Gestart zomer 2020 ivf-icsi gaan door tot ROZE

Discussie in 'MMM clubs' gestart door droomwens79, 22 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Oh mega spannend!! Ik duim hard voor oploop!!
    Met mij gaat het goed hoor, pauze loopt op zijn einde, nog eventjes en dan weeer stimuleren voor icsi 3, nog heeeeel even genieten van even niks ;)
     
  2. LisaW27

    LisaW27 Bekend lid

    4 okt 2016
    967
    1.153
    93
    Vrouw
    Stewardess
    Gelderland
    Oh wat spannend! Hoe voel je je?
     
  3. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    @droomwens79 spannend weer! Ik duim voor je!

    Even een update van mijn kant...
    10 maart kreeg ik een miskraam en nadien heb ik bijna continu bloedverlies gehad. Soms eens een weekje niet. Gisteren naar gyn geweest en ze vond niets dat de reden kon zijn. Ze heeft wel nog een uitstrijkje genomen omdat dit 5 jaar geleden was ofzo. Gyn heeft me nu een maand op de pil gezet. Dit om hopelijk mijn lichaam even te resetten zodat mijn bloedverlies stopt en tijdje wegblijft. Ik heb ondertussen Gisteren ook mijn eerste Pfizer coronavaccin laten zetten. 3 juni de tweede prik. Fertiliteitsarts stelde voor op 3 juni met de pil te stoppen en dan 5 dagen nadien bloed te laten prikken. Als alles dan goed is, start ik op 8 juni met puregon prikken voor een volgende tp. Ik wil een eigen eisprong opwekken op cryo terug te plaatsen. Zoontje kwam ook op die manier. We hebben de puregon zelf bekostigd, omdat dit enkel vergoed wordt als he dit prikt voor een punctie. Benieuwd of er nog een baby zal komen in ons gezin. Zoontje telt eigenlijk wel al voor 2. Was vandaag niet zo flink op school. Juf was boos geworden. Het was me weer een dagje. Haha
     
  4. Betsies

    Betsies Fanatiek lid

    21 mrt 2020
    2.229
    3.124
    113
    Vrouw
    Poeh @LenaMill wat gebeurt er toch veel bij jou, serieus zo vervelend dat er zoveel tegen zit. Hopelijk is dit een goede greep van de gynaecoloog en gaat je lichaam na de pil weer terug in een beter ritme en brengt de puregon jullie wonder!
    Wel heel fijn dat de Pfizer hier precies tussen paste!
     
  5. LenaMill

    LenaMill Fanatiek lid

    3 aug 2014
    4.261
    997
    113
    Ik heb het momenteel vooral lastig omdat een aantal mama's van kleuters bij ons zoontje in de klas zwanger blijken te zijn. Ik was dat ook al 4 keer... slik... Heb het gevoel dat ze me nu allemaal voorbij steken.
     
    Maan84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina