Gestart met Primolut en 1e ronde Clomid, wie begint er ook nu?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door mvdk, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ik heb tot nu toe alleen ontzettend pijnlijke tepels. Ze zijn ook echt heel groot met kleine bobbeltjes erop..
    En zo nu en dan wat krampjes in mijn buik, maar heel weinig. En mijn reuk is echt al een stuk beter, nu was dat al goed, maar is nu nog erger. En ik slaap nog maar 5 uurtjes per nacht en dan ben ik klaarwakker.. En constant gevoel dat ik veel afscheiding heb, maar dan kijk ik en is er niks.. En een opgezette onderbuik klein beetje.. Dat was het haha en jij?

2. MamavanMarouan

MamavanMarouan Bekend lid

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja me borsten doen vooral pijn aan de zijkant en heb wel echt last van heeeeeeel veel afscheiding soms lijkt t wel alsof ik in me broek plas haha..moet echt een inlegkruisje gebruiken..en verder die steken af en toe onderin..

Jaa nog ongeveer 2 weken voor de eerste echo, het lijk nog zo ver weg haha.wanneer jij eigenlijk?

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ik word begin volgende week gebeld om een afspraak te maken.. ik krijg de eerste echo met 7 weken, dus over 3 weken denk ik :)

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Dit ben ik met mijn allermooiste meisje!

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Leuke foto!
    Hoe gaat het guusje?

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Vanmorgen weer erg misselijk,nu gelukiig weer weggetrokken.
    Ik ga dinsdag pas weer testen hoor,anders maak ik mezelf helemaal gek..dan ben ik 1dag voor nod. En als ik het volhou dan wacht ik toch tot woensdag,al die tuurtestjes word ik zo zenuwachtig!

7. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    Jeetje meiden, wat wordt hier een hoop gekletst :). Ik hou het niet meer bij hoor!

MvM en Linssie GEFELICITEERD!!!!!!! :D
    Wat ontzettend fijn. Hopelijk kunnen jullie ervan genieten ondanks de onzekerheid.

@ Miranda: Wat balen dat er nog steeds niks groeit bij jou. Kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje wanhopig van wordt. Hopelijk is er maandag wel groei te zien. Sterkte.

Voor de meiden die zich zorgen maken om menstruatiekrampen: Niet nodig! Ik heb nog nooit zoveel last gehad van ongikrampen als de eerste weken van mijn zwangerschap. Ik geloof dat het na week 6 of 7 wat minder werd. Dat komt gewoon omdat je baarmoeder druk bezig is met oprekken.

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    :) ik heb het net mijne beste vriendin verteld en die was zo ontzettend blij haha, zo leuke reactie.. Het is onzeker inderdaad, maar ik ga proberen te genieten.. Bij elk buikkrampje denk ik oh oh haha, maar dat zal iedereen wel hebben de eerste maanden..

Hoe gaat het met jou linde?

9. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

4 apr 2011
    1.418
    0
    36
    @ Linssiejj: ik denk ook dat iedereen dat heeft de eerste weken. Is toch een onzekere tijd.

Met mij gaat het goed. Ben nog veel moe en vaak last van hoofdpijn, maar ben niet meer misselijk. Nu ook lekker vakantie :). Ben Onderwijsassistent op een basisschool dus lekker 6 weken vrij.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

mooie foto's!

Hier net de schrik van mijn leven...zweet breekt me aan alle kanten uit.
    Beetje bruine afscheiding... o jee o jee o jee
    Hoeft niets te betekenen, maar ik ga natuurlijk weer meteen van het ergste uit... pfff shit shit shit

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @krullie ik heb het sinds gisterenochtend niet meer gehad. Ziekenhuis vertelde dat voel vrouwen dit konden hebben bij zwangerschap.. ik had vanmorgen test gedaan met cb en stond 2-3..dus blijkbaar maak ik aardig wat hcg aan..

12. sunshineS1976

Ik lees ook dat veel vrouwen het kunnen hebben...
    Maar heb 0,0 afscheiding gehad en nu opeens met 6w2d wel... raar hoor. Ook buikpijn, maar niet meer dan anders.
    Ben wel flink geschrokken en erg bang nu. Moet nu ook weg, "gezellig" naar een (schoon)familiebbq. Nou dat is nu wel even het laatste waar ik zin in heb...voel me ook echt niet lekker, het zit me niet lekker, bleh...:(

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Dat had ik eergisteren ook, zat helemaal in put. Het was ook maar 3x ofzo alleen met afvegen.. maar ik denk zelf dat het van de innesteling is of door mijn obstipatie die ik had. Maar ja blijft afwachten.. ik denk dat we ons de komende weken wel zorgen blijven maken..

14. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krul, heel veel vrouwen kunnen het krijgen bruine afscheiding kan oud bloed zijn of na t vrijen bijv had het gelezen..zolng het niet met heftige krampen en helderbloed gaat is het in orde dat is wat de assistende mij ook vertelde

15. sunshineS1976

Weer lekker thuis :) Knallende koppijn en misselijk, duik lekker mijn bedje in...
    Dank voor de geruststellende woorden Lins en Marouan... als ik een beetje redelijk nadenk weet ik ook wel dat het waar is, maar in je achterhoofd houdt je toch rekening met het ergste...
    Alle klachten zijn nog flink aanwezig en gisteren bij MvM nog een knaltest dus moet er gewoon van uitgaan dat het iets onschuldigs is en dat alles goed zit...
    xx

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Goedemorgen dames, worden jullie ook telkens zo vroeg wakker? Ik slaap heel weinig en moet om de 4 uur in de ncht plassen, overdag nog vaker. Haha en dan die tik, elke keer als je naar wc gaat kijken of je geen rood ziet.
    Mijn ouders en broertje vonden het echt superleuk!

17. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

IK heb een voorgevoel, ik denk dat ik niet zwanger ben..ik heb weer dezelfde kwaaltjes als vorige maand, dus denk dat ik over een paar daagjes ongi wordt..maar goed, ff afwachten nog..

18. MamavanMarouan

19 apr 2012
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @linsiejj, dat heb ik dus ook precies als k naar de wc ga elke keer die check....en ik ben alleen einde middag heel erg moe maar ik wordt vaak in de nacht wakker om te plassen en dan ben k klaarwakker...

@guus, dat had ik ook en heb k jullie ook heel vaak gezegd dat k dacht dat t mislukt was deze ronde..en kijk nu ben ik ook zwanger. Het probleem is dat zw.symptomen heel veel op ongi.symptomen lijken...kom op meis hou de hoop er in knufff

19. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    thanks mvm, ik heb net een test gedaan...negatief...kan het zijn dat ik over 3 dagen wel positief test? Ik denk het niet..zucht..weer zo'n aankomende ellendige maand..bah..

ik denk dat die licht positieve testjes van 2 dagen geleden de pregnyl nog was die nog niet helemaal uit mijn lichaam was..valse hoop dus. Volgende maand ga ik niet meer eerder testen..

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    @mvm ja ik lag er rond 00.30 in vannacht. Werd om 4.00 wakker om te plassen en toen om 7 weer en toen ben ik maar opgestaan.. Ben sinds 4.00 al 5-6 keer wezen plassen.. En dan iedere keer kijken of ik wat geks zie haha.. Maar heb sinds eergisterochtend ook geen bruin meer gehad bij afvegen :). Ik denk nu zelf dat mijn nod wellicht eerder was ivm duidelijke positieve testen etc. Maarja over paar weken weet ik hoever ik ongeveer ben..

Deel Deze Pagina