Wie begint nog meer in april met IUI?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Angelaa1988, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Hoi meiden,

Graag wil ik ervaringen delen met meiden die ook binnenkort aan de IUI moeten geloven.
    Misschien dat we elkaar ook daarbij kunnen steunen.

Ik krijg begin april m'n intake en daarna wordt t in gang gezet, ik ben zo benieuwd.

Ik ben nu bijna 1,5 bezig voor ons eerste wondertje, maar tot op heden nog niks. Bij mij is alles goed alleen bij vriendlief is de kwaliteit van t zaad minder goed.

Toch is t niet niks :(
    Ik ben op t moment wel veel emotioneel, althans zo voel ik me, t komt er alleen niet uit. T wil gewoon niet terwijl ik me wel zo voel.
    Ik heb t idee dat mijn lichaam t gevoel heb gewoon niet emotioneel te willen zijn en te laten voelen dat t best mag.

Ik hoop dat er meiden zijn die mee willen kletsen.

2. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Angela,

Ik heb al wel 2x een IUI behandeling gehad, maar ik heb in april de 3e IUI, als alles goed gaat, de week na Pasen.

Spannend allemaal hè.

Ga jij er nog hormonen bij gebruiken of is het in je eigen cyclus? Ik gebruik alleen Pregnyl.

En wat je zegt, het is toch een hele stap. Mijn man en ik hebben het een hele tijd voor ons gehouden totdat mijn zus kwam met het nieuws dat ze zwanger is. Toen is eigenlijk alles eruit gekomen. Een beperkt aantal mensen wisten het dan wel, maar het is niet iets wat je aan de grote klok gaat hangen.

Weet je al wat wanneer je je eerste uitgangsecho hebt?

3. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik heb a.s. dinsdag een afspraak bij Geertgen en kan dan hopelijk in mei beginnen met IUI. Is inderdaad wel spannend allemaal..

4. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb net mijn eerste IUI gehad, ik mag de 28ste testen. Bij ons konden ze niets vinden waarom het niet zou lukken. Dus april wordt mijn tweede. (hopelijk niet maar ik ga daar gewoon vanuit, kan het alleen maar meevallen ;))

5. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @boukje, ohh spannend meis
    Ik weet niet of ik hormonen krijg, ik heb begin april m'n intake en dan hoor ik alles alant goed is.

Ik heb t mensen verteld die dichtbij me staan, zoals familie enzo, maar ook met de reden, als er wat gebeurd met mij qua mislukte iui enzo, dan weet ik waar ik me steun ken vinden. Ze vragen er voor de rest ook niet over, tenzij ik er over begin dan praten we ze wel gewoon mee.

@butterfly, ohh komt ook dichterbij spannend.

@ivy, toe maar spannend. Hoe was t ? Viel t mee of tegen?
    Dat is ook wel zo, dat je zo denkt, je weet t nooit.

6. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik hier ook meepraten ik heb al wel erg6 pogingen gehad maar vorige maand een miskraam na een spontaan wonder...nu in april opnieuw starten met iui in eigen cyclus en pregnyl

7. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik moet op dag 14 naar het zkh voor een folikelmeting en wanneer eitje groot genoeg is pregnyl...
    Ik mag niet teveel hormonen binnen krijgen omdat ik 5 jaar geleden een herseninfarct gehad heb..
    Vandaar in eigen cyclus

8. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @daan, Tuurlijk mag je meepraten Meis. Heavy zeg, maar ik ga voor je duimen dat t nu wel lukt! Spannend.
    Jeetje dat is niet leuk zeg, ik hoop dat het nu beter met je gaat en gun je het ook zeer zeker om een mooi wonderteken te mogen krijgen.
    Op welke dag zit je nu?

9. Boukje L

Boukje L Actief lid

3 okt 2011
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Angelaa1988: nog een weekje wachten dus voor je intake, ik vond de behandeling zelf echt meevallen, maar die wachtweken daarna hè.....;)

@Daan23: jeetje is ook heftig zeg! Ik ga op CD13 (2e Paasdag) voor follikelmeting en dan later ook Pregnyl.

10. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @boukje, jaa ;).
    Oké gelukkig, deed het pijn?
    Ja die wachtweken blijven een drama. Maar is nu ook zo. Web van deze dagen zou ik ongi moeten worden. Ik hoop van niet, maar dat zal toch niet zo zijn.

11. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    thnx lieve meiden ik ga enorm voor jullie duimen ook!!

12. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier inmiddels weer in een nieuwe cyclus beland 40 dagen na de miskraam..
    Maandag bellen voor de eerste fm op dag 14
    Succes allemaal

13. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Heey meiden,

Aah daaan.jammer :(
    Ik ben aan t wachten op mn ongi,.zit nu op dag 31.
    Pfff laat t dan.maar gewoon komen ook.

14. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Angela88 he verdorie balen... heb je al een test gedaan? Hoelang is je cyclus meestal

15. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Zeker balen. Mn cyclus is tussen 28/30 dagen. En zit nu op dag 31/32. Maarja

16. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Hoi,
    Wij hebben 2 april intake gesprek voor IUI. Heel lang gewacht voor we de stap aandurfden.

Hoop dat je ongi snel komt Angela. Als je zeker weet dat ie moet komen (niet zwanger) dan maar liever snel.

Meiden die al bezig zijn. Hopelijk zijn jullie snel weg hier (richting zwanger forum ;))

17. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    Noiu meiden ik ben ook ongi maarja

Ik weet nu voor de iui dat ik 2e sta. Dus kijk daar naar uit.

@fietwordtmama. Spannend meis. Ik wordt die week ook als t goed is uitgenodigd

18. Ivy1979

Ivy1979 Bekend lid

29 jan 2012
    749
    0
    0
    Noord-Holland
    Mij viel het me mee, ik ben nooit zo van die eendebekken en mijn baarmoedermond lag niet helemaal recht dus het was even zoeken. Ik kan je wel vertellen dat dat niet echt fijn was.

Ik ben nog steeds niet ongi geworden, normaal in mijn eigen cyclus zou ik dat allang geworden zijn maar de LF kan worden verlengd met de medicijnen had ik begrepen. Gistermiddag al even stiekem een testje gedaan, helaas wit maar ja, middagurine en ik zat op dag 12 dus het kan nog alle kanten op.

@angela, nooit gedacht dat ik iemand zou feliciteren met de ongi, maar dat betekent dat je in ieder geval aan de slag kan. Fijn.

@Fiet, tja het is niet leuk als je hulp nodig hebt, ik hoopte ook elke keer dat een volgende stap niet nodig was, helaas dus wel :(

@daan: veel succes met je FM.

19. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    @ivy, ohh dat is niet prettig dan nee. ik heb tot nu toe met de eendebekken nog geen nare ervaringen gehad.
    haha nou ik ben ook wel blij hoor, t is ook al bijna over. en ik hoop volgende week de mail voor de intake te ontvangen voor t traject. ik ben zoo benieuwd.
    Spannend bij mij jou meis. ik ga voor je duimen.

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Mag ik ook hier meekletsen? Wij hebben de intake achter de rug. Aan het begin van mijn nieuwe cyclus (rond 9 april) begin ik met Clomid en na 5 dagen een echo, daarna een spuit Pregnyl en daarna de behandeling.
    We hadden deze cyclus al mogen beginnen, maar omdat we op vakantie gingen, kon het niet ivm de echo.

Wij zijn beiden helemaal in orde, maar na 2 jaar proberen, hebben we toch de stap gezet. We behoren tot de groep 'onbegrepen vruchtbaarheidsproblemen'. Ik heb me suf gepiekerd, want ik snap gewoon niet waarom het niet lukt. Mijn cyclus en eisprong is prima in orde en de zwemmers van ml ook. Iedereen om me heen is en raaky zwanger, om gek van te worden.

Maar goed...adem in....adem uit... deze maand moesten we nog op eigen kracht en de volgende cyclus dus met hulp. Ik zie een beetje op tegen de spuit, aangezien ik flauw val als iemand met een naald in de buurt komt :).

Deel Deze Pagina