Net een kruidvat test gedaan.. Is die egt niet te licht voor 12 DPO? Middag urine en had in ochtend best veel gedronken..stom..
@Sara190 zou je niet best stoppen met testen? En zeker alle soorten testjes door elkaar. Ikzelf word echt zot van die streepjes en zeker als ze niet donkerder lijken te worden. Ik ga proberen gewoon enkel nog een digitale test te doen zondag en dan maandag de bloedtest. Als het deze keer goed zou zitten, mag ik waarschijnlijk voor een vroege echo al op 5 of 6 weken. Ik probeer zo weinig mogelijk na te denken. Vorige pogingen testte ik me ook suf en werd ik zotter met de dag omdat de streepjes geen knaltest aangaven. Ik stop daar nu mee.
Dank jullie wel ♡ @LenaMill Tot op heden nog geen reden gevonden. Onderzoeken lopen nog.. Het is een groot gemis..
Ik heb besloten om vandaag al eens te laten prikken op hcg. Zo weet ik maandag ineens of het voldoende gestegen is. Er is een moedervlek op mijn been ineens wat veranderd en ik ga eigenlijk voor dit naar de huisarts. Als ik er toch ben, laat ik snel even hcg prikken ook. Die streepjes op de urinetests maken me echt zot. Dat doe ik dus niet meer.
Ya ik kan het toch niet laten helaas hoe graag ik het ook los wil laten.. ik ben blijkbaar een middag tester, middag rond 16:00 uur is die veel donkerder dan ochtend..
Dat zijn niet zo'n goede testjes. Die kleuren niet snel donker hoor. Ik word zot van streepjes. Niet meer testen. Gewoon hcg bloedtest en paar dagen nadien nog eens. Dan pas weet je iets.
Hey ik heb hier wat berichtjes gemist. Slim om te laten prikken @LenaMill heb je al een uitslag mogen krijgen? @Sara190 ik zie wel wat oploop op die foto al is het vrij licht...spannend, kan jij geen bloed laten nemen bij de huisarts?
Ook van hier heel veel sterkte gewenst, wat een zwaar afwachten lijkt me dat dan ook nog voor die onderzoeken. Dikke knuffel!!
Mijn hcg stond gisteren op 76, dus maandag moet hij boven de 300 uitkomen!! Spannend! Maandag mag ik normaal pas gaan voor de officiële hcg test. Ik ben dan 4w en 3d denk ik zoiets. Progesteron stond op 11 en dat bleek goed te zijn, al is het minder dan bij ons zoontje.
Oehhh dat klinkt wel veelbelovend!! Duimenduimenduimen!!! @Sara190 wat vervelend! Dan duim ik gewoon ook hard door voor jou! Test jezelf alleen niet gek hè, er moet een dag tussen zijn om oploop te kunnen zien...
Je moet het echt een soort van "loslaten". Het testen werkt niet voor je, in plaats van dat het een veilig gevoel geeft wordt je er onzeker van. En meer testen helpt niet met evt. Iets voorkomen. Ik wil je ook alvast wijzen op dat dit waarschijnlijk je hele zwangerschap zo gaat blijven. Met dit traject heb je een soort zelfbeschermingsmechanisme opgebouwd. Zoveel teleurstellingen en tegenslagen en daardoor heb je niet het gevoel dat je echt kan genieten van je zwangerschap want: er zal toch wel iets mis gaan of waarom zou het dit keer wel goed gaan? Ik ben 18 weken en ben nog steeds bang. Wij hebben eigenlijk nog niks gekocht voor de baby. Behalve dingen die we ook kunnen gebruiken voor onze pleegdochter. Bang dat er bij de nipt iets gevonden ging worden, dat was helemaal goed. Yay fijn! Maar de volgende hobbel is de 20 weken echo. Wat als ze daar iets vinden? Wat als er iets toch niet goed is?! En zo ga je van onzekerheid naar onzekerheid. Van echo naar echo waar steeds langer tussen zit. Ik post dit niet om je bang te maken maar om je te wijzen op dat er nog heel veel weken aan gaan komen waarin je ook bang gaat zijn dus probeer het voor nu even los te laten. Hoe moeilijk dat ook is.
Bij de biochemische zwangerschap ging hcg nooit hoger dan 77. Dat is zowat het hoogste wat ik ooit haalde. Hopelijk verdubbelt deze waarde dus nog 2 keer tegen maandag.