Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussion in 'MMM clubs' started by mvdk, Jan 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @krul, jaa ik ga het gelijk hier op het forum plaatsen als ik meer weer negatief of positief...Maar wat zou het dan zijn als ik niet zwanger ben vraag me dat toch echt heel erg af...Want wat jij zei over bevruchting en innesteling dan ben ik al langer dan die 5 dagen wat jij zei over tijd dussjaa..

ZIjn jullie mannen soms ook zo droog. Ik kan er de hele dag over praten ook al herhaal ik alles 10.000 keeer..Me man wilt ook heeel graag nog een tweede en zou een gat in de lucht springen. Maar hij zegt heel vaak "we zien wel"..Ik denk dat hij mij geen hoop wilt geven maar soms denk ik je mag ook wel wat positiever reageren :(

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    @krullie... ik heb nou niet echt erg buikpijn ofzo... maar ik heb wel sinds gister ofzo andere afscheiding... beetje heeeeeel lichtbruin, creme achtig. (sorry voor de details, alwéér :p)
    morgen maar even vragen wat dat nou weer inhoud...

mijn buik ziet er nog aardig goed uit... hier en daar een rood spikkeltje van het prikje, en tot nu toe ongeveer 3/4 blauw en gele plekken...
    maar ik heb der totaal geen last van! geen blauwe plekken gevoel zeg maar...

@mvm. ik heb hier dus ook zo'n man zitten :p hij wil het erg graag en vind het ook wel spannend allemaal... alleen praat der niet zoveel over...
    en als ik dan net een kwartier lang heb zitten lullen over waar ik allemaal mee zit enzo, dan krijg ik als reactie:
    '' we moeten maar even afwachten hea schat...''
    '' het komt wel goed lieverd ''

grom

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zó herkenbaar! Zó irritant!! Ik had vriendlief ook gebeld om ff mijn verhaal te doen over die stomme assistente. Ik wilde me begrepen voelen, maar neeh hoor. Meneer ziet het probleem niet zo.
    "Ze hebben waarschijnlijk gelijk. Wacht nou maar tot de 24e, dan weten we meer bij de echo." Echt he...! pff;)

4. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    1,840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Krullie.. Je bent geen aansteller hoor, gewoon onzeker, zou ik ook zijn !!! Uuhm mijn gevoel is nogsteeds goed, misschien wel te goed.. Voel wel al steekjes in mijn buik, heeeel laag aan de linker kant.. zo ontzettend laag, misschien wil ik ook wel iets voelen, maar weet echt zeker dat het heftige kleine steekjes zijn! pfff... Nog 'maar' 11 dagen ;)

Miranda&Mvm.. Mannen praten er niet zoveel over, die van mij wil het ook heeeeel graag want dat merk ik SOMS aan de dingen die hij zegt, maar ik kan er wel de hele dag over kletsen en 19 van de 20 keer reageerd hij ook heel koeltjes...

5. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa, die mannen he..ze hebben het dus blijkbaar allemaal wel haha...

Vind t toch eigelijk spannender dan verwacht voor morgen hoor.pfff hahaa me geduld raakt een klein beetje op waaaaaaaahhhhhhhhhhh...

6. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    ohh dames wat een geklets hier!!!!
    Super dat er zoveel nieuwe meiden zwanger zijn! gefeliciteerd!!! hoe onzeker ook nog in het begin GENIET!!!! ik heb dit veel te weinig gedaan daar alle spanning!!

Met ons gaat alles prima. ik voel de kleine nog niet maar mijn buik begint aardig te groeien. gewone kleren passen me niet meer ( mede dankzij de clomid waardoor een aantal kilo eraan zijn gekomen) deze week dus de eerste keer zwangerschapskleren aan.
    ik heb nu heerlijk 6 weken vakantie( lang leve het onderwijs) en met dit weer is dat in één woord genieten! thuis bezig met kasten leegruimen en vuilniszakken te vullen. ik wil deze vakantie het kamertje hebben uitgezocht en mijn nesteldrang voor zijn door nu al veel op te ruimen.

Ondanks dat ik niet veel reageer lees ik regelmatig jullie verhalen mee!

7. jupje

jupje Actief lid

Sep 26, 2011
    164
    0
    0
    ow ja... en natuurlijk ben ik voor jullie ook al weken in kannen aan het plassen. maar pff wat ben ik blij dat het er bijna op zit. hoe goed het doel ook is ik vind het maar een hels karwei

8. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    maar het wordt zeeeeeer gewaardeerd jupje!
    dank u danku :p

fijn dat het zo goed met je gaat!

