Ik heb al weer spijt dat ik me niet kon inhouden, heb 3 dagen voor NOD een test gedaan. Bij mijn zoontje teste ik ook 3 dagen voor NOD positief en ik had nu precies dezelfde symtomen. Maar goed handig is t niet en nu heb ik dus een test van de babyboomshop gedaan. Er staat een heeeel licht 2de streepje ( bij mijn zoontje was t met een kv 2 voor 5 ook heeeel icht0 Ik google ff en lees eigenlijk dat die babyboomshop testen dus onbetrouwbaar zijn.... Is dat echt zo? Misschien toch maar een kv test halen en over 2 dagen testen...maar wilde hier toch ff weten of er ervaringen zijn....
kwam er net achter ook nog een kv 2 voor 5 euro test te hebben liggen... gedaan ( dus geen ochtendurine meer) en meteen een 2de streepje... En die is veel duidelijker als die van babyboom ( een ook duidelijker als de eerste test van mijn zoontje destijds...) Zou het toch?
http://i42.tinypic.com/29fpafn.jpg Foto is gemaakt binnen 5 minuten ( streep is nu zelfs nog donkerder)
Dank jullie wel! Is zo onwerkelijk, net besloten dat we er voor gingen ( zo van we zien wel...) en dan in 1 keer raak? pfff....
Nou die hebben gewoon meer hcg nodig, die was bij mij op mn nod zelfs heeeeeel licht! kv en midstream (zw en kids) waren duidelijker... oh lees nu dat je kv hebt getest! nou gefeli!! doe over een paar dagen maar eens die dipstick als je die over hebt zul je zien dat die dan wel een mooie streep geeft
Dat kan als je gewoon de laatste dag van je ongi hebt aangegeven, dan zal het toch wel kloppen. Als je normaal een cyclus hebt van 28 dagen dan is je noddag, dag 29. Succes . Xxx joyce
1 ding weet ik ondertussen wel dat die zwangerschapstesten van babyboomshop bagger zijn. Vandaag was de kruitvattest knal positief en die van babyboomshop is nog steeds heeel licht.....wel al iets duidelijker te zien......