@guus heb je een foto van de test kunnen we ook kijken.. @mvdk, dat is protocol bij mij ziekenhuis ik loop bij t antonius ziekenhuis dat kennen jullie vast wel.schijnt een van de beste te zijn in nl.. @krul, jaa echt kan het nog steeds niet geloven hoor..ik denk dat ik gwn te vroeg had getest ofzo! Ik ga nog wel een keertje een test doen met cb denk k om te kijken hoeveel weken hij aangeeft.. En dames welke vitamine kan ik nu het beste halen want k moet nu toch ook foliumzuur nemen
Cool he!! De linkerschoen zit nog een beetje strak maar binnen- en buitenkant leer dus loop ik wel uit. Wie mooi wilt zijn... En dat tuurstreepje, ja, ik kan hem wel plaatsen maar op de foto zie je hem alleen heeeeeel licht als je met je hoofd wat zakt voor je beeldscherm en beetje van links naar rechts wiegelt met je hoofd.. wacht, ik plaats hem wel ff, maar in het echt is ie iets duidelijker..
Ik kan hem nog niet zien maar ik zit ook op me telefoon online dus is zowiezo onduidelijk..maar het is voor jou natuurlijk nog vroeg om te testen.over ene paar dagen zal je vast een duidelijke streep zien
hmmmmm als ik lang genoeg kijk zie ik hem wel! Maar weet niet of dat dan wel echt is hahaha Word er een beetje duizelig van Ik gok dat ie over een paar dagen duidelijker is en we jou OOK kunnen feliciteren meis!! Geweldig trouwens wat betreft je schoenen --> de linker zit nog een beetje strak hahaha Dat kan ik ook gezegd hebben --> "dat lopen we er wel uit" Om er vervolgens na kapotte voeten toch te moeten concluderen dat het meer zitschoenen dan loopschoenen zijn @MamaMarouan: ik heb meteen "mama compleet" van Davitamon bij de drogist gehaald. Zit alles in (oa foliumzuur en vit D) wat je nodig hebt. Slik daarnaast trouwens ook nog omega 3 xxx
Jeeeeh mooie test!!! Omega 3 is goed voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel en de hersentjes! Ik eet niet heel veel vette vis, sowieso geen vette dingen dus krijg er te weinig van binnen. Eet jij nou wel 2-3x per week vette vis is het misschien niet nodig hoor
okee dan ga ik die van davitamon zo halen bij de drogist.. wanneer ben jij uitgerekend krul volgens de berekeningen van internet?
mvm GEFELICITEERRRDDD!!!! ik had al steeds meer het gevoel dat je gewoon zwanger was... echt super voor je meid! lekker genieten! ik moet straks weer na het ziekenhuis... ik hoop echt dat ik nu mdet 75 eh wel iets heb... zie je dat dan al 2 dagen na het ophogen ??? volgens mij ben ik zo onderhand echt de enige niet zwangere hier
Miranda.. Vergeet mij niet.. Ik ook niet 😔 Elk groepje waar ik aansluit blijf ik als laatste achter
nee hoor ukkie, want ik denk echt dat het raak is voor jou deze ronde... zo'n knallende IUI moet toch haast wel lukken
volgende ronde zijn we allemaal zwanger..!!!! miranda ik weet niet of je dat al kan zien na 2 dagen blijkbaar hoort het wel anders hadden ze toch geen afspraak met je gemaakt denk ik..Ik hoop en duim voor je dat er een groeiend eitje zit
Zo meiden, ben weer wat geruster. Heb het ziekenhuis net gebeld. Ze bellen me nog terug voor de echoafspraak! Die vrouw was helemaal verbaasd dat het zo snel raak was haha.. En over dat bruine verlies, dat hoorde zij vrij vaak en dit kon met de innesteling te maken hebben, dus nu ben ik al wat geruster!
OOh wat fijn dat ze zo zijn bij je ziekenhuis...dat is vaak nog anders bij sommige ziekenhuizen.. Dames ik wil het laatste lijstje ff bijwerken welke pagina staat hij want er wordt zoveel gekletst
Ik krijg met 7 weken eerste echo, maar ja voor die tijd kunnen ze toch niks zien.. En 7 weken dat is al over 3 weken ! Jij 19-7 al eerste echo MVM spannend
met 6 weken kunnen ze volgens mij wel al iets zien had ff op google zitten kijken maar we zullen zien
nou, net toch maar ff een kruidvat testje gehaald, en hier hetzelfde "heeeeele vage streepje" maar goed, misschien wil ik hem te graag zien, dat kan natuurlijk ook.. vanaf nu ga ik gewoon elke ochtend testen..hihi, ben helemaal niet ongeduldig ofzo hoor... En krullie; hahahahaha, echt he! Zo heb ik ook al een aantal schoenen op Marktplaats gezet, want ik MOET ze hebben als ze té leuk zijn natuurlijk..en vervolgens kapotte voeten..hihi