Meiden.. Ik heb van een vriendin 6000 e-boeken gekregen op USB stick, deze zijn te lezen via je ipad (ibooks) of andere tablets.. Het zijn allemaal nieuwere boeken, van onder andere Saskia Noort, Karin Slaughter en Ester Verhoef.. Als er meiden zijn die graag via de email boeken ontvangen stuur me dan even een PB'tje met je email adres en de boeken. Dan kijk ik voor je of ik ze op USB heb staan... Jupje.. Veel vrouwen zijn je enorm dankbaar, waaronder IK
Ik las net ergns dat dat bruine verlies ook door de obstipatie kan komen.. Het is nu gelukkig weer weg! Heb ook sinds vandaag wat minder buikkramp gelukkig. Woooow gaaf joh al die boeken ukkie..
ben alweer wakker, hoef eigenlijk pas over een uur op te staan, maar kon niet meer slapen.. heb net weer een testje gedaan, vind het leuk om te zien hoe me streepje elke dag wat beter wordt
@lins, ik ben ook wakker moet zo naar t ziekenhuis..jaa dat is een superduidelijke test. Hij wordt met de dag duidelijker..!!
MamavanMarouan succes! Linssiej, het wordt inderdaad duidelijker! Heb je ook enig idee hoelang je nu in bent? Groetjes!
Lieve lieve dames, ik ben zwangerrrrrr ik kan het gwn niet geloven..ik durf nog niet heel blij te zijn..maar het is toch echt zo ik zal de test nog plaatsen want ik ben nu net uit t ziekenhuis...xxxx
Nu pas begrij k wat jullie zeggen ik ben bang ben onzeker..dit is ondanks dat k al een kind heb de eerste keer dat ik met besef deze fase mag mee maken..ik heb 19 juli een echo..spannend
volgens de berekeningen wat ik op internet doe zit ik op 5 weken,volgens mij is dat officeel toch rond de 3 weken maar je krijgt er 2 gratis bij toch..??. Ik heb rond de 14e dus me ei gehad. En heb 19 juli een echo
Jeeeeeeej MvM toch zwanger! Wat raar dat de thuistest niet positief werd.. Ik heb morgen of zondag pas me nod kimmuh, dus zit nu in de 4de week volgens de berekening. Heb toch even het zieknhuis gemaild vanwege dat bruine verlies, maakte me zorgen, nu even afwachten. Hoelang heb jij dat gehad kimmuh? Was dat ook af en toe alleen klein beetje met afvegen?
@MamaMarouan: Oh my god!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd!!! We dachten het al, we wisten het eigenlijk al zeker!! Aaaaaaaaaaaaaah!! Superblij voor je, helemaal geweldig!! Nu moet een thuistest toch ook wel positief uitvallen?! Geniet!! @Linssiejj: hij wordt steeds duidelijker zeg, en dat voor je NOD al zo vet!! Zit wel goed! @Guus: wanneer kunnen we jou feliciteren?! You're next!!!!
@mvm, jeeeeej he he eindelijk!!! heeft dat lange wachten op je ongi toch nog uiteindelijk een goed doel gehad!! Fijn dat je al zo snel een echo kan hebben, is dat met reden of protocol?? @kimmuh, pff wat balen zeg van je echo, tuurlijk het kan echt nog goed komen en daar moet je ook op vertrouwen maar het is toch een beetje naar om te horen te krijgen, sterkte met wachten! @krullie, hm echt een naar mens heb je aan de telefoon gehad joh. Dat verwacht je gewoon niet op dit soort afdelingen. Iemand anders zei het ook al maar je kunt ook prive een echo laten maken..
Krullie: ja ik hoop het ook! Iedereen wordt maar zwanger hier! Ben ik nog de enige die nog niet zwanger ben? nou... Hier weer erg misselijk, ik word er niet goed van..hopelijk is het ergens goed voor... IK heb net een test gedaan...stom he..5 dagen voor nod. Maar ik zie wel iets heel lichts, echt een tuurtestje...morgenochtend maar anders nog een keer, of misschien wel zondag..mevrouw ongeduld! Maar ja, ik ben zo misselijk en last van mijn boobs..ik dacht ach..ik waag gewoon een kansje! Enne, hier word ik wel alvast heel blij van, meet my new shoes;
Vettttte schoenen! Lopen ze ook lekker??? Hmmmmm een tuurstreepje! :O Oh my god! Dat klinkt mij, op 5dg voor NOD, heeeeel hoopgevend in de oren hoor!! *duim duim duim*