Mijn onderwerp zegt het al ben wel nieuwsgierig wanneer je clomid krijgt. is dat alleen bij PCO??? of krijg je het ook als je erg onregelmatige cyclussen hebt. zoals ik ik zit nu alweer dik in de 40 en 1e ronde was 105 maar dat was na pilstop. Zijn er ook andere dingen die je kunt doen om de boel wat regelmatiger te krijgen?? liefs Ingrid
hoi inggrid, Toen ik na een jaar proberen naar de gyn ging kreeg ik gelijk clomid mee. Ik had een onregelmatige cyclus. En Veel kleine eiblaasjes en geen groot eiblaasje die doorggroeide dus geen eisprong. Achteraf na bloedprikken blijkt het pco te zijn. Ben blij dat de clomid mijn cyclus regelmatiger maakt. Het lijkt er bij mij helaas wel op dat er meer aan de hand is want zit al in ronde 5 met clomid helaas.
Ik heb ook erg lange onregelmatige cyclussen: nu naar pilstop: 44-54-45-57. Ik heb geen PCO bleek uit echo en bloedonderzoek, maar mocht wel beginnen met clomid 50 mg. Ik ben benieuwd wat t gaat doen. Vlgs de gyn zou ik nu cyclussen rond de 30 dagen kunnen krijgen dus dat zou ik al heel mooi vinden! Overigens kan geduld ook wat opleveren. Voor mn eerste zwangerschap had ik ook cyclussen van gemiddeld 45 dagen en die werden na ca 1 jaar rond de 32-36. Dus op een gegeven moment wordt t wel wat.....
Was aan het googlen naar dit onderwerp en zie dat er hier dus pas een vraag over is gesteld. Ben ook wel benieuwd!
Wij waren eerst een jaar gestopt met de pil en ik was ook heel onregelmatig. Eerst allemaal onderzoeken gehad en toen bleek dat ik PCO had en kreeg ik clomid. Zou eerst bij jou even afwachten aangezien je net gestopt bent met de pil, misschien moet je lichaam even wennen. @ Mikky: Hoeveel mg slik je nu? Ik werd zwanger na 6 rondes clomid en met 150 mg.
Hey! Ik heb clomid gekregen van mn gyn, heb overigs wel PCOS Ik heb wel eens gehoord dat je het ook kan krijgen bij onregelmatige cyclus maar hoelang ben je nu gestopt met de pil?? Je moet er vanuit gaan dat je zowiezo een half jaar na pilstop moet afwachten wat je cyclus doet. Verder hebben een aantal meiden baat bij etos zwanger worden pillen, na gebruik zijn ze regelmatig ongesteld. Ook heb ik als tip teunisbloem of tarwekiemolie ( zijn capsules ) maar hier hoor je wat mindere verhalen over. En van A Vogel Menstruasan kan je misschien ook wat mee?? Ik zeg je er eerlijk bij dat ik met de teunisbloem en tarwekiemolie geen baat had maar dat heeft w.s te maken met mijn PCOS. En de andere 2 heb ik ook geen ervaring mee. Ik wens jou en de andere dames veel succes met zwanger worden. Groet, mariska