Ongesteld en echt bloeden als een rund !!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door denicepino1, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    nou even in het kort uitgelegt dan voor jullie allemaal die dit lezen.

Ik vind dit totaal niet grappig meer eergister weer ongesteld worden ( op me verjaardag ) en dan echt zo ongesteld hups in de ochtend voelde ik het gewoon ineens ik dekn SHIT niet nu he..

ik kon dus IEDER uur naar de wc rennen . dan voelde ik gewoon ineens het STROOMEN!! en dan echt me Normal vleugeltjes maandverbandje van always, hield het niet meer!!

nu wil ik dat het dus minder word eigenlijk. maar dat is volgens mij alleen dan te regelen met de pil??
    ik heb mirena spiraal gehad dit beviel mij niet omdat ik daar heel depresief en agresief werd eigenlijk. ik heb de pil gehad microginon kreeg ik acne van. heb de diana nog iets gehad zelfde liedje en ik kwam nog eens 5 kg aan ook !:O terwijl ik niets meer of minder at.

het hoeft niet meteen een anticonceptie te zijn aangezien mijn vriend gestereliseerd is en deze geslaagd is ook ( net de uitslag gekregen vrijdag)
    maar dan wil ik wel een pil die niet al teveel hormonen af geeft aangezien ik ook nog borstvoeding geef( IK BEN TROTS !!! )aan mijn kleine ventje.

ben ondertussen ook alweer naar de wc moeten rennen... isniet leuk meer... heeft nog iemand dit?
    je word er afentoe gewoon licht van in je hoofd ( iemand tips ook voor dit kwaaltje naast pillen , ben een beetje anti pil eigenlijk hihi moet ik vooral aan de pil gaan hahah )

heb in de nacht ook maar een dikke strandlaken dubbel gevouwen onder me kont leggen. en een strakke boxershort aan gedaan met een nacht maandverband ultra absorberend. en dan nog zit t strand laken onder de vlekken.. ( weet niet hoe ik slaap maar is vervelend en ook voor mijn vriend... die ken niet tegen bloed haha )

dus lang verhaal kort

welke pil met het minste hormonen??
    duizeligheid van het vele bloedverlies denk ik ??? wat kan ik eten om dat niet te hebben.?

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    erg vervelend! ik zou eerlijk gezegd niet weten wat je er tegen kunt doen, ik heb het zelf ook 3x gehad dat ik ook echt sochtends de hele weg naar de wc lopend alles onder had zitten (sorry maar het was echt absurt) en een uur later zelfde verhaal precies wat jij verteld... ik was ook helemaal licht in mn hoofd niet zo gek denk ik als je zoveel bloed verliest..
    ik durfde die dagen ook echt de deur niet uit omdat het binnen het uur alweer te laat was en ik was ontzettend bang dat ik buiten zon ongelukje zou krijgen...
    ik hoop dat iemand een tip voor je heeft, ik lees lekker even mee want mocht ik het nog een keer meemaken heb ik er misschien ook wat aan .. hoop voor je dat het snel over is en gewoon normaal word weer... want het is geen doen zo ik weet het..

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou dit zelf even met je huisarts bespreken. Forumleden kunnen wel ideeen over de pil aandragen maar dit moet toch echt ook kunnen bij jou lijf zeg maar. Vervelend zeg, zo heftig ongesteld! Ik heb dat gehad de maand voordat ik zwanger raakte, kon toen wel op 't toilet blijven zitten die paar dagen, zo erg was het! En inderdaad, alles eronder, dat heb ik sinds mn pubertijd niet meer gehad zo'n rommel.

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    dankjewel beide voor de antwoorden.

denk ook dat ik naar de dokter ga. is nu de 3 e keer ook dat ik weer ongesteld ben en alle 3 keer was het zo erg.
    en ook na de bevalling 2 jaar geleden van me dochter voordat ik weer zwanger werd van me zoon. was het ook zo erg. en echt het bleef stromen toen heb ik dus mirena genomen omdat de huisarts zei dat daar ook bij sommige gevallen het ongesteld zijn uit blijft nou dat leek me wel wat.. maar nee hoor bij mij niet zwaar depressief kon niet genieten van mijn kleine meisje toen. en werd alsnog heftig ongesteld.

maar nu was ik dus vrijdag jarig. en precies toen dus ongesteld.
    stond ik op om drinken in te schenken kon ik eerst naar de wc... die mensen zullen wel gedacht hebben wat heeft die !!
    gelukkig niet doorgelekt toen.... maar de dag er na wel en vandaag weer. vind het niet leuk.
    ben gister de deur niet uit geweest en vandaag ookniet durfde gewoon niet. want dan zou ik met de auto heen willen gaan doordat het zou koud is. en de auto heeft licht grijze bekleding als je daar in door lekt ken je het moeilijk schoonkrijgen en dan nog me auto moet ik dan voor de deur parkeren van de buren enals ik dat dan op moet ruimen uit de bekleding wat zullen die wel niet denken !!

dus ik denk dat ik morgen maar even een afspraak maak bij de huisarts. dat ik het er maar even over ga hebben nog eens.

nog eens dankjewel dat jullie mijn verhaal hebben gelezen en geantwoord meiden :D

en gelukkig ben ik dus niet de enigste ik vond mezelf al zo raar ik denk dat kan toch niet he dat is toch alleen na de bevalling zo heftig he. en zoiets ja ik ken daar nog altijd niet met me vriendinnen in hetecht over praten. net zoals de stolsels en hechtingen in je doos na de bevalling en mirena die in je doos geplaatst is hahah. zoiets ken je echt alleen maar hier kwijt.

Deel Deze Pagina