Banner de tel kwijt of ik??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tahnee, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Even een vraagje voor de duidelijkheid..;)

Ik had mn banner deze maand ingesteld op 28 dagen en hij liep precies gelijk met mijn cyclus. Ook toen mijn banner aangaf, dat de 26e mijn vruchtbaarste dag was, kreeg ik met clearblue ovulatietesten een smiley. Dus het klopte allemaal...

Alleen nu zegt mijn banner dat ik 1 dag overtijd ben en als ik reken vanaf mijn eisprong, die dus waarschijnlijk de 27e is gesprongen (had hier ook buikpijn), dan moet ik morgen toch pas ongesteld worden??:(
    Ik heb hiervoor namelijk altijd een lf gehad van 14 dagen. Snap niet hoe mijn banner dan telt? Het is toch dat je doortelt, dus 28 okt (1), 29 okt (2) etc etc .. als ik dan t'm 14 tel, dan zou mijn volgende, eerste dag van mijn menstruatie, op donderdag de 11e zijn?

Kan iemand mij hiermee helpen? Hoop dat ik een beetje duidelijkheid geef...:p

Liefs

2. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Niemand??:(

Sorry meiden, word gek hier van onzekerheid... Wat zijn die laatste dagen toch altijd vervelend heh..

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Denk dat de beste tip die ik kan geven is dat je niet al te veel van die banners uit moet gaan. Het is een leidraad maar geen vast staand gegeven. Wacht het nog 1 dag af en als je morgen nog niet ongesteld bent geworden dan kun je een testje wagen.

x

4. Tahnee

Tahnee Actief lid

22 jul 2010
    106
    0
    0
    Hmm oke..:) Dankje.

Wachten tot morgen dan maar!:D Ik haat tijd op dit soort momenten...;)

5. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook zoiezo gewoon even wachten tot morgen toch, kan geen kwaad.

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Mijn banner klopt ook niet altijd ben ik achter.
    Ik tel op de dag van mijn eisprong altijd 14 dagen er bij op dus vandaag is de 10de en heb ik mijn eisprong en dan is mijn NOD 24 nov.
    Tot nu toe klopte dit elke maand precies.
    Dus nog even afwachten als je niet voor je NOD wil testen.
    Succes

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zou even wachten, en je banner als leidraad gebruiken :)

Deel Deze Pagina