--------------------------------

nog even over die mannen van ons... ik had et net weer!
    mijn ouders wilden voor mijn naar het ziekenhuis rijden morgen voor de fm, maar mijn moeder belde net dat er iets tussen was gekomen...
    dus ik vriendlief bellen met de mededeling dat hij morgen toch wat eerder van het werk weg moet...

ik: .... dus dan moet je dat maar even aan je baas vragen
    hij: ja maar morgen is het vrijdag en dan is het heel druk altijd
    ik: ja oke, maar ik moet toch voor die FM... dat kan je niet plannen ofzo...
    hij: nee weet ik maar ik wil ook graag mijn baan houden
    ik: dus het kan niet?
    hij: misschien niet
    ik: nou ja vraag het maar... maar als het nou niet kan, wat dan?
    hij: weet ik niet...

hmmppff... bedankt voor het meedenken... het lijkt nu wel alsof het mijn probleem is dat ik maar moet oplossen... grrrr, het is ONS project... dan kan hij toch ook even proberen mee te werken...
    soms voel ik me zo onbegrepen!!!

maar ja ik zit wel vol hormonen dus misschien reageer ik dan weer wat te fel...

(maar toch heb ik gelijk) ;)

9. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhhh dat lijkt wel een conversatie tuseen mij en me man hahaaha..soms vraag ik ook aan hem wil je het nog wel en an is het jaaa natuurlijk schatje hoe kom je daar bij dat k t nie wil...en dan leg k het hem uit. Zegt ie jaaa maar ik kan tch niet hele dag erover praten wat moet k zeggen dan

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Help heb jullie even nodig.
    Vandaag bruin verlies gehad, maar klein beetje. Mijn test was vanmorgen overigens nog duidelijker..
    Hadden jullie dit ook?

11. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    owja die is ook heeeeel herkenbaar:

''wat moet ik dan altijd zeggen?? ''

IETS!

ik vraag hem ook wel eens: wil je het wel echt?
    hij: dat weet je toch, tuurlijk wil ik het!
    ik: nou soms lijkt het niet zo, dan zeg je bijna niks terug enzo...
    hij: okee......

en dat was het dan ook, meer krijg je der dan ook niet uit ;)

pffff snappen ze het nou echt niet? :p

@linsie, volgens mij is dat niet heel raar... er gebeurd zoveel in je bm nu, zolang et maar niet rood helder bloed is...

@all ...vanavond weer Babyboom!!! gaan jullie kijken?
    ik wel... inclusief chocola en tissues;)

12. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linsiej, dat kan innestelingsbloeding zijn maak je geen zorgen zolang het geen helder rood bloed is dan is er niets

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Linssiej ja heb ik ook gehad! Maak je geen zorgen! ;)

Ik snap precies wat jullie bedoelde..Mannen zijn sowieso erg vreemd van zichzelf.

Manlief is vandaag wel behoorlijk stil, beetje geschrokken bij de gynaecoloog denk ik..
    Heb al gezegd dat hij volgende week vrijdag niet mee hoeft...

14. sunshineS1976

hahahaa Geweldig Miranda! Die conversaties! Wederom herkenbaar!
    Goh onze mannen zouden het prima met elkaar kunnen vinden denk ik haha ;)

Hoop wel dat je het op kunt lossen wat betreft je fm morgen.
    Misschien een heel goed excuus om nu je rijbewijs te gaan halen?? Of was je daar al mee bezig? ;)

@Marouan: "ik kan het er niet de hele dag over hebben, wat moet ik zeggen dan" --> hilarisch!

@Jupje: heerlijk he dat onderwijs :D Wat gaat de tijd snel zeg, je bent al 15 weken!! Goeie plannen heb je de komende tijd! En super dat je ook je bijdrage levert aan MvM :D Geniet van je mooie buikje en de zwangerschapskleding :D

@Linssiejj: dat is vast niets, een innestelingsbloeding of wat oud bloed wat je baarmoeder nog even kwijt wilt. Ik zelf heb geen spatje verloren en dat maakt mij dus weer onzeker omdat ik heb gelezen dat het zo vaak voorkomt dat het bijna abnormaal is als je geen beetje (bruin) bloedverlies hebt...

@Kim: aaw aandoenlijk hoe je man reageert, het doet ze wel degelijk wat, ze uiten het alleen niet. Waarom hoeft hij niet mee volgende week? Is dat juist niet fijn?

Ben weg vanavond maar Babyboom staat geprogrammeerd! Evenals generatie 2010! Over hoe het nu is met de gezinnetjes. Heb ik toen ook gevolgd, superleuke programma's dus ben weer benieuwd! Morgenmiddag lekker kijken :)

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

Jun 3, 2012
    1,713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Thanks meiden!! Maak me toch zorgen. Maar mama zei meteen maak je geen zorgen.. zij had zelfs bloedverlies en niks aan de hand.
    Blijft afwachten!

16. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    1,679
    0
    36
    Ik zou het even aankijken Linssiej, maar vaak is het wel normaal hoor! :)

Nee Krullie.
    Hij moet er een dag voor vrijnemen,
    en als er dan nog steeds niets is, wat ik niet hoop natuurlijk dan is het voor hem ook niet leuk.

Hij had eigenlijk gehoopt dat er al wat te zien was.
    Tijdens mijn 1e zwangerschap (was ik 8 week) met de echo zag je écht al een babytje.
    Daar had hij vandaag ook opgehoopt.
    En dan krijg je te horen, het eierzakje is wel gegroeit maar ze had gedacht dat er al iets zou zijn. Wat dus nu niet zo is.
    Afwachten!
    Hij kan beter een keer mee, over een tijdje, als alles goed gaat.
    Wanneer er duidelijk iets te zien is

17. sunshineS1976

@Kim: begrijpelijk :) Als hij er speciaal vrij voor moet nemen heeft het inderdaad nu nog even weinig zin :)

18. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    ZO ladies, er is weer flink gekletst hier! IK heb ff lekker met mams geshopt vandaag. uiteraard veel te veel geld uitgegeven! :D

Vandaag is de misselijkheid weg getrokken gelukkig, vannacht was het heel erg tot eind morgen, en toen zakte het ineens weg! Wel nog steeds een opgeblazen gevoel, maar dat komt ook door de Clomid, dat had ik vorige maand ook, evenals flinke aderen op mijn borsten, van die pukkeltjes op mijn tepels, menstruatieachtige krampen, pijnlijke borsten, soms steken in vagina/onderbuik. Vorige maand had ik ook echt het gevoel dat ik zwanger ben, nu durf ik dus nergens op te hopen, ik ben vorige maand al in de maling genomen door mijn eigen lichaam.. Het enige wat ik kan doen is wachten..

Mvm; spannend meis, suc6 morgen, ben erg benieuwd! Maareh, weet je zeker dat je je eisprong gehad hebt? Ik duim voor je!

Linssie; zolang het geen helder rood bloed is zit het wel goed hoor, dat is waarschijnlijk een innestelingsbloeding!

Jupje; ja, dat plassen in die kannen is geen pretje he, ik heb het ook gedaan en ik zou het nu ook weer gaan doen hoor, maar het is wel echt heeeeeeel erg vervelend!! Ik was ook blij dat ik gewoon weer op de pot mocht zitten daarna! :D

19. mrdam

mrdam Actief lid

May 16, 2011
    141
    0
    0
    hoii meiden wat is er weer een hoop gekletst.

vandaag de 20weken {medische }echo gehad waren erg zenuwachtig moet ik zeggen of alles wel goed was ,maar het zag er allemaal perfect uit was weer flink aan het schoppen en beetje dwars liggen haha zodat ze eerst nie alles goed kon zien maar uiteindelijk liet ze het ff toe.
    en nog een keertje te horen gekregen dat het echt een meisje is,we zijn echt dolgelukkig dus is het echt alleen maar ervan genieten.
    van de week even gedacht dat ik een blaasontsteking had ,plasje 2keer ingeleverd bij huisarts maar alles was goed,blijkt dat de kleine al ontzettend op me blaas ligt te duwen.dr gewicht is iets meer hoort meer bij een baby met 21weken dus we houden er al rekening mee dat het een lekker dikkertje word net als dr vader hihi.

kheb alleen wel een ontzettend gevoelige baarmoeder alle banden gaan nu ook flink meegroeien,dus ben iets voorzichtiger ook op me werk enz niet zwaar tillen.

vandaag ben ik ook weer de trotse tante van een meisje geworden ,me schoonzus is vandaag bevallen, en me eigen zus is bijna 35weken zwanger zij krijgt een jongetje.
    volgend weekend met me tweelingzus lekker een weekendje naar een hotel en lekker shoppen voor de kleine.

20. MamavanMarouan

Apr 19, 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @guus, ja ik weet zeker dat k een goede eisprong heb gehad want ik heb bloedgeprikt

Share This Page