bij jou?????? nu moet ik woensdg terug komen. als er dan nog niets is te zien qua groei moet ik meer eenheden gaaan spuiten.... pff ik had et zo gehoopt!!!
@miranda, wat vervelend dat er nog geen groei te zien is wanneer moet je weer terugkomen ??? Hoop dat t dan een beetje oschiet voor je zo.. Ben ook heeeel benieuwd hoe dit eindigd haha... @uk, jaaaa ik ben ook benieuwddd hoe waren de zwemmerss???
Ik ben zooooo ontzettend blij, heb net de IUI gehad... Zoals de meeste hier weten is het gemiddelde 20 miljoen zaadjes. Vriendlief had vandaag 97 miljoen zaadjes !! (Vorige keren 5,3 - 12,2 en 2,6 miljoen) Na het bewerken bleven er nog 20,4 miljoen over (Vorige keer maar 0,6) Vriendlief heeft 5 dagen 'opgehouden' en 3 weken lang geen alcohol gedronken... Normaal elk weekend wel wat glazen bier.. Was ook erg grappig, vriendlief zei: Mag je eigenlijk ook 2x in dat potje 'doen' Ik zo weet ik niet lijkt me van niet. Uiteindelijk ook maar niet gedaan.. Hij zei: Ik ga het gewoon vragen! Ik zo: Nee man mafkees... Eenmaal na de IUI was ik mezelf aan het aankleden en zei vriendlief: 'Mag je eigenlijk ook 2x klaarkomen in dat potje' whahahahha... die gyn (oude man van ca. 62 jaar) keek echt zo over zijn bril heen van hoor ik dat nou goed ?! Uuuh uuh uuh ja het mag in princiepe wel, maar ik heb de vraag nog NOOIT gehad hahahaha... *Schaam schaam* Mijn NOD is 16 Juli en mag officieel door de pregnyl pas 18 Juli testen, vriendlief is 19 Juli jarig.... 26 Linssiej.. Ik had een waarde van geloof ik 62 en ze zeiden idd dat dat een krachtige eisprong is... Spannend! MissMiranda.. Aaah nog niets te zien, balen... Hopelijk zien ze woensdag wel iets, en anders snel die eenheden opvoeren !!! Anders heb je weer een ronde weggegooit... Duimen draaien voor woensdag Mvm.. Zoals in het verhaaltje boven 97 Miljoen, na bewerken 20,4 miljoen.. ben zo blij.. Hoe is het met jou, ga je nog eens testen of wacht je je ongi af... Ooh hoop het zo voor je
Zoooo heee ukk, dat is nog eens een verschil van zwemmers..alcohol doet ook een boel he en het ophouden misschien ook ...aar ben blij voor je joh..hopelijk kan je je vriend een mooie test onde de neus schuiven als verjaardags cadeau...!!! Nee heb niet meer getest na die ene keer, heb net de gyn gesproken en ze zei dat als ik donderdag nog niet ongesteld was dat ik dan moest komen voor bloedtest...en ze zei ook dat dee kans klein is dat ik een late eisprong heb gehad want dat kon ze zien aan me progesteron..dus het is nog ff afwachten tot donderdag of vrijdag
mvm.. Ja het is inderdaad een heel verschil met de vorige keer, de gyn zei dat alcohol wel IETS help maar niet zo heel veel.. Snap er niets van... want nu is zijn zaad 'gewelidig' en de vorige keer zeiden ze: Jullie moeten maar is nadenken over IVF. Maargoed.. nu 2 weken afwachten.... Vind het nu al onwijs spannend... En jij? Wachten tot donderdag of vrijdag... Phoe wat een opgave... hahaha Wel fijn om te weten dat je waarschijnlijk een late eisprong hebt gehad want dan weet je dat die negatieve test waarschijnlijk VEEL te vroeg was.. Verder wel kwaaltjes of niets ?!
wauw, wat een hoop geklets hier weer! haha..stelletje wijven! Linssie: topuitslag! en nu op het wachtbankje..net als ik. wanneer kan je testen? ik 11 juni.. Ukkie: wauw, wat een hoop zwemmers zeg! Wat goed!! Hopelijk is ie snel raak! Miranda; ik moest al op cd14 prikken, omdat mijn ei toen al 29mm was! Maar gemiddeld volgens mij rond cd 16. Ik hoop dat woe je eitjes mooi gegroeid zijn!! Krullie; zie je, een hoop moms to be testen zich suf (had ik ook gedaan bij mijn 1e hoor!) En soms is de test wat minder of je urine wat minder geconcentreerd. Het zal vast wel goed blijven gaan, positief blijven meis!! En nu nog ff verder terug lezen..haha
Nee ik heb dus juist geen late eisprong gehad uk dat is wat ik voeg aan haar toen zei ze nee je kan niet 1 of 2 dagen voor t bloedonderzoek je ei hebben gehad want daar is je progesteron te hoog voor en de meiden hier zeggen ok dat je progesteron het hoogst 5 a 6 dagen na eisprong dusja het is gwn nog ff afwachten tot donderdag... Nou je moet het zo zien wees blij dat je vriend nu geweldig zaad heeft hopen dat t raak is voor jullie deze keer
Yindee; welkom meis, hopelijk voor jou ook snel raak! MVM; jeetje, wat een ellendige periode dit voor jou! Ik hoop dat je snel een positieve test mag krijgen, dit schiet natuurlijk niet op zo, suc6 met wachten lieverd! Hier nog steeds lichte krampjes, met af en toe een paar steken onderin, ik probeer het te negeren, wat erg lastig is maar goed, ik wil niet weer valse hoop hebben, zoals vorige maand...dan wordt het zo'n enorme teleurstelling steeds..
Hee Guusje, ik mag dit weekend testen. Heb echt met vlagen hele erge krampen.. Verder gisteren veel afscheiding en gisterenavond heftige steken toen in die afscheiding had. Vandaag bleef ik maar drinken, bleef dorst houden. Ik weet niet wat normaal is in een cyclus, want dit is mijn eerste goede cyclus.. Spannend, ik had een heel goed gevoe, maar door die pijntjes word ik toch erg onzeker weer.. ben blij als het weekend is. Ik duim ook voor jou ukkie en Guusje en voor jou Miranda dat je eitjes maar mooi mogen groeien en natuurlijk voor MvM ben zo benieuwd, hoop dat je toch zwanger bent
@Guusje: snap dat je jezelf geen hoop wilt geven. Je bereidt je voor een op een teleurstelling, dan kan het altijd nog een feest worden... snap je helemaal. Zo zit ik nu ook een beetje. En toch heb ik bij jou een zeer goed gevoel! Zooo vreselijk irritant om te weten en te horen, maar afwachten is het enige dat we kunnen doen... @Miranda: he bah meis, ik had het gehoopt voor je! Ze hebben wel gelijk dat dag 14 er wel vaak iets te zien is en zo niet, dan mag je ophogen. Vergeet niet dat je ook laag begonnen bent met 50eh. Bij mij was het gewoon beide keren bizar gegaan. FM na FM helemaal niets en opeens uit het niets binnen 3 dagen 1 of meerdere eitjes, beide keren op dag 19. Dus op dag 16 nog helemaal niets te zien, de ene keer mocht ik toen ophogen en hup op CD19 een ei. Tweede keer op dag 16 nog niets en mocht niet ophogen en hup op dag 19 maar liefst 3 eitjes. Het kan zoooo alle kanten opgaan! Gezien bij mijn ervaring de eerste ronde, denk ik dat 50eh te weinig voor je is en je moet gaan ophogen over een paar dagen! Geef de moed in ieder geval niet op. Bij Clomid had je niets kunnen doen en moest je weer Provera slikken, maar hier kun je ophogen en uiteindelijk komt er echt een ei! @Ukkie: meid ik ben zoo blij voor je! Dit is echt een geweldige uitslag!!! Met die score kun je het gewoon zelf zonder IUI proberen! Dit gaat 'm worden, echt!! Duimen blijven draaien tot de 18e! Dat gaat een geweldig verjaardagscadeau worden voor de aanstaande papa! @MvM: het blijft bizar wat er nu met je aan de hand is Ik moest wel opeens denken aan de eerste ronde dat ik een eisprong had. Toen was ik 5 dagen over tijd voordat ik ongesteld werd. Vond ik ook zo vreemd! De gyn had toen een mogelijke verklaring: zij zei dat er mogelijk wel een bevruchting was geweest, maar geen goede innesteling. Te kort om met een test hcg aan te tonen, maar wel een echte bevruchting wat tijd nodig heeft om door je lichaam afgestoten te worden. Dat was haar verklaring waarom ik 5 dagen over tijd was... Het kan dus alle kanten opgaan... al hoop ik natuurlijk dat je donderdag een bloedtest krijgt en hcg waarde van heb ik jou daar!