als je hem een beetje van afstand bekijkt zie ik hem wel heeeel vaag, maar hetzelfde verhaal als die andere..ik denk dat het nog te vroeg is, maar in het echtz ie ik hem iets duidelijker..spannend!!!!!!
Haha iedereen enkt maar dat het er 2 zijn. Dat idee heb ik zelf stiekem ook. Benieuwd.. ook krullie had meerdere eitjes.. Spannend!!
ik zie wat jij bedoeld jaa van veraf zie je op de bovenste foto wel iets..gwn nog ff 2 dagen wachten denk ik want je zit nu 5 dagen voor je nod.Ik weet zeker dat jij over een paar dagen een mooie streep erop hebt
@MvM: volgend berekeningen op internet 28febr/1 maart. Maar dat zal wel duidelijker zijn na de eerste echo. Wat vindt je mannetje meid??? Issie ook in de wolken??? En Marouan wordt grote broer! @Ukkie/Miranda: bij jullie gaat het ook snel raak zijn! Echt! @Guusje: haha echt zo grappig he je schoenen op marktplaats Dit is is mijn nieuwste aanwinst. Totally in love, maar veeeel te hoog. Maar ze zijn gewoon zooo mooi! Je hele houding is zoveel mooier, langer en slanker en voel me zooo sexy op die dingen Maar au au au! Zijn echte zitschoenen Als we weggaan doe ik ze alleen aan als vriendlief me overal (restaurant,bios enz) voor de deur kan afzetten Te erg gewoon haha
Wauw mooie pumps ! Ik loop het liefst op pumps! Op het werk vragen ze vaak of dat geen pijn doet haha
@Guusje: ik zie niets, maar ik geloof je helemaal!! Dat streepje is er wel, maar nog te licht om op de foto te zetten. Hoeveel testen heb je? Over 2 dagen nog eens proberen!! @Linssiej: ik denk 2 bij jou! Ik denk bij mezelf eentje, mijn testen waren voor NOD veeeeel lichter. Jouw streep 4 dagen voor NOD is zelfs bijna donkerder dan die van mij OP NOD Dus minder hcg dus 1 en jij 2, volgens mijn eigen gedachtegang @Miranda: fm fm fm fm Hoe was je fm???!! Hoe ben je er gekomen trouwens??? Ik hoop zooo voor je dat die 75 nu al wat reactie laat zien!! *duim duim duim*
hahaha ik kan het me voorstellen dat mensen dat vragen Maar het is zoo mooi! Ik loop er ook graag op, maar dan wel met een iets kleinere en bredere hak. Meer steun, zit stukken beter Wat wel grappig is dat ik die schoenen ook wel eens naar mijn werk heb gedragen om in te lopen, maar ik had dan een paar reserve schoenen en sokken bij me. Na een uur erop staan had ik er meer dan genoeg van en verwisselde ik ze voor andere of liep ik gewoon lekker op mijn sokken door het lokaal. Die blik van mijn leerlingen, geweldig Maar zoooo leuk was dat sindsdien bijna alle meiden hetzelfde deden Voor school, na school en in de pauzes helemaal op en top het vrouwtje op giga hoge pumps en tijdens de lessen gingen alle schoenen uit en mochten de voetjes rusten Zo leuk hahaha
Mooi Krullie!! Daar heb ik er ook nog een paar van in de kast staan..hihi, zo goed als nieuw! Maar een tip, platjes of slippers in je tas meenemen als je weg gaat, doe ik ook altijd, meestal met entree met hoge hakken, na 15 min slippers aan.hahahaha, vandaar nog bijna nieuw allemaal..whahahaha En ja, ik heb een aantal testen liggen, morgen gewoon nog 1 en dagen daarop ook..
hahaha daarom heb ik altijd vrij grote handtassen Álles moet mee! Heb je ook al digitale CB testen liggen? Denk dat je die over 2 dagen wel kunt uitvoeren! Voorgevoel
Ik ga straks vast een cb digital halen. Denk dat ik die morgen wel kan doen toch? Doe wel eerst nog een gewone test voordat ik dadelijk veel geld in de prullebak gooi haha.. Ja me streep was vrij duidelijk. Ik denk dat ik mijn ei al op zaterdag de 23ste heb gehad en morgen dus mijn nod heb. Volgens mij zegt het hcg in het begin nog niet veel of het er eentje of meer zijn. Maar we zullen zien !
Geen idee eigenlijk of je daar iets uit af kan leiden! Die CB digitaal kun je zeker morgenochtend uitvoeren! Mijn streep was lichter toen ik 1-2 weken kreeg met CB!
Krullie die donkere strepen zegt niks over aantal kids in buik hoor, de mijne was bij mijn dochtertje op 3weken al knaltesten!
@guusje, haha hebben we pas geleden al gedaan! Als je iedereen toevoegd aan je vriendenlijst kun je onze foto's zien @miranda, nou nou nou ???
Ik zal straks wel een fototje plaatsen ben nu weer online op telefoon.. maar krul manlief is heeel erg blij maar natuurlijk ook nog beetje bang net als ik de 19e hebben we een echo en dan weten we meer..trouwens wat betreft de gemeenscha he nu je zwanger bent..vind het toch eng zo in het begin nou ik net zwanger ben en je hebt sex haha...hebben jullie dan niet?? @miranda...?????? Hoe was de fm??
mijn fm was weer niet wat ik hoopte... er is nog steeds geen groei maandag weer terug komen, tot die tijd gewoon nog wel 75 eh spuiten... pfff ik word ben verdrietig ik snap niet dat mijn lichaam niet reageert!
Aah miranda echt wat is het toch oneerlijk zeg:'( vind het echt heel erg voor je..ik snap t ook niet wrm het zo gaat..hopelijk is er over een paar dagen wel wat te zien...t kan toch ook niet dat een ei zo snel groeit in 2 dagen