gesteriliseerd maar kan niet liggen van de schouderpijn?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door inkie, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    Ik ben donderdagmiddag gesteriliseerd. Het gaat allemaal voorspoedig alleen ik kan maar op een zijkant liggen als ik anders ga liggen dan doet me het toch pijn in m'n schouder.
    Ik voel de schouder ook wel als ik niet lig maar dan is het nog wel vol te houden maar zodra ik ga liggen ga ik kapot van de pijn.

    Herkent iemand dit en weet wat te doen?

    Bedankt! Inkie
     
  2. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Misschien niet een antwoord wat je verwacht, maar ik denk dat het te maken heeft met het gas wat ze in je buik spuiten om meer ruimte te hebben om te opereren. Bij een kijkgat operatie (dus dat ze alleen een paar kleine sneetjes maken ipv een grote snee) dan spuiten ze een soort gas in je buikholte.
    De precieze medische termen weet ik niet maar toen ik geopereerd ben aan mijn galblaas had ik daar ook last van en ik hoor het van meer mensen na een operatie in je buik. Ik zie dat je het bericht een paar dagen geleden geplaatst hebt, als het goed is is het intussen weg.
     
  3. DaisySanches

    DaisySanches VIP lid

    20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik sprak laatst ook een patiente die een gyneacologische ingreep gekregen had, en ontzettend veel last kreeg van haar schouder daardoor.
     
  4. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Heb je vaak na een kijkoperatie, hebben ze jou dit niet verteld?
    Ik heb ook zo'n operatie gehad, pfff kon dagen mijn schouder niet gebruiken, laat staan erop liggen.. ( heb een kijk operatie gehad aan de galblaas, niet voor een sterrilisatie ;) )
     
  5. inkie

    inkie Actief lid

    16 mei 2006
    118
    0
    0
    Ze hebben niet verteld dat je er GOED last van kon hebben nee :evil: hihihi Het is ondertussen al een heel eind gezakt gelukkig maar wat een ellende zeg :confused:
    Bedankt voor de reacties, ik wist niet dat het altijd bij een buik/kijk operatie gedaan werd, weer wat geleerd ;)

    Inkie
     

Deel Deze Pagina