al iemand weer getest ofzo ? ik ben wel erg beniewd naar iedereen... ik ben vanmiddag wéér voor een FM geweest... op dag 13 nog steeds niks ben gewoon echt verdrietig en zie het allemaal even niet meer zitten. ik moet nu ophogen. van 50 ga ik nu naar 75 eenheden... en vrijdag weer terug... ik hoop echt heeeeeel erg dat ik daarop wel iets doe, maar ik ben nu gewoon echt even boos op mijn lichaam boos verdrietig teleurgesteld de verpleegkundige vertelde me dat ze in ''mijn'' ziekenhuis bij dit traject doorgaan tot 125 eenheden... hoger doen ze niet, dan moet ik overstappen naar een vruchtbaarsheidskliniek of een ziekenhuis waar ze wel verder gaan... ivf enzo doen ze waar ik nu zit dan denk ik ook niet... ik zit nu dus de hele tijd te denken dat ik zelfs bij 125 niks krijg! en dat ik dus naar 1 of andere kliniek moet en dat het vast nog jaaaaaren gaat duren pfff sorry voor mijn negatieve ego berichtje...
Miranda wat K*T zeg dit, nou moet je elke keer stapje voor stapje wacht ik snap je frustratie hoor...kan je niet zowiezo naar een ander ziekenhuis gaan? Die kunnen je misschien beter helpen want hoe lang wilt jou ziekenhuis dat t mag gaan duren voor dat je een ei krijgt...ohhh lieverd, vind t echt erg voor je.!! Hopen nou je ophoogt dat je er wel op reageerd.xx knufff
mvm bij mijn ziekenhuis volgen ze tot dag 20 van de cyclus. als er dan nog helemaal niks is ga je naar een volgende ronde... maar als je nou op dag 18 ofzo wel iets ziet gaan ze wel door...
meiden, ik heb getest.. ik werd vandaag helemaal gek op het werk, testdrang!! hahaha mijn vriend zei gisteren namelijk: jeeej wat zijn jou tepels groot en wat zijn dat voor bultjes.. Dus ik ging net testen enn jawel hoor tweede streepje, nog niet superduidelijk, maar hij is er. op foto helaas minder duidelijk dan in het echt.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/64226-albums10352-picture61493.jpeg
Linsie, hij is super duidelijk hoor ik bekijk hem op me blackberry en zag hem direct...gefeliciteerd meissss....!!!!!!! Helemaaal toppieee...dikke kus en knufffff
Ik ben helemaal blij.. Heb alleen heel veel buikpijn, dus meteen weer zorgen. Maar lees dat dit door het oprekken van baarmoeder komt.. Het is met name als ik veel loop en doe.. Nu in rust nergens last van
Jaaa, klopt daar kan je last van hebben..je lichaam is druk bezig met van alles en nog wat..doe lekker rustig aan meis...ben echt heel blij voor je
Linssie; jaaaaaaahhhh!!!!! Van harte meis!!!! wat super!! En dat 4 dagen voor NOD, dan zit het wel goed!!
Nu maar afwachten hoeveel beebs er in zitten... Ik ga zondag testen...zucht, duurt veel te lang nog!! En nod is pas woensdag..haha, ongeduldig!
@Linssiejj; wowowowowowow!! Wat super!! Gefeliciteerd!! Genieten meis! Thanks voor je bericht! @ukkie spannend!! Ik hoop het zo voor je!! Tis in ieder geval een mooie echte kans!! Duim duim! @krullie fijn dat de test weer goed is. Steeds meer genieten! Super dat je mvm gaat doen! @ Kim vervelend dat je zo misselijk bent geweest... Hopelijk voel je je snel beter (ben toch wel een beetje jaloers ) @miranda wat super vervelend!! Ik snap je teleurstelling helemaal!! Kop op meid! Ik weet zeker dat het goed gaat komen!!
Haha guusje ik had hetzelfde.. Ik wilde pas morgen testen, maar kon me niet inhouden en nu ben ik blij. @kimmuh zaterdag ga ik clearblue gebruiken!
Ik ben niet misselijk, maar heb ongikrampen, obstipatie en grote tepels met bobbels en superveel plassen. Dat was voor mij reden om testje te wagen.. Ben ook benieuwd hoeveel beebs het zijn. Nu moet de beeb of beebs nog blijven plakken !
@linsiejj, gefeliciteerd!! @miranda, ach meid! Hele dikke knuf voor een beetje steun.. Ik hoop echt dat het met de ophoging gewoon heel goed aanslaat!! Sterkte meid.. @mvm, nou nou jij weet het echt wel spannend te houden hoor!! Kan me voorstellen dat je niet nog een witte test wil zien maar pff wat een uithoudingsvermogen heb jij zeg @krullie, Fantastisch dat je nu toch 3+ hebt!!! Maar ik zou toch kijken, als het je meer gerust stelt, of je echo niet iets eerder kan.. @all, sorry dat ik zo afwezig ben de laatste tijd hoor dames, leef echt nog steeds mee maar ben zo moe dat ik de computer liever uitlaat nog 1,5 maand en dan moet dat minder worden toch Vandaag is een informatrice van Moeders voor moeders langsgeweest en ik kan vanaf maandag mee helpen inzamelen ik zal de lijst even opzoeken zodat we hem kunnen bijwerken, misschien gebruik ik een iets oudere zodat je gegevens niet meer kloppen maar als iedereen hem dan bijwerkt zijn we weer up to date Groetjes Marijke(mvdk)